Fable IIquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen! Wat zijn jullie GOTY 2008 kandidaten?
Banjoo Kazooie!quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable II zonder twijfelquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mee eens dat is ook mijn GOTYquote:
zo ik heb je uit me friendslist/msn geflikkerd, kun je me daar iedergeval niet meer lastig vallenquote:
Fallout 3!quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA-IV toch wel het meeste speelplezier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.gamer.nl/doc/4(...)kondigd-voor-Riddickquote:De meest interessante modus zal Pitch Black worden. Hierin kruipt één persoon in de huid van Riddick terwijl de rest op hem jaagt. De modus speelt zich af in een donkere arena, een groot voordeel voor de 'nachtkijker' Riddick. De rest zal behalve geweren ook zaklampen hebben om op Riddick te jagen. Lukt het je om Riddick te doden dan mag jij de volgende ronde paniek zaaien.
Fallout 3quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haten op Banjoquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:23 schreef -Dries- het volgende:
Idd. Die graphics van Banjo zijn echt geweldig
Haha, geweldig ook hoe iedereen op GAF Banjo op basis van de demo helemaal zat af te zeiken, en nu is het voor velen daar GOTY.
Vraag dat maar aan Rkatier! Dat is een hater van Banjoo!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:36 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Haten op Banjo, hoe kun je haten op liefde
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Call of Duty: World at War 13 november 2008
Gears of War 2 14 november 2008
FEAR 01 december 2008
Stuntman Ignition 03 december 2008
Need for Speed Pro Street 05 december 2008
The Club 05 december 2008
Colin McRae Dirt 06 december 2008
Mijn laatste 360 games![]()
Mening over Need for speed pro street:
In het begin was die erg lelijk grafisch, maar wat donkerder gezet, en dan is die veel mooier.
tof spel wel. Eerst most wanted nog ff uitspelen.
Heb nu 65 spellen![]()
Heb 100 euro aan VVV bonnen gekregen, Dead rising staat boven op mijn lijst !
Jij bent haast nog zieliger dan Aqualia dingquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Call of Duty: World at War 13 november 2008
Gears of War 2 14 november 2008
FEAR 01 december 2008
Stuntman Ignition 03 december 2008
Need for Speed Pro Street 05 december 2008
The Club 05 december 2008
Colin McRae Dirt 06 december 2008
Mijn laatste 360 games![]()
Mening over Need for speed pro street:
In het begin was die erg lelijk grafisch, maar wat donkerder gezet, en dan is die veel mooier.
tof spel wel. Eerst most wanted nog ff uitspelen.
Heb nu 65 spellen![]()
Heb 100 euro aan VVV bonnen gekregen, Dead rising staat boven op mijn lijst !
ik zal de 65 nooit halen XD , het is een wonder als i kde 40 haal over de hele levensspan van de 360quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:48 schreef christvs het volgende:
[..]
Jij bent haast nog zieliger dan Aqualia ding
Is al 2,5 jaar zo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:48 schreef christvs het volgende:
[..]
Maar hij is nog niet zo zielig als jouquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:48 schreef christvs het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar hij is nog niet zo zielig als jou jij
Nee dat is bij Lipsquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:34 schreef Reintji het volgende:
Wat kun je nu met banjo? Behalve voertuigen maken?
Dacht dat je bij GH:WW een liedje kreeg van A-Ha?
Je hebt zeg maar een main dorp gebeuren waar je van alles kunt doen en vinden. En vanuit dat dorp kun je ook naar een aantal spelwerelden waar je opdrachten moet uitvoeren voor puzzelstukjes waarmee je weer meer levels kunt openen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:34 schreef Reintji het volgende:
Wat kun je nu met banjo? Behalve voertuigen maken?
http://geoffmk.gametrailers.com/gamepad/quote:MAFIA II. This long-awaited open world game from 2K Games arrives in 2009, and at the VGAs you’ll get the first look at the game running in real-time.
GOTY 2009quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://geoffmk.gametrailers.com/gamepad/
Laat ik eens aardig doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Dead rising staat boven op mijn lijst !
volgens mij heb ik een jaar geleden nog 20 euro betaald voor die game bij Gameshop in Hengelo. Zou er in Nederland niet een toko zijn die het nu ook voor 15 of minder verkoopt.. Ik kijk er zo wel naar...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef christvs het volgende:
[..]
Laat ik eens aardig doen.
Dead Rising voor een euro of 15
waarom in godsnaam 3 keerquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
Dead Rising heb ik geloof ik 3 keer gekocht
Ik vond hem juist geweldig!quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom in godsnaam 3 keer, als je hem de eerste keer niet leuk vindt wordt het er de 2e keer niet beter op hoor
Helaas heb ik geen CCquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef christvs het volgende:
[..]
Laat ik eens aardig doen.
Dead Rising voor een euro of 15
Download RE5.torrentquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:30 schreef emokid het volgende:
Het schijnt dat je de RE5 demo kunt branden en 'legaal' op je 360 kunt spelen. De demo heeft ook online co-op. Iemand geprobeerd?
http://virtuafighter.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=233257
Oke bedanktquote:Op zondag 7 december 2008 00:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Die 12 maanden komen bovenop je einddatum van je abonnement.
ik voorspel dat je de game binnenkort weer verkoopt en hem niet uitspeeldquote:Op zondag 7 december 2008 13:38 schreef AQuila360 het volgende:
Kut Banjo Kazooie! de opdrachten worden nu wel lastig en soms heb je wel 20 vingers nodig
Jawel maar in het begin deed ik bij elke opdracht alles halen maar bij sommige is me dat nu te veel gedoe! Gelukkig heb je niet alle stukkies nodig!quote:Op zondag 7 december 2008 13:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik voorspel dat je de game binnenkort weer verkoopt en hem niet uitspeeld
quote:Op zondag 7 december 2008 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel maar in het begin deed ik bij elke opdracht alles halen maar bij sommige is me dat nu te veel gedoe! Gelukkig heb je niet alle stukkies nodig!
Maar vooral de opdrachten in de lucht zijn best klote want dan kom je echt vingers te kort!
Eens!quote:Op zondag 7 december 2008 15:45 schreef Motorhoofd het volgende:
N64 Banjo Kazooie is echt tof om weer te spelen
35 euro? Waar?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:55 schreef Niek. het volgende:
Was de Left 4 Dead demo maar tijdelijk? Kan hem zo snel niet vinden op marketplace... (heb net weer xbox live gekocht, kon het niet laten, 13 maanden voor 35euro
Die zouden goed van pas komen DJquote:
GTA 4quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2008 19:09 schreef Reintji het volgende:
Dat Nimbus ding. Wat een onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat Nimbus ding dan?quote:
Volgens mij is dat party alleen dat je gewoon met zijn allen in een chat blijft enzo en makkelijk kunt switchen tussen games! Ze moeten dus wel dat spel hebben dacht ik!quote:Op zondag 7 december 2008 19:49 schreef Simsfan88 het volgende:
Question! Er is een best nieuw avatar game genaamd A Kingdom for Keflings, best een leuk spelletje, maar jammer dat je geen legers kunt bouwen. Maar hoe zit dat nou met die party's? Als ik het spel koop, kunnen mensen bij mij in de party hem dan meespelen, of moet elke speler hem eerst kopen?
die zijn allebei in 2008 uitgekomen..quote:Op zondag 7 december 2008 21:16 schreef Devz het volgende:
Mijn GOTY 2009, Dead Space of Fallout 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |