abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64046017
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:10 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Is verboden he, daar krijg je een bekeuring voor van oom agent als die het ziet. Elk van deze handelingen is een overtreding. Dus ja, ik heb er wel last van. In Oost staat in het park een aardig piramydevormig tentje dat zijn vergunning dreigt te verliezen, omdat drinken in het openbaar niet getolereerd wordt

Homoïsme is dat niet, terwijl dat vele malen schadelijker is voor een stad. Zie het als een monocultuur, als je land bezaait met dezelfde gewassen, jaar in jaar uit, dan raakt de grond onvruchtbaar.
Homoïsme bestaat niet. Homosexualiteit zul je bedoelen. En homosexualiteit is niet schadelijk zolang er homosciaal mee om wordt gegaan. Het land wordt niet uitsluitend bezaaid met homosexuelen, dit is slechts een onderdeel van die hele samenleving. Juist die diversiteit zorgt ervoor dat de grond vruchtbaar blijft.

Dank je voor dit argument! .
  maandag 15 december 2008 @ 23:48:27 #252
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64046048
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:47 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Homoïsme bestaat niet. Homosexualiteit zul je bedoelen. En homosexualiteit is niet schadelijk zolang er homosciaal mee om wordt gegaan. Het land wordt niet uitsluitend bezaaid met homosexuelen, dit is slechts een onderdeel van die hele samenleving. Juist die diversiteit zorgt ervoor dat de grond vruchtbaar blijft.

Dank je voor dit argument! .
Het topic gaat dan ook over Amsterdam, daar krijgt die vervuiling wel ruim baan. Doe maar eens heterosociaal, dan zal ik er vast wat milder tegen kijken
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_64046122
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:

Dennis, ben je zelf homo in het dagelijks leven? Zo ja, wat is je kijk hier op?
Zie mijn eerdere posts in dit topic .
  maandag 15 december 2008 @ 23:54:24 #254
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64046204
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was het dat nou maar wel. Juist het opleggen van jouw mening aan 1 miljard anderen zorgt dat men de islam als geheel verwerpen. Niet onbegrijpelijk.
Ik ben hier niet om de Islam te schetsen of te boetseren zoals men het graag wil zien. Ik ben reeel.
quote:
DE islam verbiedt? Man, DE islam is zo breed van Lagos tot Asjabat, van Tetouan tot Karachi. Jij gaat even bepalen wat DE islam verbiedt?
Geen enkele Moslim zal kunnen beweren dat een man met een andere (ruwe) man naar bed mag. En als hij dit wel doet baseert hij zich niet op de geschriften maar op zijn eigen begeerten.
quote:
Zei de opgepakte scootermocro die uit stelen gaat, aangewakkerd door het linkse idee dat mensen niet verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden, maar altijd "de omgeving" dan wel "de slechte jeugd"
Ik ben een opgepakte scootermocro (met een talkpoederbips)? Ik denk, nee ik weet, dat je de verkeerde voor je hebt. De enige keer dat ik in contact ben gekomen met de politie is om te weg te vragen.
quote:
Genoeg moslimse oplichters. En ik ken moslims die varkensvlees eten en alcohol drinken. Gelukkig bepaal jij dat niet voor hen.
Dat ontken ik ook niet, maar dit alles is wel strijdig met de Islam. Je zult dus Marokkaanse bruinwerkers hebben, of Marokkaanse oplichters, maar ze zijn dus wél haram bezig. Ik mag aannemen dat je bekend bent met dit jargon.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64046234
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:48 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het topic gaat dan ook over Amsterdam, daar krijgt die vervuiling wel ruim baan. Doe maar eens heterosociaal, dan zal ik er vast wat milder tegen kijken
Ik geloof dat er genoeg heterosocialiteit wordt afgedwongen op plekken als het Rembrandplein, Leidscheplein, ArenA en elke activiteit waarbij heel veel mensen op de been zijn. Voornamelijk sportevenementen waarbij de testorsteron rijkelijk door de aderen stroomt en de haantjes en wijfjes zich precies zo kunnen gedragen zoals ze willen. Wat alleen jammer is dat dit gedrag zich voornamelijk uit door zich bijvoorbeeld extreem vijandig te gedragen tegen, bijvoorbeeld, homo's.
Daar heb je je heterosociaal gedrag.

Ben jij wel eens op straat op je bek geslagen door een groep homo's omdat je dat niet bent?
  maandag 15 december 2008 @ 23:57:29 #256
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64046268
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:55 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Ik geloof dat er genoeg heterosocialiteit wordt afgedwongen op plekken als het Rembrandplein, Leidscheplein, ArenA en elke activiteit waarbij heel veel mensen op de been zijn. Voornamelijk sportevenementen waarbij de testorsteron rijkelijk door de aderen stroomt en de haantjes en wijfjes zich precies zo kunnen gedragen zoals ze willen. Wat alleen jammer is dat dit gedrag zich voornamelijk uit door zich bijvoorbeeld extreem vijandig te gedragen tegen, bijvoorbeeld, homo's.
Daar heb je je heterosociaal gedrag.

Ben jij wel eens op straat op je bek geslagen door een groep homo's omdat je dat niet bent?
Dat is voor de provincie en ik laat me niet graag mijn plek wijzen. Overigens hangen er wel overal van die irritante vlaggetjes in de stad. Ik snap niet goed wat je aan het verdedigen bent
pi_64046297
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben hier niet om de Islam te schetsen of te boetseren zoals men het graag wil zien. Ik ben reeel.
[..]

Geen enkele Moslim zal kunnen beweren dat een man met een andere (ruwe) man naar bed mag. En als hij dit wel doet baseert hij zich niet op de geschriften maar op zijn eigen begeerten.
[..]

Ik ben een opgepakte scootermocro (met een talkpoederbips)? Ik denk, nee ik weet, dat je de verkeerde voor je hebt. De enige keer dat ik in contact ben gekomen met de politie is om te weg te vragen.
[..]

Dat ontken ik ook niet, maar dit alles is wel strijdig met de Islam. Je zult dus Marokkaanse bruinwerkers hebben, of Marokkaanse oplichters, maar ze zijn dus wél haram bezig. Ik mag aannemen dat je bekend bent met dit jargon.

²
Elk geloof dat meent zijn mening aan anderen te moeten opdringen is extremisme.
Ook de Islam zal vast ergens in die geschriften hebben staan dat je je naasten lief moet hebben, niet mag moorden en respect voor elkaar moet hebben. De rest is interpretatie door een stel extremistische mongolen. Net zoals die er overigen in het Katholicisme en andere geloven zijn.
pi_64046353
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:57 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat is voor de provincie en ik laat me niet graag mijn plek wijzen. Overigens hangen er wel overal van die irritante vlaggetjes in de stad. Ik snap niet goed wat je aan het verdedigen bent
Irritante vlaggetjes?

Mens, als je al aanstoot neemt aan een vlag dan moet je gauw weer onder je steen kruipen.
En wat is voor de provincie?
Waar wijs ik je plek?

Je begint er een warrig verhaal van te maken. Dat is jammer en vertroebeld de discussie.
pi_64046376
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:57 schreef Aoristus het volgende:

irritante vlaggetjes
Je hebt 't wel moeilijk hè ?
pi_64046409
Ik ben een multiculturele samenleving aan het verdedigen waarin op een sociale manier met respect met elkaar wordt omgegaan en iedereen kan zijn wie hij is zonder zich zorgen te hoeven maken of niet een of andere idioot vindt dat hij het recht heeft om hem zijn hersenen in te slaan omdat hij toevalig niet in het beperkte aantal hokjes past dat zich in de geest van die debiel heeft gevormd. Al dan niet ingegeven door een eenzijdige, polariserende, stigmatiserende verslaggeving van de media.

Dat verdedig ik.
pi_64046437
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:58 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Elk geloof dat meent zijn mening aan anderen te moeten opdringen is extremisme.
Alle religies zijn wanstaltige gedrochten om anderen te onderwerpen.
quote:
Ook de Islam zal vast ergens in die geschriften hebben staan dat je je naasten lief moet hebben, niet mag moorden en respect voor elkaar moet hebben.
Dan moet je goed zoeken hoor. Het meeste is tot moord oproepende kletspraat. Daarom goed dat niet zoveel moslims zich aan dat soort haatdragende teksten houden. De koran is achterlijk. Moslims gelukkig niet.
quote:
De rest is interpretatie door een stel extremistische mongolen. Net zoals die er overigen in het Katholicisme en andere geloven zijn.
Klopt. Binnen de islam manifesteren ze zich iets duidelijker, maar de GristenUnie mongolen die een homoseksueel "niet wenselijk achten als gemeenteraadslid en hem zachtjes verzoeken af te treden" zijn eigenlijk nog veel ranziger.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_64046501
quote:

[..]

Het probleem is dat je spreekt over "de islam" en hoe zij met homo's omgaan dan wel dienen om te gaan. Daar maak ik bezwaar tegen omdat je alleen maar in de hand werkt dat buitenstaanders De Islam als DE islam gaan zien.

Ookal realiseer ik me terdege dat religieuzen nauwelijks voor zichzelf kunnen denken, dus je hebt een punt.
quote:
Dan is er nog een hoop te doen aan dat achterlijke idee van die stel geitenneukers, vind je zelf niet? Twee volwassen mensen die elkaar liefhebben hun seksuele gedrag ontzeggen. Wie denk je wel niet dat je bent?
quote:
Je mist duidelijk mijn punt. Laat maar.
quote:

²
De islam wordt pas echt volwassen als die hele halal-haram onzin eruit geflikkerd wordt. Maar ik besef ook wel dat dat nog een keer 1300 jaar kan gaan duren.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_64046608
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:05 schreef El_Matador het volgende:

Alle religies zijn wanstaltige gedrochten om anderen te onderwerpen.
En niet meer van deze tijd. Nuttig om het gepeupel een beetje in de hand te houden tot halverwege de middeleeuwen. Sindsdien hopeloos verouderd.
quote:
Dan moet je goed zoeken hoor. Het meeste is tot moord oproepende kletspraat. Daarom goed dat niet zoveel moslims zich aan dat soort haatdragende teksten houden. De koran is achterlijk. Moslims gelukkig niet.
Ik heb altijd nog ergens de hoop dat het goede in de mens zegeviert .
quote:
Klopt. Binnen de islam manifesteren ze zich iets duidelijker, maar de GristenUnie mongolen die een homoseksueel "niet wenselijk achten als gemeenteraadslid en hem zachtjes verzoeken af te treden" zijn eigenlijk nog veel ranziger.
En dat zijn dus de extremisten in ieder geloof. Iets wat overigens niet door een overheid moet worden gesteund of enig invloed zou mogen hebben in het bestuur van dit land.
pi_64047051
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:10 schreef Aoristus het volgende:
Maar ik geloof ook wel dat jij een handboekje hebt met daarin een greep normen en waarden
Valt reuze mee. Bij mij heet zoiets gewoon gezond verstand. Verder geloof ik vooral het principe dat jouw vrijheid ophoudt waar die van anderen wordt aangetast. Leven en laten leven.

En als er een kerstmarkt in dé homostraat van Amsterdam is, is dat voor jou niet dusdanig overlastgevend dat jouw vrijheid erdoor wordt aangetast.
pi_64047252
quote:
Mwoa, er zijn ook weer moslim-geestelijken die daar toch duidelijk anders over denken: "Fatwa: Homoseksualiteit is toegestaan"
Er daar komt dan nog bij dat de mening van de islam niet zo bijster relevant is voor deze discussie. De Sharia is in Nederland namelijk nog niet ingevoerd. We praten over een homokerstmarkt die wordt gehouden in dé homostraat van Amsterdam en waarvan de 'overlast' voor anderen dus te verwaarlozen is.
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:05 schreef El_Matador het volgende:
Ranziger dan wat? Ranziger dan de Refo's die de homokerstmarkt willen verbieden? Dat de ChristenUnie geen homoseksuele politici wil, kan ik persoonlijk beter begrijpen dan het willen verbieden van een publieke activiteit waar ze verder niks mee te maken hebben.
pi_64047358
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ranziger dan wat? Ranziger dan de Refo's die de homokerstmarkt willen verbieden? Dat de ChristenUnie geen homoseksuele politici wil, kan ik persoonlijk beter begrijpen dan het willen verbieden van een publieke activiteit waar ze verder niks mee te maken hebben.
Ik niet. Ik vind het van een wanstaltige ranzigheid getuigen als je als GristenUnielid durft te zeggen tegen een jongen die is geslecteerd op zijn goede prestaties, zijn betrouwbaarheid als raadslid en zijn hardwerkendheid: "eh, we hebben liever niet (ook niet: OPFLIKKEREN!, maar "we hebben liever niet dat..." ) dat jij als homo raadslid wordt".

Wat een smerige vent moet je dan zijn als je dat zo tegen iemand kan zeggen.

Een verbod op een marktje in een straat waar je toch nooit komt is veel makkelijker, want afstandelijker. Net als dat het makkelijker is om in de Tweede Kamer de gehele islam te vervloeken dan om recht in het gezicht van je Turkse slager te zeggen: "ik mot je niet, je bent moslim".

pi_64047478
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:52 schreef El_Matador het volgende:
Ik niet. Ik vind het van een wanstaltige ranzigheid getuigen als je als GristenUnielid durft te zeggen tegen een jongen die is geslecteerd op zijn goede prestaties, zijn betrouwbaarheid als raadslid en zijn hardwerkendheid: "eh, we hebben liever niet (ook niet: OPFLIKKEREN!, maar "we hebben liever niet dat..." ) dat jij als homo raadslid wordt".

Een verbod op een marktje in een straat waar je toch nooit komt is veel makkelijker, want afstandelijker. Net als dat het makkelijker is om in de Tweede Kamer de gehele islam te vervloeken dan om recht in het gezicht van je Turkse slager te zeggen: "ik mot je niet, je bent moslim".
Ik zei begrijpelijker, niet dat ik die opstelling goedkeur. Het weigeren van homo's als politicus binnen partij is feitelijk loepzuivere discriminatie. Net zoals ik dat vind gelden voor het vrouwenstandpunt van de SGP.

Maar dat een Chriselijke politieke partij vanuit hun overtuiging homo's binnen de eigen gelederen weert, vind ik minder ernstig dan de drang om publieke, openbare gebeurtenissen verboden te krijgen. Dat ze baas zijn over hun eigen partij, kan ik nog enigszins begrijpen, maar ze zijn met hun religie NIET de baas over wat er in onze samenleving gebeurt.
  dinsdag 16 december 2008 @ 09:38:48 #268
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64050244
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Valt reuze mee. Bij mij heet zoiets gewoon gezond verstand. Verder geloof ik vooral het principe dat jouw vrijheid ophoudt waar die van anderen wordt aangetast. Leven en laten leven.

En als er een kerstmarkt in dé homostraat van Amsterdam is, is dat voor jou niet dusdanig overlastgevend dat jouw vrijheid erdoor wordt aangetast.
waaruit blijkt die gezondheid dan?
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:00:46 #269
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_64050700
Aoristus is precies de reden waarom homo's het nodig achten zich 'anders' te gedragen. Zie je dat zelf niet? Omdat jij zo hard tegen het 'homo zijn' ingaat voelen andere mensen zich genoodzaakt extra hard hun best te doen om te laten zien dat ze homo zijn!

Je bent onderdeel van het probleem waar je zelf het grootste probleem in ziet!

En er zijn meer homo's die extravagant homo gedrag veroordelen dan dat er Christenen zijn die Christelijke relifundi's veroordelen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_64051266
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:00 schreef SicSicSics het volgende:
En er zijn meer homo's die extravagant homo gedrag veroordelen dan dat er Christenen zijn die Christelijke relifundi's veroordelen!
Sterke opmerking, vind ik. Verder vind ik dat er vooral een probleem wordt gecreëerd dat er eigenlijk niet is. Beide kampen, zowel de relnichten als de Refo's, krijgen meer aandacht dan ze feitelijk verdienen.
pi_64051375
Is RefoAnders ook niet die organisatie die homo's wil "genezen"?
pi_64051434
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Lees eens goed. Dat homo's zich willen onderscheiden van hetero's vind ik geen enkel probleem. Ik begrijp alleen niet waarom ze per se daar een homo-kerststal voor nodig hebben.
Ik begrijp ook wel eens dingen niet van andere mensen
pi_64051494
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je kunt toch zelf wel nagaan dat het moeilijk gaat worden als je als homo politicus wil worden van de ChristenUnie

Het is alsof iemand die gelooft dat er een gematigde islam bestaat lid wordt van de PVV. Of iemand met communistische opvattingen lid wordt van de VVD.
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:40:26 #274
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64051526
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:32 schreef Dodecahedron het volgende:
Is RefoAnders ook niet die organisatie die homo's wil "genezen"?
Willen ze dat? Dat is een heel nobel streven. Ik denk dat elke homo wel blij zou zijn als dit zou slagen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64051542
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:00 schreef SicSicSics het volgende:

Wat is dit nou weer voor aanname.. Bron?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')