ik heb wel een laptop, maar sta er niet inquote:Op maandag 8 december 2008 10:52 schreef Californium het volgende:
ik sta in de tool![]()
Maar ik sta er gewoon niet in![]()
Omdat ik goed benn![]()
En geen laptop heb![]()
Je hebt een levenquote:Op maandag 8 december 2008 10:52 schreef Californium het volgende:
ik sta in de tool![]()
Maar ik sta er gewoon niet in![]()
Omdat ik goed benn![]()
En geen laptop heb![]()
Kontjes kijkenquote:
RTL 7?quote:Op maandag 8 december 2008 11:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Indah![]()
![]()
Gister was op RTL 7 nog een hele docu over de Krakatau
[..]
Hey mop![]()
![]()
![]()
ha dichquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan maakt het inderdaad niet meer uit of het de Noord of Zuid-pool is inderdaad
eigenlijk wel jaquote:
Beeb als in BBC?quote:Op maandag 8 december 2008 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
RTL 7?
Was die docu van de Beeb toevallig?
Eens kijken hoe je zou reageren op iets als "Lamme Limburger parkeert truck op snelweg"quote:
Nederlandersquote:Op maandag 8 december 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eens kijken hoe je zou reageren op iets als "Lamme Limburger parkeert truck op snelweg"
Wij doen dat gewoon nietquote:Op maandag 8 december 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eens kijken hoe je zou reageren op iets als "Lamme Limburger parkeert truck op snelweg"
Beeb als in BBC inderdaad, maar dit is denk ik iets anders, aangezien jaar van release 2008 is. Nou ja, de vulkaan ligt op 1 uur vliegen, dus misschien zelf eens een filmpje maken danquote:Op maandag 8 december 2008 11:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beeb als in BBC?
Ik heb destijds die engelse docu gezien en ook de engelse film die erover gemaakt is.
Zag er uit dat ze het gemixt hebben. Filmbeelden, docubeelden en wat zelf geknutseld en alles dan voorzien van nederlands commentaar
Lig jij dan letterlijk in de gevarenzone? Tsunami zone van die vulkaan?quote:Op maandag 8 december 2008 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Beeb als in BBC inderdaad, maar dit is denk ik iets anders, aangezien jaar van release 2008 is. Nou ja, de vulkaan ligt op 1 uur vliegen, dus misschien zelf eens een filmpje maken dan
Daarom.quote:
Ik zit op 130 meter boven zeeniveau en 30 km landinwaards of zo, dus dat zal wel meevallen vermoed ik.quote:Op maandag 8 december 2008 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lig jij dan letterlijk in de gevarenzone? Tsunami zone van die vulkaan?
Ja dat zal wel... zag tekeningen en schetsjes in die docu over een Nederlands schip dat kilometers landinwaarts op Java was gesleurd door een tsunami van 35 meter hoog. Schip heeft daar tig jaren gelegen en is weggerot. Alleen de ijzeren ketel ofzo was bewaard gebleven en die was met een overstroming ergens in 1978 ofzo weer naar zee gespoeldquote:Op maandag 8 december 2008 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit op 130 meter boven zeeniveau en 30 km landinwaards of zo, dus dat zal wel meevallen vermoed ik.
quote:Op maandag 8 december 2008 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat zal wel... zag tekeningen en schetsjes in die docu over een Nederlands schip dat kilometers landinwaarts op Java was gesleurd door een tsunami van 35 meter hoog. Schip heeft daar tig jaren gelegen en is weggerot. Alleen de ijzeren ketel ofzo was bewaard gebleven en die was met een overstroming ergens in 1978 ofzo weer naar zee gespoeld
Wat schaft de pot vandaagquote:
Dat was gisteren op tv toch?quote:Op maandag 8 december 2008 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat zal wel... zag tekeningen en schetsjes in die docu over een Nederlands schip dat kilometers landinwaarts op Java was gesleurd door een tsunami van 35 meter hoog. Schip heeft daar tig jaren gelegen en is weggerot. Alleen de ijzeren ketel ofzo was bewaard gebleven en die was met een overstroming ergens in 1978 ofzo weer naar zee gespoeld
EO kerstsamenzangquote:Op maandag 8 december 2008 12:21 schreef DaMart het volgende:
Dit is best leuk... lekker vaag en geheimzinnig doen op werk, en collega's die steeds nieuwsgieriger worden over wat voor kerstactiviteit er voor vanmiddag op het programma staat![]()
.
Ik heb het nu opstaan!quote:
Een hoop lekkers, maar ik neem genoegen met een broodje kipkroketquote:
Massa ontslagquote:Op maandag 8 december 2008 12:21 schreef DaMart het volgende:
Dit is best leuk... lekker vaag en geheimzinnig doen op werk, en collega's die steeds nieuwsgieriger worden over wat voor kerstactiviteit er voor vanmiddag op het programma staat![]()
.
Is dat een kerstactiviteit?quote:
ken wel meer groepsactiviteiten maar die zijn toch leukerquote:
Zo dusquote:Op maandag 8 december 2008 12:37 schreef Ladylike het volgende:
hoe the fuck kom ik aan zo'n goede zin?
gangbangquote:Op maandag 8 december 2008 12:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ken wel meer groepsactiviteiten maar die zijn toch leuker
Ik kan iig langer opt werk blijven dan verwacht (maar dat wist je al)
Tussen kerst en oud op nieuw heb ik ook een weekje vrij
Het leven kan mooi zijn
hoe the fuck kom ik aan zo'n goede zin?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |