Cali!quote:Op zondag 7 december 2008 11:39 schreef Californium het volgende:
goedemorgen op deze zondag
waar sommige mensen gewoon moeten werken![]()
Gister dus bij de ASDA wezen shoppen.... Das wel een behoorlijke ervaring.... Je kan er echt alles krijgen
Gister daarna ook nog even bij de tesco geweestwas wat vergeten
Maar dat was gewoon een beetje een enge ervaring met een enge kerel
![]()
![]()
mja zo maar weer even paar uurtjes aan de slag
Goed . .quote:Op zondag 7 december 2008 11:35 schreef JortK het volgende:
Tis nou eenmaal geen weekend SC.
Ik ben in degen in Perth geweest toen (nee, niet Australiëquote:Op zondag 7 december 2008 11:47 schreef Californium het volgende:
nee hoor![]()
Ze hebben hier ook grote sainsbury's enzowas wel wat gewend....
maar tis wel een ervaring
.... En ik heb nog geen grote tesco gezien hiero
of iig niet ZO groot
Sorry hoor, maar zulk soort mensen moet tegen zichzelf in bescherming worden genomenquote:Op zondag 7 december 2008 12:29 schreef DaMart het volgende:
Mijn nicht was er ook zo vroeg bij. 17 toen ze haar eerste en 21 toen ze haar derde kind kreeg. Ik vind het persoonlijk nog wel wat jong, maar goed, als ze er klaar voor (denken te) zijn, dan moeten ze vooral hun hart volgen.
als ie maar ver genoeg rijd als jij aan boord bent ...quote:Op zondag 7 december 2008 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
Hier hadden ze zo'n srv wagen. Daar kon je ook in verdwalen, met wat fantasie dan
Moet net lukken, dat ding kwam niet veel verder dan een km of 40 voordat de accu's leeg warenquote:Op zondag 7 december 2008 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ie maar ver genoeg rijd als jij aan boord bent ...
Ideaal lijkt het me zeker niet, en ja, het is erg jong. Eigenlijk vind ik ook wel dat je jezelf toch wel wat kansen in het leven otnzegt als je zo jong aan kinderen begint (denk aan studie niet af kunnen ronden, jeugdige vrijheid missen).quote:Op zondag 7 december 2008 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zulk soort mensen moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen
Het geeft aan dat je er echt niet klaar voor bent en niet weet waar je mee bezig bent. Je ontzegt niet alleen jezelf veel kansen maar ook je kinderen. Je maakt mij ook niet wijs dat dat soort gezinnen snel boven bijstandsniveau komt.quote:Op zondag 7 december 2008 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ideaal lijkt het me zeker niet, en ja, het is erg jong. Eigenlijk vind ik ook wel dat je jezelf toch wel wat kansen in het leven otnzegt als je zo jong aan kinderen begint (denk aan studie niet af kunnen ronden, jeugdige vrijheid missen).
Maar als mensen het zelf willen, dan doe je er weinig tegen. En dan kun je volgens mij weinig anders dan hun keuze respecteren.
En hoe wil je die mensen tegen zichzelf beschermen? Verplichte abortus bij tienerzwangerschap? De legale leeftijd voor seks van 16 naar 18 verhogen?
Zonder al te diep in te gaan op een halve familiegeschiedenis, kan ik wel bevestigen dat in het geval van mijn nicht geen modelgezin is ontstaan, neequote:Op zondag 7 december 2008 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het geeft aan dat je er echt niet klaar voor bent en niet weet waar je mee bezig bent. Je ontzegt niet alleen jezelf veel kansen maar ook je kinderen. Je maakt mij ook niet wijs dat dat soort gezinnen snel boven bijstandsniveau komt.
En per ongeluk de sleutel nooit meer kunnen teruvinden?quote:
Het gaat me niet om jouw nichtje, maar om het algemeen. Het gaat zo zelden goed (ja, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen) dat het gewoon verboden zou moeten worden. En ja, in sommige gevallen kan het geen kwaad die sleutel nooit meer te vindenquote:Op zondag 7 december 2008 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder al te diep in te gaan op een halve familiegeschiedenis, kan ik wel bevestigen dat in het geval van mijn nicht geen modelgezin is ontstaan, nee.
En of iemand er klaar voor is, zal per persoon en per situatie verschillen. Al is er wel een groot verschil tussen of iemand denkt er klaar voor te zijn en of die persoon het ook echt is. Die twee zaken lopen volgens mij nog wel eens uiteen.
[..]
En per ongeluk de sleutel nooit meer kunnen teruvinden?.
quote:Op zondag 7 december 2008 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Goede schaar doet het hem ook wel, niet echt betrouwbaar kwaliteitje zo te zien
Ik voerde mijn nicht ook alleen op om jouw stelling min of meer te bevestigenquote:Op zondag 7 december 2008 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat me niet om jouw nichtje, maar om het algemeen. Het gaat zo zelden goed (ja, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen) dat het gewoon verboden zou moeten worden. En ja, in sommige gevallen kan het geen kwaad die sleutel nooit meer te vinden
Ja, zo kom je er niet hequote:Op zondag 7 december 2008 13:05 schreef DaMart het volgende:
Hm, er stond nog zo'n 20 GB overbodige (op mijn normale pc al opgeruimde) data op mijn oude pc, waardoor ik ineens ruimte tekort kwam om alles te kopiëren.
Foto'squote:Op zondag 7 december 2008 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, de optocht komt voorbij... ffies kijken.
Haaiquote:
Weekend rust noemen ze datquote:Op zondag 7 december 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Haai
Tis rustig hier
* Ladylike is ff met haar bootje gaan varen
quote:Op zondag 7 december 2008 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weekend rust noemen ze dat
met je bootje gaan varen
Speelgoedquote:Op zondag 7 december 2008 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Radiografisch
Hebben bootjes, autotjes, vliegtuigjes..
Ook benzine en nitro bootjes en autotjes
quote:
Altijd meer willen hequote:Op zondag 7 december 2008 16:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jammer dat het zo duur is
maar goed, daar hebben we kerst enzo voor
Nee eerder verbeteringen (betere koppelingen enzo)quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
donderstraal toch op met heel je kutkerst man
En whiskyquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG zat? Die drinkt toch alleen maar koffie?
Irish coffeequote:Op zaterdag 6 december 2008 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, van koffie word je toch niet zat? Tenzij hij er likeur doorheen gooit, maar daar lijkt hij me het type niet voor.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:56 schreef DaMart het volgende:
Het rare is dat ik als kind toch behoorlijk wat koffie dronk. Ik was er zo verzot op, dat ik zelfs de kopjes uitlepelde, al kan dat ook gewoon voor de restjes suiker geweest zijn. Maar op een gegeven moment werd ik de koffie zat, vond ik het niet meer lekker en sindsdien drink ik het dus niet meer.
Martquote:Op zondag 7 december 2008 19:14 schreef DaMart het volgende:
SpamPG.
Hoe was het bij de schoonfaMucklie?
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 7 december 2008 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart
Erg gezellig. Goed gegourmet, en tussendoor surprises en gedichten. Ik kan iig weer vooruit met lezen, en tijdens het lezen kan ik ook nog genieten van een drankje
.
Minder zuipen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |