Dat doet het goed, op de maandagochtend gelijk verlof indienenquote:Op maandag 8 december 2008 09:09 schreef BrandX het volgende:
Zo, gearriveerd op kantoor. Nu nog even mijn verlofaanvraag dumpen
als in: ter kennisgeving doorsturen dat ik dan en dan vrij zal zijn![]()
Fruts!quote:Op maandag 8 december 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat doet het goed, op de maandagochtend gelijk verlof indienen![]()
BrandX![]()
![]()
2e hands winkels opzoeken,quote:Op maandag 8 december 2008 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
42 euri is verdomd geen geld![]()
Ik wil ook
Ik kan die van jou natuurlijk ook voor 50 euro kopen?quote:Op maandag 8 december 2008 09:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
2e hands winkels opzoeken,
kijken of ze fietsen hebben![]()
hierna kijken of je de fiets KAN repareren (geen frame dingen stuk zijn)
reparerenslot kopen bij prijzenparadijs (of ander goedkoop winkeltje)
voila
Frutsquote:Op maandag 8 december 2008 09:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En hoe gaat jouw prachtige maandagochtend?
En die van je collega's?
Ik denk niet dat Lectrr er blij mee is dat die cartoon hier staat. Per mail is al eens gevraagd om ze allemaal van FOK! te halenquote:
eeuhm.... nee?quote:Op maandag 8 december 2008 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan die van jou natuurlijk ook voor 50 euro kopen?
quote:Op maandag 8 december 2008 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lectrr er blij mee is dat die cartoon hier staat. Per mail is al eens gevraagd om ze allemaal van FOK! te halen.
Krijgen we nu van vorige week de lijstjes?quote:Op maandag 8 december 2008 09:25 schreef OA het volgende:
Zo, de enorme drukte is voorbij, dus het is weer tijd voor KSC.
Zo ziet mijn kapsel eruit op een hele slechte haardagquote:Op maandag 8 december 2008 09:24 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend in de trein zat ik tegenover iemand met een kapsel dat me bijna liet zeggen dat hij zijn vingers volgende keer beter niet meer in het stopcontact kan stoppen![]()
.
quote:Op maandag 8 december 2008 09:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zo ziet mijn kapsel eruit![]()
![]()
![]()
.
1 richtingsreis grunn??quote:Op maandag 8 december 2008 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
O jee, wat heb ik me nu weer op de hals gehaald. Morgenochtend om 06:00 vertrekken met het vliegtuig.
Heeft MPG daar niet voor gezorgd dan?quote:Op maandag 8 december 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijgen we nu van vorige week de lijstjes?.
moah, dan kan ik beter mijn directe bestemming als feest en zuip-plek hanteren. Is wellicht leuker, maar in ieder geval goedkoper en dichterbijquote:Op maandag 8 december 2008 09:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
groningen bezoeken mij bezoekenfeest vieren en zuipen
Hoe ziet dat er dan uit? Nooit een geschrokken egel gezien namelijkquote:Op maandag 8 december 2008 09:36 schreef Muck het volgende:
Heel matig
Vooral omdat ik er 's ochtends vaak zelf uitzie als een geschrokken egel
Nee! Anders moet je mij ook maar eens uitleggen hoe het werkt, dan kan ik voor je waarnemen als MPG er niet aan toe komt.!quote:
quote:Top 100 van maandag 1 december 2008
070. 055 marcb1974
095. 046 Dr_Flash
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:
quote:
quote:
quote:Top 100 van vrijdag 5 december 2008
28. 103 Dr_Flash
48. 073 JortK
81. 054 BrandX
93. 050 Pheno
Zondag volgt zodra Stomme Eend wakker is...quote:Top 100 van zaterdag 6 december 2008
06. 134 Dr_Flash
63. 045 DaMart
63. 045 Houniet
69. 042 BrandX
nee, handwerk is niets... moet je laten doen zoiets.quote:Op maandag 8 december 2008 10:18 schreef OA het volgende:
Disclaimer: niet iedereen staat in de statstool van Jort en ik had geen zin in handwerk, dus als je er niet instaat heb je pech gehad...![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zondag volgt zodra Stomme Eend wakker is...
Ja, da's geen boemeltje meer.quote:Op maandag 8 december 2008 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik stiefel lekker door de laatste tijd zo te zien
Ik sta er vaak, maar redelijk constant inquote:Op maandag 8 december 2008 10:18 schreef OA het volgende:
Disclaimer: niet iedereen staat in de statstool van Jort en ik had geen zin in handwerk, dus als je er niet instaat heb je pech gehad...![]()
Zondag volgt zodra Stomme Eend wakker is...
Komt vast door die geweldige laptop van jequote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef Californium het volgende:
ik sta er niet ingeen van de dagen
![]()
![]()
Omdatquote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef Californium het volgende:
ik sta er niet ingeen van de dagen
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 10:18 schreef OA het volgende:
[b]niet iedereen staat in de statstool van Jort
GMTAquote:Op maandag 8 december 2008 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt vast door die geweldige laptop van je