quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:26 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
En @ Strolie, er zit een HDD transfer kit bij.
heb je gelijk antwoord op vraag 1 t/m 3
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:01 schreef -SG- het volgende:
Ik ahd gehoord dat je met de gitaar van GH III niet op Rockband en world tour kunt spelen. Klopt dit?
Don't believe everything you readquote:
Dus je kunt er wel gewoon mee spelen op die spelen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Don't believe everything you read
World Tour werkt 100% zeker (ik heb beide games zelf) en voor RockBand werkt het ook. Alleen op de PS3 zijn er problemen. Maar ja, PS3quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus je kunt er wel gewoon mee spelen op die spelen?
Sleeperhit of poep?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:03 schreef DJ_ het volgende:
ohh rise of the argonauts , komt 12 dec uit .
ook wel wat voor jouw aqwiwi =D
Geen van beide. Een middelmatige God of War kloon.quote:
heb nog geen review gezien , maar ik gok zelf op het 1equote:
Spel komt voor mij uit het niets ineens,.... nog maar even wachten op de reviews!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb nog geen review gezien , maar ik gok zelf op het 1e
wat ik heb gezien is het gewoon een goed spel , maarja je moet de reviews afwachten voor je zeker weet of er geen framerate drops zijn , of andere iriterende bugs
ik heb een jaar geleden ongeveer nog screens gepost hierquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Spel komt voor mij uit het niets ineens,.... nog maar even wachten op de reviews!
Stom van me,..... hoe kan ik het vergeten!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb een jaar geleden ongeveer nog screens gepost hier![]()
Ja dat kan een paar uur durenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:16 schreef xNaru het volgende:
Hey, ik ben nieuw hier. Heb sinds kort een Xbox360 Pro alleen is hij dus al kapot ><. Ik heb Microsoft gebelt en ze gaan hem repareren en heb hiervoor ook een verzendsticker gekregen op m'n email. Alleen werkt de link van die sticker dus niet -_-. Wordt ie pas later geactiveerd ofzo?
je zou je moeten schamenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Stom van me,..... hoe kan ik het vergeten!
nicequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:45 schreef Devz het volgende:
[..]
Nog best veel mensen, omdat die nieuwe Premiums niet meer om te bouwen schijnen te zijn. Heb de mijne laatst nog verkocht voor 140 via Marktplaats (een oude zonder HDMI) en omgerekend voor minder dan 50 euro een nieuwe Elite gehaald.
Ik zou gewoon even bellen met MSquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Deezertje het volgende:
Iemand die na 21 oktober de Geld Terug actie opgestuurd heeft naar M$ en nu al het geld terug gehad???
Ik heb hem op 21 okt. verstuurd maar nog geen geld terug gezien van de XBOX 360 PRO (40 euro)
ow, dan moeten mensen gewoon meer geduld hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:09 schreef Wessiej het volgende:
Het kan tot 4 maanden duren hé, dat geld terugkrijgen, staat duidelijk op dat formulier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |