Alle demos en trailers downloaden, en xbla games (maar die kosten sowieso geld)quote:Op donderdag 4 december 2008 16:54 schreef THEFXR het volgende:
ALs je geen Live hebt, wat zijn dan de mogelijkheden online? alleen de NXE downloaden en thats it?
demo's downloaden, friends bekijken, achievements vergelijken, patches downloaden (week later), DLC kopenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:54 schreef THEFXR het volgende:
ALs je geen Live hebt, wat zijn dan de mogelijkheden online? alleen de NXE downloaden en thats it?
quote:Xbox LIVE 'Friendship is Free' program
This month, Xbox LIVE kicks off the Friendship is Free program. Over the course of this month, multiplayer will be available for all Xbox LIVE members for eight Xbox LIVE Arcade games. The Xbox LIVE Arcade team will open up the multiplayer functionality for A Kingdom for Keflings, Aegis Wing, Bomberman Live, Hardwood Hearts, Hardwood Spades, UNO, Small Arms and Super Street Fighter II Turbo HD Remix. So round up your silver friends and get some free play on.
Major Nelsonquote:The winter collection is now available for your avatar
The next time you sign in to Xbox LIVE, be sure to check out the new winter items just released for your avatar. All of the items are completely free, so try them all on for JUST the right look.
Tip: It is easy to tell what is new when you are in the avatar editor, just look for the gold star. Any item of clothing with a gold star is new since your last sign in.
Mee eens isquote:
In amerika staat die game al op ebayquote:Op donderdag 4 december 2008 19:04 schreef Wessiej het volgende:
Stoked heeft een datum! 20 Januari
Lijkt mij een heerlijk spel.
Maar die is nog niet uit, is een pre-order.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
In amerika staat die game al op ebay
Ik speel hem idd in het Engelsquote:Op donderdag 4 december 2008 10:53 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Beer krat brengen. Wat in deze? Mumbo er blij.
Je ziet soms echt vage zinnen, nee nog niet uitgespeeld...ben wel van plan om jou in te halen
Dead Risingquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:46 schreef wc-eend het volgende:
Wat zijn leuke budget games die ik kan vragen voor kerstmis??
O M G Metal Gear Solid naar de Xbox 360quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
O M G Metal Gear Solid naar de Xbox 360![]()
![]()
![]()
Ik ook niet, al vond ik ze altijd wel mooi om te kijken als iemand speelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hele genre, sluipen, killen boeit me niet.
Gewoon raggen en knallen!
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:15 schreef lennartb.nl het volgende:
mgsdoei enige reden om een ps3 te kopen
Ik ben geen enorm final fantasy fan, en 13 is genoeg voor mijquote:
naja god of war 3 dan ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben geen enorm final fantasy fan, en 13 is genoeg voor mij
Dat verveelt na een half uur ook.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:58 schreef AQuila360 het volgende:
De enige reden om een PS3 te halen is dat spel met die olifanten die over die brug moeten!
Dan zie ik geen enkele reden meerquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat verveelt na een half uur ook.
laat ze de prijs ook maar eens verlagenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:22 schreef Rossdale het volgende:
De enige reden waarom ik op dit moment een PS3 zou kopen is voor de blu-ray ondersteuning. Qua games mis ik niet echt iets wat ik echt persée nog eens wil spelen. Maar misschien komt dat nog, ik ben erg benieuwd naar Heavy Rain iig
quote:
zou de wii alleen voor zelda halenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En Uncharted 2, en Killzone 2, en Heavy Rain en inFamous en... Kortom: PS360 FTW.Nintendo Wii
Ik heb de Wii voor Zelda gehaald en het was het waard. Ook Mario Galaxy en Metroid Prime Corruption zijn OK. Maar dan houd het voor mij op. Ik wil ook een next-gen Zelda,... geen Gamecube versie met Wii controls. Daarom bewaar ik de Wii,.......... voor ooitquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zou de wii alleen voor zelda halen, maar ik wil verdomme een HD zelda met surround , het liefst dolby true HD natuurlijk maar dan moet je weer blu-ray hebbe
En toch blijft iedereen die Wii's massaal kopenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo Nintendo wat hebben jullie voor het 4e kwartaal alleemaal in petto?
Euh.........Animal Crossing!!
ja dat zijn deze figurenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En toch blijft iedereen die Wii's massaal kopen
Die van mij is de deur uitquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En toch blijft iedereen die Wii's massaal kopen
ik heb zelda maar op de cube gekocht , om nu een wii aan te schaffen voor alleen zelda als die ook op de cube isquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:42 schreef lennartb.nl het volgende:
Mn huisgenoot vroeger had er 1 op de release, zelda uitgespeeld en daarna kon hij weer de deur uit
Misschien krijg je er wel een game ofzo bij. Ik kreeg een wireless headset toen ik mn xbox weer kapot terugkreegquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Omg, hij doet het nu weer.
Hopelijk herhaalt het zich niet.
Dat zou dan de 3e keer zijn, krijg je hem dan sneller terug?
Ik zelf vind het spel goed, 4 grote bergen en het alleen al naar beneden crossen is al gaaf, omdat er best nog veel te doen is, zijn veel leuke spots te ontdekkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:39 schreef Niek. het volgende:
Iemand die Shaun White heeft en wil vertellen of het goed is? (ik weet het, stoked komt er aan maar ik ben nog niet dolenthusiast, het camera standpunt in die laatste trailer vind ik echt bagger)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |