Er is een versregel in de Koran die dit tegen lijkt de te spreken.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:14 schreef Scorpie het volgende:
Als dat zo is, dan is dus alle haat tegen homo`s vanuit islamitische overtuiging ongegrond....
Dat denk ik haast ook. Maar er is in ieder geval een begin. Ik ben dit nog niet tegengekomen elders.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd hoeveel andere "belangrijke" geestelijken het hiet mee eens zijn of worden. Denk dat dat nog wel aardig tegen kan vallen.
In de bijlage.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:37 schreef Keiichi het volgende:
Als het niet in de koran staat, schrijven ze er wel een stukje extra over.
D'r staat zoveel in de koran, voor iedere levensovertuiging kun je wel een vers vinden.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:14 schreef Scorpie het volgende:
Als dat zo is, dan is dus alle haat tegen homo`s vanuit islamitische overtuiging ongegrond....
Blijkt maar weer eens dat er theologen zijn die geen idee hebben waar ze over praten.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet volgens: Dr. Siti Musdah Mulia
En: Prof. Dr. Beyza Bilgin
Beide vrouw overigens.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijkt maar weer eens dat er theologen zijn die geen idee hebben waar ze over praten.
Uitspraken waarvan de herkomst vaak erg onduidelijk is.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, logica. Statement botst namelijk met uitspraken van Mohammed.
Jij erkent authenciteit van Tirmidhi niet?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Uitspraken waarvan de herkomst vaak erg onduidelijk is.
wie?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij erkent authenciteit van Tirmidhi niet?
Nuff said, ga niet zomaar voor je weet wie de statement heeft overgeleverd het uitmaken voor 'herkomst erg onduidelijk' alvorens je weet wie ik bedoel en wie het heeft overgeleverd.quote:
Komt van hem de "gooi van de hoogste berg" quote?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nuff said, ga niet zomaar voor je weet wie de statement heeft overgeleverd het uitmaken voor 'herkomst erg onduidelijk' alvorens je weet wie ik bedoel en wie het heeft overgeleverd.
Neen.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Komt van hem de "gooi van de hoogste berg" quote?
Terwijl Mohammed zijn 9-jarige vrouw aan het neuken was, zei hij tussen neus en lippen door dat het zondig is als mensen van het gelijke geslacht een relatie hebben?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, logica. Statement botst namelijk met uitspraken van Mohammed.
Check INT en WFL gaan al meerdere topics over waar ik mijn mening in deze heb gegeven.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Terwijl Mohammed zijn 9-jarige vrouw aan het neuken was, zei hij tussen neus en lippen door dat het zondig is als mensen van het gelijke geslacht een relatie hebben?
En vraag 2: is Mohammed jouw grootste voorbeeld van een morele mens?
Pas je even op met woorden in mijn mond te leggen? Siert je namelijk niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:43 schreef wijsneus het volgende:
En dan wordt ik weer rauw geconfronteerd met je geloof trigger. Jammer dat je anders zo genuanceerde denkbeelden en opvattingen zo te lijden hebben onder dit soort crap.
Je zet daarmee een ander levend, denkend, voelend mens weg als onrein (vies, verachtenswaardig, minderwaardig...)
Jammer hoor.
Hoe moet ik 'haram' dan wel opvatten? En mag ik concluderen dat je homoseskualiteit niet haram vindt?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pas je even op met woorden in mijn mond te leggen? Siert je namelijk niet.
Het is wel cute om apolegetisch te doen met elke scheet wat er over de Islam wordt geclaimd, maar als de theologen voor A zeggen en Mohammed gaat voor B, weet ik wel hoe de Islam er over denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |