Toch altijd aanwezig om de voortgang te waarborgenquote:
Ik las ff terug en allemaal relatie perikelen, dus ik heb wel zin in een feestje.quote:Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch altijd aanwezig om de voortgang te waarborgenKlinkt best wel Nederlands hè
Lekker ding hoorquote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was dat je date van dit weekend?
Terechtquote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Ohja Huntelaar
"Manchester City is geen droomclub"
Kijk die ellende toch niet.quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Ohja Huntelaar
quote:Op zondag 7 december 2008 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk die ellende toch niet.
Ik heb studio sport ook maar niet gekeken vanavond.
Studio Sport was heerlijk vanavondquote:Op zondag 7 december 2008 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is er morgen dan?quote:Op zondag 7 december 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen wordt nog veel leuker natuurlijk
Lol zat dusquote:Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah ik zie het, je komt uit Rotterdam
Ik werd er ook niet vrolijk van. Maar ja, dat ben nik als arnhemmer wel gewend ondertussenquote:Op zondag 7 december 2008 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Van vitesse had ik toch een stuk meer dan dit verwacht eigenlijkquote:Op zondag 7 december 2008 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet vrolijk van. Maar ja, dat ben nik als arnhemmer wel gewend ondertussen
Zal zijn enige slimme opmerking van zijn leven wel zijn dan.quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Ohja Huntelaar
Vitesse, snelheid, ja hoorquote:Op zondag 7 december 2008 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van vitesse had ik toch een stuk meer dan dit verwacht eigenlijk
Vorige week een punt tegen mijn club. Maar ja, dat hadden er eigenlijk drie moeten zijn voor Vitas.quote:Op zondag 7 december 2008 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet vrolijk van. Maar ja, dat ben nik als arnhemmer wel gewend ondertussen
Kan juist de ommekeer wordenquote:Op zondag 7 december 2008 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Barcelona gewonnen met 4-0 van Valencia en Real Madrid verloren van Sevilla met 3-4![]()
![]()
Volgende week Madrid - Barcelona
Lekker voor Huntelaar wel, mag hij meteen indruk maken op de nieuwe trainerquote:Op zondag 7 december 2008 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Barcelona gewonnen met 4-0 van Valencia en Real Madrid verloren van Sevilla met 3-4![]()
![]()
Volgende week Madrid - Barcelona
Denk eigenlijk dat Huntelaar er niet is, aangezien hij dat net zeiquote:Op zondag 7 december 2008 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker voor Huntelaar wel, mag hij meteen indruk maken op de nieuwe trainer
Het is trouwens Barcelona - Madrid. Ben jij de 13e niet in Barcelona?quote:Op zondag 7 december 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan juist de ommekeer worden![]()
Heb overigens nog niet veel wedstrijden gezien van Barca dit jaar....
Nee, helaas nietquote:Op zondag 7 december 2008 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is trouwens Barcelona - Madrid. Ben jij de 13e niet in Barcelona?
quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
Robben rood, wat een waardeloze en nutteloze speler is dat ook. Als hij al niet geblesseerd is rood pakken
Truste Ruudquote:Op maandag 8 december 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh ja, ik had al afscheid genomen.houdoe
Ohhhhhh, goed.quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef nachtzuster het volgende:Ian Skattie, gefeliciteerd!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hé Muissie alles oké?quote:Op maandag 8 december 2008 00:42 schreef Soury het volgende:
Ian !! Van harte !!!
(sorry dit kreeg ik als resultaat op google)
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Haai Fan uhhhh waarover ga ik scheiden ???.. Sjesus dat wist ik nietquote:Op maandag 8 december 2008 01:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Muissie alles oké?
als je nog wakker bent dan....... ik kwam nog even kijken of er nieuwe ontwikkelingen waren enzo
quote:Op maandag 8 december 2008 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Haai Fan uhhhh waarover ga ik scheiden ???.. Sjesus dat wist ik niet
quote:Op maandag 8 december 2008 01:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee jij niet ....... jij moet eerst nog trouwen ..... scheiden komt pas daarna........
heppie een leuk weekend gehad?
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 01:35 schreef Gert het volgende:
Die grote in het midden is voor jou Ian! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 01:35 schreef Gert het volgende:
Die grote in het midden is voor jou Ian! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal van 2008 101 .. het kleinste kamertjequote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mooi zo
![]()
het was hier weer van alles en nog wat......... ik sta op nr. 42 in de lijst....... ben vergeten waar jij stond
heb je nog gekeken ?
o da's best laag........ effe meer posten....... anders denken de mensen nog dat we een leven hebben......quote:Op maandag 8 december 2008 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Totaal van 2008 101 .. het kleinste kamertje
God nee !!!!!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o da's best laag........ effe meer posten....... anders denken de mensen nog dat we een leven hebben......
en dat willen we niet natuurlijk
hé Fatsoquote:Op maandag 8 december 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ian, vuige Duitsert, 't kan nog net voordat je in coma ligt, van harte!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben bang dat het te laat isquote:Op maandag 8 december 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ian, vuige Duitsert, 't kan nog net voordat je in coma ligt, van harte!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij rookt weerquote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Fatsonog wakker.........?
11 kg al kwijt hé.......goed gedaan komt zeker door die vuige blonde van je
Die zit flink te duwen idd, dat helpt wel mee....quote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Fatsonog wakker.........?
11 kg al kwijt hé.......goed gedaan komt zeker door die vuige blonde van je
quote:Op maandag 8 december 2008 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zit flink te duwen idd, dat helpt wel mee....
duwen? is dat een vuig spelletje ?quote:Op maandag 8 december 2008 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zit flink te duwen idd, dat helpt wel mee....
sOMS wELquote:Op maandag 8 december 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
duwen? is dat een vuig spelletje ?
Mis niks welke?quote:Op maandag 8 december 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
sOMS wEL![]()
Waarom is dat plaatje nu weer weg, die kaar aan Ian
plaatje staat er bij nog hoor....quote:Op maandag 8 december 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat ie ??Krijg een beetje kippenvel van caps locksquote:Op maandag 8 december 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
sOMS wEL![]()
Cool oh nee HOT !!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Soury muis, hoe bevalt de nieuwe frituur?
ja, ja, Fan is ook lief![]()
Ik moet morgen om één minuut voor negen uur wakker worden, dan kan ik om negen uur aan het werk zijnquote:Op maandag 8 december 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongens ik moet gaan legge nou zoals Coos altijd zegt![]()
nog even een lief plaatje en dan ga ik slapies doen![]()
Truste ................
Trap niet op de Griek !! Voorzichtig Fan... Trustequote:Op maandag 8 december 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongens ik moet gaan legge nou zoals Coos altijd zegt![]()
nog even een lief plaatje en dan ga ik slapies doen![]()
ik zal wel moeten .........
Tot morgen denk ik wel..........![]()
![]()
![]()
Truste ................
12:30 !!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet morgen om één minuut voor negen uur wakker worden, dan kan ik om negen uur aan het werk zijn![]()
Lekker thuis werken
Enne, slaap lekker Fan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |