quote:
Op maandag 8 december 2008 13:59 schreef Sethje het volgende:Ik word echt redelijk moedeloos van mn ajax game... ik speel als volgt
dm
vc vc
vvr vmc vvl
mc mc
amc
sc sc
Met pijltjes naar voren bij de wingers. Ik schiet gemiddeld 10 keer op goal per wedstrijd, huntelaar scoort 7 x in 24 wedstrijden ik speel altijd gelijk, heb al 10 x gelijk gespeeld in de competitie waarvan 6x 0-0.
Die bal wil er gewoon niet in, ik ben constant aan het aanvallen, voorzetten van de flanken, aisatti met een goed afstandsschot achter de spits maar hij wil er niet in.
Zijn er bepaalde dingen in de team/persoonlijke instructies die ik zo fout kan hebben ingeschat dat het zo stroef gaat?
Heb je bij persoonlijke instructies wel de goede mensen instructie gegeven om voor te zetten, schieten vanaf afstand etc.
Verder bijv. kiezen om je AMR en AML volop te laten aanvallen, individuele acties te maken etc.
Ligt toch aan je eigen instellingen hoor..... Als ik jou was speelde ik met Huntelaar als SC en dan met een AMR en AML. (alle drie vooral aanvallend ingesteld). Dan 2 MC's (aanvallend ingesteld) , 1 VM (neigt naar verdedigen). Dan de DL en DR op teaminstelling laten staan en de DC's (2 stuks) alleen laten verdedigen.
Kies voor teaminstellingen op verdedigende lijn: Opschuiven. Niet te veel.
Verder teaminstellingen op hoogste normaal zetten.