Geniale klonen top 100:quote:
Ik quote em nog even, want volgens mij kwam ie niet goed door.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:03 schreef Kreator het volgende:
Elegy, als je Kluts wil hè, dan kun je dat natuurlijk ook gewoon vragen, ipv er zo wekenlang omheen te draaien net zolang tot je in de friendszone zit.
Krea is God, je moet natuurlijk wel met die verantwoordelijkheid om kunnen gaan, kan me voorstellen dat dat teveel voor je isquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan ben ik vast de uitzondering die de regel bevestigt.
God? Ik heb geen kinderenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Krea is God, je moet natuurlijk wel met die verantwoordelijkheid om kunnen gaan, kan me voorstellen dat dat teveel voor je is
Ik geloof niet in een god.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Krea is God, je moet natuurlijk wel met die verantwoordelijkheid om kunnen gaan, kan me voorstellen dat dat teveel voor je is
It's not God I dislike, it's the fanclub I hate.quote:
Ah, daarom heb ik het geloof opgegeven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, een god die niet meer kan inloggenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:27 schreef KhaZ het volgende:
God der singles?
Jij ook Bengelquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
... iets met korreltje zout mompelt.![]()
Maar jij bent een schatje hoor.![]()
Hoi JB.
Chat With Godquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, een god die niet meer kan inloggen
Dat merken ze wel, voor de poort.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je Godheid wordt in twijfel getrokken, of gewoon niet geëerd.
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
... iets met korreltje zout mompelt.![]()
Maar jij bent een schatje hoor.![]()
Hoi JB.
Kijk mij daar niet op ingaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ken degene die dat beweert (jij) ook, dus dat zegt niks.
Ik ga er maar gewoon vanuit dat ook God voor vrouwelijke charmes bezwijkt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:35 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
[..]
Dat merken ze wel, voor de poort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |