Om een of andere reden verwacht ik wel dat het iets beter scoort dan dat Twinz groepje... Dat was pas echt treurig...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:58 schreef Adelante het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het bandje dat hieruit voortkomt een nummer één gaat scoren in NL.
Sidney die Barry Mannilow verkracht![]()
Hahaha... met die onnozele zusjes en die enorm gezapige krullebollen. Dat was echt genant!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om een of andere reden verwacht ik wel dat het iets beter scoort dan dat Twinz groepje... Dat was pas echt treurig...
Hij zong Mandy van Westlife ja...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:58 schreef Adelante het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het bandje dat hieruit voortkomt een nummer één gaat scoren in NL.
Sidney die Barry Mannilow verkracht![]()
Smeerlapperijquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef conleche het volgende:
Greys! Dat hoorde ik ook al: in de compilatie deden ze Brandi's beste stukjes en Steffi's slechtste!!!!!
Lijkt alsof de producenten van een andere kandidaat afwillen (Steffie)l dan de jury (Floor)quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef conleche het volgende:
Greys! Dat hoorde ik ook al: in de compilatie deden ze Brandi's beste stukjes en Steffi's slechtste!!!!!
En dan die Bolland gast in de jury die er vast van overtuigd was dat ie sterren kon maken van dat groepje... Wat een gevalletje zelfoverschatting....quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Hahaha... met die onnozele zusjes en die enorm gezapige krullebollen. Dat was echt genant!
Many van Westlife, ik ken de uitvoering niet, maar ga er niet op youtuben...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zong Mandy van Westlife ja...
Generatiekloof, jeweets.
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:04 schreef happyme28 het volgende:
Nou, HJ doet ook zijn best om Steffie te lozen. Als het terecht zou zijn, zouden Sidney, Floor en Deon in de Sing off komen over alle shows gezien. Deze show verdient Brandi ook wel een plekje maar dat zal wel niet.
Echt!?!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef conleche het volgende:
Bij Brandi in het korte clipje klonk het alsof het gewéldig was!quote:
Ben jij het "VOLK"quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef dronkeykong het volgende:
Aaaah Floor....
Ik mag je inderdaad niet. Houdoe en tot ziens!
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:15 schreef Greys het volgende:
Brandi, hou eens OP met dat gejank steeds
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:15 schreef dronkeykong het volgende:
Dramaqueen perst er nog een traantje uit
Floor of Sidney eruit, vind ik allebei prima,,,quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:18 schreef dronkeykong het volgende:
Floor morgen eindelijk er eens uit
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:18 schreef Janetje het volgende:
Norman moet eruit men.
quote:
Jup, I'm serious..quote:
Kijk met jou kan ik praten!quote:
Misschien je oren uit laten spuiten. Erger dan Floor is het echt niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Jup, I'm serious..
Ik vind 'm zo'n gruwelijk irritante stem hebben... brr..
Ik zeg ook niet dat Floor er niet uit moet. Ik stel gewoon een willekeurige volgorde voor, zolang het maar gebeurt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Misschien je oren uit laten spuiten. Erger dan Floor is het echt niet.
We zien het morgen wel. Geef je een kleine kansquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Floor er niet uit moet. Ik stel gewoon een willekeurige volgorde voor, zolang het maar gebeurt.
Ach, hopen kan geen kwaadquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
We zien het morgen wel. Geef je een kleine kans
Steffie is qua zang goed, qua uiterlijk een knappe meid, maar ben bang dat 'men' haar uiteindelijk te 'dik/plomp' vindt voor het groepje....quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef Montagui het volgende:
Alleen Brandi en Steffie zijn band waardig. Wie ze er als 3e in willen hebben, geen idee, zal Deon wel zijn ivm de looks of zo?Floor kan er wat mij betreft uit, de stem van Norman heb ik niks mee en tja, Sidney, qua stem misschien wel beter dan Deon....
Dat zou jammer zijn, zonder Steffie is het alleen nog maar Brandi met aanhang. Ach ja, in de 'studio' kan veel geregeld worden...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Steffie is qua zang goed, qua uiterlijk een knappe meid, maar ben bang dat 'men' haar uiteindelijk te 'dik/plomp' vindt voor het groepje....
Dat is wel wat de jury voor ogen heeft, Brandi plus aanhangquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, zonder Steffie is het alleen nog maar Brandi met aanhang. Ach ja, in de 'studio' kan veel geregeld worden...
Klopt, dat merk je overduidelijk, 2 'good looking' guys er achter, Brandi er voor. Brandi, Steffie en een gozer is gedoemd tot mislukken want dan zou je qua logica die gozer als 'fromt man' neerzetten en de meiden er achter,quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:53 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dat is wel wat de jury voor ogen heeft, Brandi plus aanhang
Floor, Sydney en Norman.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:41 schreef Dakota het volgende:
ehm ik heb t gemist ivm met sinterklaas, welke dweeps zitten er in de sing-off?Floor toch wel he?
Vond Floor nog niet eens de slechtste vandaag. Zoals gewoonlijk wat kleurloos.... Maar het duo optreden van Norman en Deon was echt het meest tenenkrommend.... Lievelingetje Brandi zat wat mij betreft ook tegen de sing-off aan....quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:03 schreef Dakota het volgende:
Norman?
Hing Floor weer de door -merg -en -been- kut uit?
Steffie safe
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:39 schreef Ericr het volgende:
Het is inderdaad bar en boos. Er is er geen 1 die een constant niveau kan handhaven. Dat groepje zal 1 hitje scoren opnemen en daarna verdwijnen in de vergetelheid. Brandi jankend achterlatend.
Ah gelukkig, ik begon me al eenzaam te voelen hierquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:24 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...dit klinkt toch niet verkeerd.
Wat een briljant stukje journalistiek, het is toch logisch dat popstars minder scoort als Paul de Leeuw er op is met sinterklaas.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:37 schreef marky het volgende:
Popstars scoort niet van onze redactie
...
Bron: Telegraaf.nl
Iritante kattenjankstem.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:01 schreef Tasha het volgende:
Lijkt mij dat Floor wel weg gaat nu?
Aardig gezongen, maar ook niet meer als dat...
Verdomd!quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:16 schreef conleche het volgende:
Bij dit decor mis ik ET op z'n fietsje.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:21 schreef Tasha het volgende:
Ik voorspel dat Sidney en Floor blijven en Norman het veld gaat ruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |