quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 01:35 schreef Gert het volgende:
Die grote in het midden is voor jou Ian! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 01:35 schreef Gert het volgende:
Die grote in het midden is voor jou Ian! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal van 2008 101 .. het kleinste kamertjequote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mooi zo
![]()
het was hier weer van alles en nog wat......... ik sta op nr. 42 in de lijst....... ben vergeten waar jij stond
heb je nog gekeken ?
o da's best laag........ effe meer posten....... anders denken de mensen nog dat we een leven hebben......quote:Op maandag 8 december 2008 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Totaal van 2008 101 .. het kleinste kamertje
God nee !!!!!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o da's best laag........ effe meer posten....... anders denken de mensen nog dat we een leven hebben......
en dat willen we niet natuurlijk
hé Fatsoquote:Op maandag 8 december 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ian, vuige Duitsert, 't kan nog net voordat je in coma ligt, van harte!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben bang dat het te laat isquote:Op maandag 8 december 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ian, vuige Duitsert, 't kan nog net voordat je in coma ligt, van harte!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij rookt weerquote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Fatsonog wakker.........?
11 kg al kwijt hé.......goed gedaan komt zeker door die vuige blonde van je
Die zit flink te duwen idd, dat helpt wel mee....quote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Fatsonog wakker.........?
11 kg al kwijt hé.......goed gedaan komt zeker door die vuige blonde van je
quote:Op maandag 8 december 2008 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zit flink te duwen idd, dat helpt wel mee....
duwen? is dat een vuig spelletje ?quote:Op maandag 8 december 2008 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zit flink te duwen idd, dat helpt wel mee....
sOMS wELquote:Op maandag 8 december 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
duwen? is dat een vuig spelletje ?
Mis niks welke?quote:Op maandag 8 december 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
sOMS wEL![]()
Waarom is dat plaatje nu weer weg, die kaar aan Ian
plaatje staat er bij nog hoor....quote:Op maandag 8 december 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat ie ??Krijg een beetje kippenvel van caps locksquote:Op maandag 8 december 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
sOMS wEL![]()
Cool oh nee HOT !!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Soury muis, hoe bevalt de nieuwe frituur?
ja, ja, Fan is ook lief![]()
Ik moet morgen om één minuut voor negen uur wakker worden, dan kan ik om negen uur aan het werk zijnquote:Op maandag 8 december 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongens ik moet gaan legge nou zoals Coos altijd zegt![]()
nog even een lief plaatje en dan ga ik slapies doen![]()
Truste ................
Trap niet op de Griek !! Voorzichtig Fan... Trustequote:Op maandag 8 december 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongens ik moet gaan legge nou zoals Coos altijd zegt![]()
nog even een lief plaatje en dan ga ik slapies doen![]()
ik zal wel moeten .........
Tot morgen denk ik wel..........![]()
![]()
![]()
Truste ................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |