Bedoel je in dat Xbla spelletje gevonden? Of in Nuts & Bolts zelf? Want daar heb ik ook een aantal eieren gevonden maar het is me niet duidelijk wat je er mee kuntquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Hey Aquila, ik heb een ei gevonden in Banjo Kazooie, krijg je in Nuts & Bolts iets speciaals voor in Showdown town
Ik had net een vastloper iets in Prince of Persia, niets reageerde meer. Ineens kreeg ik de melding 'disconnected from Xbox Live' en toen was alles weer goed. Ik schrok me de tyfus, want ik had al een kwartier niet meer gesavedquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:19 schreef MaxC het volgende:
NXE doet het bij mij vandaag dramatisch, loopt hele tijd vast en werkt erg kut.
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik vond 2 de beste
Heb het net zelf gedaan en just WAUW. Wat een feest! Demo is gewoon helemaal in het Engels. Heet ook gewoon Resident Evil 5. Er zijn 2 stages speelbaar; singeplayer, offline co-op, online co-op.quote:Quick Guide to Getting Japanese 360 Gold:
- Go here: passport.net
- Sign up a new account, Click "No, sign me up for a free MSN Hotmail e-mail address"
- Pick JAPAN for your country, pick Tokyo-to as your Prefecture 150-2345 for your zipcode
- Keep going, and then have it set you up with a @hotmail.com address.
- Go to your 360, and create a new profile. Log in using your hotmail address on your 360, and it should set it to Japan.
- If this is less than your 4th trial account you get gold free, so select yes when it asks you. (the RE5 demo requires Gold standing)
How to actually download the demo via Japanese Xbox LIVE Marketplace:
- Login to your Japanese Gold account
- Once logged in press the xbox button in the middle of your controller to bring up the "old" dashboard
- Navigate to the market place tab, then go to Game Marketplace
- From Game Market place navigate all the way down to ALL GAMES
- Then from ALL GAMES. Then go to "ALL" (instead of trying to understand japanese alphabet). Then just scroll through all the games until you get to BioHazzard 5 (it should be 270 of 40
- Once you get to BioHazzard 5, the first screen should say "Get Demo" and viola you are downloading the demo. Should be like 472 MBs.
Ja, het spel is ouderwets goed. Wel wat aan de dure kant, 1200 puntjes.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Is SSF2T HDR eigenlijk al te downloaden?
Junglesquote:
lekker al uitgespeeldquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Ontopic doet
Tales of Vesperia
[ afbeelding ]
Zo.
Cijfer?quote:
Bah, wat een moeite. Wanneer komt hij gewoon beschikbaar voor EU?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:04 schreef Jay_Snake het volgende:
Voor alle ResidentEvil 5 fans:
[..]
Heb het net zelf gedaan en just WAUW. Wat een feest! Demo is gewoon helemaal in het Engels. Heet ook gewoon Resident Evil 5. Er zijn 2 stages speelbaar; singeplayer, offline co-op, online co-op.
Nice, dat zou de eerste SE worden die ik zou kopen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Inhoud:
Game
Twee action figures
Bonus disc met Anime in HD, speciaal gemaakt voor Street Fighter
Handleiding inclusief Comic Art
Exclusieve DLC
Awesome! Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:56 schreef Reintji het volgende:
Zo, deze a-ritmische idioot is begonnen met GH:WW, best geinig. Hoewel ik zo goed als nooit naar rock luister, is het wel een kick om alles een beetje juist aan te slaan. nice!
Ja, je bent dus wel een live gold account nodig. En mijn japanse account is silver. Een 48uur trial kaartje werkt ook niet, dus ik kan wachten op de EU release...quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:04 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Heb het net zelf gedaan en just WAUW. Wat een feest! Demo is gewoon helemaal in het Engels. Heet ook gewoon Resident Evil 5. Er zijn 2 stages speelbaar; singeplayer, offline co-op, online co-op.
en ik ben weer jaloers op jouwquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Awesome! Ik ben jaloers!
Welke instrumenten speel je vooral? Ik ben ook aritmisch als een gek maar na een tijdje oefenen rock ik wel op de "guitar"
Krijg je bij de nieuwe scene it 2 of 4 controllers? En kan je ook met meer mensen spelen met normale controllers?
Het spartan pantser is een soort van Halo pak. NIet precies natuurlijk omdat het wel beetje in stijl van Fable II moestquote:Een gelimiteerde editie boordevol Fable 2-goodies
Microsoft Game Studios viert de release van Fable 2 met de uitgifte van een speciale uitvoering. De uitgever heeft een opvallende game box volgestouwd met vette goodies waar de doorgewinterde fan wel raad mee weet. Zoals een bonus-dvd met making of-materiaal en extra downloadable spelcontent in de vorm van de Hall of the Dead Dungeon, het Wreckager' Legendary Cutlass Weapon en het Spartan-pantser en energiezwaard.
Ik ben ook beter dan mn meeste muzikanten vrienden. Omdat zij allemaal alle noten die ze horen willen spelen terwijl hij op medium staatquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:50 schreef Rkatier het volgende:
[..]
en ik ben weer jaloers op jouwdoor zuurstofgebrek bij me geboorte heb ik een tragere reactie snelheid
ik heb het een paar keer geprobeerd, maar simpel weg te traag met reageren. Tja het zij zo
genoeg andere spellen
![]()
Zet de verwarming vast op 35gradenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
*hoopt dat binnen nu en 2 weken een RROD op ze xdoos komt of anders nooit.... want dan loopt de garantie af
inpakken in keukenfolie/plastic en paar dagen aan laten staan, dan kookt de xbox vanzelf gaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
*hoopt dat binnen nu en 2 weken een RROD op ze xdoos komt of anders nooit.... want dan loopt de garantie af
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Awesome! Ik ben jaloers!
Welke instrumenten speel je vooral? Ik ben ook aritmisch als een gek maar na een tijdje oefenen rock ik wel op de "guitar"
Krijg je bij de nieuwe scene it 2 of 4 controllers? En kan je ook met meer mensen spelen met normale controllers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Scene it 1 en 2 krijg je 4 controllers. Alleen deel twee kun je los halen dacht ik.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
![]()
Basgitaar, heb pakket met gitaar gekochtAaaa basgitaar is saai joh! Doe dan gitaar op easy gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Scene it 1 en 2 krijg je 4 controllers. Alleen deel twee kun je los halen dacht ik.
Mn vriendin koopt volgende maand scene it 2
Ik wil drummen
Voor 20eu heb ik wel gh3 voor je als je wil trouwens.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Hehe, super droog. Hebben jullie al foto's geupload? Sommige foto's die je kan bekijken (die van 5 sterren) zijn echt suuuper cool!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedoel je in dat Xbla spelletje gevonden? Of in Nuts & Bolts zelf? Want daar heb ik ook een aantal eieren gevonden maar het is me niet duidelijk wat je er mee kunt![]()
Heb je die uitklapbare vleugels al die zijn vetMaar ik moet nog zo'n Jojingo finder hebben maar weet niet hoe
![]()
Wat ik wel kut vind die die klungo's arcade shit die kerel kan niet programeren ofzo dus loopt dat spelletje vaak vast
Ah kut voor je manquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:24 schreef Reintji het volgende:
Ah, wellicht intresse. maar vanaf volgend weekend tot 22 feb zonder xbox, want ik ga hier x-rays maken.
[ afbeelding ]
Heel vervelend allemaal...
Heb alle instructies gevolgd maar krijg de melding dat de demo niet beschikbaar is mijn regio.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:04 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
dikke 8 , imo .quote:
Nee nog niet heb net al mijn wagens verwijderd aangezien die gemaakt waren met begin materiaal! Ik ga morgen ff een Tank,racewagen, heli, vliegtuig maken!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hehe, super droog. Hebben jullie al foto's geupload? Sommige foto's die je kan bekijken (die van 5 sterren) zijn echt suuuper cool!
Zodra je fallout 3 hebt gespeeld zal duidelijk worden welk spel GOTY isquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn GOTY van dit jaar is bekend!
En het is geen fallout 3 omdat ik die nog niet gespeeld heb!
Waarschijnlijk wel idd! Maar tot nu toe staat Banjo Kazooie ver boven aanquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zodra je fallout 3 hebt gespeeld zal duidelijk worden welk spel GOTY is
In Showdown town kun je alleen maar met die winkelwagen rijden! Wel wordt die steeds wat beter!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Omg morgen na het werken lekker banjo kazooie spelen...groentensoep, verwarming aan...Banjo Kazooie kleurenpalet die mijn ogen verwennen.
Heb alleen nog maar die gare winkelwagen met echt een klote besturing, wel vet om al die bewoners in die stad omver te rammen
Hij is tijdelijk locked lees ik nu. Fuckers.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb alle instructies gevolgd maar krijg de melding dat de demo niet beschikbaar is mijn regio.
dan gewoon maar even wachtenquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb alle instructies gevolgd maar krijg de melding dat de demo niet beschikbaar is mijn regio.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dikke 8 , imo .
het verhaal is goed bedacht , en het combat systeem goed in elkaar .
het houdt het simpel maar er zijn genoeg manieren om je char op te bouwen en een heleboel skills .
wat ook leuk is dat je niet persee met de verhaal main char hoeft te spelen je kan met elke char spelen die je wilt van je team .
en er zijn genoeg side quests om je een tijd zoet mee te houden , het verhaal moet je in 40 uur uit kunnen spelen maar door de vele sidequests heb ik er 70 over gedaan , en dan heb ik er nog wat laten zitten door dat ik dingen heb gemist .
ook is de replay value redelijk want als je hem eenmaal hebt uitgespeeld met bepaalde items in je bezit krijg je extra quests erbij .
ook verzamel je door het gehele spel ranking points per gevecht die afhangen hoe je een gevecht hebt gespeeld , die worden op het einde bij elkaar op getelt en dan kan je voor je newgame+ bijvoorbeeld al je items mee nemen , of x10 xp of x2 gold enzo maar je kan maar een paar dingen selecteren aan de hand van je eind rank .
kortom een aanrader
( heb ook geen technische mankementen gezien aan het spel die niet door mijn crappy dvd drive kwamen ( 1ste gen ntsc xbox )
De demo vond ik wel aardig maar ik had ook niet verwacht dat het echt spel zo goed zou zijn! Het is veel diepgaander dan je in eerste instantie denkt! En het is tof dat je alles op zoveel verschillende manieren kan doen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:23 schreef -Dries- het volgende:
Idd. Die graphics van Banjo zijn echt geweldig
Haha, geweldig ook hoe iedereen op GAF Banjo op basis van de demo helemaal zat af te zeiken, en nu is het voor velen daar GOTY.
Fable IIquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen! Wat zijn jullie GOTY 2008 kandidaten?
Banjoo Kazooie!quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable II zonder twijfelquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mee eens dat is ook mijn GOTYquote:
zo ik heb je uit me friendslist/msn geflikkerd, kun je me daar iedergeval niet meer lastig vallenquote:
Fallout 3!quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA-IV toch wel het meeste speelplezier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.gamer.nl/doc/4(...)kondigd-voor-Riddickquote:De meest interessante modus zal Pitch Black worden. Hierin kruipt één persoon in de huid van Riddick terwijl de rest op hem jaagt. De modus speelt zich af in een donkere arena, een groot voordeel voor de 'nachtkijker' Riddick. De rest zal behalve geweren ook zaklampen hebben om op Riddick te jagen. Lukt het je om Riddick te doden dan mag jij de volgende ronde paniek zaaien.
Fallout 3quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haten op Banjoquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:23 schreef -Dries- het volgende:
Idd. Die graphics van Banjo zijn echt geweldig
Haha, geweldig ook hoe iedereen op GAF Banjo op basis van de demo helemaal zat af te zeiken, en nu is het voor velen daar GOTY.
Vraag dat maar aan Rkatier! Dat is een hater van Banjoo!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:36 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Haten op Banjo, hoe kun je haten op liefde
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Call of Duty: World at War 13 november 2008
Gears of War 2 14 november 2008
FEAR 01 december 2008
Stuntman Ignition 03 december 2008
Need for Speed Pro Street 05 december 2008
The Club 05 december 2008
Colin McRae Dirt 06 december 2008
Mijn laatste 360 games![]()
Mening over Need for speed pro street:
In het begin was die erg lelijk grafisch, maar wat donkerder gezet, en dan is die veel mooier.
tof spel wel. Eerst most wanted nog ff uitspelen.
Heb nu 65 spellen![]()
Heb 100 euro aan VVV bonnen gekregen, Dead rising staat boven op mijn lijst !
Jij bent haast nog zieliger dan Aqualia dingquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Call of Duty: World at War 13 november 2008
Gears of War 2 14 november 2008
FEAR 01 december 2008
Stuntman Ignition 03 december 2008
Need for Speed Pro Street 05 december 2008
The Club 05 december 2008
Colin McRae Dirt 06 december 2008
Mijn laatste 360 games![]()
Mening over Need for speed pro street:
In het begin was die erg lelijk grafisch, maar wat donkerder gezet, en dan is die veel mooier.
tof spel wel. Eerst most wanted nog ff uitspelen.
Heb nu 65 spellen![]()
Heb 100 euro aan VVV bonnen gekregen, Dead rising staat boven op mijn lijst !
ik zal de 65 nooit halen XD , het is een wonder als i kde 40 haal over de hele levensspan van de 360quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:48 schreef christvs het volgende:
[..]
Jij bent haast nog zieliger dan Aqualia ding
Is al 2,5 jaar zo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:48 schreef christvs het volgende:
[..]
Maar hij is nog niet zo zielig als jouquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:48 schreef christvs het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar hij is nog niet zo zielig als jou jij
Nee dat is bij Lipsquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:34 schreef Reintji het volgende:
Wat kun je nu met banjo? Behalve voertuigen maken?
Dacht dat je bij GH:WW een liedje kreeg van A-Ha?
Je hebt zeg maar een main dorp gebeuren waar je van alles kunt doen en vinden. En vanuit dat dorp kun je ook naar een aantal spelwerelden waar je opdrachten moet uitvoeren voor puzzelstukjes waarmee je weer meer levels kunt openen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:34 schreef Reintji het volgende:
Wat kun je nu met banjo? Behalve voertuigen maken?
http://geoffmk.gametrailers.com/gamepad/quote:MAFIA II. This long-awaited open world game from 2K Games arrives in 2009, and at the VGAs you’ll get the first look at the game running in real-time.
GOTY 2009quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://geoffmk.gametrailers.com/gamepad/
Laat ik eens aardig doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Dead rising staat boven op mijn lijst !
volgens mij heb ik een jaar geleden nog 20 euro betaald voor die game bij Gameshop in Hengelo. Zou er in Nederland niet een toko zijn die het nu ook voor 15 of minder verkoopt.. Ik kijk er zo wel naar...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef christvs het volgende:
[..]
Laat ik eens aardig doen.
Dead Rising voor een euro of 15
waarom in godsnaam 3 keerquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
Dead Rising heb ik geloof ik 3 keer gekocht
Ik vond hem juist geweldig!quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom in godsnaam 3 keer, als je hem de eerste keer niet leuk vindt wordt het er de 2e keer niet beter op hoor
Helaas heb ik geen CCquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef christvs het volgende:
[..]
Laat ik eens aardig doen.
Dead Rising voor een euro of 15
Download RE5.torrentquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:30 schreef emokid het volgende:
Het schijnt dat je de RE5 demo kunt branden en 'legaal' op je 360 kunt spelen. De demo heeft ook online co-op. Iemand geprobeerd?
http://virtuafighter.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=233257
Oke bedanktquote:Op zondag 7 december 2008 00:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Die 12 maanden komen bovenop je einddatum van je abonnement.
ik voorspel dat je de game binnenkort weer verkoopt en hem niet uitspeeldquote:Op zondag 7 december 2008 13:38 schreef AQuila360 het volgende:
Kut Banjo Kazooie! de opdrachten worden nu wel lastig en soms heb je wel 20 vingers nodig
Jawel maar in het begin deed ik bij elke opdracht alles halen maar bij sommige is me dat nu te veel gedoe! Gelukkig heb je niet alle stukkies nodig!quote:Op zondag 7 december 2008 13:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik voorspel dat je de game binnenkort weer verkoopt en hem niet uitspeeld
quote:Op zondag 7 december 2008 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel maar in het begin deed ik bij elke opdracht alles halen maar bij sommige is me dat nu te veel gedoe! Gelukkig heb je niet alle stukkies nodig!
Maar vooral de opdrachten in de lucht zijn best klote want dan kom je echt vingers te kort!
Eens!quote:Op zondag 7 december 2008 15:45 schreef Motorhoofd het volgende:
N64 Banjo Kazooie is echt tof om weer te spelen
35 euro? Waar?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:55 schreef Niek. het volgende:
Was de Left 4 Dead demo maar tijdelijk? Kan hem zo snel niet vinden op marketplace... (heb net weer xbox live gekocht, kon het niet laten, 13 maanden voor 35euro
Die zouden goed van pas komen DJquote:
GTA 4quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2008 19:09 schreef Reintji het volgende:
Dat Nimbus ding. Wat een onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat Nimbus ding dan?quote:
Volgens mij is dat party alleen dat je gewoon met zijn allen in een chat blijft enzo en makkelijk kunt switchen tussen games! Ze moeten dus wel dat spel hebben dacht ik!quote:Op zondag 7 december 2008 19:49 schreef Simsfan88 het volgende:
Question! Er is een best nieuw avatar game genaamd A Kingdom for Keflings, best een leuk spelletje, maar jammer dat je geen legers kunt bouwen. Maar hoe zit dat nou met die party's? Als ik het spel koop, kunnen mensen bij mij in de party hem dan meespelen, of moet elke speler hem eerst kopen?
die zijn allebei in 2008 uitgekomen..quote:Op zondag 7 december 2008 21:16 schreef Devz het volgende:
Mijn GOTY 2009, Dead Space of Fallout 3.
Peer op 800 punten voor 1 stomme missiequote:Vanaf nu is er nieuwe downloadable content voor Star Wars: The Force Unleashed te downloaden via de Xbox Live Marketplace. De content bestaat uit twee delen. Als eerste is er een nieuw level dat zich afspeelt in de Jedi Temple. Het tweede pakket bevat nieuwe personages waaronder Luke Skywalker, Obi-Wan Kenobi en Kit Fisto. Het gaat hier overigens alleen om de skins, de personages laten zich gewoon besturen zoals je gewend bent.
Het Jedi Temple Mission Pack kost 800 Microsoft Points en het Character Pack kost 400 punten. Op de PlayStation 3 kost het Jedi Temple Mission Pack ¤9,99 en het Character Pack ¤4,99.
quote:Op zondag 7 december 2008 19:09 schreef Reintji het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit bij het level na die aigaions vast, wanneer je door die tunneltjes moet vliegen. Ik knal elke keer wel ergens tegen een muur of uitsteeksel aan... veel te weinig checkpoints in dat level
Gisteren eindelijk Far Cry 2 uitgespeeldOndanks dat het geen top-game was vond ik hem toch wel tof! Zolang je maar veel van de bussen gebruik maakt, valt het reizen nog wel aardig mee. Nu de rest van mijn backlog nog eens wegwerken voordat ik aan een nieuwe game ga beginnen. Over een paar weken toch nog maar eens Fable 2 en Gears2 oppikken
Even na kerst ofzo, dan zullen de prijzen van games wel weer wat gaan zakken.
[ Bericht 17% gewijzigd door Rossdale op 08-12-2008 08:43:57 ]Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 7 december 2008 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij Fifa he, ligt het aan mijn ogen of is die tekst in het spel zo ontieglijk klein?
Is bij GoW2 ook het gevalquote:
Uit mijn hoofd:quote:Op zondag 7 december 2008 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
Wanneer komt die DLC voor GTA?
En wat gaat dat kosten?
quote:Op maandag 8 december 2008 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit bij het level na die aigaions vast, wanneer je door die tunneltjes moet vliegen. Ik knal elke keer wel ergens tegen een muur of uitsteeksel aan... veel te weinig checkpoints in dat level
Mediamarkt!quote:Op maandag 8 december 2008 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ergens een mooie HDTV in de aanbieding?
Ja bij mijquote:Op maandag 8 december 2008 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ergens een mooie HDTV in de aanbieding?
Ja, stukken, sowieso gaat alles er 10x beter uit zien. Op een normale tv zijn in veel spellen de letters bijna niet te lezen neequote:Op maandag 8 december 2008 11:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nope... worden daar de letters groter van?
Hij is wel vervoerd in de metroquote:Op maandag 8 december 2008 11:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je ook een mooie review van die tv jorien?
Zelfgeschreven.
quote:Op maandag 8 december 2008 11:10 schreef Reintji het volgende:
[..]Ah, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik dat vanavond eens proberen.
Please sir. When moon? When Mustang?
Een klein kut-tv'tje dusquote:Op maandag 8 december 2008 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij is wel vervoerd in de metro
Ligt eraan. Merk en specs? Waarom doe je hem weg en wat wil je ervoor hebben?quote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Je snapt hem niet, maar tv is 26 inch
interesse Bossche bol?
Voor 150 meer heb je een 40"Samsung en dat vertrouw ik nog net even wat meer.quote:Op maandag 8 december 2008 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij de Aldi heb je nu een 42 inch full HD TV voor 699.
Van Medion, die beeldbuizen komen uit dezelfde fabriek als de grotere merken.
Prima TV's die van Medion iddquote:Op maandag 8 december 2008 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Het geld groeit me op de rug zekerquote:Op maandag 8 december 2008 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor 150 meer heb je een 40"Samsung en dat vertrouw ik nog net even wat meer.
quote:Op maandag 8 december 2008 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 8 december 2008 12:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat er een beeldbuis in zit....
Het is maar hoe je naar kijkt. Je kunt nu die 150 euro besparen.quote:Op maandag 8 december 2008 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het geld groeit me op de rug zeker
DAMN dat is goedkoopquote:Op maandag 8 december 2008 12:29 schreef Simsfan88 het volgende:
Viva Pinata: Paniek in Paradijs + Xbox Live Vision Camera voor 25 euro bij Bartje Smit: Klik
erg liniear , maar een zeer leuker RPG , en ook erg mooi qua graphicsquote:Op maandag 8 december 2008 10:54 schreef Aether het volgende:
Iemand ervaring met Eternal Sonata? Is het de moeite waard?
Play.com heeft 'm nu voor ¤14.
Ja, saaie RPG.quote:Op maandag 8 december 2008 10:54 schreef Aether het volgende:
Iemand ervaring met Eternal Sonata? Is het de moeite waard?
Play.com heeft 'm nu voor ¤14.
Dat heb ik dus ook. Je moet al blij zijn als je de Xbox Live Vision Camera voor 40 euro los kan kopen, en dan deze combinatie voor 25 pleuroquote:Op maandag 8 december 2008 12:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
DAMN dat is goedkoop![]()
Ik wil hem gewoon kopen terwijl ik ze eigenlijk allebei niet hoef
Heb ik ook en dan full hd van philips, heb er 800 euro voor betaald. Daar mag ik me gelukkig mee prijzen.quote:Op maandag 8 december 2008 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima TV's die van Medion idd42 inch is idd ook wel lekker. Zo'n formaat heb ik ook en is perfect om te gamen.
Ik ga hem vanavond bestellen als ik thuis ben, als die er nog isquote:Op maandag 8 december 2008 12:55 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Je moet al blij zijn als je de Xbox Live Vision Camera voor 40 euro los kan kopen, en dan deze combinatie voor 25 pleuro
oled schermquote:Op maandag 8 december 2008 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb ik ook en dan full hd van philips, heb er 800 euro voor betaald. Daar mag ik me gelukkig mee prijzen.
Met deze tv kan ik 10 jaar voorruit. Wat kan er nog verbeterd worden?
Je moet toch immers altijd iets te wensen overhoudenquote:Op maandag 8 december 2008 13:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
oled scherm
oprolbaar scherm
ultra HD scherm
projectie scherm
en ach zo is dr nog meer
Ik kocht Eternal Sonata ook, maar werd op een gegeven moment zo moe van de battles. Het kwam me gewoon te kinderlijk over. Ik trek het ook bijna nooit als de characters hun special move roepen tijdens het uitvoeren,.......quote:Op maandag 8 december 2008 12:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
erg liniear , maar een zeer leuker RPG , en ook erg mooi qua graphics
ohh en de combat is erg verslavend
HADOUKEN!quote:Op maandag 8 december 2008 13:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik kocht Eternal Sonata ook, maar werd op een gegeven moment zo moe van de battles. Het kwam me gewoon te kinderlijk over. Ik trek het ook bijna nooit als de characters hun special move roepen tijdens het uitvoeren,.......
quote:
nee, maar je pikkie wel.quote:Op maandag 8 december 2008 11:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nope... worden daar de letters groter van?
360 FTWquote:Op maandag 8 december 2008 14:31 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.gamespot.com/f(...)l?tag=result;title;0
Mirror's Edge op de PS3 heeft vooral veel meer framedrops.quote:Op maandag 8 december 2008 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Fifa 09 is op 360 zoveel mooier als op ps3
Ook mijn keuze bij multi-console games!quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij is wel vervoerd in de metro
Hij laat alleen NAT zien als er een probleem mee is in de NXE. Staat er niks dan is die gewoon open volgens mij.quote:Op maandag 8 december 2008 17:28 schreef Sala-adin het volgende:
Met oude dashboard kon je zien wat de status van je NAT was als je een connection test ging uitvoeren nu zie je dat niet meer, of kijk ik weer eens niet goed?
\quote:
Die shit was al altijd haast niet te doen vanaf deel 1 al!quote:Op maandag 8 december 2008 22:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kom er echt niet uit met Ace Combat 6. Het is gewoon NIET te doen om iedereen neer te krijgen in die level met die grote vliegtuigen. Er zit altijd wel iemand achter je die je neer knalt.
En als je dan terug wil naar je thuisbasis krijg je dat nimbusding achter je aan.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:29 schreef Wessiej het volgende:
Aquila je inbox is vol.
Hoe heb je 9 gehaald ?quote:Op maandag 8 december 2008 22:37 schreef Rossdale het volgende:
Ragno Fortress gehaaldHelaas faalde ik al snel een andere submissie dus ik moest door die tunnels heenvliegen. Ik heb het traagste baggervliegtuigje gepakt wat ik had en daarmee is het gelukt. Op zich nog best goed te doen zolang je maar traag kunt vliegen
Sukhoi nemen of een F16 en die vol hangen met AMRAAM'squote:
Dat is inderdaad een goede, door vliegen. Want als je langzaam gaat dan verslaan die andere gays je. Thnx voor de tip!quote:Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon steeds op 1 aigaion per keer concentreren , met die multi-missles. En gewoon steeds lange slagen maken. Op je doelwit afvliegen en daarna een heel eind doorvliegen, dan pas draaien en weer terug. En zo maar doorgaan. Dan heb je ze redelijk makkelijk tegen de vlakte.
Het is wel frustrerend, heb het zelf ook wel zo'n 5-6 keer moeten proberen voordat ik de truc doorhad.
door de tunnels heen vliegen was geen probleem, de ingang van de tunnels vinden dan weer welquote:Op maandag 8 december 2008 22:37 schreef Rossdale het volgende:
Ragno Fortress gehaaldHelaas faalde ik al snel een andere submissie dus ik moest door die tunnels heenvliegen. Ik heb het traagste baggervliegtuigje gepakt wat ik had en daarmee is het gelukt. Op zich nog best goed te doen zolang je maar traag kunt vliegen
Heb nog niet alles beschikbaarquote:Op maandag 8 december 2008 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ukhoi nemen of een F16 en die vol hangen met AMRAAM's
Huh? Nee joh, gewoon die shutters kapot knallen en dan had je meteen de ingang. Ik had de tunnel ook tot het laatste bewaard, dus ik moest alleen maar op de rode targets afvliegenquote:Op maandag 8 december 2008 22:43 schreef kepler het volgende:
[..]
door de tunnels heen vliegen was geen probleem, de ingang van de tunnels vinden dan weer wel
al tijden uitgespeeldquote:
nou, ik kon die tunnels dus echt niet vindenquote:Op maandag 8 december 2008 22:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huh? Nee joh, gewoon die shutters kapot knallen en dan had je meteen de ingang. Ik had de tunnel ook tot het laatste bewaard, dus ik moest alleen maar op de rode targets afvliegen
Ik dacht trouwens dat Ragno Fortress al het een-na-laatste level was, maar er blijken er nog 5 te zijn
Voor hoeveel?quote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef Wessiej het volgende:
Gewoon even spammen, deze spellen heb ik te koopSaints Row 2 Brother in Arms Hells Highway Shaun White Snowboarding Eternal Sonata Mercenaries2 Alone in the Dark Prey Tony Hawk American Wastelands Viva Piñata 2 Trouble in Paradise
quote:Op maandag 8 december 2008 23:21 schreef Edwinuss het volgende:
Na de tips van Rossdale heb ik het in 1 keer gehaald.
Wat vind jij, zou ie zn eigen brievenrubriek moeten krijgen?quote:Op maandag 8 december 2008 23:21 schreef Edwinuss het volgende:
Na de tips van Rossdale heb ik het in 1 keer gehaald.
Ik ben voor, Rossdale is namelijk einen held.quote:Op maandag 8 december 2008 23:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat vind jij, zou ie zn eigen brievenrubriek moeten krijgen?
"Vraag het aan Rossdale!" waarbij hij iedere week weer nieuwe problemen uitlegt! Ik ben voor, Aquila volgens mij ook wel!
Ik ben voor!quote:Op maandag 8 december 2008 23:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"Vraag het aan Rossdale!" waarbij hij iedere week weer nieuwe problemen uitlegt! Ik ben voor, Aquila volgens mij ook wel!
Verkoop eens Dead Rising.quote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef Wessiej het volgende:
Gewoon even spammen, deze spellen heb ik te koopSaints Row 2 32,50 Brother in Arms Hells Highway 27,50 Shaun White Snowboarding 35 Eternal Sonata 15 Mercenaries2 25 Alone in the Dark 25 Prey 5 Tony Hawk American Wastelands 7,50 Viva Piñata 2 Trouble in Paradise 17,50
HOT FIX
Cod 4quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:39 schreef Fugie het volgende:
ik moet een shooter kopen, maar ik heb geen idee welke :x
gears of war 2
orange box
halo 3
call of duty 4
Wie heeft er nuttige tipsOf moet ik ze maar alle vier kopen
quote:Op maandag 8 december 2008 23:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben voor, Rossdale is namelijk einen held.
quote:
quote:
Jezus,... ze zijn echt allemaal goed. Orange Box heeft opzekers de langste SP. CoD4 naar mijn idee de beste MP maar een hele korte SP. Halo 3 en GoW2 zijn de zogenoemde rollercoaster shooters,... geweldige ervaringen. Lees anders eens wat reviews en kijk of je het trekt. Aan kwaliteit doe je aan deze games in ieder geval erg goed.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:39 schreef Fugie het volgende:
gears of war 2
orange box
halo 3
call of duty 4
Luxe probleem zeg.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:39 schreef Fugie het volgende:
gears of war 2
orange box
halo 3
call of duty 4
Halo 3 kan je laten liggen,quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:39 schreef Fugie het volgende:
gears of war 2
orange box
halo 3
call of duty 4
Niet echt een luxe probleem, er zijn gewoon teveel potentieel goede shootersquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Luxe probleem zeg.
Orange Box natuurlijk. Half Life 2 is de beste game ooit, en Portal de beste game van 2007. Klaar.
Lance Henriksenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:36 schreef Sjotime het volgende:
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
De oude SP in een volledige remake,... en het vervolg zit ook in het spel. Dat is best waar voor je geldOp de Xbox was dit spel al erg mooi en heftig! Ik ben direct fan geworden
http://www.riddickgame.com/us/index.html
[ afbeelding ]
Eurogamer is blij
The original plan to just extend Butcher Bay in a Developer's Cut has now flowered into another whole full-length campaign - the titular Assault - making this game a remake and a sequel in one. The events immediately follow those of Butcher Bay, so the first game will flow directly into the second. Vin Diesel naturally returns to voice his character, and Lance Henriksen and Battlestar Galactica's Michelle Forbes join the cast.
Heb mijn 120GB HDD bij bol.com gekocht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om een grotere HD voor de 360 te kopen, en dan ergens volgend jaar een Arcade las vervanging van mijn brakke unit. Ik heb veel disk read error's, maar als ik games kan installeren is er niks aan de hand. Het is goedkoper en ik las dat er in Amerika nieuwe modellen zijn geintroduceerd (Jaspers).
Nog tips waar goedkoop een 120 GB harddisk te vinden?
Dit is ook wel een goede deal. 60 GB HD, 3 maanden live en een headset.
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=780229
120GB - 74GB = 46GBquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Heb mijn 120GB HDD bij bol.com gekocht.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)005504116/index.html
Ik zou in eerste instantie ook dat 60GB pakket halen, maar aan die wired headset heb ik niets...bovendien krijg je die gewoon gratis als je de MS servicelijn belt.
3 maanden live stelt ook geen fuck voor, LIVE gewoon via internet kopen (zwakke dollarkoers ftw)
Die 120 is echt lekker, ik heb nu Left 4 Dead, Banjo Kazooie, Gears of War 2, Fallout 3, Guitar Hero World Tour geinstalleerd en nog een zooi arcade games erbij.
Die 60 GB had nu allang vol gezeten, laat staan die 20 GB.
Ik heb nu nog 74 GB over
Even om te mierenneuken, als je nu 74 GB over hebt, dan heb je dus 120 - 74 = 46 GB gebruikt. Dan had je 60 GB HDD toch niet allang volgezeten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Die 120 is echt lekker, ik heb nu Left 4 Dead, Banjo Kazooie, Gears of War 2, Fallout 3, Guitar Hero World Tour geinstalleerd en nog een zooi arcade games erbij.
Die 60 GB had nu allang vol gezeten, laat staan die 20 GB.
Ik heb nu nog 74 GB over
Dat is een mooie prijs! Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Heb mijn 120GB HDD bij bol.com gekocht.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)005504116/index.html
Vertel eens wat meer! Vriend van me met een Arcade is op zoek naar een headset!quote:Ik zou in eerste instantie ook dat 60GB pakket halen, maar aan die wired headset heb ik niets...bovendien krijg je die gewoon gratis als je de MS servicelijn belt.
Ja, maar dat zit toch ook al op die 120 GB, dus dat zit bij de 46 GB gebruikt inbegrepen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:01 schreef emokid het volgende:
Zit nog 12GB standaard op de hdd voor de backwards compatibilty he.
Oh? je kan een elite kopen voor 150 euro?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Mensen die een een 120 gig schijf los kopen
Koop dan een elite![]()
voor 70 euro meer![]()
Kijk eens op marketplace...quote:
Oepsie , dacht 100 euro minder, maar goed je oude 360 verkoop je toch wel voor 100-150 euroquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Oh? je kan een elite kopen voor 150 euro?
Goedkoopste elite is 289. Min 50 euro cashback is 239. Dat is nog steeds 160 euro duurder dan een 120GB HDD van 79 euro. http://www.consoleshop.nl(...)rd-drive-120-gb.html
Ja, mijn ene brakke 360 omruilen voor een andere. Dat schiet lekker op.quote:
Ik heb al 2 jaar een premium met 20 GB dus, nu stel jij dus voor dat ik ipv een 120 GB Harddisk koop, dat ik mijn console probeer 2e hands te verkopen en dan nieuw een elite ga halen? Ja het is een optie, maar nee daar heb ik echt helemaal geen zin in en het kost me nog wat ook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Mensen die een een 120 gig schijf los kopen
Koop dan een elite![]()
voor 70 euro meer![]()
Xbox 360 Console Arcade (hardware) 169.00-50 euroquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oepsie , dacht 100 euro minder, maar goed je oude 360 verkoop je toch wel voor 100-150 euro
Ja zou ik wel doen trouwensquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar een premium met 20 GB dus, nu stel jij dus voor dat ik ipv een 120 GB Harddisk koop, dat ik mijn console probeer 2e hands te verkopen en dan nieuw een elite ga halen? Ja het is een optie, maar nee daar heb ik echt helemaal geen zin in en het kost me nog wat ook.
Dus ik snap diesmileys niet zo. Zo raar is het toch niet als je alleen de HD koopt?
Weet niet of ik het echt ga doen hoor, en waarschijnlijk wordt het een 60 GB eerder als ik het al doe.
Doen doen! Ik promoot je welquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]!
Rossdale's Brievenwoensdag, en dan ga ik als een echte Emar voor de cam staan enzo
En toch geef ik hem wel gelijk. Ik heb namelijk mijn oude xbox kunnen verkopen voor 165 euro!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Oh? je kan een elite kopen voor 150 euro?
Goedkoopste elite is 289. Min 50 euro cashback is 239. Dat is nog steeds 160 euro duurder dan een 120GB HDD van 79 euro. http://www.consoleshop.nl(...)rd-drive-120-gb.html
Die post was voor Edwinusss en z'n vliegtuigjesquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, mijn ene brakke 360 omruilen voor een andere. Dat schiet lekker op.
Nog best veel mensen, omdat die nieuwe Premiums niet meer om te bouwen schijnen te zijn. Heb de mijne laatst nog verkocht voor 140 via Marktplaats (een oude zonder HDMI) en omgerekend voor minder dan 50 euro een nieuwe Elite gehaald.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:51 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ja maar wie gaat dan nu nog een tweede hands premium van 2 jaar oud kopen? Hoeveel zou je daar nog voor kunnen vragen dan? Niet dat ik het ga doen hoor, moet ik weer zo'n ding opsturen en al dat geregel eromheen heb ik geen zin in.
Dan geef ik liever een paar tientjes uit voor een HDD.
Ik heb er nog demo´s opstaan, DLC, theme´s, gamerpictures, gamerprofiles.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
120GB - 74GB = 46GB
ergo, je lult uit je nek
PoP , mirror's edge , infinite undiscoveryquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef AQuila360 het volgende:
Moet/mag nog een spel uitkiezen weet iemand iets tofs? Misschien PoP ofzo?
Moooooortaaaaaaaaaaal Kooooommmmbaaaaaaat vs DC.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef AQuila360 het volgende:
Moet/mag nog een spel uitkiezen weet iemand iets tofs? Misschien PoP ofzo?
quote:December 8, 2008 - According to figures released by eBay this week regarding the site's electronics sales, Nintendo's Wii topped the list with 2,056,866 items sold. The Wii beat other hot-ticket items such as the Xbox 360, iPod touch, and Sony PlayStation 3 by a commanding lead. Despite having been on the market for over two years already, the Wii beat the runner-up, the Xbox 360, by a little under a million units. On the other hand, the Xbox 360 was the only other electronics item to come close to touching the Wii with 1,297,903 items sold. The full list was as follows:
1. Nintendo Wii: 2,056,866 related items sold
2. Microsoft Xbox360: 1,297,903 related items sold
3. Sony PSP: 350,591 related items sold
4. iPod touch: 281,361 related items sold
5. Nintendo Wii Fit: 266,584 related items sold
6. Apple iPhone 3G: 212,837 related items sold
7. BlackBerry Pearl: 207,688 related items sold
8. BlackBerry Curve: 193,788 related items sold
9. Sony Playstation 3: 103,333 related items sold
10. MacBook Air: 12,423 related items sold
As you can see, the PlayStation 3 failed to match its major console competitors in the resale market with only 103,333 items sold. Interestingly, however, one of the Wii's biggest software properties, the Wii Fit, was beat by the iPod touch.
dat was de eerste game wat hij mocht uitkiezenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
PoP , mirror's edge , infinite undiscovery
ohja en fable 2 want die had je nog niet![]()
Maar er zit een gat in zijn verhaal!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:37 schreef Rkatier het volgende:
[..]
dat was de eerste game wat hij mocht uitkiezen
wel bij de les blijvenhij gaat hem pas spelen in kerstvakantie,
vandaar de afwezigheid van achievements.
Zelfs ik wist het
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:26 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
En @ Strolie, er zit een HDD transfer kit bij.
heb je gelijk antwoord op vraag 1 t/m 3
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:01 schreef -SG- het volgende:
Ik ahd gehoord dat je met de gitaar van GH III niet op Rockband en world tour kunt spelen. Klopt dit?
Don't believe everything you readquote:
Dus je kunt er wel gewoon mee spelen op die spelen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Don't believe everything you read
World Tour werkt 100% zeker (ik heb beide games zelf) en voor RockBand werkt het ook. Alleen op de PS3 zijn er problemen. Maar ja, PS3quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus je kunt er wel gewoon mee spelen op die spelen?
Sleeperhit of poep?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:03 schreef DJ_ het volgende:
ohh rise of the argonauts , komt 12 dec uit .
ook wel wat voor jouw aqwiwi =D
Geen van beide. Een middelmatige God of War kloon.quote:
heb nog geen review gezien , maar ik gok zelf op het 1equote:
Spel komt voor mij uit het niets ineens,.... nog maar even wachten op de reviews!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb nog geen review gezien , maar ik gok zelf op het 1e
wat ik heb gezien is het gewoon een goed spel , maarja je moet de reviews afwachten voor je zeker weet of er geen framerate drops zijn , of andere iriterende bugs
ik heb een jaar geleden ongeveer nog screens gepost hierquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Spel komt voor mij uit het niets ineens,.... nog maar even wachten op de reviews!
Stom van me,..... hoe kan ik het vergeten!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb een jaar geleden ongeveer nog screens gepost hier![]()
Ja dat kan een paar uur durenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:16 schreef xNaru het volgende:
Hey, ik ben nieuw hier. Heb sinds kort een Xbox360 Pro alleen is hij dus al kapot ><. Ik heb Microsoft gebelt en ze gaan hem repareren en heb hiervoor ook een verzendsticker gekregen op m'n email. Alleen werkt de link van die sticker dus niet -_-. Wordt ie pas later geactiveerd ofzo?
je zou je moeten schamenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Stom van me,..... hoe kan ik het vergeten!
nicequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:45 schreef Devz het volgende:
[..]
Nog best veel mensen, omdat die nieuwe Premiums niet meer om te bouwen schijnen te zijn. Heb de mijne laatst nog verkocht voor 140 via Marktplaats (een oude zonder HDMI) en omgerekend voor minder dan 50 euro een nieuwe Elite gehaald.
Ik zou gewoon even bellen met MSquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Deezertje het volgende:
Iemand die na 21 oktober de Geld Terug actie opgestuurd heeft naar M$ en nu al het geld terug gehad???
Ik heb hem op 21 okt. verstuurd maar nog geen geld terug gezien van de XBOX 360 PRO (40 euro)
ow, dan moeten mensen gewoon meer geduld hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:09 schreef Wessiej het volgende:
Het kan tot 4 maanden duren hé, dat geld terugkrijgen, staat duidelijk op dat formulier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |