\quote:
Die shit was al altijd haast niet te doen vanaf deel 1 al!quote:Op maandag 8 december 2008 22:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kom er echt niet uit met Ace Combat 6. Het is gewoon NIET te doen om iedereen neer te krijgen in die level met die grote vliegtuigen. Er zit altijd wel iemand achter je die je neer knalt.
En als je dan terug wil naar je thuisbasis krijg je dat nimbusding achter je aan.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:29 schreef Wessiej het volgende:
Aquila je inbox is vol.
Hoe heb je 9 gehaald ?quote:Op maandag 8 december 2008 22:37 schreef Rossdale het volgende:
Ragno Fortress gehaaldHelaas faalde ik al snel een andere submissie dus ik moest door die tunnels heenvliegen. Ik heb het traagste baggervliegtuigje gepakt wat ik had en daarmee is het gelukt. Op zich nog best goed te doen zolang je maar traag kunt vliegen
Sukhoi nemen of een F16 en die vol hangen met AMRAAM'squote:
Dat is inderdaad een goede, door vliegen. Want als je langzaam gaat dan verslaan die andere gays je. Thnx voor de tip!quote:Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon steeds op 1 aigaion per keer concentreren , met die multi-missles. En gewoon steeds lange slagen maken. Op je doelwit afvliegen en daarna een heel eind doorvliegen, dan pas draaien en weer terug. En zo maar doorgaan. Dan heb je ze redelijk makkelijk tegen de vlakte.
Het is wel frustrerend, heb het zelf ook wel zo'n 5-6 keer moeten proberen voordat ik de truc doorhad.
door de tunnels heen vliegen was geen probleem, de ingang van de tunnels vinden dan weer welquote:Op maandag 8 december 2008 22:37 schreef Rossdale het volgende:
Ragno Fortress gehaaldHelaas faalde ik al snel een andere submissie dus ik moest door die tunnels heenvliegen. Ik heb het traagste baggervliegtuigje gepakt wat ik had en daarmee is het gelukt. Op zich nog best goed te doen zolang je maar traag kunt vliegen
Heb nog niet alles beschikbaarquote:Op maandag 8 december 2008 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ukhoi nemen of een F16 en die vol hangen met AMRAAM's
Huh? Nee joh, gewoon die shutters kapot knallen en dan had je meteen de ingang. Ik had de tunnel ook tot het laatste bewaard, dus ik moest alleen maar op de rode targets afvliegenquote:Op maandag 8 december 2008 22:43 schreef kepler het volgende:
[..]
door de tunnels heen vliegen was geen probleem, de ingang van de tunnels vinden dan weer wel
al tijden uitgespeeldquote:
nou, ik kon die tunnels dus echt niet vindenquote:Op maandag 8 december 2008 22:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huh? Nee joh, gewoon die shutters kapot knallen en dan had je meteen de ingang. Ik had de tunnel ook tot het laatste bewaard, dus ik moest alleen maar op de rode targets afvliegen
Ik dacht trouwens dat Ragno Fortress al het een-na-laatste level was, maar er blijken er nog 5 te zijn
Voor hoeveel?quote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef Wessiej het volgende:
Gewoon even spammen, deze spellen heb ik te koopSaints Row 2 Brother in Arms Hells Highway Shaun White Snowboarding Eternal Sonata Mercenaries2 Alone in the Dark Prey Tony Hawk American Wastelands Viva Piñata 2 Trouble in Paradise
quote:Op maandag 8 december 2008 23:21 schreef Edwinuss het volgende:
Na de tips van Rossdale heb ik het in 1 keer gehaald.
Wat vind jij, zou ie zn eigen brievenrubriek moeten krijgen?quote:Op maandag 8 december 2008 23:21 schreef Edwinuss het volgende:
Na de tips van Rossdale heb ik het in 1 keer gehaald.
Ik ben voor, Rossdale is namelijk einen held.quote:Op maandag 8 december 2008 23:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat vind jij, zou ie zn eigen brievenrubriek moeten krijgen?
"Vraag het aan Rossdale!" waarbij hij iedere week weer nieuwe problemen uitlegt! Ik ben voor, Aquila volgens mij ook wel!
Ik ben voor!quote:Op maandag 8 december 2008 23:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"Vraag het aan Rossdale!" waarbij hij iedere week weer nieuwe problemen uitlegt! Ik ben voor, Aquila volgens mij ook wel!
Verkoop eens Dead Rising.quote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef Wessiej het volgende:
Gewoon even spammen, deze spellen heb ik te koopSaints Row 2 32,50 Brother in Arms Hells Highway 27,50 Shaun White Snowboarding 35 Eternal Sonata 15 Mercenaries2 25 Alone in the Dark 25 Prey 5 Tony Hawk American Wastelands 7,50 Viva Piñata 2 Trouble in Paradise 17,50
HOT FIX
Cod 4quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:39 schreef Fugie het volgende:
ik moet een shooter kopen, maar ik heb geen idee welke :x
gears of war 2
orange box
halo 3
call of duty 4
Wie heeft er nuttige tipsOf moet ik ze maar alle vier kopen
quote:Op maandag 8 december 2008 23:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben voor, Rossdale is namelijk einen held.
quote:
quote:
Jezus,... ze zijn echt allemaal goed. Orange Box heeft opzekers de langste SP. CoD4 naar mijn idee de beste MP maar een hele korte SP. Halo 3 en GoW2 zijn de zogenoemde rollercoaster shooters,... geweldige ervaringen. Lees anders eens wat reviews en kijk of je het trekt. Aan kwaliteit doe je aan deze games in ieder geval erg goed.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:39 schreef Fugie het volgende:
gears of war 2
orange box
halo 3
call of duty 4
Luxe probleem zeg.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:39 schreef Fugie het volgende:
gears of war 2
orange box
halo 3
call of duty 4
Halo 3 kan je laten liggen,quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:39 schreef Fugie het volgende:
gears of war 2
orange box
halo 3
call of duty 4
Niet echt een luxe probleem, er zijn gewoon teveel potentieel goede shootersquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Luxe probleem zeg.
Orange Box natuurlijk. Half Life 2 is de beste game ooit, en Portal de beste game van 2007. Klaar.
Lance Henriksenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:36 schreef Sjotime het volgende:
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
De oude SP in een volledige remake,... en het vervolg zit ook in het spel. Dat is best waar voor je geldOp de Xbox was dit spel al erg mooi en heftig! Ik ben direct fan geworden
http://www.riddickgame.com/us/index.html
[ afbeelding ]
Eurogamer is blij
The original plan to just extend Butcher Bay in a Developer's Cut has now flowered into another whole full-length campaign - the titular Assault - making this game a remake and a sequel in one. The events immediately follow those of Butcher Bay, so the first game will flow directly into the second. Vin Diesel naturally returns to voice his character, and Lance Henriksen and Battlestar Galactica's Michelle Forbes join the cast.
Heb mijn 120GB HDD bij bol.com gekocht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om een grotere HD voor de 360 te kopen, en dan ergens volgend jaar een Arcade las vervanging van mijn brakke unit. Ik heb veel disk read error's, maar als ik games kan installeren is er niks aan de hand. Het is goedkoper en ik las dat er in Amerika nieuwe modellen zijn geintroduceerd (Jaspers).
Nog tips waar goedkoop een 120 GB harddisk te vinden?
Dit is ook wel een goede deal. 60 GB HD, 3 maanden live en een headset.
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=780229
120GB - 74GB = 46GBquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Heb mijn 120GB HDD bij bol.com gekocht.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)005504116/index.html
Ik zou in eerste instantie ook dat 60GB pakket halen, maar aan die wired headset heb ik niets...bovendien krijg je die gewoon gratis als je de MS servicelijn belt.
3 maanden live stelt ook geen fuck voor, LIVE gewoon via internet kopen (zwakke dollarkoers ftw)
Die 120 is echt lekker, ik heb nu Left 4 Dead, Banjo Kazooie, Gears of War 2, Fallout 3, Guitar Hero World Tour geinstalleerd en nog een zooi arcade games erbij.
Die 60 GB had nu allang vol gezeten, laat staan die 20 GB.
Ik heb nu nog 74 GB over
Even om te mierenneuken, als je nu 74 GB over hebt, dan heb je dus 120 - 74 = 46 GB gebruikt. Dan had je 60 GB HDD toch niet allang volgezeten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Die 120 is echt lekker, ik heb nu Left 4 Dead, Banjo Kazooie, Gears of War 2, Fallout 3, Guitar Hero World Tour geinstalleerd en nog een zooi arcade games erbij.
Die 60 GB had nu allang vol gezeten, laat staan die 20 GB.
Ik heb nu nog 74 GB over
Dat is een mooie prijs! Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Heb mijn 120GB HDD bij bol.com gekocht.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)005504116/index.html
Vertel eens wat meer! Vriend van me met een Arcade is op zoek naar een headset!quote:Ik zou in eerste instantie ook dat 60GB pakket halen, maar aan die wired headset heb ik niets...bovendien krijg je die gewoon gratis als je de MS servicelijn belt.
Ja, maar dat zit toch ook al op die 120 GB, dus dat zit bij de 46 GB gebruikt inbegrepen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:01 schreef emokid het volgende:
Zit nog 12GB standaard op de hdd voor de backwards compatibilty he.
Oh? je kan een elite kopen voor 150 euro?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Mensen die een een 120 gig schijf los kopen
Koop dan een elite![]()
voor 70 euro meer![]()
Kijk eens op marketplace...quote:
Oepsie , dacht 100 euro minder, maar goed je oude 360 verkoop je toch wel voor 100-150 euroquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Oh? je kan een elite kopen voor 150 euro?
Goedkoopste elite is 289. Min 50 euro cashback is 239. Dat is nog steeds 160 euro duurder dan een 120GB HDD van 79 euro. http://www.consoleshop.nl(...)rd-drive-120-gb.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |