Toch altijd aanwezig om de voortgang te waarborgenquote:
Ik las ff terug en allemaal relatie perikelen, dus ik heb wel zin in een feestje.quote:Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch altijd aanwezig om de voortgang te waarborgenKlinkt best wel Nederlands hè
Lekker ding hoorquote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was dat je date van dit weekend?
Terechtquote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Ohja Huntelaar
"Manchester City is geen droomclub"
Kijk die ellende toch niet.quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Ohja Huntelaar
quote:Op zondag 7 december 2008 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk die ellende toch niet.
Ik heb studio sport ook maar niet gekeken vanavond.
Studio Sport was heerlijk vanavondquote:Op zondag 7 december 2008 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is er morgen dan?quote:Op zondag 7 december 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen wordt nog veel leuker natuurlijk
Lol zat dusquote:Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah ik zie het, je komt uit Rotterdam
Ik werd er ook niet vrolijk van. Maar ja, dat ben nik als arnhemmer wel gewend ondertussenquote:Op zondag 7 december 2008 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Van vitesse had ik toch een stuk meer dan dit verwacht eigenlijkquote:Op zondag 7 december 2008 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet vrolijk van. Maar ja, dat ben nik als arnhemmer wel gewend ondertussen
Zal zijn enige slimme opmerking van zijn leven wel zijn dan.quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Ohja Huntelaar
Vitesse, snelheid, ja hoorquote:Op zondag 7 december 2008 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van vitesse had ik toch een stuk meer dan dit verwacht eigenlijk
Vorige week een punt tegen mijn club. Maar ja, dat hadden er eigenlijk drie moeten zijn voor Vitas.quote:Op zondag 7 december 2008 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet vrolijk van. Maar ja, dat ben nik als arnhemmer wel gewend ondertussen
Kan juist de ommekeer wordenquote:Op zondag 7 december 2008 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Barcelona gewonnen met 4-0 van Valencia en Real Madrid verloren van Sevilla met 3-4![]()
![]()
Volgende week Madrid - Barcelona
Lekker voor Huntelaar wel, mag hij meteen indruk maken op de nieuwe trainerquote:Op zondag 7 december 2008 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Barcelona gewonnen met 4-0 van Valencia en Real Madrid verloren van Sevilla met 3-4![]()
![]()
Volgende week Madrid - Barcelona
Denk eigenlijk dat Huntelaar er niet is, aangezien hij dat net zeiquote:Op zondag 7 december 2008 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker voor Huntelaar wel, mag hij meteen indruk maken op de nieuwe trainer
Het is trouwens Barcelona - Madrid. Ben jij de 13e niet in Barcelona?quote:Op zondag 7 december 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan juist de ommekeer worden![]()
Heb overigens nog niet veel wedstrijden gezien van Barca dit jaar....
Nee, helaas nietquote:Op zondag 7 december 2008 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is trouwens Barcelona - Madrid. Ben jij de 13e niet in Barcelona?
quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
Robben rood, wat een waardeloze en nutteloze speler is dat ook. Als hij al niet geblesseerd is rood pakken
Truste Ruudquote:Op maandag 8 december 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh ja, ik had al afscheid genomen.houdoe
Ohhhhhh, goed.quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef nachtzuster het volgende:Ian Skattie, gefeliciteerd!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hé Muissie alles oké?quote:Op maandag 8 december 2008 00:42 schreef Soury het volgende:
Ian !! Van harte !!!
(sorry dit kreeg ik als resultaat op google)
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Haai Fan uhhhh waarover ga ik scheiden ???.. Sjesus dat wist ik nietquote:Op maandag 8 december 2008 01:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Muissie alles oké?
als je nog wakker bent dan....... ik kwam nog even kijken of er nieuwe ontwikkelingen waren enzo
quote:Op maandag 8 december 2008 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Haai Fan uhhhh waarover ga ik scheiden ???.. Sjesus dat wist ik niet
quote:Op maandag 8 december 2008 01:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee jij niet ....... jij moet eerst nog trouwen ..... scheiden komt pas daarna........
heppie een leuk weekend gehad?
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 01:35 schreef Gert het volgende:
Die grote in het midden is voor jou Ian! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal van 2008 101 .. het kleinste kamertjequote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mooi zo
![]()
het was hier weer van alles en nog wat......... ik sta op nr. 42 in de lijst....... ben vergeten waar jij stond
heb je nog gekeken ?
o da's best laag........ effe meer posten....... anders denken de mensen nog dat we een leven hebben......quote:Op maandag 8 december 2008 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Totaal van 2008 101 .. het kleinste kamertje
God nee !!!!!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o da's best laag........ effe meer posten....... anders denken de mensen nog dat we een leven hebben......
en dat willen we niet natuurlijk
hé Fatsoquote:Op maandag 8 december 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ian, vuige Duitsert, 't kan nog net voordat je in coma ligt, van harte!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben bang dat het te laat isquote:Op maandag 8 december 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ian, vuige Duitsert, 't kan nog net voordat je in coma ligt, van harte!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij rookt weerquote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Fatsonog wakker.........?
11 kg al kwijt hé.......goed gedaan komt zeker door die vuige blonde van je
Die zit flink te duwen idd, dat helpt wel mee....quote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Fatsonog wakker.........?
11 kg al kwijt hé.......goed gedaan komt zeker door die vuige blonde van je
quote:Op maandag 8 december 2008 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zit flink te duwen idd, dat helpt wel mee....
duwen? is dat een vuig spelletje ?quote:Op maandag 8 december 2008 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zit flink te duwen idd, dat helpt wel mee....
sOMS wELquote:Op maandag 8 december 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
duwen? is dat een vuig spelletje ?
Mis niks welke?quote:Op maandag 8 december 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
sOMS wEL![]()
Waarom is dat plaatje nu weer weg, die kaar aan Ian
plaatje staat er bij nog hoor....quote:Op maandag 8 december 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat ie ??Krijg een beetje kippenvel van caps locksquote:Op maandag 8 december 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
sOMS wEL![]()
Cool oh nee HOT !!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Soury muis, hoe bevalt de nieuwe frituur?
ja, ja, Fan is ook lief![]()
Ik moet morgen om één minuut voor negen uur wakker worden, dan kan ik om negen uur aan het werk zijnquote:Op maandag 8 december 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongens ik moet gaan legge nou zoals Coos altijd zegt![]()
nog even een lief plaatje en dan ga ik slapies doen![]()
Truste ................
Trap niet op de Griek !! Voorzichtig Fan... Trustequote:Op maandag 8 december 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongens ik moet gaan legge nou zoals Coos altijd zegt![]()
nog even een lief plaatje en dan ga ik slapies doen![]()
ik zal wel moeten .........
Tot morgen denk ik wel..........![]()
![]()
![]()
Truste ................
12:30 !!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet morgen om één minuut voor negen uur wakker worden, dan kan ik om negen uur aan het werk zijn![]()
Lekker thuis werken
Enne, slaap lekker Fan![]()
Nou was korter Lees je inquote:Op maandag 8 december 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb hem vandaag voor het eerst in drie maanden weer aangehad, grote Vlaamse frieten
Wat moet ik dan op nr. 487. Ik heb dus een leven?quote:Op maandag 8 december 2008 01:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o da's best laag........ effe meer posten....... anders denken de mensen nog dat we een leven hebben......
en dat willen we niet natuurlijk
Snap um niet, heb ook geen zin in inlezenquote:
Volgens mij ben je nooit zo'n veelposter geweest. Aanwezig af en toe, dat wel, maar veel posten viel wel mee.quote:Op maandag 8 december 2008 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat moet ik dan op nr. 487. Ik heb dus een leven?
Wat ben je gezelligquote:Op maandag 8 december 2008 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat moet ik dan op nr. 487. Ik heb dus een leven?
Ja zoiets denk half jan. weer op volle snelheid te zitten..quote:Op maandag 8 december 2008 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Snap um niet, heb ook geen zin in inlezen![]()
12:30, wat een weelde.....wanneer ga je weer hele dagen? Begin volgend jaar?
Mijn woonkamer is wel heul gezellie nu. 't Is net of het bijna kerst is.quote:Op maandag 8 december 2008 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je gezelligKrijg trek in fondeau
Cool ik ga een boom scoren deze week ...quote:Op maandag 8 december 2008 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn woonkamer is wel heul gezellie nu. 't Is net of het bijna kerst is.
Echte of kunst?quote:Op maandag 8 december 2008 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool ik ga een boom scoren deze week ...
't Zal niet meevallen, vroege diensten, late diensten......weer volop meedraaien. Afijn, je kun in ieder geval wel lekker uit de voeten nuquote:Op maandag 8 december 2008 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets denk half jan. weer op volle snelheid te zitten..
Een echte .. Heb wel es twee jaar gedaan met een boom. Maar mijn groene vingers laten me in de steeekquote:
Dat zag ik anders dan de arbo dienst.. Wilde al gelijk aan de slag.. Wat zijn die voorzichtigquote:Op maandag 8 december 2008 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zal niet meevallen, vroege diensten, late diensten......weer volop meedraaien. Afijn, je kun in ieder geval wel lekker uit de voeten nu
Ja, dat is mij ook al eens opgevallen. Zodra ze het gevoel hebben dat je geen faker bent, dan dragen ze alles aan om je herstel in goede orde te laten verlopen en gunnen ze je alle tijd. Zodra ze echter van mening zijn dat het aanstellerij is (onlangs meegemaakt met een collega die naar mijn smaak toch echt wel even rust nodig had), dan zijn het rotzakkenquote:Op maandag 8 december 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zag ik anders dan de arbo dienst.. Wilde al gelijk aan de slag.. Wat zijn die voorzichtig
Goed plan LSquote:Op maandag 8 december 2008 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog een peukie en dan ga ik maar eens een trappie hoger.
Klopt, toen ik die hernia had wilde ik ook weer aan de slag. Voor een paar uurtjes. Maar lieten ze niet toe. Heeft me wel mooi mijn baan gekost.quote:Op maandag 8 december 2008 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook al eens opgevallen. Zodra ze het gevoel hebben dat je geen faker bent, dan dragen ze alles aan om je herstel in goede orde te laten verlopen en gunnen ze je alle tijd. Zodra ze echter van mening zijn dat het aanstellerij is (onlangs meegemaakt met een collega die naar mijn smaak toch echt wel even rust nodig had), dan zijn het rotzakken
Klopt ... Ben zelden ziek . Heb volgens mij 10 jaar achter elkaar zonder ziekendagen gewerkt. maar als het ff kut gaat hangen ze gelijk aan de telefoon en snappen ze niks meer ...quote:Op maandag 8 december 2008 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook al eens opgevallen. Zodra ze het gevoel hebben dat je geen faker bent, dan dragen ze alles aan om je herstel in goede orde te laten verlopen en gunnen ze je alle tijd. Zodra ze echter van mening zijn dat het aanstellerij is (onlangs meegemaakt met een collega die naar mijn smaak toch echt wel even rust nodig had), dan zijn het rotzakken
Slaap zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op maandag 8 december 2008 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga ook pitten, trusten luitjes
Best wel een eer.quote:Hai Peter6000
We hebben een verzoek ontvangen je een nieuw wachtwoord toe te sturen. Om dit verzoek te bevestigen is het nodig dat je even op onderstaande link klikt.
http://forum.fok.nl/user/passmailer/d4****************
Heb je zelf geen passwordaanvraag gedaan? Dan kun je dit mailtje verder negeren en verwijderen uit je mailbox. Er wordt dan verder niets met je wachtwoord gedaan.
Dit mailtje werd verzonden vanaf IP: 209.44.114.178.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef nachtzuster het volgende:Ian Skattie, gefeliciteerd!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |