jawel al is het maar zelden en het zijn ook altijd redelijk simpele gerechten. Maar meestal kookt ons pap maar als mijn moeder dan een keer kookt probeert ze het vaak heel uitgebreid te doen en dat is gewoon niet mijn ding.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:12 schreef Krentenbol. het volgende:Groente!
Ben blij dat je moeder voor je kookt, kook jij wel eens voor haar?
Misschien dat die tweede groep ook sneller jankt dan de eerste?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:59 schreef eNGine10 het volgende:
ik merk wel dat de meningen nogal verdeeld zijn. De ene vindt het behoorlijk overdreven om te gaan huilen terwijl de andere groep het schrijven van zo'n gedicht van weinig respect vind blijken.
wel apart opzich.
Hij is weer grappig, Boswachterquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
Je moeder huilt omdat haar leven 1 grote faal is, en jij maakt er deel van uit. Had ze vroeger toch maar gekozen voor de zoon vd bakker (die nu miljonair is) ipv die stoere boi op zijn vespa ciao die nu moerbouten aandraait op een scheepswerf ( je vader ).
nee verder niet meer over gehad daarna. Ik vind het niet echt makkelijk om over te beginnen en mijn moeder ook niet denk ik.quote:Op zondag 7 december 2008 15:17 schreef Ici-Paris het volgende:
TS heb je aL met je moeder over gepraat? over het huil incidentje van je moeder?
ben benieuwd waarom ze zo huilde
Geef d'r een lief kusje.quote:Op maandag 8 december 2008 10:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee verder niet meer over gehad daarna. Ik vind het niet echt makkelijk om over te beginnen en mijn moeder ook niet denk ik.
Matige poging om grappig proberen te zijn. Maar dat zijn we wel van je gewend.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
Je moeder huilt omdat haar leven 1 grote faal is, en jij maakt er deel van uit. Had ze vroeger toch maar gekozen voor de zoon vd bakker (die nu miljonair is) ipv die stoere boi op zijn vespa ciao die nu moerbouten aandraait op een scheepswerf ( je vader ).
jah dat gevoel had ik ook al. Zo geforceerd...quote:Op maandag 8 december 2008 13:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Matige poging om grappig proberen te zijn. Maar dat zijn we wel van je gewend.
Ik moest altijd alles zelf opruimen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
'En spullen verplaatsen doe je graag en veel
Opruimen noem je dat maar de Sint ergert zich regelmatig groen en geel'
dat herken ik wel. Dat flikte mijn moeder me ook altijd als ze ging 'opruimen'. Daarna kon ik nooit m'n spullen terugvinden.
datdusquote:
Nee, als een kwaliteitsmod diezelfde post had gemaakt was er mischien nog een enkeling geweest die met ':D' zou hebben gereageerd, maar die ene DJ? Nee.quote:Op maandag 8 december 2008 14:24 schreef Ravage het volgende:
Wat zit iedereen te zeiken over die post van de_boswachter. Als hij geen mod was geweest hadden jullie vast niet gereageerd (of juist wel maar dan met![]()
![]()
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |