Om een of andere reden verwacht ik wel dat het iets beter scoort dan dat Twinz groepje... Dat was pas echt treurig...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:58 schreef Adelante het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het bandje dat hieruit voortkomt een nummer één gaat scoren in NL.
Sidney die Barry Mannilow verkracht![]()
Hahaha... met die onnozele zusjes en die enorm gezapige krullebollen. Dat was echt genant!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om een of andere reden verwacht ik wel dat het iets beter scoort dan dat Twinz groepje... Dat was pas echt treurig...
Hij zong Mandy van Westlife ja...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:58 schreef Adelante het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het bandje dat hieruit voortkomt een nummer één gaat scoren in NL.
Sidney die Barry Mannilow verkracht![]()
Smeerlapperijquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef conleche het volgende:
Greys! Dat hoorde ik ook al: in de compilatie deden ze Brandi's beste stukjes en Steffi's slechtste!!!!!
Lijkt alsof de producenten van een andere kandidaat afwillen (Steffie)l dan de jury (Floor)quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef conleche het volgende:
Greys! Dat hoorde ik ook al: in de compilatie deden ze Brandi's beste stukjes en Steffi's slechtste!!!!!
En dan die Bolland gast in de jury die er vast van overtuigd was dat ie sterren kon maken van dat groepje... Wat een gevalletje zelfoverschatting....quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Hahaha... met die onnozele zusjes en die enorm gezapige krullebollen. Dat was echt genant!
Many van Westlife, ik ken de uitvoering niet, maar ga er niet op youtuben...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zong Mandy van Westlife ja...
Generatiekloof, jeweets.
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:04 schreef happyme28 het volgende:
Nou, HJ doet ook zijn best om Steffie te lozen. Als het terecht zou zijn, zouden Sidney, Floor en Deon in de Sing off komen over alle shows gezien. Deze show verdient Brandi ook wel een plekje maar dat zal wel niet.
Echt!?!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef conleche het volgende:
Bij Brandi in het korte clipje klonk het alsof het gewéldig was!quote:
Ben jij het "VOLK"quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef dronkeykong het volgende:
Aaaah Floor....
Ik mag je inderdaad niet. Houdoe en tot ziens!
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:15 schreef Greys het volgende:
Brandi, hou eens OP met dat gejank steeds
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:15 schreef dronkeykong het volgende:
Dramaqueen perst er nog een traantje uit
Floor of Sidney eruit, vind ik allebei prima,,,quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:18 schreef dronkeykong het volgende:
Floor morgen eindelijk er eens uit
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:18 schreef Janetje het volgende:
Norman moet eruit men.
quote:
Jup, I'm serious..quote:
Kijk met jou kan ik praten!quote:
Misschien je oren uit laten spuiten. Erger dan Floor is het echt niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Jup, I'm serious..
Ik vind 'm zo'n gruwelijk irritante stem hebben... brr..
Ik zeg ook niet dat Floor er niet uit moet. Ik stel gewoon een willekeurige volgorde voor, zolang het maar gebeurt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Misschien je oren uit laten spuiten. Erger dan Floor is het echt niet.
We zien het morgen wel. Geef je een kleine kansquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Floor er niet uit moet. Ik stel gewoon een willekeurige volgorde voor, zolang het maar gebeurt.
Ach, hopen kan geen kwaadquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
We zien het morgen wel. Geef je een kleine kans
Steffie is qua zang goed, qua uiterlijk een knappe meid, maar ben bang dat 'men' haar uiteindelijk te 'dik/plomp' vindt voor het groepje....quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef Montagui het volgende:
Alleen Brandi en Steffie zijn band waardig. Wie ze er als 3e in willen hebben, geen idee, zal Deon wel zijn ivm de looks of zo?Floor kan er wat mij betreft uit, de stem van Norman heb ik niks mee en tja, Sidney, qua stem misschien wel beter dan Deon....
Dat zou jammer zijn, zonder Steffie is het alleen nog maar Brandi met aanhang. Ach ja, in de 'studio' kan veel geregeld worden...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Steffie is qua zang goed, qua uiterlijk een knappe meid, maar ben bang dat 'men' haar uiteindelijk te 'dik/plomp' vindt voor het groepje....
Dat is wel wat de jury voor ogen heeft, Brandi plus aanhangquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, zonder Steffie is het alleen nog maar Brandi met aanhang. Ach ja, in de 'studio' kan veel geregeld worden...
Klopt, dat merk je overduidelijk, 2 'good looking' guys er achter, Brandi er voor. Brandi, Steffie en een gozer is gedoemd tot mislukken want dan zou je qua logica die gozer als 'fromt man' neerzetten en de meiden er achter,quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:53 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dat is wel wat de jury voor ogen heeft, Brandi plus aanhang
Floor, Sydney en Norman.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:41 schreef Dakota het volgende:
ehm ik heb t gemist ivm met sinterklaas, welke dweeps zitten er in de sing-off?Floor toch wel he?
Vond Floor nog niet eens de slechtste vandaag. Zoals gewoonlijk wat kleurloos.... Maar het duo optreden van Norman en Deon was echt het meest tenenkrommend.... Lievelingetje Brandi zat wat mij betreft ook tegen de sing-off aan....quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:03 schreef Dakota het volgende:
Norman?
Hing Floor weer de door -merg -en -been- kut uit?
Steffie safe
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:39 schreef Ericr het volgende:
Het is inderdaad bar en boos. Er is er geen 1 die een constant niveau kan handhaven. Dat groepje zal 1 hitje scoren opnemen en daarna verdwijnen in de vergetelheid. Brandi jankend achterlatend.
Ah gelukkig, ik begon me al eenzaam te voelen hierquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:24 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...dit klinkt toch niet verkeerd.
Wat een briljant stukje journalistiek, het is toch logisch dat popstars minder scoort als Paul de Leeuw er op is met sinterklaas.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:37 schreef marky het volgende:
Popstars scoort niet van onze redactie
...
Bron: Telegraaf.nl
Iritante kattenjankstem.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:01 schreef Tasha het volgende:
Lijkt mij dat Floor wel weg gaat nu?
Aardig gezongen, maar ook niet meer als dat...
Verdomd!quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:16 schreef conleche het volgende:
Bij dit decor mis ik ET op z'n fietsje.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:21 schreef Tasha het volgende:
Ik voorspel dat Sidney en Floor blijven en Norman het veld gaat ruimen.
Nee joh!quote:
Ja maar ho effe.... She looks like a star, she moves like a star!quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:24 schreef Svensational het volgende:
Horen ze die valse noten nou echt niet
Man ze zeggen al weken dat ze geweldige potentie heeft.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:24 schreef Greys het volgende:
Het lijkt wel of de jury ineens ook Floor er in wil houden
Precies het sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:35 schreef jakees het volgende:
Gewoon alle drie er in een keer uit. Ongelooflijk vals!
Ik kan deie namen nooit uit elkaar houden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:37 schreef Wilskracht het volgende:
Popgroep staat toch al vast
Brandy en Steffie voor de zang
Deon voor de looks
Ik hoop dat je ongelijk hebt, maar ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:40 schreef Tasha het volgende:
Norman gaat exit. Die heeft er vanavond een potje van gemaakt, erg jammer, naar mijn idee kan hij normaal gesproken driedubbel om Floor en Sidney heen. Maar past hij in een bandje?
Nope... niet volgens de "normen" van Popstars
Die was mij ook al opgevallen!quote:Aan de andere kant, die Christiaan van X-factor de vorige keer, die vierde werd ofzo, die zag ik nu ineens op TMF voorbij komen. Dus misschien is het beter als je niet wint
Dat petje kreeg hij gisteren van Alain Clark.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:45 schreef tong80 het volgende:
Die jongen heeft een petje op gedaan om zich te onderscheiden.
Triest figuur.
Krijgt nog veren in zijn reet om het afscheid dragelijk te maken
Hebbie een lekker borreltje op, Tong?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:48 schreef tong80 het volgende:
Patricia Paaij was noot door de voorronde gekomeen
Nog triester.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat petje kreeg hij gisteren van Alain Clark.
Ik heb niks tegen haar, maar haar haar is nep net als haar zangprestaties.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:49 schreef conleche het volgende:
Tong, ik vind Patricia best grappig, wat heb je toch tegen haar??
Ik denk Floorquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:53 schreef Svensational het volgende:
Norman door dus!
Sydney zal er wel uit gaan.
Toch blijf ik het wat vreemd vinden dat er daadwerkelijk grote groepen meisjes nat worden van een Sidneyquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:55 schreef tong80 het volgende:
Maar goed het gaat om vingerende meusjes die nat worden met zijn poster5 aan de muur
Ik zag vandaag bij het shoppen een t-shirt met Ik vinger me een hoedje en dan een vingerhoed er bij afgebeeld. Van Judith Osborn/Osbourne (?) Wie gaat daar in godsnaam mee lopen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:57 schreef conleche het volgende:
Meusjes, tong??
En dan ook nog vingerend??
Ben ik ook bang voor, vind namelijk Steffie meestal beter naar te luisteren, en vind d'r qua uiterlijk ook leuker, maar ja, al eerder gezegd, iets te dik/plomp, dus waarschijnlijk geen geschikt materiaal, ze is meer het leuke buurmeisje wat leuk kan zingen, zal geheid minder goed te verkopen zijn dan Brandi..... Helaas.......quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:16 schreef Gia het volgende:
Ik vermoed dat ze gaan voor een bandje met Brandi als leadzangeres en twee heren. (Deon en Norman?)
Maar vind het ook overduidelijk dat de jury Brandi percee in de groep wil, ook al zingt ze zo vals als een kraai, wat een paar keer voorkwam, ze krijgt toch 8-en en meer...quote:Op maandag 8 december 2008 09:15 schreef Dakota het volgende:
ik denk nu niet aangezien het wel overduidelijk was dat de jury kutfloor in de band MOEST hebben
quote:Gordon hekelt Popstars
(Novum) - Gordon is geen fan van het SBS-programma Popstars, dat wordt gepresenteerd door zijn voormalige Toppers-collega Gerard Joling. "Het niveau van dat programma is zo bedroevend laag dat je bijna medelijden krijgt met de jury, die verantwoordelijk is voor de keuze van die 'talenten' die nu elke vrijdagavond een miljoenenpubliek moeten boeien met hun middelmatige stemgeluiden?, bitst de RTL-presentator in zijn column in Privé. ?Het lijkt wel alsof de echt goede kandidaten wachten op de talentenshows van RTL, zoals Idols en X Factor."
De 40-jarige zanger, eerder jurylid van Idols, vormt nu samen met Eric van Tijn, Stacey Rookhuizen en Angela Groothuizen de jury van de talentenjacht X Factor. Die is vanaf januari te zien op RTL 4. De opnamen van de voorrondes zijn al in volle gang. "We hebben een heerlijke vibe; de tijd van afzeik-tv ligt achter ons en we zullen op een eerlijke, positieve manier te kennen geven dat sommige mensen maar beter iets anders kunnen gaan doen", vertelt Gordon.
Vorig jaar zat Gordon in de jury van Idols, waar hij tijdens de voorrondes voor commotie zorgde door onder meer te zeggen dat een deelneemster wier zangkwaliteiten hem niet konden bekoren een nekschot verdiende. Vanwege de nieuwe opzet van X Factor lijkt een herhaling van dergelijke taferelen onwaarschijnlijk. Werden voorheen naast goede kandidaten ook heel slechte kandidaten door een productieteam doorgelaten om hun kunsten te vertonen voor de jury, nu krijgen volgens Gordon alleen daadwerkelijk getalenteerde deelnemers een kans op een plekje in de show. "Natuurlijk zijn er lachsalvo's om mensen die hun talenten op hilarische wijze showen, maar al met al is het heerlijk om nu vakmatig een oordeel te geven zonder dat er mensen geschoffeerd worden en misschien wel gekrenkt."
Wat zou het toch fijn zijn als Gordon weer onder de steen kruipt waar ie thuis hoort. Wat een naar onderkruipsel is het toch.quote:
Klopt, zangkwaliteiten zijn bij deze Popstars sessie minder dan bij de vorige Idols. Maar de vorige X-Factor blonk ook niet uit wat dat betreft. Maar bij Gordon speelt ook de kinderachtige jalouzie richting Gerard Joling een rol.... Gordon kan het zijn karakter kennende geheid niet hebben dat z'n ex-vriend meer kijkers trektquote:
De Popstars zelf ook niet.quote:
Dat láátste heb je volgens mij helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, zangkwaliteiten zijn bij deze Popstars sessie minder dan bij de vorige Idols. Maar de vorige X-Factor blonk ook niet uit wat dat betreft. Maar bij Gordon speelt ook de kinderachtige jalouzie richting Gerard Joling een rol.... Gordon kan het zijn karakter kennende geheid niet hebben dat z'n ex-vriend meer kijkers trekt
Ja, ik lig ook in een deukquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een lol, de slechtste audities.![]()
![]()
Ik vermaeck me wel hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:59 schreef vermaeck het volgende:
[..]
Ja, ik lig ook in een deuk, afgewisseld met plaatsvervangende schaamte
Ik ook hoor! Heb met verbazing naar Roef en Marianne gekeken, hebben die mensen dan helemaal geen zelfkennis? Nee hequote:
Já, had hij ook!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef conleche het volgende:
Ik zie nu Gijs weer. Die had toch echt een lekkere stem.
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef conleche het volgende:
Ik zie nu Gijs weer. Die had toch echt een lekkere stem.
quote:
wat is dat nou voor onzin, daar draaien die voorrondes toch op?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
XFactor begint over een kleine maand, maar er wordt gezegd dat de kneuzen dit keer niet worden uitgezonden.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:37 schreef Tasha het volgende:
Het maakt mij eigenlijk ook geen drol uit. En toch kijken...
Ik denk ook dat het nep is ja, ziet er iig heel erg nep uit!quote:
Yupz, als dit een voorbode is voor de rest... het wordt met de week slechter geloof ik.quote:Dat zal dus wel drie tienen zijn.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:44 schreef Svensational het volgende:
Ze schreeuwt een beetje
Dat zal dus wel drie tienen zijn.
Jazekerquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:00 schreef Janetje het volgende:
Nance heeft een mooie jurk aan trouwens.
Finjuh?quote:
Denk dat het nog aardig tegenvalt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:03 schreef Tasha het volgende:
Nogal makkelijk, dit nummer.
Hij heeft ondertussen al de hele cd van Ricky M. gezongen bij Popstarsquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:10 schreef Patries86 het volgende:
Deon is de lekkerste
Nummer past bij zijn dans move's die hij in zich heeft.. maar of ik het nou bij zijn stem vind passen...
Ja! Inderdaad!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef Greys het volgende:
Hij lijkt met dat haar zo op Stefano van GTST.
Ja beetje wel ja!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef Greys het volgende:
Hij lijkt met dat haar zo op Stefano van GTST.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef Janetje het volgende:
Joling zit daar te soppen
Straks glijdt 'ie nog van de bank.
Die sopt bij alles wat jonger dan 25 isquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
Patricia heeft ook lekker zitten soppen
Brandi heeft een (bloem)pottenkapsel, Joling gleed soppend van de bank en Deon staat bovenaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef Adelante het volgende:
en en en
wat heb ik gemist?
hoorde hier op de bank al dat brandi er niet uit zag
Maar de jury vond het gewelllllllllllllllllldig!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef Adelante het volgende:
en en en
wat heb ik gemist?
en van het mannelijke geslacht, mag ik aannemenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Die sopt bij alles wat jonger dan 25 is
Deon die voor de tigste keer maar weer Ricky Martin nadoetquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef Adelante het volgende:
en en en
wat heb ik gemist?
Geinige samenvattingquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Brandi heeft een (bloem)pottenkapsel, Joling gleed soppend van de bank en Deon staat bovenaan.
na vier biertjes ziet alles er beter uitquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Ze ziet er ook erg mooi en zwoel en sekseh uit zo!
Dat vind ik ook.quote:
Ik zou het er mee eens zijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |