plaats of het deed niet gebeurenquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent zeker jaloers dat er een stoomlocomotief in mijn boom hangt?
Eerst geile slipjes voor z'n kleine zusje en nou ditquote:
ik grapte er tegen mijn vriendin over dat ik haar eten had opgegeten,quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst geile slipjes voor z'n kleine zusje en nou ditRanzig mannetje ben jij zeg bah bah
IEDER ksc lid moet een cadeau aan mij opsturenquote:
Briefje met wit poeder goed genoeg?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
IEDER ksc lid moet een cadeau aan mij opsturen![]()
omdat ik geniaal ben
adres:
kerstman
alaska
straat : kerstman straat 1
postcode: 9999KM
Mijn zus gaat je zo een slipje opsturenquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
IEDER ksc lid moet een cadeau aan mij opsturen![]()
omdat ik geniaal ben
adres:
kerstman
alaska
straat : kerstman straat 1
postcode: 9999KM
Heroinequote:Op zaterdag 6 december 2008 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Briefje met wit poeder goed genoeg?
Nee natuurlijk niet. Dreft, om het slipje van mijn zus mee te wassen voordat je het aan jouw zus geeft. Denk toch eens na.quote:
Dat je daar meteen aan denkt, zegt wel een heleboel hequote:Op zaterdag 6 december 2008 19:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heroine![]()
Wie denk je wel dat ik ben?
Alstuquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
plaats of het deed niet gebeuren
Kom eens hier op bezoek [RLS 005] Where the soap continuesquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:59 schreef DaMart het volgende:
Heel FOK! lijkt wel uitgestorven, op een enkele dolende ziel na!
Het gaat toch al in vlagen, maar de dalen worden hier wel steeds dieperquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:59 schreef DaMart het volgende:
Heel FOK! lijkt wel uitgestorven, op een enkele dolende ziel na!
Muck, MPG en JortK moeten gewoon even verslag komen doen van de surprisesquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat toch al in vlagen, maar de dalen worden hier wel steeds dieper
Die zijn vast te zat om dat nu te doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck, MPG en JortK moeten gewoon even verslag komen doen van de surprises.
MPG zat? Die drinkt toch alleen maar koffie?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn vast te zat om dat nu te doen
Komt die troep al zo hard aan jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG zat? Die drinkt toch alleen maar koffie?
Nou ja, van koffie word je toch niet zat? Tenzij hij er likeur doorheen gooit, maar daar lijkt hij me het type niet voorquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt die troep al zo hard aan ja
Geen idee, drink het niet he. Maar als ik zie hoe mensen zich gaan gedragen als ze er teveel van drinken vraag ik me af of je er niet zat van wordtquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, van koffie word je toch niet zat? Tenzij hij er likeur doorheen gooit, maar daar lijkt hij me het type niet voor.
Trustequote:Op zaterdag 6 december 2008 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het trouwens wel mooi geweest voor vandaag. Bedtijd.
Ja, ik kan het me nu ook niet meer voorstellen eigenlijk, dat ik ooit koffie heb gedronkenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
:x dat is wel heel erg geweest dan
Ik heb ooit 2 slokken genomen. Die waren smerig en sindsdien nooit meer
Thee alleen als ik een kater heb (en dan is het suiker met thee) of als ik moet studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |