Dat lįįtste heb je volgens mij helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, zangkwaliteiten zijn bij deze Popstars sessie minder dan bij de vorige Idols. Maar de vorige X-Factor blonk ook niet uit wat dat betreft. Maar bij Gordon speelt ook de kinderachtige jalouzie richting Gerard Joling een rol.... Gordon kan het zijn karakter kennende geheid niet hebben dat z'n ex-vriend meer kijkers trekt
Ja, ik lig ook in een deukquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een lol, de slechtste audities.![]()
![]()
Ik vermaeck me wel hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:59 schreef vermaeck het volgende:
[..]
Ja, ik lig ook in een deuk, afgewisseld met plaatsvervangende schaamte
Ik ook hoor! Heb met verbazing naar Roef en Marianne gekeken, hebben die mensen dan helemaal geen zelfkennis? Nee hequote:
Jį, had hij ook!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef conleche het volgende:
Ik zie nu Gijs weer. Die had toch echt een lekkere stem.
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef conleche het volgende:
Ik zie nu Gijs weer. Die had toch echt een lekkere stem.
quote:
wat is dat nou voor onzin, daar draaien die voorrondes toch op?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
XFactor begint over een kleine maand, maar er wordt gezegd dat de kneuzen dit keer niet worden uitgezonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |