Toch altijd aanwezig om de voortgang te waarborgenquote:
Ik las ff terug en allemaal relatie perikelen, dus ik heb wel zin in een feestje.quote:Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch altijd aanwezig om de voortgang te waarborgenKlinkt best wel Nederlands hè
Lekker ding hoorquote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was dat je date van dit weekend?
Terechtquote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Ohja Huntelaar
"Manchester City is geen droomclub"
Kijk die ellende toch niet.quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Ohja Huntelaar
quote:Op zondag 7 december 2008 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk die ellende toch niet.
Ik heb studio sport ook maar niet gekeken vanavond.
Studio Sport was heerlijk vanavondquote:Op zondag 7 december 2008 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is er morgen dan?quote:Op zondag 7 december 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen wordt nog veel leuker natuurlijk
Lol zat dusquote:Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah ik zie het, je komt uit Rotterdam
Ik werd er ook niet vrolijk van. Maar ja, dat ben nik als arnhemmer wel gewend ondertussenquote:Op zondag 7 december 2008 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Van vitesse had ik toch een stuk meer dan dit verwacht eigenlijkquote:Op zondag 7 december 2008 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet vrolijk van. Maar ja, dat ben nik als arnhemmer wel gewend ondertussen
Zal zijn enige slimme opmerking van zijn leven wel zijn dan.quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Ohja Huntelaar
Vitesse, snelheid, ja hoorquote:Op zondag 7 december 2008 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van vitesse had ik toch een stuk meer dan dit verwacht eigenlijk
Vorige week een punt tegen mijn club. Maar ja, dat hadden er eigenlijk drie moeten zijn voor Vitas.quote:Op zondag 7 december 2008 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet vrolijk van. Maar ja, dat ben nik als arnhemmer wel gewend ondertussen
Kan juist de ommekeer wordenquote:Op zondag 7 december 2008 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Barcelona gewonnen met 4-0 van Valencia en Real Madrid verloren van Sevilla met 3-4![]()
![]()
Volgende week Madrid - Barcelona
Lekker voor Huntelaar wel, mag hij meteen indruk maken op de nieuwe trainerquote:Op zondag 7 december 2008 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Barcelona gewonnen met 4-0 van Valencia en Real Madrid verloren van Sevilla met 3-4![]()
![]()
Volgende week Madrid - Barcelona
Denk eigenlijk dat Huntelaar er niet is, aangezien hij dat net zeiquote:Op zondag 7 december 2008 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker voor Huntelaar wel, mag hij meteen indruk maken op de nieuwe trainer
Het is trouwens Barcelona - Madrid. Ben jij de 13e niet in Barcelona?quote:Op zondag 7 december 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan juist de ommekeer worden![]()
Heb overigens nog niet veel wedstrijden gezien van Barca dit jaar....
Nee, helaas nietquote:Op zondag 7 december 2008 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is trouwens Barcelona - Madrid. Ben jij de 13e niet in Barcelona?
quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
Robben rood, wat een waardeloze en nutteloze speler is dat ook. Als hij al niet geblesseerd is rood pakken
Truste Ruudquote:Op maandag 8 december 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh ja, ik had al afscheid genomen.houdoe
Ohhhhhh, goed.quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef nachtzuster het volgende:Ian Skattie, gefeliciteerd!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hé Muissie alles oké?quote:Op maandag 8 december 2008 00:42 schreef Soury het volgende:
Ian !! Van harte !!!
(sorry dit kreeg ik als resultaat op google)
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Haai Fan uhhhh waarover ga ik scheiden ???.. Sjesus dat wist ik nietquote:Op maandag 8 december 2008 01:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Muissie alles oké?
als je nog wakker bent dan....... ik kwam nog even kijken of er nieuwe ontwikkelingen waren enzo
quote:Op maandag 8 december 2008 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Haai Fan uhhhh waarover ga ik scheiden ???.. Sjesus dat wist ik niet
quote:Op maandag 8 december 2008 01:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee jij niet ....... jij moet eerst nog trouwen ..... scheiden komt pas daarna........
heppie een leuk weekend gehad?
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 01:35 schreef Gert het volgende:
Die grote in het midden is voor jou Ian! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal van 2008 101 .. het kleinste kamertjequote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mooi zo
![]()
het was hier weer van alles en nog wat......... ik sta op nr. 42 in de lijst....... ben vergeten waar jij stond
heb je nog gekeken ?
o da's best laag........ effe meer posten....... anders denken de mensen nog dat we een leven hebben......quote:Op maandag 8 december 2008 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Totaal van 2008 101 .. het kleinste kamertje
God nee !!!!!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o da's best laag........ effe meer posten....... anders denken de mensen nog dat we een leven hebben......
en dat willen we niet natuurlijk
hé Fatsoquote:Op maandag 8 december 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ian, vuige Duitsert, 't kan nog net voordat je in coma ligt, van harte!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben bang dat het te laat isquote:Op maandag 8 december 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ian, vuige Duitsert, 't kan nog net voordat je in coma ligt, van harte!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij rookt weerquote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Fatsonog wakker.........?
11 kg al kwijt hé.......goed gedaan komt zeker door die vuige blonde van je
Die zit flink te duwen idd, dat helpt wel mee....quote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Fatsonog wakker.........?
11 kg al kwijt hé.......goed gedaan komt zeker door die vuige blonde van je
quote:Op maandag 8 december 2008 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zit flink te duwen idd, dat helpt wel mee....
duwen? is dat een vuig spelletje ?quote:Op maandag 8 december 2008 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zit flink te duwen idd, dat helpt wel mee....
sOMS wELquote:Op maandag 8 december 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
duwen? is dat een vuig spelletje ?
Mis niks welke?quote:Op maandag 8 december 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
sOMS wEL![]()
Waarom is dat plaatje nu weer weg, die kaar aan Ian
plaatje staat er bij nog hoor....quote:Op maandag 8 december 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat ie ??Krijg een beetje kippenvel van caps locksquote:Op maandag 8 december 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
sOMS wEL![]()
Cool oh nee HOT !!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Soury muis, hoe bevalt de nieuwe frituur?
ja, ja, Fan is ook lief![]()
Ik moet morgen om één minuut voor negen uur wakker worden, dan kan ik om negen uur aan het werk zijnquote:Op maandag 8 december 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongens ik moet gaan legge nou zoals Coos altijd zegt![]()
nog even een lief plaatje en dan ga ik slapies doen![]()
Truste ................
Trap niet op de Griek !! Voorzichtig Fan... Trustequote:Op maandag 8 december 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongens ik moet gaan legge nou zoals Coos altijd zegt![]()
nog even een lief plaatje en dan ga ik slapies doen![]()
ik zal wel moeten .........
Tot morgen denk ik wel..........![]()
![]()
![]()
Truste ................
12:30 !!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet morgen om één minuut voor negen uur wakker worden, dan kan ik om negen uur aan het werk zijn![]()
Lekker thuis werken
Enne, slaap lekker Fan![]()
Nou was korter Lees je inquote:Op maandag 8 december 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb hem vandaag voor het eerst in drie maanden weer aangehad, grote Vlaamse frieten
Wat moet ik dan op nr. 487. Ik heb dus een leven?quote:Op maandag 8 december 2008 01:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o da's best laag........ effe meer posten....... anders denken de mensen nog dat we een leven hebben......
en dat willen we niet natuurlijk
Snap um niet, heb ook geen zin in inlezenquote:
Volgens mij ben je nooit zo'n veelposter geweest. Aanwezig af en toe, dat wel, maar veel posten viel wel mee.quote:Op maandag 8 december 2008 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat moet ik dan op nr. 487. Ik heb dus een leven?
Wat ben je gezelligquote:Op maandag 8 december 2008 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat moet ik dan op nr. 487. Ik heb dus een leven?
Ja zoiets denk half jan. weer op volle snelheid te zitten..quote:Op maandag 8 december 2008 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Snap um niet, heb ook geen zin in inlezen![]()
12:30, wat een weelde.....wanneer ga je weer hele dagen? Begin volgend jaar?
Mijn woonkamer is wel heul gezellie nu. 't Is net of het bijna kerst is.quote:Op maandag 8 december 2008 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je gezelligKrijg trek in fondeau
Cool ik ga een boom scoren deze week ...quote:Op maandag 8 december 2008 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn woonkamer is wel heul gezellie nu. 't Is net of het bijna kerst is.
Echte of kunst?quote:Op maandag 8 december 2008 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool ik ga een boom scoren deze week ...
't Zal niet meevallen, vroege diensten, late diensten......weer volop meedraaien. Afijn, je kun in ieder geval wel lekker uit de voeten nuquote:Op maandag 8 december 2008 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets denk half jan. weer op volle snelheid te zitten..
Een echte .. Heb wel es twee jaar gedaan met een boom. Maar mijn groene vingers laten me in de steeekquote:
Dat zag ik anders dan de arbo dienst.. Wilde al gelijk aan de slag.. Wat zijn die voorzichtigquote:Op maandag 8 december 2008 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zal niet meevallen, vroege diensten, late diensten......weer volop meedraaien. Afijn, je kun in ieder geval wel lekker uit de voeten nu
Ja, dat is mij ook al eens opgevallen. Zodra ze het gevoel hebben dat je geen faker bent, dan dragen ze alles aan om je herstel in goede orde te laten verlopen en gunnen ze je alle tijd. Zodra ze echter van mening zijn dat het aanstellerij is (onlangs meegemaakt met een collega die naar mijn smaak toch echt wel even rust nodig had), dan zijn het rotzakkenquote:Op maandag 8 december 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zag ik anders dan de arbo dienst.. Wilde al gelijk aan de slag.. Wat zijn die voorzichtig
Goed plan LSquote:Op maandag 8 december 2008 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog een peukie en dan ga ik maar eens een trappie hoger.
Klopt, toen ik die hernia had wilde ik ook weer aan de slag. Voor een paar uurtjes. Maar lieten ze niet toe. Heeft me wel mooi mijn baan gekost.quote:Op maandag 8 december 2008 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook al eens opgevallen. Zodra ze het gevoel hebben dat je geen faker bent, dan dragen ze alles aan om je herstel in goede orde te laten verlopen en gunnen ze je alle tijd. Zodra ze echter van mening zijn dat het aanstellerij is (onlangs meegemaakt met een collega die naar mijn smaak toch echt wel even rust nodig had), dan zijn het rotzakken
Klopt ... Ben zelden ziek . Heb volgens mij 10 jaar achter elkaar zonder ziekendagen gewerkt. maar als het ff kut gaat hangen ze gelijk aan de telefoon en snappen ze niks meer ...quote:Op maandag 8 december 2008 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook al eens opgevallen. Zodra ze het gevoel hebben dat je geen faker bent, dan dragen ze alles aan om je herstel in goede orde te laten verlopen en gunnen ze je alle tijd. Zodra ze echter van mening zijn dat het aanstellerij is (onlangs meegemaakt met een collega die naar mijn smaak toch echt wel even rust nodig had), dan zijn het rotzakken
Slaap zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op maandag 8 december 2008 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga ook pitten, trusten luitjes
Best wel een eer.quote:Hai Peter6000
We hebben een verzoek ontvangen je een nieuw wachtwoord toe te sturen. Om dit verzoek te bevestigen is het nodig dat je even op onderstaande link klikt.
http://forum.fok.nl/user/passmailer/d4****************
Heb je zelf geen passwordaanvraag gedaan? Dan kun je dit mailtje verder negeren en verwijderen uit je mailbox. Er wordt dan verder niets met je wachtwoord gedaan.
Dit mailtje werd verzonden vanaf IP: 209.44.114.178.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef nachtzuster het volgende:Ian Skattie, gefeliciteerd!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weer vergeten mijn webcam uit te zetten vannacht............quote:
dag.........skattiequote:
quote:Op maandag 8 december 2008 06:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dag.........skattielekker geslaapt heb net een kadootje voor ian lopen googelen dus ik ben alweer
klaarwakker
Kijk maar boven je ...........quote:Op maandag 8 december 2008 06:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
Viel eigenlijk best tegen, vaak wakkerJij wel lekker geslapen?
En wat is het cadeau voor Ian geworden?
Moet meteen weer aan Eric denkenquote:Op maandag 8 december 2008 06:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Kijk maar boven je ...........
quote:
JA, HÉ HÉ........ daarom zei ik het ook dooie........quote:
ah......... ik heb de uitzending niet gezien........ wie heeft ie nu weer in de smiezen.......quote:Op maandag 8 december 2008 06:17 schreef Manu82 het volgende:
die uitzending van gister, had hem gister al opgezet, maar was in slaap gevallen
quote:Op maandag 8 december 2008 06:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah......... ik heb de uitzending niet gezien........ wie heeft ie nu weer in de smiezen.......
weer over Joran?
quote:Op maandag 8 december 2008 06:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]over Harry Bout, de langst vastzittende Nederlander in het buitenland...
Vind het niet echt een leuke aflevering
Mwoah, anderhalf uur slaap, lijkt me iets te kort, wat een hellnacht was dat! Maar ik ben wel in bed blijven liggen!quote:Op maandag 8 december 2008 06:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Liesje![]()
![]()
![]()
Je ritme weer een beetje op orde?
hé Lies......... nah mag jij samen met Manu naar het plaatje luisteren.......quote:
Ik skip voor een keertje, als je het niet heul erg vindt!quote:Op maandag 8 december 2008 06:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Lies......... nah mag jij samen met Manu naar het plaatje luisteren.......
doeiiiiiiiiiiiiiiiiii ben weg nu
Wat heb je rest van de tijd gedaan dan?quote:Op maandag 8 december 2008 06:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, anderhalf uur slaap, lijkt me iets te kort, wat een hellnacht was dat! Maar ik ben wel in bed blijven liggen!
Liggen draaien, malen, plafond bekijken......quote:Op maandag 8 december 2008 06:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat heb je rest van de tijd gedaan dan?
Nog leuke Sinterklaas gehad trouwens gisteren?
En tot vanavond Fan (leuk plaatje trouwens)
quote:Op maandag 8 december 2008 06:37 schreef liesje1979 het volgende:
Echt gewoon, soms ben ik gewoon nog wakker nu, en nu moet ik opeens faken dat ik een ochtendmens ben!
Op die fiets, heb je ook wat terug gekregen?quote:Op maandag 8 december 2008 06:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liggen draaien, malen, plafond bekijken......
Ik ben niet gegaan he? Moest alleen wel wat aanleveren.
Mja, kaarsen, boeken, en een bladwijzer!quote:Op maandag 8 december 2008 06:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op die fiets, heb je ook wat terug gekregen?
quote:Op maandag 8 december 2008 06:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goedemorgen Manu [ afbeelding ]
Misschien wat sneeuw binnenkort.quote:Op maandag 8 december 2008 07:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]goedemorgen
Zit op je avatar Obama de roos van z'n jasje te halen?
Artikeltje over deze actie:quote:If you feelin' like a pimp nigga , go and brush your shoulders off
quote:There's Barack Obama, fresh from Wednesday's debate dust-up, beleaguered but still standing, acknowledging that he's taken some hits from his opponent, some mighty hits, but you know, it's okay, because that's politics. Ultimately, you've got to . . .
And then he -- pay attention now -- brushes the dirt off his shoulders. Repeatedly.
The crowd leaps to its feet, applauding and laughing.
(...)
To brush one's shoulders off, according to the Urban Dictionary, is to engage in the act of "shaking them haters off. In other words it means to brush off negative energy of statements made about you."
So was Obama's action a deliberate Jay-Z reference?
Yesterday, Obama's campaign spokesman, Tommy Vietor, would say only this: "He has some Jay-Z on his iPod."
Moggequote:
Successupporters van tegenwoordig ookquote:Op maandag 8 december 2008 08:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gert: goed plan om fan van AZ te worden, doe ik al 30 dagen
quote:Op maandag 8 december 2008 09:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Successupporters van tegenwoordig ook
Ach vind het dit jaar prima, zolang PSV dan maar tweede wordtquote:Op maandag 8 december 2008 09:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
30 jaren!
Woonde vanaf mijn 6e in de Zaanstreek en nu al tig jaren in Alkmaar en ik vind voetbal leukdus niet gek dat ik voor AZ ben en dit keer worden we landskampioen, dat wordt hoog tijd na zoveel jaar.
![]()
Helemaal niet meer!quote:Op maandag 8 december 2008 09:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach vind het dit jaar prima, zolang PSV dan maar tweede wordt
Ga je trouwens vaak naar wedstrijden toe?
Nieuwe stadion is toch wel een stuk veiliger? En waren dat supporters onderling die elkaar aanvielen?quote:Op maandag 8 december 2008 09:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Helemaal niet meer!
Vroeger wel hoor maar sinds een keer dat de bunniksite de bensite aanviel en we vervolgens aangevallen werden door een zooi ME honden had ik er geen trek meer in, ik kijk wel tv.
Jammer vind ik het wel trouwens dus ik wil graag weereens heen.
Moet mijn maag 's nachts niet opspelen, zodat ik gewoon kan doorslapen en niet om het half uur wakker word.quote:
Nee, waren de Utrechtenaren die op de vuist wilden toen, een gigantische rel was dat toen.quote:Op maandag 8 december 2008 09:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nieuwe stadion is toch wel een stuk veiliger? En waren dat supporters onderling die elkaar aanvielen?
Ga zelf meestal alleen naar Europese wedstrijden en wil nu wat vaker naar buitenland toe eigenlijk
probeer domperidon van kruidvat.quote:Op maandag 8 december 2008 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet mijn maag 's nachts niet opspelen, zodat ik gewoon kan doorslapen en niet om het half uur wakker word.
Is dat nog steeds sinds vorige week, toen je ook ziek was?quote:Op maandag 8 december 2008 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet mijn maag 's nachts niet opspelen, zodat ik gewoon kan doorslapen en niet om het half uur wakker word.
Omdat niemand anders ons wilde hebbenquote:Op maandag 8 december 2008 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
waarom staat dit topic in GC?
Denk het niet. ben niet misselijk, alleen een beetje last van mijn maag. In de pauze maar even langs de drogist.quote:Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef Manu82 het volgende:
Is dat nog steeds sinds vorige week, toen je ook ziek was?
Beterschap iig
Nieuwe stadion AZ is heel gezellig en veilig om heen te gaan. Onze dochter is steward daar en ik heb van haar nog nooit over rellen gehoord.quote:Op maandag 8 december 2008 09:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Helemaal niet meer!
Vroeger wel hoor maar sinds een keer dat de bunniksite de bensite aanviel en we vervolgens aangevallen werden door een zooi ME honden had ik er geen trek meer in, ik kijk wel tv.
Jammer vind ik het wel trouwens dus ik wil graag weereens heen.
Wat een triestigheid. Hoe het verhaal ook in elkaar zit, dit is wel erg laag.quote:Op maandag 8 december 2008 10:10 schreef lies1958 het volgende:
zit net op huub zijn weblog te lezen is een hele fok oorlog aan de gang daar er wordt van alles neergezet over wat er hier gebeurt zou zijn. Lijkt wel een spinoff van fok nu de reacties bij huub
Ik weet helemaal niets van het verhaal en het gaat mij ook niet aan maar vindt het gewoon heel stom dat er mensen bezig zijn om via huub zijn weblog een vete uit te vechten. En allemaal onder een anonieme naam.quote:Op maandag 8 december 2008 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een triestigheid. Hoe het verhaal ook in elkaar zit, dit is wel erg laag.
Zitten ze nu tuinfluiters naam ook al te misbruiken of is hij het echt zelf?quote:Op maandag 8 december 2008 10:10 schreef lies1958 het volgende:
zit net op huub zijn weblog te lezen is een hele fok oorlog aan de gang daar er wordt van alles neergezet over wat er hier gebeurt zou zijn. Lijkt wel een spinoff van fok nu de reacties bij huub
Er gaat maar 1 naam schuil achter al die verschillende nicks. Iemand is er maar druk mee, pathetic.quote:Op maandag 8 december 2008 10:20 schreef lies1958 het volgende:
Ik weet helemaal niets van het verhaal en het gaat mij ook niet aan maar vindt het gewoon heel stom dat er mensen bezig zijn om via huub zijn weblog een vete uit te vechten. En allemaal onder een anonieme naam.
Er is daar ook iemand bezig die zich de waarheid noemt en die ook helemaal gestoord is in zijn reacties en die nu ook verhalen van hier daar neerzet.
Ja die naam is ook gebruikt en die is vast ook niet blij dat ze zijn/haar nickname hebben neergezet.quote:Op maandag 8 december 2008 10:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zitten ze nu tuinfluiters naam ook al te misbruiken of is hij het echt zelf?
Dacht ik al, maar vind het zo nutteloos om andere namen te gaan gebruiken van mensen die hier actief zijn en snap het nut er ook niet vanquote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat fluitertje niet, let gewoon op de schrijfstijl @Manu.
Hot damn!quote:Op maandag 8 december 2008 09:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow en Noeks, ben jij ook bijna jarig?!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Joh, is iemand al eens niet genoemd? Dat is ooit begonnen met het media-topic. Weet je dat nog, Cc? Die lutster.quote:Op maandag 8 december 2008 10:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar vind het zo nutteloos om andere namen te gaan gebruiken van mensen die hier actief zijn en snap het nut er ook niet van
Is ook, maar je kunt toch wel raden wie er achter deze vuiligheid zit. Deze persoon heeft een permban op FOK! en haalt op Rocket zijn gram.quote:Op maandag 8 december 2008 10:25 schreef Manu82 het volgende:
Dacht ik al, maar vind het zo nutteloos om andere namen te gaan gebruiken van mensen die hier actief zijn en snap het nut er ook niet van
Dus dat. Plus, er is maar 1 doel, dat het hier wordt besproken. Gewoon niet doen dus.quote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er gaat maar 1 naam schuil achter al die verschillende nicks. Iemand is er maar druk mee, pathetic.
Tuurlijk is dat fluitertje niet, let gewoon op de schrijfstijl @Manu.
De reden dat die daar post omdat die het hier niet meer kan en mag. Laat gaan en Huub moet gewoon een registratie-dinges aanmaken.quote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef lies1958 het volgende:
Als ik net de reactie lees na die van CC moet het wel iemand zijn die hier nog actief is de laatste tijd.
Wat een zieke geest is dat zeg. Volgens mij toch makkelijk te achterhalen door huub via de ip van die persoon. Kan er vergeleken gaan worden met die hier posten.
Ja. Toen konden we Huub PMen met het verzoek die reacties met onze namen eronder te verwijderen. Maar wat daar nu wordt neergepend, gaat mij even een paar flinke stappen te ver. Wat een zieke geest moet je hebben om op deze manier om je heen te slaan.quote:Op maandag 8 december 2008 10:28 schreef noekje het volgende:
Joh, is iemand al eens niet genoemd? Dat is ooit begonnen met het media-topic. Weet je dat nog, Cc? Die lutster.
Je hebt gelijk. Alleen die bemoeizucht van me, hequote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef Marrije het volgende:
Plus, er is maar 1 doel, dat het hier wordt besproken. Gewoon niet doen dus.
Is het zo erg? Ik wil daar helemaal niet meer lezen eigenlijk. Ik wil er eigenlijk geen seconde energie meer in steken om zijn sick fuck mind te volgen.quote:Op maandag 8 december 2008 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Toen konden we Huub PMen met het verzoek die reacties met onze namen eronder te verwijderen. Maar wat daar nu wordt neergepend, gaat mij even een paar flinke stappen te ver. Wat een zieke geest moet je hebben om op deze manier om je heen te slaan.
quote:Op maandag 8 december 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
Voor noekje:
[ afbeelding ]
Van woonwagenmeid sien.
Ik heb ruzie met een kamperwijf
Klopt, gaat sowieso de laatste jaren daar top! Maarre: ook Alkmaarse?quote:Op maandag 8 december 2008 10:11 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nieuwe stadion AZ is heel gezellig en veilig om heen te gaan. Onze dochter is steward daar en ik heb van haar nog nooit over rellen gehoord.
Vind het wel balen, las er ook vanmorgen, die gasten die sporen echt niet!quote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Is het zo erg? Ik wil daar helemaal niet meer lezen eigenlijk. Ik wil er eigenlijk geen seconde energie meer in steken om zijn sick fuck mind te volgen.
Heb er 15 jaar gewoon en nu al 10 jaar heerhugowaard (waren huizen goedkoper)quote:Op maandag 8 december 2008 10:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Klopt, gaat sowieso de laatste jaren daar top! Maarre: ook Alkmaarse?
Bevalt het daar een beetje, persoonlijk vind ik Heerhugowaard niet echt sfeervol alhoewel waar ik nu woon...das ook een buitenwijk van Alkmaar en zit er weinig verschil in vermoed ik.quote:Op maandag 8 december 2008 10:54 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Heb er 15 jaar gewoon en nu al 10 jaar heerhugowaard (waren huizen goedkoper)
Sterker, Leiden is echt een kaasstad, wij Alkmaarders doen net alsof.quote:Op maandag 8 december 2008 11:11 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk, goudse, old amsterdammer, komijne, geite, en nog veel meer hoor
Ja is net zo als alkmaar noord (daalmeer woonde wij). Maar middenwaard zijn ze nu aan het verbouwen.quote:Op maandag 8 december 2008 11:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Bevalt het daar een beetje, persoonlijk vind ik Heerhugowaard niet echt sfeervol alhoewel waar ik nu woon...das ook een buitenwijk van Alkmaar en zit er weinig verschil in vermoed ik.
Een leidenaar noemen ze Leidse glibber. (en soms kaaskop door de leidse kaas natuurlijk)quote:Op maandag 8 december 2008 11:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Sterker, Leiden is echt een kaasstad, wij Alkmaarders doen net alsof.
Enige wat wij ooit deden was handelen in kaas maar we staan aangeschreven als kaasstad en ik word nu een kaaskop genoemd.
heb je in de Mac gewoond?quote:Op maandag 8 december 2008 11:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik schat dat je dicht bij MAC woont?Heb ik even gewoont, overdie
De mac is inderdaad bij overdie. Woon je nu niet meer in de regio dan. Ik woonde in Daalmeer bij de marequote:Op maandag 8 december 2008 11:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik schat dat je dicht bij MAC woont?Heb ik even gewoont, overdie
1 keer raden waar ik dus nu woonquote:Op maandag 8 december 2008 11:15 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja is net zo als alkmaar noord (daalmeer woonde wij). Maar middenwaard zijn ze nu aan het verbouwen.
Maar er zijn hier geen uitgaangelegenheden. Daarvoor gaan we gewoon naar Alkmaar toe. Ben je toch binnen 10 minuten.Heerhugowaard is gewoon een extra dorp van 50000 inwoners dat aan alkmaar is gebouwd. De huizenprijzen waren 10 jaar geleden veel goedkoper hier. Voor een 2 onder een kap betaalde we toen 250 duizend gulden. Scheelde heel veel met alkmaar
Oef, je had al geraden, nee ik woon in Rak Noord, pal tegen koedijk aan zeg maar.quote:Op maandag 8 december 2008 11:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
De mac is inderdaad bij overdie. Woon je nu niet meer in de regio dan. Ik woonde in Daalmeer bij de mare
Langs het kanaal? Was toch een van de 1e nieuwbouw gedeelte's he.quote:Op maandag 8 december 2008 11:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef, je had al geraden, nee ik woon in Rak Noord, pal tegen koedijk aan zeg maar.
Schagen is ook leuk dorp hoor. Gingen vroeger regelmatig stappen in schagen. Was altijd leuk als er optredens waren van flair enzo.quote:Op maandag 8 december 2008 11:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, woon al mijn hele leven in Schagen. Ik heb een paar maanden bij mijn vriendin gewoont tot we hier samen gingen wonen.
En nee ik woonde niet in Mac Manu.
Jij dan? Kentucky Fried Chicken?quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 11:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Schagen is ook leuk dorp hoor. Gingen vroeger regelmatig stappen in schagen. Was altijd leuk als er optredens waren van flair enzo.
Ik ga geloof ik niet mijn woonadres hier schrijven maar ken je de laan van Athene en Tom van der Kolk (sportschool) en dan een zijstraatje aan het water en dicht bij een meer.quote:Op maandag 8 december 2008 11:23 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Langs het kanaal? Was toch een van de 1e nieuwbouw gedeelte's he.
Zegt me niets, rijden daar niet alle Metro'squote:Op maandag 8 december 2008 11:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar zou wel in de Subway willen wonen
Met recht ja! Hoorde weer net een fijn verhaal van iemand uit Den Helder.quote:Op maandag 8 december 2008 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Enige nadeel is, dat Den Helder dichterbij ligt
Ja heb nu een idee.quote:Op maandag 8 december 2008 11:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik niet mijn woonadres hier schrijven maar ken je de laan van Athene en Tom van der Kolk (sportschool) en dan een zijstraatje aan het water en dicht bij een meer.
Als je het weet mag het antwoord in dit geval via pm
quote:Op maandag 8 december 2008 11:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zegt me niets, rijden daar niet alle Metro's
Ja dat is echt een stukje kop van noordholland wat gewoon afgehakt kan worden. Heb er 2 jaar gewerkt was op het station aan het werk toen met Okan O die schietpartij waar een vrouw van haar fiets af werd geschoten met die achtervolging. Heb toen onder mijn bureau gelegen. Was heel angstig toen.Ook de overlast van de A-jeugd was echt erg daar. Gelukkig later naar Hoorn overgeplaatst en daar is het wel heel leuk.quote:Op maandag 8 december 2008 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Duidelijk bekend in de buurtquote:
SKRIK ME ROT!quote:Op maandag 8 december 2008 11:36 schreef Copycat het volgende:
Huub en Claire zijn zwanger.
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=132&maand=12&jaar=2008
Woonwagenmeid sien heeft daar familie las ik net.quote:Op maandag 8 december 2008 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
he die zit nu in alkmaar ook. Is dat een beetje aan te raden, lijkt me wel lekker. Maarja is eigenlijk niet zo moeilijk ik vind alles lekker.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 11:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
he die zit nu in alkmaar ook. Is dat een beetje aan te raden, lijkt me wel lekker. Maarja is eigenlijk niet zo moeilijk ik vind alles lekker.
Gaaf he! Ach, die twee zijn echt dol op elkaar dus dit is dan prachtnieuws vind ik, heb maar even op rocket gereageed!quote:Op maandag 8 december 2008 11:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Huub en Claire...
een kleintje...wat leuk)
![]()
![]()
En dat is hetzelfde als Mac en BK ?quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 11:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat is hetzelfde als Mac en BK ?
Bakker Bartquote:Op maandag 8 december 2008 11:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]meer een broodjeszaak en een stuk gezonder ook, maar zie het wel als een soort van fastfood
Anders ik wel. Een ongelukje neem ik aan? Hij wilde daar toch nog even mee wachten? Nou ja, leuk voor ze.quote:
Ik vond die reactie 'jullie lopen gelijk met Brian en Tamara' wel leukquote:Op maandag 8 december 2008 11:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gaaf he! Ach, die twee zijn echt dol op elkaar dus dit is dan prachtnieuws vind ik, heb maar even op rocket gereageed!
Vrees alleen dat er weer zeikerds gaan zeiken.
Ja, bij Bart moet je zelf aanwijzen wat je erop wilt. Schiet niet op iddquote:Op maandag 8 december 2008 11:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]en bij de Subway zijn ze meestal ook sneller
*aai over bolquote:Op maandag 8 december 2008 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar ik woon moet ik altijd zelf mijn brood smeren
Waar staan die berichten bij Huub, onder welke kop, zijn het quotes of nemen ze een loopje met me?quote:Op maandag 8 december 2008 10:20 schreef Manu82 het volgende:
Zitten ze nu tuinfluiters naam ook al te misbruiken of is hij het echt zelf?
Bericht 69 ofzo...quote:Op maandag 8 december 2008 12:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar staan die berichten, onder welke kop, zijn het quotes of nemen ze een loopje met me?
BIj het sinterklaas log moet jezelf maar even zoeken waar precies.quote:Op maandag 8 december 2008 12:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bericht 69 ofzo...
Je naam wordt misbruikt...
Je kunt Huub PMen of hij de berichten die onder jouw naam zijn gepost wil verwijderen. Doet ie niet moeilijk over, zeker nu hij op een roze wolk zit.quote:Op maandag 8 december 2008 12:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Waar staan die berichten bij Huub, onder welke kop, zijn het quotes of nemen ze een loopje met me?
Ik wil daar niets mee te maken hebben, ik ga dat doorgeven op de site zelf,
of ik ga hier verder met mijn eigen kloon, dan kap ik met tuinfluiter.
Via Huub zoek ik die 1p wel uit, dit pik ik niet.
Lullig hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 12:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar staan die berichten bij Huub, onder welke kop, zijn het quotes of nemen ze een loopje met me?
Ik wil daar niets mee te maken hebben, ik ga dat doorgeven op de site zelf,
Via Huub zoek ik die 1p wel uit, dit pik ik niet.
Fluitert.quote:Op maandag 8 december 2008 12:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Uiteraard.quote:Op maandag 8 december 2008 12:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je je al gemeld bij de Kerst Ava award dinges?
Grote nieuwsquote:Op maandag 8 december 2008 12:48 schreef lies1958 het volgende:
bij de telegraaf zijn ze toch niet zo snel als we altijd dachten met de story's op pagina prive.
Het grote nieuws van huub en claire staat er nog niet op.
ja, wat nu Manuquote:Op maandag 8 december 2008 13:01 schreef Gerda het volgende:
[..]
Ik ben Gerda
Ik ben op zoek naar een verloofde
Ik eet voornamelijk vla
Hoogachtend,
Gerda
Misschien is Manu wel dol op vla.quote:
Ze zullen wel goed geoefend hebbenquote:Op maandag 8 december 2008 12:54 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja met een knipoog natuurlijk maar voor hun zelf is het natuurlijk wel groot nieuws geweest.
we zijn er aardig doorheen, geloof ik.quote:Op maandag 8 december 2008 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik weet niet hoeveel vrijgezellige SC-ers we nog hebben.
Neuh, is maanden geleden dat ik vla heb gehadquote:Op maandag 8 december 2008 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is Manu wel dol op vla.
quote:Op maandag 8 december 2008 13:03 schreef Manu82 het volgende:
Ah en hoe oud ben je?
En vla dat is meestal toch voer dat verslaafden vnl eten?
Ja hoi.quote:Op maandag 8 december 2008 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik weet niet hoeveel vrijgezellige SC-ers we nog hebben.
Zie je!quote:Op maandag 8 december 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hoi.
Maar zo niet geïnteresseerd.
Neem me...quote:Op maandag 8 december 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
Misschien iets voor Heidi? Hij zoekt nog een onderkomen.
Kan me voorstellen, ze rookt geen Lucky's.quote:
Maar iemand die verloofd is heeft toch al een "dinnetje"quote:Op maandag 8 december 2008 13:01 schreef Gerda het volgende:
[..]
Ik ben Gerda
Ik ben op zoek naar een verloofde
Ik eet voornamelijk vla
Hoogachtend,
Gerda
Sorry, maar ik ben niet into lesboseks.quote:Op maandag 8 december 2008 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zie je!Dat is ook helemaal niet gezellig
Ze is een ze. Zegt ze.quote:Op maandag 8 december 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
Kan me voorstellen, ze rookt geen Lucky's.
ohquote:Op maandag 8 december 2008 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet into lesboseks.
Ja, wat lullig nou voor je. Is er eindelijke een leuke vrijgezel in de SC is het een zu. Bummer.quote:
Vanillevla zeker? Krijg je lesbo vanilleseks. Nee, dank je.quote:
Nee, de buurvrouwquote:Op maandag 8 december 2008 13:13 schreef blomst het volgende:
Gerda een zuster van LS??
Check haar posthistorie. Iemand hier moet haar wel kennen volgens mij.quote:Op maandag 8 december 2008 13:16 schreef hondjes het volgende:
die niet,..denk ik..maar wie wel...dit is te grappig..
ben benieuwd..heb zo een vermoeden....
oi!quote:Op maandag 8 december 2008 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet het welhaast een snertwijf zijn
Ik zou het serieus niet wetenquote:Op maandag 8 december 2008 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check haar posthistorie. Iemand hier moet haar wel kennen volgens mij.
Enlighten me!quote:Op maandag 8 december 2008 13:30 schreef hondjes het volgende:
begin al een vermoeden te krijgen...en het was al aangekondigd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |