Maar die is nog niet uit, is een pre-order.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
In amerika staat die game al op ebay
Ik speel hem idd in het Engelsquote:Op donderdag 4 december 2008 10:53 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Beer krat brengen. Wat in deze? Mumbo er blij.
Je ziet soms echt vage zinnen, nee nog niet uitgespeeld...ben wel van plan om jou in te halen
Dead Risingquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:46 schreef wc-eend het volgende:
Wat zijn leuke budget games die ik kan vragen voor kerstmis??
O M G Metal Gear Solid naar de Xbox 360quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
O M G Metal Gear Solid naar de Xbox 360![]()
![]()
![]()
Ik ook niet, al vond ik ze altijd wel mooi om te kijken als iemand speelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hele genre, sluipen, killen boeit me niet.
Gewoon raggen en knallen!
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:15 schreef lennartb.nl het volgende:
mgsdoei enige reden om een ps3 te kopen
Ik ben geen enorm final fantasy fan, en 13 is genoeg voor mijquote:
naja god of war 3 dan ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben geen enorm final fantasy fan, en 13 is genoeg voor mij
Dat verveelt na een half uur ook.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:58 schreef AQuila360 het volgende:
De enige reden om een PS3 te halen is dat spel met die olifanten die over die brug moeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |