Ja maar ho effe.... She looks like a star, she moves like a star!quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:24 schreef Svensational het volgende:
Horen ze die valse noten nou echt niet
Man ze zeggen al weken dat ze geweldige potentie heeft.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:24 schreef Greys het volgende:
Het lijkt wel of de jury ineens ook Floor er in wil houden
Precies het sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:35 schreef jakees het volgende:
Gewoon alle drie er in een keer uit. Ongelooflijk vals!
Ik kan deie namen nooit uit elkaar houden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:37 schreef Wilskracht het volgende:
Popgroep staat toch al vast
Brandy en Steffie voor de zang
Deon voor de looks
Ik hoop dat je ongelijk hebt, maar ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:40 schreef Tasha het volgende:
Norman gaat exit. Die heeft er vanavond een potje van gemaakt, erg jammer, naar mijn idee kan hij normaal gesproken driedubbel om Floor en Sidney heen. Maar past hij in een bandje?
Nope... niet volgens de "normen" van Popstars
Die was mij ook al opgevallen!quote:Aan de andere kant, die Christiaan van X-factor de vorige keer, die vierde werd ofzo, die zag ik nu ineens op TMF voorbij komen. Dus misschien is het beter als je niet wint
Dat petje kreeg hij gisteren van Alain Clark.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:45 schreef tong80 het volgende:
Die jongen heeft een petje op gedaan om zich te onderscheiden.
Triest figuur.
Krijgt nog veren in zijn reet om het afscheid dragelijk te maken
Hebbie een lekker borreltje op, Tong?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:48 schreef tong80 het volgende:
Patricia Paaij was noot door de voorronde gekomeen
Nog triester.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat petje kreeg hij gisteren van Alain Clark.
Ik heb niks tegen haar, maar haar haar is nep net als haar zangprestaties.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:49 schreef conleche het volgende:
Tong, ik vind Patricia best grappig, wat heb je toch tegen haar??
Ik denk Floorquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:53 schreef Svensational het volgende:
Norman door dus!
Sydney zal er wel uit gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |