quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef nachtzuster het volgende:Ian Skattie, gefeliciteerd!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 01:35 schreef Gert het volgende:
Die grote in het midden is voor jou Ian! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weer vergeten mijn webcam uit te zetten vannacht............quote:
dag.........skattiequote:
quote:Op maandag 8 december 2008 06:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dag.........skattielekker geslaapt heb net een kadootje voor ian lopen googelen dus ik ben alweer
klaarwakker
Kijk maar boven je ...........quote:Op maandag 8 december 2008 06:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
Viel eigenlijk best tegen, vaak wakkerJij wel lekker geslapen?
En wat is het cadeau voor Ian geworden?
Moet meteen weer aan Eric denkenquote:Op maandag 8 december 2008 06:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Kijk maar boven je ...........
quote:
JA, HÉ HÉ........ daarom zei ik het ook dooie........quote:
ah......... ik heb de uitzending niet gezien........ wie heeft ie nu weer in de smiezen.......quote:Op maandag 8 december 2008 06:17 schreef Manu82 het volgende:
die uitzending van gister, had hem gister al opgezet, maar was in slaap gevallen
quote:Op maandag 8 december 2008 06:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah......... ik heb de uitzending niet gezien........ wie heeft ie nu weer in de smiezen.......
weer over Joran?
quote:Op maandag 8 december 2008 06:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]over Harry Bout, de langst vastzittende Nederlander in het buitenland...
Vind het niet echt een leuke aflevering
Mwoah, anderhalf uur slaap, lijkt me iets te kort, wat een hellnacht was dat! Maar ik ben wel in bed blijven liggen!quote:Op maandag 8 december 2008 06:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Liesje![]()
![]()
![]()
Je ritme weer een beetje op orde?
hé Lies......... nah mag jij samen met Manu naar het plaatje luisteren.......quote:
Ik skip voor een keertje, als je het niet heul erg vindt!quote:Op maandag 8 december 2008 06:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Lies......... nah mag jij samen met Manu naar het plaatje luisteren.......
doeiiiiiiiiiiiiiiiiii ben weg nu
Wat heb je rest van de tijd gedaan dan?quote:Op maandag 8 december 2008 06:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, anderhalf uur slaap, lijkt me iets te kort, wat een hellnacht was dat! Maar ik ben wel in bed blijven liggen!
Liggen draaien, malen, plafond bekijken......quote:Op maandag 8 december 2008 06:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat heb je rest van de tijd gedaan dan?
Nog leuke Sinterklaas gehad trouwens gisteren?
En tot vanavond Fan (leuk plaatje trouwens)
quote:Op maandag 8 december 2008 06:37 schreef liesje1979 het volgende:
Echt gewoon, soms ben ik gewoon nog wakker nu, en nu moet ik opeens faken dat ik een ochtendmens ben!
Op die fiets, heb je ook wat terug gekregen?quote:Op maandag 8 december 2008 06:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liggen draaien, malen, plafond bekijken......
Ik ben niet gegaan he? Moest alleen wel wat aanleveren.
Mja, kaarsen, boeken, en een bladwijzer!quote:Op maandag 8 december 2008 06:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op die fiets, heb je ook wat terug gekregen?
quote:Op maandag 8 december 2008 06:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goedemorgen Manu [ afbeelding ]
Misschien wat sneeuw binnenkort.quote:Op maandag 8 december 2008 07:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]goedemorgen
Zit op je avatar Obama de roos van z'n jasje te halen?
Artikeltje over deze actie:quote:If you feelin' like a pimp nigga , go and brush your shoulders off
quote:There's Barack Obama, fresh from Wednesday's debate dust-up, beleaguered but still standing, acknowledging that he's taken some hits from his opponent, some mighty hits, but you know, it's okay, because that's politics. Ultimately, you've got to . . .
And then he -- pay attention now -- brushes the dirt off his shoulders. Repeatedly.
The crowd leaps to its feet, applauding and laughing.
(...)
To brush one's shoulders off, according to the Urban Dictionary, is to engage in the act of "shaking them haters off. In other words it means to brush off negative energy of statements made about you."
So was Obama's action a deliberate Jay-Z reference?
Yesterday, Obama's campaign spokesman, Tommy Vietor, would say only this: "He has some Jay-Z on his iPod."
Moggequote:
Successupporters van tegenwoordig ookquote:Op maandag 8 december 2008 08:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gert: goed plan om fan van AZ te worden, doe ik al 30 dagen
quote:Op maandag 8 december 2008 09:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Successupporters van tegenwoordig ook
Ach vind het dit jaar prima, zolang PSV dan maar tweede wordtquote:Op maandag 8 december 2008 09:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
30 jaren!
Woonde vanaf mijn 6e in de Zaanstreek en nu al tig jaren in Alkmaar en ik vind voetbal leukdus niet gek dat ik voor AZ ben en dit keer worden we landskampioen, dat wordt hoog tijd na zoveel jaar.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |