ik maak hier wel vaker grapjes over maar gisteravond kon ze het blijkbaar niet zo goed hebben en begon ze te jankenquote:Koken kun je als de beste!
Maar de Sint vraag zich af? Waarom moeten de groente het toch altijd weer verpesten.
En spullen verplaatsen doe je graag en veel
Opruimen noem je dat maar de Sint ergert zich regelmatig groen en geel
Nooit grappen maken over je moeder en het huishoudenquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:24 schreef eNGine10 het volgende:
Gisteravond dus sinterklaas gevierd thuis, ik moest wat kadotjes kopen voor mijn moeder en ook een leuk gedichtje erbij doen![]()
nou ben ik niet echt zo'n dichter maar ik had m'n lolbroek aangetrokken dus ik wou er ook iets leuks van maken.
ze begint het gedicht voor te lezen en in het begin is ze nog helemaal vrolijk totdat het volgende stukje komt:
[..]
ik maak hier wel vaker grapjes over maar gisteravond kon ze het blijkbaar niet zo goed hebben en begon ze te janken![]()
met als gevolg de rest van de avond een graftakkenstemming
Klacht: moeder jankt na mislukt grapje
maar de rest van het gedicht was wel gewoon aardig dus ik dacht dat dat er wel achteraan zou kunnen....niet dus!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
Dat is ook iets té gemeen voor pakjesavond.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
Je moeder huilt omdat haar leven 1 grote faal is, en jij maakt er deel van uit. Had ze vroeger toch maar gekozen voor de zoon vd bakker (die nu miljonair is) ipv die stoere boi op zijn vespa ciao die nu moerbouten aandraait op een scheepswerf ( je vader ).
dat is zo'n beetje letterlijk de klachtquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:33 schreef Kiev het volgende:
verkapt kijk-mijn-moeder-kan-niet-tegen-grapjes-topic.
ik kom hier uithuilen omdat mijn sinterklaasavond mislukt is en jij neemt dat niet serieusquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
Je moeder huilt omdat haar leven 1 grote faal is, en jij maakt er deel van uit. Had ze vroeger toch maar gekozen voor de zoon vd bakker (die nu miljonair is) ipv die stoere boi op zijn vespa ciao die nu moerbouten aandraait op een scheepswerf ( je vader ).
dat kan ze ook alleen vind ik het altijd jammer dat er zoveel groente doorheen moet en dat heb ik wel vaker gezegd alleen normaal maakt ze daar niet zo'n probleem vanquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:06 schreef Ici-Paris het volgende:
je had zelf neergezet dat ze lekker kon koken
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je daar iets van zeggen? Je moeder is de bazin!quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat kan ze ook alleen vind ik het altijd jammer dat er zoveel groente doorheen moet en dat heb ik wel vaker gezegd alleen normaal maakt ze daar niet zo'n probleem van
ach je hoeft het toch niet overal over eens te zijn? En om daar dan een grapje over te maken moet kunnen vind ik. de rest van het gedicht zaten wel complimentjes in maar nou kon ze het niet hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou je daar iets van zeggen? Je moeder is de bazin!En anders ga je maar op kamers.
Het is een feestdag. Is het zo moeilijk om dan even je eetprobleempjes ("oeh, te veel groente!quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ach je hoeft het toch niet overal over eens te zijn? En om daar dan een grapje over te maken moet kunnen vind ik. de rest van het gedicht zaten wel complimentjes in maar nou kon ze het niet hebben.
Dat is de ehele gedachte achter sinterklaas!!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:46 schreef Isabeau het volgende:
Mensen die denken dat het leuk is om mensen af te kraken in sinterklaasgedichtjesSukkel.
eens! maar helaas ben ik net iets te ver gegaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:40 schreef Adfundum het volgende:
overgang en zo.....
Sinterklaasgedichten zijn juist bij uitstek geschikt voor zulke plagerijtjes.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
eens! maar helaas ben ik net iets te ver gegaan.
uiteraard meteen gedaan en ze zei ook wel dat er verder niks aan de hand was maar de stemming was de rest van de avond wel verprutstquote:
jah kijk mij rijk zijnquote:
En dan een heel lief gedichtje maken met alle dingen die ze wel goed doet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
uiteraard meteen gedaan en ze zei ook wel dat er verder niks aan de hand was maar de stemming was de rest van de avond wel verprutstmisschien dat ik het met kerst nog maar een keer ga proberen...
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:24 schreef eNGine10 het volgende:
Gisteravond dus sinterklaas gevierd thuis, ik moest wat kadotjes kopen voor mijn moeder en ook een leuk gedichtje erbij doen![]()
nou ben ik niet echt zo'n dichter maar ik had m'n lolbroek aangetrokken dus ik wou er ook iets leuks van maken.
ze begint het gedicht voor te lezen en in het begin is ze nog helemaal vrolijk totdat het volgende stukje komt:
[..]
ik maak hier wel vaker grapjes over maar gisteravond kon ze het blijkbaar niet zo goed hebben en begon ze te janken![]()
met als gevolg de rest van de avond een graftakkenstemming
Klacht: moeder jankt na mislukt grapje
Ik noem dit innovatie.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
Dat is ook iets té gemeen voor pakjesavond.
Mijn eerste post was het meest serieus: "Er zit vast meer achter." Wat dat is, who knows...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:59 schreef eNGine10 het volgende:
ik merk wel dat de meningen nogal verdeeld zijn. De ene vindt het behoorlijk overdreven om te gaan huilen terwijl de andere groep het schrijven van zo'n gedicht van weinig respect vind blijken.
wel apart opzich.
nee de anderen hadden ook wel wat geintjes erin zitten en vorig jaar had ons mam dat bij mij ook dus misschien dat ze zich niet geweldig voelde door stress van het werk ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Adfundum het volgende:
Tja, net wat de traditie is denk ik. Bij de een is sinterklaas een beetje de tradietie voor zulke gedichten maar als dat nooit gebeurt in een andere famile kan het vreemd overkomen.
Was je de enige met zo'n gedicht of kregen anderen ook zoiets?
Hou iig een beetje rekening met de cyclus van je vriendin. Vrouwen kunnen echt onberekenbare wezens zijn, daar weet ik alles van.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee de anderen hadden ook wel wat geintjes erin zitten en vorig jaar had ons mam dat bij mij ook dus misschien dat ze zich niet geweldig voelde door stress van het werk ofzo.
zondag nog sinterklaasavond bij m'n vriendin en nou moet ik toevallig ook een gedichtje maken voor schoonmoeder. Kijken ofdat die het wel droog kan houden
TS kan best een keer met weinig groente voor zijn moeder koken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:12 schreef Krentenbol. het volgende:Groente!
Ben blij dat je moeder voor je kookt, kook jij wel eens voor haar?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat is zo'n beetje letterlijk de klachtik snap niet wat daar verkapt aan is....
Ey, waarom kom jij niet meer in het parkietentopic?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:36 schreef Schunckelstar het volgende:
omg, als zo'n grappen al niet meer kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Op mijn werk noemen ze dat archiveren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
dat herken ik wel. Dat flikte mijn moeder me ook altijd als ze ging 'opruimen'. Daarna kon ik nooit m'n spullen terugvinden.
AHAHAHAHHWHAHAHAHAHAHWHHAHWHAHAHAHQWAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
preciesquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
'En spullen verplaatsen doe je graag en veel
Opruimen noem je dat maar de Sint ergert zich regelmatig groen en geel'
dat herken ik wel. Dat flikte mijn moeder me ook altijd als ze ging 'opruimen'. Daarna kon ik nooit m'n spullen terugvinden.
Mijne schijnen ook wel eens te ver te gaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik herken het wel een beetje. Mijn grappen worden vaak ook niet gewaardeerd
Herkenbare klacht, maar er een topic over zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is mooi van je.quote:Op zondag 7 december 2008 00:45 schreef Fortitudo het volgende:
mijn moeder moest ook huilen bij mijn gedicht, alleen meer omdat ik in het gedicht terugkwam op het overlijden van haar moeder. toch voelde ik me wel ongemakkelijk.
jawel al is het maar zelden en het zijn ook altijd redelijk simpele gerechten. Maar meestal kookt ons pap maar als mijn moeder dan een keer kookt probeert ze het vaak heel uitgebreid te doen en dat is gewoon niet mijn ding.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:12 schreef Krentenbol. het volgende:Groente!
Ben blij dat je moeder voor je kookt, kook jij wel eens voor haar?
Misschien dat die tweede groep ook sneller jankt dan de eerste?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:59 schreef eNGine10 het volgende:
ik merk wel dat de meningen nogal verdeeld zijn. De ene vindt het behoorlijk overdreven om te gaan huilen terwijl de andere groep het schrijven van zo'n gedicht van weinig respect vind blijken.
wel apart opzich.
Hij is weer grappig, Boswachterquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
nee verder niet meer over gehad daarna. Ik vind het niet echt makkelijk om over te beginnen en mijn moeder ook niet denk ik.quote:Op zondag 7 december 2008 15:17 schreef Ici-Paris het volgende:
TS heb je aL met je moeder over gepraat? over het huil incidentje van je moeder?
ben benieuwd waarom ze zo huilde
Geef d'r een lief kusje.quote:Op maandag 8 december 2008 10:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee verder niet meer over gehad daarna. Ik vind het niet echt makkelijk om over te beginnen en mijn moeder ook niet denk ik.
Matige poging om grappig proberen te zijn. Maar dat zijn we wel van je gewend.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
jah dat gevoel had ik ook al. Zo geforceerd...quote:Op maandag 8 december 2008 13:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Matige poging om grappig proberen te zijn. Maar dat zijn we wel van je gewend.
Ik moest altijd alles zelf opruimen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
datdusquote:
Nee, als een kwaliteitsmod diezelfde post had gemaakt was er mischien nog een enkeling geweest die met ':D' zou hebben gereageerd, maar die ene DJ? Nee.quote:Op maandag 8 december 2008 14:24 schreef Ravage het volgende:
Wat zit iedereen te zeiken over die post van de_boswachter. Als hij geen mod was geweest hadden jullie vast niet gereageerd (of juist wel maar dan met![]()
![]()
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |