Hij heeft ondertussen al de hele cd van Ricky M. gezongen bij Popstarsquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:10 schreef Patries86 het volgende:
Deon is de lekkerste
Nummer past bij zijn dans move's die hij in zich heeft.. maar of ik het nou bij zijn stem vind passen...
Ja! Inderdaad!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef Greys het volgende:
Hij lijkt met dat haar zo op Stefano van GTST.
Ja beetje wel ja!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef Greys het volgende:
Hij lijkt met dat haar zo op Stefano van GTST.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef Janetje het volgende:
Joling zit daar te soppen
Straks glijdt 'ie nog van de bank.
Die sopt bij alles wat jonger dan 25 isquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
Patricia heeft ook lekker zitten soppen
Brandi heeft een (bloem)pottenkapsel, Joling gleed soppend van de bank en Deon staat bovenaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef Adelante het volgende:
en en en
wat heb ik gemist?
hoorde hier op de bank al dat brandi er niet uit zag
Maar de jury vond het gewelllllllllllllllllldig!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef Adelante het volgende:
en en en
wat heb ik gemist?
en van het mannelijke geslacht, mag ik aannemenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Die sopt bij alles wat jonger dan 25 is
Deon die voor de tigste keer maar weer Ricky Martin nadoetquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef Adelante het volgende:
en en en
wat heb ik gemist?
Geinige samenvattingquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Brandi heeft een (bloem)pottenkapsel, Joling gleed soppend van de bank en Deon staat bovenaan.
na vier biertjes ziet alles er beter uitquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Ze ziet er ook erg mooi en zwoel en sekseh uit zo!
Dat vind ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |