plaats of het deed niet gebeurenquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent zeker jaloers dat er een stoomlocomotief in mijn boom hangt?
Eerst geile slipjes voor z'n kleine zusje en nou ditquote:
ik grapte er tegen mijn vriendin over dat ik haar eten had opgegeten,quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst geile slipjes voor z'n kleine zusje en nou ditRanzig mannetje ben jij zeg bah bah
IEDER ksc lid moet een cadeau aan mij opsturenquote:
Briefje met wit poeder goed genoeg?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
IEDER ksc lid moet een cadeau aan mij opsturen![]()
omdat ik geniaal ben
adres:
kerstman
alaska
straat : kerstman straat 1
postcode: 9999KM
Mijn zus gaat je zo een slipje opsturenquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
IEDER ksc lid moet een cadeau aan mij opsturen![]()
omdat ik geniaal ben
adres:
kerstman
alaska
straat : kerstman straat 1
postcode: 9999KM
Heroinequote:Op zaterdag 6 december 2008 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Briefje met wit poeder goed genoeg?
Nee natuurlijk niet. Dreft, om het slipje van mijn zus mee te wassen voordat je het aan jouw zus geeft. Denk toch eens na.quote:
Dat je daar meteen aan denkt, zegt wel een heleboel hequote:Op zaterdag 6 december 2008 19:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heroine![]()
Wie denk je wel dat ik ben?
Alstuquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
plaats of het deed niet gebeuren
Kom eens hier op bezoek [RLS 005] Where the soap continuesquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:59 schreef DaMart het volgende:
Heel FOK! lijkt wel uitgestorven, op een enkele dolende ziel na!
Het gaat toch al in vlagen, maar de dalen worden hier wel steeds dieperquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:59 schreef DaMart het volgende:
Heel FOK! lijkt wel uitgestorven, op een enkele dolende ziel na!
Muck, MPG en JortK moeten gewoon even verslag komen doen van de surprisesquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat toch al in vlagen, maar de dalen worden hier wel steeds dieper
Die zijn vast te zat om dat nu te doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck, MPG en JortK moeten gewoon even verslag komen doen van de surprises.
MPG zat? Die drinkt toch alleen maar koffie?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn vast te zat om dat nu te doen
Komt die troep al zo hard aan jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG zat? Die drinkt toch alleen maar koffie?
Nou ja, van koffie word je toch niet zat? Tenzij hij er likeur doorheen gooit, maar daar lijkt hij me het type niet voorquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt die troep al zo hard aan ja
Geen idee, drink het niet he. Maar als ik zie hoe mensen zich gaan gedragen als ze er teveel van drinken vraag ik me af of je er niet zat van wordtquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, van koffie word je toch niet zat? Tenzij hij er likeur doorheen gooit, maar daar lijkt hij me het type niet voor.
Trustequote:Op zaterdag 6 december 2008 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het trouwens wel mooi geweest voor vandaag. Bedtijd.
Ja, ik kan het me nu ook niet meer voorstellen eigenlijk, dat ik ooit koffie heb gedronkenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
:x dat is wel heel erg geweest dan
Ik heb ooit 2 slokken genomen. Die waren smerig en sindsdien nooit meer
Thee alleen als ik een kater heb (en dan is het suiker met thee) of als ik moet studeren.
Cali!quote:Op zondag 7 december 2008 11:39 schreef Californium het volgende:
goedemorgen op deze zondag
waar sommige mensen gewoon moeten werken![]()
Gister dus bij de ASDA wezen shoppen.... Das wel een behoorlijke ervaring.... Je kan er echt alles krijgen
Gister daarna ook nog even bij de tesco geweestwas wat vergeten
Maar dat was gewoon een beetje een enge ervaring met een enge kerel
![]()
![]()
mja zo maar weer even paar uurtjes aan de slag
Goed . .quote:Op zondag 7 december 2008 11:35 schreef JortK het volgende:
Tis nou eenmaal geen weekend SC.
Ik ben in degen in Perth geweest toen (nee, niet Australiëquote:Op zondag 7 december 2008 11:47 schreef Californium het volgende:
nee hoor![]()
Ze hebben hier ook grote sainsbury's enzowas wel wat gewend....
maar tis wel een ervaring
.... En ik heb nog geen grote tesco gezien hiero
of iig niet ZO groot
Sorry hoor, maar zulk soort mensen moet tegen zichzelf in bescherming worden genomenquote:Op zondag 7 december 2008 12:29 schreef DaMart het volgende:
Mijn nicht was er ook zo vroeg bij. 17 toen ze haar eerste en 21 toen ze haar derde kind kreeg. Ik vind het persoonlijk nog wel wat jong, maar goed, als ze er klaar voor (denken te) zijn, dan moeten ze vooral hun hart volgen.
als ie maar ver genoeg rijd als jij aan boord bent ...quote:Op zondag 7 december 2008 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
Hier hadden ze zo'n srv wagen. Daar kon je ook in verdwalen, met wat fantasie dan
Moet net lukken, dat ding kwam niet veel verder dan een km of 40 voordat de accu's leeg warenquote:Op zondag 7 december 2008 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ie maar ver genoeg rijd als jij aan boord bent ...
Ideaal lijkt het me zeker niet, en ja, het is erg jong. Eigenlijk vind ik ook wel dat je jezelf toch wel wat kansen in het leven otnzegt als je zo jong aan kinderen begint (denk aan studie niet af kunnen ronden, jeugdige vrijheid missen).quote:Op zondag 7 december 2008 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zulk soort mensen moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen
Het geeft aan dat je er echt niet klaar voor bent en niet weet waar je mee bezig bent. Je ontzegt niet alleen jezelf veel kansen maar ook je kinderen. Je maakt mij ook niet wijs dat dat soort gezinnen snel boven bijstandsniveau komt.quote:Op zondag 7 december 2008 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ideaal lijkt het me zeker niet, en ja, het is erg jong. Eigenlijk vind ik ook wel dat je jezelf toch wel wat kansen in het leven otnzegt als je zo jong aan kinderen begint (denk aan studie niet af kunnen ronden, jeugdige vrijheid missen).
Maar als mensen het zelf willen, dan doe je er weinig tegen. En dan kun je volgens mij weinig anders dan hun keuze respecteren.
En hoe wil je die mensen tegen zichzelf beschermen? Verplichte abortus bij tienerzwangerschap? De legale leeftijd voor seks van 16 naar 18 verhogen?
Zonder al te diep in te gaan op een halve familiegeschiedenis, kan ik wel bevestigen dat in het geval van mijn nicht geen modelgezin is ontstaan, neequote:Op zondag 7 december 2008 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het geeft aan dat je er echt niet klaar voor bent en niet weet waar je mee bezig bent. Je ontzegt niet alleen jezelf veel kansen maar ook je kinderen. Je maakt mij ook niet wijs dat dat soort gezinnen snel boven bijstandsniveau komt.
En per ongeluk de sleutel nooit meer kunnen teruvinden?quote:
Het gaat me niet om jouw nichtje, maar om het algemeen. Het gaat zo zelden goed (ja, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen) dat het gewoon verboden zou moeten worden. En ja, in sommige gevallen kan het geen kwaad die sleutel nooit meer te vindenquote:Op zondag 7 december 2008 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder al te diep in te gaan op een halve familiegeschiedenis, kan ik wel bevestigen dat in het geval van mijn nicht geen modelgezin is ontstaan, nee.
En of iemand er klaar voor is, zal per persoon en per situatie verschillen. Al is er wel een groot verschil tussen of iemand denkt er klaar voor te zijn en of die persoon het ook echt is. Die twee zaken lopen volgens mij nog wel eens uiteen.
[..]
En per ongeluk de sleutel nooit meer kunnen teruvinden?.
quote:Op zondag 7 december 2008 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Goede schaar doet het hem ook wel, niet echt betrouwbaar kwaliteitje zo te zien
Ik voerde mijn nicht ook alleen op om jouw stelling min of meer te bevestigenquote:Op zondag 7 december 2008 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat me niet om jouw nichtje, maar om het algemeen. Het gaat zo zelden goed (ja, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen) dat het gewoon verboden zou moeten worden. En ja, in sommige gevallen kan het geen kwaad die sleutel nooit meer te vinden
Ja, zo kom je er niet hequote:Op zondag 7 december 2008 13:05 schreef DaMart het volgende:
Hm, er stond nog zo'n 20 GB overbodige (op mijn normale pc al opgeruimde) data op mijn oude pc, waardoor ik ineens ruimte tekort kwam om alles te kopiëren.
Foto'squote:Op zondag 7 december 2008 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, de optocht komt voorbij... ffies kijken.
Haaiquote:
Weekend rust noemen ze datquote:Op zondag 7 december 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Haai
Tis rustig hier
* Ladylike is ff met haar bootje gaan varen
quote:Op zondag 7 december 2008 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weekend rust noemen ze dat
met je bootje gaan varen
Speelgoedquote:Op zondag 7 december 2008 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Radiografisch
Hebben bootjes, autotjes, vliegtuigjes..
Ook benzine en nitro bootjes en autotjes
quote:
Altijd meer willen hequote:Op zondag 7 december 2008 16:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jammer dat het zo duur is
maar goed, daar hebben we kerst enzo voor
Nee eerder verbeteringen (betere koppelingen enzo)quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
donderstraal toch op met heel je kutkerst man
En whiskyquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG zat? Die drinkt toch alleen maar koffie?
Irish coffeequote:Op zaterdag 6 december 2008 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, van koffie word je toch niet zat? Tenzij hij er likeur doorheen gooit, maar daar lijkt hij me het type niet voor.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:56 schreef DaMart het volgende:
Het rare is dat ik als kind toch behoorlijk wat koffie dronk. Ik was er zo verzot op, dat ik zelfs de kopjes uitlepelde, al kan dat ook gewoon voor de restjes suiker geweest zijn. Maar op een gegeven moment werd ik de koffie zat, vond ik het niet meer lekker en sindsdien drink ik het dus niet meer.
Martquote:Op zondag 7 december 2008 19:14 schreef DaMart het volgende:
SpamPG.
Hoe was het bij de schoonfaMucklie?
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 7 december 2008 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart
Erg gezellig. Goed gegourmet, en tussendoor surprises en gedichten. Ik kan iig weer vooruit met lezen, en tijdens het lezen kan ik ook nog genieten van een drankje
.
Minder zuipen.quote:
quote:
Duivelswerk, van Mo Hayderquote:
quote:
Zal ik doenquote:Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ken ik niet. Als je het uit hebt, moet je maar even laten weten of het wat is!
Ik zag Black Grouse staan, nog nooit op maar wellicht binnenkort eens een flesje kopen danquote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef MPG het volgende:
[..].
Dit is Black Grouse. Een Blend met een Islay Signature. Vind ik persoonlijk lekkerder dan die beroemde vogel.
Is goed spulquote:Op zondag 7 december 2008 20:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zag Black Grouse staan, nog nooit op maar wellicht binnenkort eens een flesje kopen dan
Spannend!quote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef MPG het volgende:
Terug van koffie. En tv. Was programma op NGC over mensen die een blikseminslag hebben overleefd.
Slaapzequote:
Zeker. Erg interessant ookquote:
Slaap lekker Martquote:Op zondag 7 december 2008 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga jouw voorbeeld maar eens volgen!
Heb er mijn fiets vandaanquote:Op maandag 8 december 2008 08:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel leuk.
Bij ons in het dorp is er ook een kringloopwinkel, en 't ziet er net zo uit
medicijnenquote:Op maandag 8 december 2008 08:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou dan moet je een medicijn nemen hoestdrank?
Jortquote:
Cablequote:Op maandag 8 december 2008 08:31 schreef cablegunmaster het volgende:
42 euro voor een fietsStaat nu mooi op het station
![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 08:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jort![]()
Strepsils
[..]
Cable![]()
en vanmiddag is ie weg
Bekend probleem.quote:Op maandag 8 december 2008 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
kutkoffie hier op kantoor is finaal niet te buizen man
Precies. En als het dan mis is heb ik het tenminste ZELF gedaan.quote:Op maandag 8 december 2008 08:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Aan warm water kan weinig mis zijn zeg maar.
Dingen zelf fout doenquote:Op maandag 8 december 2008 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En als het dan mis is heb ik het tenminste ZELF gedaan.
quote:Op maandag 8 december 2008 08:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nah staat een goed slot op,als ze dat open kunnen breken
![]()
Dan mogen ze hem hebben ook, ze moeten minstens een betonschaar meenemen!
Dat doet het goed, op de maandagochtend gelijk verlof indienenquote:Op maandag 8 december 2008 09:09 schreef BrandX het volgende:
Zo, gearriveerd op kantoor. Nu nog even mijn verlofaanvraag dumpen
als in: ter kennisgeving doorsturen dat ik dan en dan vrij zal zijn![]()
Fruts!quote:Op maandag 8 december 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat doet het goed, op de maandagochtend gelijk verlof indienen![]()
BrandX![]()
![]()
2e hands winkels opzoeken,quote:Op maandag 8 december 2008 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
42 euri is verdomd geen geld![]()
Ik wil ook
Ik kan die van jou natuurlijk ook voor 50 euro kopen?quote:Op maandag 8 december 2008 09:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
2e hands winkels opzoeken,
kijken of ze fietsen hebben![]()
hierna kijken of je de fiets KAN repareren (geen frame dingen stuk zijn)
reparerenslot kopen bij prijzenparadijs (of ander goedkoop winkeltje)
voila
Frutsquote:Op maandag 8 december 2008 09:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En hoe gaat jouw prachtige maandagochtend?
En die van je collega's?
Ik denk niet dat Lectrr er blij mee is dat die cartoon hier staat. Per mail is al eens gevraagd om ze allemaal van FOK! te halenquote:
eeuhm.... nee?quote:Op maandag 8 december 2008 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan die van jou natuurlijk ook voor 50 euro kopen?
quote:Op maandag 8 december 2008 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lectrr er blij mee is dat die cartoon hier staat. Per mail is al eens gevraagd om ze allemaal van FOK! te halen.
Krijgen we nu van vorige week de lijstjes?quote:Op maandag 8 december 2008 09:25 schreef OA het volgende:
Zo, de enorme drukte is voorbij, dus het is weer tijd voor KSC.
Zo ziet mijn kapsel eruit op een hele slechte haardagquote:Op maandag 8 december 2008 09:24 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend in de trein zat ik tegenover iemand met een kapsel dat me bijna liet zeggen dat hij zijn vingers volgende keer beter niet meer in het stopcontact kan stoppen![]()
.
quote:Op maandag 8 december 2008 09:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zo ziet mijn kapsel eruit![]()
![]()
![]()
.
1 richtingsreis grunn??quote:Op maandag 8 december 2008 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
O jee, wat heb ik me nu weer op de hals gehaald. Morgenochtend om 06:00 vertrekken met het vliegtuig.
Heeft MPG daar niet voor gezorgd dan?quote:Op maandag 8 december 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijgen we nu van vorige week de lijstjes?.
moah, dan kan ik beter mijn directe bestemming als feest en zuip-plek hanteren. Is wellicht leuker, maar in ieder geval goedkoper en dichterbijquote:Op maandag 8 december 2008 09:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
groningen bezoeken mij bezoekenfeest vieren en zuipen
Hoe ziet dat er dan uit? Nooit een geschrokken egel gezien namelijkquote:Op maandag 8 december 2008 09:36 schreef Muck het volgende:
Heel matig
Vooral omdat ik er 's ochtends vaak zelf uitzie als een geschrokken egel
Nee! Anders moet je mij ook maar eens uitleggen hoe het werkt, dan kan ik voor je waarnemen als MPG er niet aan toe komt.!quote:
quote:Top 100 van maandag 1 december 2008
070. 055 marcb1974
095. 046 Dr_Flash
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:
quote:
quote:
quote:Top 100 van vrijdag 5 december 2008
28. 103 Dr_Flash
48. 073 JortK
81. 054 BrandX
93. 050 Pheno
Zondag volgt zodra Stomme Eend wakker is...quote:Top 100 van zaterdag 6 december 2008
06. 134 Dr_Flash
63. 045 DaMart
63. 045 Houniet
69. 042 BrandX
nee, handwerk is niets... moet je laten doen zoiets.quote:Op maandag 8 december 2008 10:18 schreef OA het volgende:
Disclaimer: niet iedereen staat in de statstool van Jort en ik had geen zin in handwerk, dus als je er niet instaat heb je pech gehad...![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zondag volgt zodra Stomme Eend wakker is...
Ja, da's geen boemeltje meer.quote:Op maandag 8 december 2008 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik stiefel lekker door de laatste tijd zo te zien
Ik sta er vaak, maar redelijk constant inquote:Op maandag 8 december 2008 10:18 schreef OA het volgende:
Disclaimer: niet iedereen staat in de statstool van Jort en ik had geen zin in handwerk, dus als je er niet instaat heb je pech gehad...![]()
Zondag volgt zodra Stomme Eend wakker is...
Komt vast door die geweldige laptop van jequote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef Californium het volgende:
ik sta er niet ingeen van de dagen
![]()
![]()
Omdatquote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef Californium het volgende:
ik sta er niet ingeen van de dagen
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 10:18 schreef OA het volgende:
[b]niet iedereen staat in de statstool van Jort
GMTAquote:Op maandag 8 december 2008 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt vast door die geweldige laptop van je
Oh dat is natuurlijk ook zoquote:
ik heb wel een laptop, maar sta er niet inquote:Op maandag 8 december 2008 10:52 schreef Californium het volgende:
ik sta in de tool![]()
Maar ik sta er gewoon niet in![]()
Omdat ik goed benn![]()
En geen laptop heb![]()
Je hebt een levenquote:Op maandag 8 december 2008 10:52 schreef Californium het volgende:
ik sta in de tool![]()
Maar ik sta er gewoon niet in![]()
Omdat ik goed benn![]()
En geen laptop heb![]()
Kontjes kijkenquote:
RTL 7?quote:Op maandag 8 december 2008 11:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Indah![]()
![]()
Gister was op RTL 7 nog een hele docu over de Krakatau
[..]
Hey mop![]()
![]()
![]()
ha dichquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan maakt het inderdaad niet meer uit of het de Noord of Zuid-pool is inderdaad
eigenlijk wel jaquote:
Beeb als in BBC?quote:Op maandag 8 december 2008 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
RTL 7?
Was die docu van de Beeb toevallig?
Eens kijken hoe je zou reageren op iets als "Lamme Limburger parkeert truck op snelweg"quote:
Nederlandersquote:Op maandag 8 december 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eens kijken hoe je zou reageren op iets als "Lamme Limburger parkeert truck op snelweg"
Wij doen dat gewoon nietquote:Op maandag 8 december 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eens kijken hoe je zou reageren op iets als "Lamme Limburger parkeert truck op snelweg"
Beeb als in BBC inderdaad, maar dit is denk ik iets anders, aangezien jaar van release 2008 is. Nou ja, de vulkaan ligt op 1 uur vliegen, dus misschien zelf eens een filmpje maken danquote:Op maandag 8 december 2008 11:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beeb als in BBC?
Ik heb destijds die engelse docu gezien en ook de engelse film die erover gemaakt is.
Zag er uit dat ze het gemixt hebben. Filmbeelden, docubeelden en wat zelf geknutseld en alles dan voorzien van nederlands commentaar
Lig jij dan letterlijk in de gevarenzone? Tsunami zone van die vulkaan?quote:Op maandag 8 december 2008 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Beeb als in BBC inderdaad, maar dit is denk ik iets anders, aangezien jaar van release 2008 is. Nou ja, de vulkaan ligt op 1 uur vliegen, dus misschien zelf eens een filmpje maken dan
Daarom.quote:
Ik zit op 130 meter boven zeeniveau en 30 km landinwaards of zo, dus dat zal wel meevallen vermoed ik.quote:Op maandag 8 december 2008 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lig jij dan letterlijk in de gevarenzone? Tsunami zone van die vulkaan?
Ja dat zal wel... zag tekeningen en schetsjes in die docu over een Nederlands schip dat kilometers landinwaarts op Java was gesleurd door een tsunami van 35 meter hoog. Schip heeft daar tig jaren gelegen en is weggerot. Alleen de ijzeren ketel ofzo was bewaard gebleven en die was met een overstroming ergens in 1978 ofzo weer naar zee gespoeldquote:Op maandag 8 december 2008 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit op 130 meter boven zeeniveau en 30 km landinwaards of zo, dus dat zal wel meevallen vermoed ik.
quote:Op maandag 8 december 2008 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat zal wel... zag tekeningen en schetsjes in die docu over een Nederlands schip dat kilometers landinwaarts op Java was gesleurd door een tsunami van 35 meter hoog. Schip heeft daar tig jaren gelegen en is weggerot. Alleen de ijzeren ketel ofzo was bewaard gebleven en die was met een overstroming ergens in 1978 ofzo weer naar zee gespoeld
Wat schaft de pot vandaagquote:
Dat was gisteren op tv toch?quote:Op maandag 8 december 2008 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat zal wel... zag tekeningen en schetsjes in die docu over een Nederlands schip dat kilometers landinwaarts op Java was gesleurd door een tsunami van 35 meter hoog. Schip heeft daar tig jaren gelegen en is weggerot. Alleen de ijzeren ketel ofzo was bewaard gebleven en die was met een overstroming ergens in 1978 ofzo weer naar zee gespoeld
EO kerstsamenzangquote:Op maandag 8 december 2008 12:21 schreef DaMart het volgende:
Dit is best leuk... lekker vaag en geheimzinnig doen op werk, en collega's die steeds nieuwsgieriger worden over wat voor kerstactiviteit er voor vanmiddag op het programma staat![]()
.
Ik heb het nu opstaan!quote:
Een hoop lekkers, maar ik neem genoegen met een broodje kipkroketquote:
Massa ontslagquote:Op maandag 8 december 2008 12:21 schreef DaMart het volgende:
Dit is best leuk... lekker vaag en geheimzinnig doen op werk, en collega's die steeds nieuwsgieriger worden over wat voor kerstactiviteit er voor vanmiddag op het programma staat![]()
.
Is dat een kerstactiviteit?quote:
ken wel meer groepsactiviteiten maar die zijn toch leukerquote:
Zo dusquote:Op maandag 8 december 2008 12:37 schreef Ladylike het volgende:
hoe the fuck kom ik aan zo'n goede zin?
gangbangquote:Op maandag 8 december 2008 12:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ken wel meer groepsactiviteiten maar die zijn toch leuker
Ik kan iig langer opt werk blijven dan verwacht (maar dat wist je al)
Tussen kerst en oud op nieuw heb ik ook een weekje vrij
Het leven kan mooi zijn
hoe the fuck kom ik aan zo'n goede zin?![]()
Oh, ff iemand bedanken danquote:
Bijvoorbeeld.. als je daarvan houdtquote:
Maar een partijtje ganzenborden kan ook zeer onderhoudend zijnquote:
Tuurlijk wel, daar wordt toch iedereen vrolijk vanquote:
Daar is ook een film vanquote:
Ik vind gourmetten zo gezelligquote:Op maandag 8 december 2008 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar een partijtje ganzenborden kan ook zeer onderhoudend zijn
Zaterdag nog gedaan bij de familie van Muckquote:
* MPG nodigt zichzelf vast uit.quote:Op maandag 8 december 2008 13:11 schreef JortK het volgende:
Ik ga waarschijnlijk twee dagen gourmetten.
* LL stapt bij MPG in de autoquote:
Lees eens terug johquote:Op maandag 8 december 2008 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is ook een film van(waar ze nu redelijk wat beelden gebruikt hebben
)
Teruglezen is net als gourmetten, moet je niet aan doenquote:Op maandag 8 december 2008 13:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lees eens terug johdat zei ik net al
En ja, de BBC heeft daar ook een film over gemaakt
Gezellig met zijn allen in het parkquote:Op maandag 8 december 2008 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gourmetten moet je gewoon buiten de deur doen
Alleen is het vinden van stroom in het bos best lastigquote:Op maandag 8 december 2008 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
de ksc en een meetquote:Op maandag 8 december 2008 13:47 schreef Ladylike het volgende:
Hoor ik daar een idee voor een wintermeet?
Al dat 'speelgoed' zal een te grote belasting vormen voor het normale netwerk?quote:
Jij snapt mequote:Op maandag 8 december 2008 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al dat 'speelgoed' zal een te grote belasting vormen voor het normale netwerk?
Zondag mini-meetquote:
goed puntquote:Op maandag 8 december 2008 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Teruglezen is net als gourmetten, moet je niet aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 8 december 2008 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
De aarde is ook een platte schijf gewoonflauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar met jou ga ik heul andere dingen doenquote:
Wie ga je allemaal doodmaken dan?quote:Op maandag 8 december 2008 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet als ik me vrijdag niet gedraag
quote:Op maandag 8 december 2008 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar met jou ga ik heul andere dingen doen
Uh, niemandquote:Op maandag 8 december 2008 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie ga je allemaal doodmaken dan?
Klojo, nou wil ik je echt bellenquote:
Welnee, ik heb er ook last vanquote:Op maandag 8 december 2008 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis alle intriges hier geloof ik een beetje
Maar goed, het zal wel aan mij liggen
Zo is dat. Net als het hele kerstgebeuren.quote:Op maandag 8 december 2008 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |