Laat ik eens aardig doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Dead rising staat boven op mijn lijst !
volgens mij heb ik een jaar geleden nog 20 euro betaald voor die game bij Gameshop in Hengelo. Zou er in Nederland niet een toko zijn die het nu ook voor 15 of minder verkoopt.. Ik kijk er zo wel naar...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef christvs het volgende:
[..]
Laat ik eens aardig doen.
Dead Rising voor een euro of 15
waarom in godsnaam 3 keerquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
Dead Rising heb ik geloof ik 3 keer gekocht
Ik vond hem juist geweldig!quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom in godsnaam 3 keer, als je hem de eerste keer niet leuk vindt wordt het er de 2e keer niet beter op hoor
Helaas heb ik geen CCquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef christvs het volgende:
[..]
Laat ik eens aardig doen.
Dead Rising voor een euro of 15
Download RE5.torrentquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:30 schreef emokid het volgende:
Het schijnt dat je de RE5 demo kunt branden en 'legaal' op je 360 kunt spelen. De demo heeft ook online co-op. Iemand geprobeerd?
http://virtuafighter.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=233257
Oke bedanktquote:Op zondag 7 december 2008 00:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Die 12 maanden komen bovenop je einddatum van je abonnement.
ik voorspel dat je de game binnenkort weer verkoopt en hem niet uitspeeldquote:Op zondag 7 december 2008 13:38 schreef AQuila360 het volgende:
Kut Banjo Kazooie! de opdrachten worden nu wel lastig en soms heb je wel 20 vingers nodig
Jawel maar in het begin deed ik bij elke opdracht alles halen maar bij sommige is me dat nu te veel gedoe! Gelukkig heb je niet alle stukkies nodig!quote:Op zondag 7 december 2008 13:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik voorspel dat je de game binnenkort weer verkoopt en hem niet uitspeeld
quote:Op zondag 7 december 2008 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel maar in het begin deed ik bij elke opdracht alles halen maar bij sommige is me dat nu te veel gedoe! Gelukkig heb je niet alle stukkies nodig!
Maar vooral de opdrachten in de lucht zijn best klote want dan kom je echt vingers te kort!
Eens!quote:Op zondag 7 december 2008 15:45 schreef Motorhoofd het volgende:
N64 Banjo Kazooie is echt tof om weer te spelen
35 euro? Waar?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:55 schreef Niek. het volgende:
Was de Left 4 Dead demo maar tijdelijk? Kan hem zo snel niet vinden op marketplace... (heb net weer xbox live gekocht, kon het niet laten, 13 maanden voor 35euro
Die zouden goed van pas komen DJquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |