Steffie is qua zang goed, qua uiterlijk een knappe meid, maar ben bang dat 'men' haar uiteindelijk te 'dik/plomp' vindt voor het groepje....quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef Montagui het volgende:
Alleen Brandi en Steffie zijn band waardig. Wie ze er als 3e in willen hebben, geen idee, zal Deon wel zijn ivm de looks of zo?Floor kan er wat mij betreft uit, de stem van Norman heb ik niks mee en tja, Sidney, qua stem misschien wel beter dan Deon....
Dat zou jammer zijn, zonder Steffie is het alleen nog maar Brandi met aanhang. Ach ja, in de 'studio' kan veel geregeld worden...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Steffie is qua zang goed, qua uiterlijk een knappe meid, maar ben bang dat 'men' haar uiteindelijk te 'dik/plomp' vindt voor het groepje....
Dat is wel wat de jury voor ogen heeft, Brandi plus aanhangquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, zonder Steffie is het alleen nog maar Brandi met aanhang. Ach ja, in de 'studio' kan veel geregeld worden...
Klopt, dat merk je overduidelijk, 2 'good looking' guys er achter, Brandi er voor. Brandi, Steffie en een gozer is gedoemd tot mislukken want dan zou je qua logica die gozer als 'fromt man' neerzetten en de meiden er achter,quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:53 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dat is wel wat de jury voor ogen heeft, Brandi plus aanhang
Floor, Sydney en Norman.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:41 schreef Dakota het volgende:
ehm ik heb t gemist ivm met sinterklaas, welke dweeps zitten er in de sing-off?Floor toch wel he?
Vond Floor nog niet eens de slechtste vandaag. Zoals gewoonlijk wat kleurloos.... Maar het duo optreden van Norman en Deon was echt het meest tenenkrommend.... Lievelingetje Brandi zat wat mij betreft ook tegen de sing-off aan....quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:03 schreef Dakota het volgende:
Norman?
Hing Floor weer de door -merg -en -been- kut uit?
Steffie safe
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:39 schreef Ericr het volgende:
Het is inderdaad bar en boos. Er is er geen 1 die een constant niveau kan handhaven. Dat groepje zal 1 hitje scoren opnemen en daarna verdwijnen in de vergetelheid. Brandi jankend achterlatend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |