abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:59:19 #1
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_63781071




Informatie over WoW vind je hieronder. Allereerst willen we je vast iets vertellen over de FOK!Guild <TVP> die we op Steamwheedle Cartel hebben. <TVP> Is een simpele guild voor mensen die met elkaar willen spelen. Als het je leuk lijkt om met fokkers te wowen ben je meer dan welkom. Whisper een van ons of meld je in dit topic voor een invite

Huidige members:



Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.



Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

  • An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland



    The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

    Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft: Wrath of the Lich King adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

  • Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...

    IGN Footage...



    Meer

    Handig links voor WOTLK:
    http://www.wow-pro.com/le(...)_guide_howling_fjord
    http://www.wow-pro.com/le(...)_guide_borean_tundra
    http://www.wow-pro.com/le(...)g_guide_dragonblight



  • Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month













    Official sites

  • World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • Blizzard
  • Blizzard UK

    News and general sites

    Blizzplanet
    Curse
    MMO-Champion
    WorldofRaids
    WorldOfWar.net
    WOW Insider
    WoW Vault (IGN)

    Item databases

    Allakhazam
    Thottbot
    Wowhead
    WOWDB

    Media sites

    Warcraft Movies
    WoW Radio

    Addon sites
    Cosmos
    Curse Gaming
    WoWInterface
    WoWUI.IncGamers.com
    WoWAce

    Overig

  • Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?

    More Fansites

    Zones

    Eastern Kingdoms
    Alterac Mountains
    Arathi Highlands
    Badlands
    Blackrock Mountain
    Blasted Lands
    Burning Steppes
    Deadwind Pass
    Deeprun Tram
    Dun Morogh
    Duskwood
    Eastern Plaguelands
    Elwynn Forest
    Eversong Woods
    Ghostlands
    Hillsbrad Foothills
    The Hinterlands
    Isle of Quel'Danas
    Ironforge
    Loch Modan
    The North Sea
    Redridge Mountains
    Searing Gorge
    Silvermoon City
    Silverpine Forest
    Stormwind
    Stranglethorn Vale
    Swamp of Sorrows
    Tirisfal Glades
    Undercity
    Western Plaguelands
    Westfall
    Wetlands

    Kalimdor
    Ashenvale
    Azshara
    Azuremyst Isle
    The Barrens
    Bloodmyst Isle
    Darkshore
    Darnassus
    Desolace
    Durotar
    Dustwallow Marsh
    The Exodar
    Felwood
    Feralas
    Hyjal Summit
    Moonglade
    Mulgore
    Orgrimmar
    Silithus
    Stonetalon Mountains
    Tanaris
    Teldrassil
    Thousand Needles
    Thunder Bluff
    Un'Goro Crater
    Winterspring

    Outland
    Hellfire Peninsula - Level 58-63
    Zangarmarsh - Level 60-64
    Terokkar Forest - Level 62-65
    Nagrand - Level 64-67
    Blade's Edge Mountains - Level 65-68
    Netherstorm - Level 67-70
    Shadowmoon Valley - Level 67-70



    Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 6 opties:

  • Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling dmv iDEAL. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 24,50 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)



    The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

    Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

    Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.



    A live-action Warcraft motion picture is under development.

    In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.



    Klik hier voor de userlijst.

    Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/realm/JOUWSERVER/, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

    Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem tijdelijk NIET mogelijk!)

    Deze OP is hier te vinden. (Mocht die weer eens verneukt zijn dan staat hier nog een copy.)
  • pi_63781161
    Oh die plaats wyri wel voor je. Had magge geen LAPO ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:04:03 #3
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63781184
    Volgens mijn browser had ik die

    Maar mijn pc heeft de laatste tijd kuren, dus als het zo was: excuses aan Magge

    Op is gelukt! De andere is weer verneukt
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:09:12 #4
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63781301
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:47 schreef drumstickNL het volgende:
    Heb een mailtje gestuurd dat het onwaarschijnlijk is dat ik goud heb gekocht omdat ik amper de maandelijkse fee kan betalen. Dus wil ik graag bewijs zien dat ik goud heb gekocht online.
    Ehm

    Worse case senartio - Ik heb nog wel een account. Alle details, gamecards, cd's de helemeuk. PM me maar.
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:03 schreef drumstickNL het volgende:
    Oh die plaats wyri wel voor je. Had magge geen LAPO ?
    Sorry, noob alert LAPO?
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63781320
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:09 schreef magge het volgende:

    [..]

    Ehm

    Worse case senarion - Ik heb nog wel een account. Alle details, gamecards, cd's de helemeuk. PM me maar.
    [..]

    Sorry, noob alert LAPO?
    Ligt eraan wat je ervoor vraagt.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63781331
    nou wil ik kontjes kijken ipv op het werk zitten

    kontjes zijn lekker

    Ik verbaas me er trouwens steeds meer en meer over dat ik nog nooit een waarschuwing of ban heb gehad voor mijn /2 boobs opmerkingen. (hele goeie tension-breaker)
    pi_63781350
    LAst POst
    pi_63781399
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:11 schreef stbabylon het volgende:
    LAst POst
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:14:22 #9
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63781448
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:12 schreef drumstickNL het volgende:

    [..]




    Logisch.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:15:07 #10
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63781470
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:10 schreef drumstickNL het volgende:

    [..]

    Ligt eraan wat je ervoor vraagt.
    ehm..

    Niks?

    Ik doe er niets mee
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:15:39 #11
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63781487
    Zowel mijn hunter als shaman zijn female draenei.
    Met dual wield schommelt dat veel te veel heen en weer
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:18:14 #12
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63781542
    Mijn priest ook. Die staart .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:23:01 #13
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63781653
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63781699
    Even een TVP. Ik ben nog steeds level 77. Nouja, ik kan vanavond eindelijk weer eens spelen...
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:29:44 #15
    157634 Civilian
    Better safe than Sony
    pi_63781809
    Onderhand alweer een tijdje 80..
    En verbaas me nogsteeds dat mensen zo kunnen klagen dat ze geen geld hebben voor 't vliegen..
    In Northrend verdien je geld als water
    I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
    pi_63781840
    @ tt

    tvp
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:33:14 #17
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63781920
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:30 schreef SharQueDo het volgende:
    @ tt

    tvp
    Tsja, de discussie ging daar onder andere over
    pi_63781947
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:29 schreef Civilian het volgende:
    Onderhand alweer een tijdje 80..
    En verbaas me nogsteeds dat mensen zo kunnen klagen dat ze geen geld hebben voor 't vliegen..
    In Northrend verdien je geld als water
    Klopt. Flasks zijn echt een goudmijn atm. Icethorn en Lichbloom farmen in Storm Peaks, Frost Lotii kopen van AH voor 20g per stuk, flasks maken (elixir mastery ftw) en weer verkopen voor 80-150g per stuk.
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:36:07 #19
    157634 Civilian
    Better safe than Sony
    pi_63782000
    Ik zit lekker te minen op Saronite & Titanium..
    Daartussen zitten een paar blue gems, wat me toch zeker wel 800G per dag oplevert
    En dan nog ff daylies..
    I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:38:47 #20
    14843 Merkowitz
    Loismustdie@yahoo.com
    pi_63782067
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    En dan weet ik dus zeker dat ik dat soort hunters er uit-dps. Want een hunter kan altijd meer dps doen als hij meer doet dan as/ss/kc.
    Waar baseer je dit op als ik vragen mag?
    Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
    pi_63782175
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:38 schreef Merkowitz het volgende:

    [..]

    Waar baseer je dit op als ik vragen mag?
    omdat als je meer gebruikt dan je iwin button en steady shot, je kansen mist om meer dps te doen. die kansen gebruik ik wel, ergo ik heb een hogere dps.
    pi_63782220
    op mijn server word de economie naar de klote geholpen door net beginnende noobs
    kijk undercutten geen probleem , maar ze lopen te undercutten met 40-50g per item
    zo verneuk je de markt dus wel

    tevens TVP en level 77 en flying skill
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:45:22 #23
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63782241
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:42 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    omdat als je meer gebruikt dan je iwin button en steady shot, je kansen mist om meer dps te doen. die kansen gebruik ik wel, ergo ik heb een hogere dps.
    Wat ie je geheim!
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63782468
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:45 schreef magge het volgende:

    [..]

    Wat ie je geheim!
    tsja, het leek mij ook wel logisch genoeg...

    overigens bedoelde ik als je NIET meer gebruikt dan de iwin en ss

    Als ik alleen al kijk hoe weinig hunters er voor zorgen dat hun pet 99% van de tijd mee zit te vechten. Ongelooflijk vind ik dat. Soms zit ik hunters die pas op het eind nog even hun pet richting een mob sturen.
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:56:25 #25
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63782514
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:54 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    tsja, het leek mij ook wel logisch genoeg...

    overigens bedoelde ik als je NIET meer gebruikt dan de iwin en ss

    Als ik alleen al kijk hoe weinig hunters er voor zorgen dat hun pet 99% van de tijd mee zit te vechten. Ongelooflijk vind ik dat. Soms zit ik hunters die pas op het eind nog even hun pet richting een mob sturen.
    Mijn ghoul staat altijd op aggressive..
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63782558
    nouja, ben onschuldig dus ga er eigenlijk vanuit dat ik mn acc terug krijg.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:00:26 #27
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63782600
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:58 schreef drumstickNL het volgende:
    nouja, ben onschuldig dus ga er eigenlijk vanuit dat ik mn acc terug krijg.

    ofc ofc Just in case
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:11:05 #28
    14843 Merkowitz
    Loismustdie@yahoo.com
    pi_63782883
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:42 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    omdat als je meer gebruikt dan je iwin button en steady shot, je kansen mist om meer dps te doen. die kansen gebruik ik wel, ergo ik heb een hogere dps.
    Sorry maar dat is geen onderbouwing. Offsprngr had het over maximale raid dps, niet over leuke dmg doen en gevoelsmatig hoger uitkomen. We hebben het hier over feitelijke onderbouwingen van maximale dps-rotaties op bossfights in 25-man content. Als ik elitistjerks er zo eens op nalees is er geen ruimte buiten AS/SS/KC voor andere abilities in je shotrotatie. Alle andere abilities verlagen structureel je dps.

    Als ik de WWS-stats van de hunters uit mijn guild er op nalees, gebruiken ze ook vrijwel alleen AS/SS/KC met soms een multi of arcane shot (minder dan 8% van de totale dmg). En die hunters weten echt wel wat ze doen. Heb jij uitgebreide ervaring met 25-man content en diverse rotaties waaruit blijkt dat jouw rotatie hogere dps oplevert?
    Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
    pi_63783152
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:56 schreef magge het volgende:

    [..]

    Mijn ghoul staat altijd op aggressive..
    Mag hopen dat je een geintje maakt maak je vrienden mee in een dungeon/hc/raid/
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:21:16 #30
    44855 Rkatier
    Si vis pacem, para bellum
    pi_63783198
    TVP
    Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
    last.fm
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:23:05 #31
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63783253
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 14:19 schreef Ra-z het volgende:

    [..]

    Mag hopen dat je een geintje maakt maak je vrienden mee in een dungeon/hc/raid/
    Nee joh!
    Altijd grote LOL!
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63783282
    Heartstone
    pi_63783291
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 14:11 schreef Merkowitz het volgende:

    [..]

    Sorry maar dat is geen onderbouwing. Offsprngr had het over maximale raid dps, niet over leuke dmg doen en gevoelsmatig hoger uitkomen. We hebben het hier over feitelijke onderbouwingen van maximale dps-rotaties op bossfights in 25-man content. Als ik elitistjerks er zo eens op nalees is er geen ruimte buiten AS/SS/KC voor andere abilities in je shotrotatie. Alle andere abilities verlagen structureel je dps.

    Als ik de WWS-stats van de hunters uit mijn guild er op nalees, gebruiken ze ook vrijwel alleen AS/SS/KC met soms een multi of arcane shot (minder dan 8% van de totale dmg). En die hunters weten echt wel wat ze doen. Heb jij uitgebreide ervaring met 25-man content en diverse rotaties waaruit blijkt dat jouw rotatie hogere dps oplevert?
    bij 4 targets of meer is volley beter dan een shot rotatie bijvoorbeeld
    daarnaast zoals ik hier boven noemde, is wanneer je je pet er heen stuurt erg belangrijk, de pet-control dus
    je wil sowieso serpent sting up blijven houden
    correct viperaspect gebruik is van groot belang

    ik zie bij veel hunters dat ze op dat soort dingen totaal niet letten.

    oh en magge, als je je pet op agg laat staan in een instance, reken er dan op dat je binnen no time niet meer wordt uitgenodigd. dat is echt de grootste no-no die er is.
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:30:39 #34
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63783431
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 14:24 schreef stbabylon het volgende:

    [..]
    oh en magge, als je je pet op agg laat staan in een instance, reken er dan op dat je binnen no time niet meer wordt uitgenodigd. dat is echt de grootste no-no die er is.


    Dit is te makkelijk!
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:38:05 #35
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63783592
    Zo weten veel shadowpriests niet dat Shadow Word: Death het op dit moment niet waard is om in Naxx te gebruiken. De GCD die het kost had je ook met een MF kunnen gebruiken. Waarschijnlijk zal die spell weer terug komen in de rotatie als ik de 4 set bonus heb of nog meer haste.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:50:21 #36
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63783938
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
    Zo weten veel shadowpriests niet dat Shadow Word: Death het op dit moment niet waard is om in Naxx te gebruiken. De GCD die het kost had je ook met een MF kunnen gebruiken. Waarschijnlijk zal die spell weer terug komen in de rotatie als ik de 4 set bonus heb of nog meer haste.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:57:03 #37
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63784103
    Wat?
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:57:32 #38
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_63784114
    tvp, net een tijdje lopen whipen bij de laatste boss heroic lightning halls
    .
      vrijdag 5 december 2008 @ 15:00:07 #39
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63784181
    *Staart naar screens van Wotlk* *Baalt heel erg van PC*

    Ik denk dat ik als ik mijn nieuwe pc heb ook maar een char aan ga maken op het Fok-guild, lijkt me gezellig
    pi_63784357
    oh shit ja, dat moet ik ook nog steeds doen
      vrijdag 5 december 2008 @ 15:09:55 #41
    157634 Civilian
    Better safe than Sony
    pi_63784401
    Kzal daar ook eens een kijkje gaan nemen
    Is 't trouwens een Horde of Alliance guild?
    I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
    pi_63784449
    tvp
    pi_63784844
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 15:09 schreef Civilian het volgende:
    Kzal daar ook eens een kijkje gaan nemen
    Is 't trouwens een Horde of Alliance guild?
    alliance
    pi_63785183
    tvp.

    Ben weer terug gegaan naar mijn oude server. Voelt toch weer beter, bekenden/vrienden etc.
      vrijdag 5 december 2008 @ 16:30:32 #45
    64238 CocaColaLight
    Ja ook jij hebt Sample.jpg
    pi_63786161
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 15:30 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    alliance


    Blijft toch leuk een beetje "schoppen"
    Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
    pi_63786767
    * Hanstin heeft bijna de titel "the explorer" met zijn char dorá
    pi_63787002
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 16:30 schreef CocaColaLight het volgende:

    [..]



    Blijft toch leuk een beetje "schoppen"
    Echt wel
    pi_63787700
    Fear is the grease of society.
      vrijdag 5 december 2008 @ 17:40:24 #49
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63787756
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:56 schreef magge het volgende:

    [..]

    Mijn ghoul staat altijd op aggressive..
    Noob.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      vrijdag 5 december 2008 @ 18:27:46 #51
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63788701
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 18:18 schreef voetballeh het volgende:
    [ afbeelding ]
    Lol PWND
    pi_63788851
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 17:37 schreef vogelkooi het volgende:
    [ afbeelding ]
    Hard.
    pi_63788855
    Is hij nou een DK?
      vrijdag 5 december 2008 @ 21:15:48 #54
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63792662
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 18:18 schreef voetballeh het volgende:
    [ afbeelding ]
    Een BK (Black Knight) .
    phluphy for president!
    pi_63795096
    Daarnet met mijn level 18 priest (ja, ik heb even gererolled gisteren, omdat een vriend meer aan mij zou hebben als lvl 80 priest, dan aan mij als mage) mijn eerste PUG gehad sinds ik weer ben gaan spelen. Ook voor de druid die tankte was het de eerste keer. Het was zijn eerste WoW-char en hij kon er echt helemaal niets van. Elke pull trok hij 5 mobs en gingen we weer dood. Uiteindelijk hebben we Lady Anacondra gedood in WC en zijn we gestopt. Maar het was wel heel grappig!

    (En ja, ik ben ook niet zo'n goede priest, maar 5 mobs kan ik echt niet bijbenen.)
    pi_63795936
    Vanavond Pinnacle, Keep en Drak gedaan op Heroic. Toen was ik Exalted met AC (dus de titel) en kon ik de DPS chest en boots kopen (dan maar wat minder armor door Leather boots). Ik had ook 25 badges toen, dus ook de DPS necklage gehaald. Al met al een zeer productief avondje met 3 nieuwe epixxx
      vrijdag 5 december 2008 @ 23:46:44 #57
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_63796936
    vannacht gaan we de horde cities raiden
    .
    pi_63797812
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 18:33 schreef stbabylon het volgende:
    Is hij nou een DK?
    En priest denk disc specced.
    Fear is the grease of society.
    pi_63798778
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 23:46 schreef Stommie het volgende:
    vannacht gaan we de horde cities raiden
    I KILLLL YOUUUU
    KaB000M!!
    pi_63798845
    http://www.wowhead.com/?item=39241

    dat is mij het 10 keer whipen wel waard.
    pi_63799108
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 23:46 schreef Stommie het volgende:
    vannacht gaan we de horde cities raiden
    Dat lukt horde nooit op onze server

    Alliance wel, natuurlijk
    pi_63799613
    Ugh 3 van de 4 alliance bazen vermoord. IF was echt packed met alliance.

    Mijn guild heeft het vanmiddag al geflikt. Morgen gaan ze nog een keer voor de mensen die de beer nog niet hebben, dus dan ga ik daar wel mee.
    pi_63799624
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 01:32 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
    http://www.wowhead.com/?item=39241

    dat is mij het 10 keer whipen wel waard.
    En ik lees dat het tot dusver de ENIGE caster DPS cloak is met +hit rating


    Maargoed, morgen verder, de Heigan Dance wou niet echt lukken vanavond
      zaterdag 6 december 2008 @ 05:54:31 #64
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63800183
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 02:41 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

    [..]

    En ik lees dat het tot dusver de ENIGE caster DPS cloak is met +hit rating


    Maargoed, morgen verder, de Heigan Dance wou niet echt lukken vanavond
    Kirin'tor rep cloak is meer hit. Maar mindere stats en blauwe en niet epic..
    Maar goed, ik heb 'm al.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      zaterdag 6 december 2008 @ 08:23:35 #65
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63800436
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 02:40 schreef sanakthe het volgende:
    Ugh 3 van de 4 alliance bazen vermoord.
    Gratz
    pi_63801142
    Zo, Draenei Female Shaman aangemaakt op SWC. Stbabylon gewoon.
    pi_63801289
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 10:22 schreef stbabylon het volgende:
    Zo, Draenei Female Shaman aangemaakt op SWC. Stbabylon gewoon.
    Geil wijf trouwens
    pi_63801460
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 10:38 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Geil wijf trouwens
    Ik als Belf zijnde doe standaard een /sexy e en een /flex als ik een spacegoat female zie
      zaterdag 6 december 2008 @ 11:24:04 #69
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63801738
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 10:38 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Geil wijf trouwens
    Ik heb alleen maar draenei females omdat ze de mooiste chars van het spel zijn vind ik
    pi_63801798
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 11:24 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Ik heb alleen maar draenei females omdat ze de mooiste chars van het spel zijn vind ik
    Belfs
      zaterdag 6 december 2008 @ 12:56:51 #71
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63803198
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 11:29 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

    [..]

    Belfs
    Neh, vind ik net cheerleaders, niet mijn type
    pi_63803317
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 12:56 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Neh, vind ik net cheerleaders, niet mijn type
    Draenei hebben veel betere haardrachten dan belfs moet ik toegeven.

    Kort haar <3
    pi_63803325
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 01:32 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
    http://www.wowhead.com/?item=39241

    dat is mij het 10 keer whipen wel waard.
    10x wipen op Noth?

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2008 13:05:57 ]
      zaterdag 6 december 2008 @ 13:12:14 #74
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63803439
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 10:55 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

    [..]

    Ik als Belf zijnde doe standaard een /sexy e en een /flex als ik een spacegoat female zie
    Right back at ya.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      zaterdag 6 december 2008 @ 20:45:51 #75
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_63811298
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 01:32 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
    http://www.wowhead.com/?item=39241

    dat is mij het 10 keer whipen wel waard.
    Gisteren na 1 wipe deze gekregen: http://www.wowhead.com/?item=39256 .
    Vervelend mannetje die Loatheb, als warlock zijnde.
    pi_63811339
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 13:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:

    [..]

    10x wipen op Noth?
    Eerste keer naxx voor ons, een stel slackende casuals

    maar de 10de keer ging het perfect
    pi_63811372
    Vandaag dus die IF King vermoord. Mount erbij yay!

    Alleen jammer dat hij lelijk is haha, geef mij die witte maar.
    pi_63813666
    vandaag met een raid meegelopen naar Darnassus (als lvl 23 horde) en Teldrassil helemaal ontdekt, die achievement heb ik in ieder geval binnen. Ik vind het achievement system wel leuk, dan heb ik ten minste iets om naar toe te werken wel 10x doodgegaan bij het ontdekken van Darkshore en Teldrassil (5x in Auberdine, 3x Darnassus en 2x Shadowglen)
    pi_63818907



    Handig als je een tank bent en bekend bent op de server. Dan word je vaak meegevraagd voor heroics en raids.

    4e try, overigens.
      zondag 7 december 2008 @ 12:04:29 #80
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63820832
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef sanakthe het volgende:
    Vandaag dus die IF King vermoord. Mount erbij yay!

    Alleen jammer dat hij lelijk is haha, geef mij die witte maar.
    Misschien kan je hem met iemand ruilen?

    *Mist wow heel erg *
      zondag 7 december 2008 @ 12:15:54 #81
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_63821016
    Bestaan er nog echte uitdagingen in WOTLK?
    AFC AJAX
      zondag 7 december 2008 @ 12:26:07 #82
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63821168
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 12:15 schreef msnk het volgende:
    Bestaan er nog echte uitdagingen in WOTLK?
    Ja man, er bestaan geweldige achievements! Je krijgt een vet coole mount enzo als je Naxx met 21 man doet! Dat is nog eens hardcore!
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      zondag 7 december 2008 @ 13:59:23 #83
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_63823112
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 12:26 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Ja man, er bestaan geweldige achievements! Je krijgt een vet coole mount enzo als je Naxx met 21 man doet! Dat is nog eens hardcore!
    AFC AJAX
      zondag 7 december 2008 @ 14:08:39 #84
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63823297
    Ik meen het wel trouwens . De moeilijkste encounter op dit moment is 10 man (go figure) Sartharion zonder dat je van te voren de drie adds killed. Hierdoor wordt de encounter wel wat anders en een stuk moeilijker, dit zou je nog als een nieuwe encounter kunnen aanmerken. De rest van die achievements zijn gewoon bagger.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63823503
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 06:37 schreef SharQueDo het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

    Handig als je een tank bent en bekend bent op de server. Dan word je vaak meegevraagd voor heroics en raids.

    4e try, overigens.
    4e try wtf?
    Welkom op FOK!
      zondag 7 december 2008 @ 14:28:27 #86
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63823767
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef Zosk het volgende:

    [..]

    4e try wtf?
    Ja zat ik ook al naar te kijken. Nou ja je weet natuurlijk niet hoe de staat van pugs op zijn server is.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63828361
    Ok, ze hebben me een mailtje gestuurd dat ik weer op mijn account kan. Heb geen excuses ontvangen en ook geen compensatie dus ik ga nog een mailtje sturen.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      zondag 7 december 2008 @ 17:49:34 #88
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_63828462
    Moet je maar niet op gare sites klikken
    AFC AJAX
    pi_63828483
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef Zosk het volgende:

    [..]

    4e try wtf?
    Eerste keer voor velen en OT kreeg niet genoeg healing de eerste paar keer.
    pi_63828594
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 17:50 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Eerste keer voor velen en OT kreeg niet genoeg healing de eerste paar keer.
    OT bij die pvp baas?
    pi_63829080
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:

    [..]

    OT bij die pvp baas?
    Iets met stomp, lunge en impale MT.
      zondag 7 december 2008 @ 18:41:45 #92
    164782 vogelkooi
    De Patricius
    pi_63829691
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 12:15 schreef msnk het volgende:
    Bestaan er nog echte uitdagingen in WOTLK?
    Probeer hogger te solo'en.

    Fear is the grease of society.
      zondag 7 december 2008 @ 20:14:08 #93
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63831797
    IF, SW, Darn, Exo bos gekilled, 78, 10 instances gedaan met de zelfde group en bijna geen rested meer .
    phluphy for president!
    pi_63835131
    Sartharion met 2 adds neer!
    pi_63836485
    3de Grand Master Profession.... World First?

    Jammer dat dat niet wordt bijgehouden

    Ik was 450 Mining/450 Engineering, ben nu 367 Enchanting/450 Engineering
    pi_63836740
    Wil altijd weer es WoW gaan doen...
    Heb het een jaar gedaan , toen gestopt omdat raiden niet meer mogelijk was door school.
    Hoe is WOTLK nu?:)

    Jammer dat ik me acc verkocht had voor 25 euro -.-
    pi_63836954
    *375
    pi_63838778
    Valt het bij jullie ook op dat er steeds vaker city raids worden georganiseerd, op een gegeven moment stond mijn raid met 2 anderen op King Wrynn te wachten in totaal 100+ man, dikke tyfuslag

    Helaas Magni niet te grazen kunnen nemen, IF was een uur lang een slagveld


    oh ja, 1470+ spellpower unbuffed
    pi_63838860
    op maggy hebben meeste mensen die achievment gehaald voor exp
    nu gebeurt het no af en toe
    3094 FAP unbuffed en ben nog maar lvl 73
    KaB000M!!
    pi_63838888
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 23:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
    http://www.wowhead.com/?item=40432 geloot trouwens
    pi_63838909
    HSG hoe is die trinket ten opzichte van een flat stat als int of spirit?
    KaB000M!!
    pi_63838985
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 23:47 schreef revelution het volgende:
    HSG hoe is die trinket ten opzichte van een flat stat als int of spirit?
    die trinket is superieur omdat ie zon beetje van ELKE spellcast procced.

    Ik zou hem zo inruilen voor mijn trinkets iig
    pi_63839052
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 23:49 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

    [..]

    die trinket is superieur omdat ie zon beetje van ELKE spellcast procced.

    Ik zou hem zo inruilen voor mijn trinkets iig
    Dat dus, voor mij is het iig de beste trinket die ik kan krijgen met nog een andere erbij. (Ik ben zelf een healer) Als je een raid healed heb je gewoon constant die trinket op max spellpower.
    pi_63839130
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:

    [..]

    Dat dus, voor mij is het iig de beste trinket die ik kan krijgen met nog een andere erbij. (Ik ben zelf een healer) Als je een raid healed heb je gewoon constant die trinket op max spellpower.
    Ben je priest? ik lees dus dat ie ook procced op slowfall, moet je wel veertjes meenenem

    Oh, kijk eens op Armory->Statistics->Deaths->World:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Leuke easter egg
    pi_63839197
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 23:55 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

    [..]

    Ben je priest? ik lees dus dat ie ook procced op slowfall, moet je wel veertjes meenenem

    Oh, kijk eens op Armory->Statistics->Deaths->World:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Leuke easter egg
    Nee Shaman http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Spinebreaker&n=Hiir

    Leuke easter egg trouwens
    pi_63839250
    Ik ben trouwens beste maatjes met Shamans, Wrath Totem is zalig <3
    pi_63839283
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 23:59 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
    Ik ben trouwens beste maatjes met Shamans, Wrath Totem is zalig <3
    En Flametongue Totem ook niet te vergeten
    pi_63839328
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:

    [..]

    En Flametongue Totem ook niet te vergeten
    Sowieso, Shaman is een leuke class, wordt wss mijn eerste (serieuze) alt, mocht ik die ooit rollen .
      maandag 8 december 2008 @ 00:02:50 #111
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63839340
    Doe mij ook maar een boomkin.

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Aliya

    Guild gaat volgende week eindelijk aan 25 man beginnen, we zullen er wel in een paar resetjes doorheen zergen.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63840044
    http://www.wowhead.com/?item=37194 voor mn Druidje.

    2x 24stam gems erin.
      maandag 8 december 2008 @ 07:27:26 #113
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_63842789
    yay lvl 74 en 66% naar 75 met Vulvarius, de poezelige female dranei
    Zat gister lekker te neuzelen in general in The Grizzly Hills, lappen met tekst tijdens het knokken, zei iets in de vorm van brb, opeens 1 van die gasten "Good, now shut up for a while" een ander viel hem bij.
    Toen kwamen op eens alle mensen in /1 voor me op, iets van 20 man die mij graag door hoorde kleppen
    Altijd leuk ^_^
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
      maandag 8 december 2008 @ 07:46:36 #114
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63842896
    Mijn huidige talent build : http://www.wowhead.com/?talent=oZfVc0RhIuVubhstVI00s0o

    Laatste twee puntjes gooi ik ook in shatter.

    Waarom kan je trouwens niet bij de dalaran mage-trainers je talents resetten ?
      maandag 8 december 2008 @ 08:55:54 #115
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63843619
    Jeuj, vanavond nax!

    En ik kan niet
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63843621
    Total Kills: 21647

    I is a mass murderer
      maandag 8 december 2008 @ 08:59:07 #117
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63843660
    Ow, en ding 78 op de mage en 66 op de priest
      maandag 8 december 2008 @ 09:00:36 #118
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63843687
    Ik ben trouwens ook mijn gear aan het aanpassen. Ik hou wel mijn PVP s2 gear voor als ik weer eens de battlegrounds opzoek maar voor het PVE heb ik toch meer aan Int dan aan Resil. Mooi geel pakje in Nothrend bij elkaar aan het verzamelen.
    pi_63844189
    Gisteren eerste heroics gedaan op m'n Protadin. Violet Hold was alleen uitdagend omdat de DK aan het nooben was en in 't begin met Frost Presence aan stond te DPS'en. Utgarde Keep was boring en AN was ten minste nog een beetje interessant. Eindresultaat: 9 badges en een nieuw wapen / ring uit UK en een nieuw trinket uit AN.
    "Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
      maandag 8 december 2008 @ 09:52:04 #120
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63844694
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 09:28 schreef Omentuva het volgende:
    Gisteren eerste heroics gedaan op m'n Protadin. Violet Hold was alleen uitdagend omdat de DK aan het nooben was en in 't begin met Frost Presence aan stond te DPS'en. Utgarde Keep was boring en AN was ten minste nog een beetje interessant. Eindresultaat: 9 badges en een nieuw wapen / ring uit UK en een nieuw trinket uit AN.
    Lol ik heb DK tanks in Blood presence
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63844806
    Ik kwam gisteren tot de ontdekking dat ik gewoonweg geen epic cloak of shoulders uit de Heroics, badgies of rep rewards kan halen. Mooi klote is dat zeg. Als ik full-epic wil worden als hunter zijnde MOET ik gaan raiden of pvp-en. Nou ga ik wel raiden, maar toch blijft het vreemd.
      maandag 8 december 2008 @ 10:00:45 #122
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_63844873
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef stbabylon het volgende:
    Ik kwam gisteren tot de ontdekking dat ik gewoonweg geen epic cloak of shoulders uit de Heroics, badgies of rep rewards kan halen. Mooi klote is dat zeg. Als ik full-epic wil worden als hunter zijnde MOET ik gaan raiden of pvp-en. Nou ga ik wel raiden, maar toch blijft het vreemd.
    Sowieso zijn er volgens mij nu veel minder badge rewards dan in TBC. Nu heb ik ook maar 2 items die ik graag wil namelijk een trinket en een belt. Bij TBC waren dat er wel een stuk of 8. Maar er zullen er nog wel een keer wat bijkomen lijkt me.
    pi_63845331
    Heirlooms zullen mijn meeste badgies heen gaan denk ik.
    pi_63845374
    Ik heb nog geen enkel toekomstig item bekeken, bevalt prima.

    En eindelijk weereens wat uurtjes gespeeld, op weg naar lvl 73, en BT gelaten voor wat het is om in Dragonblight te gaan questen.

    Had ik veel eerder moeten doen, want het is veel fijner questen daar in een mooiere omgeving.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_63845802
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef stbabylon het volgende:
    Ik kwam gisteren tot de ontdekking dat ik gewoonweg geen epic cloak of shoulders uit de Heroics, badgies of rep rewards kan halen. Mooi klote is dat zeg. Als ik full-epic wil worden als hunter zijnde MOET ik gaan raiden of pvp-en. Nou ga ik wel raiden, maar toch blijft het vreemd.
    Cloak: http://www.wowhead.com/?item=43566
    Shoulders: http://www.wowhead.com/?item=43481

    Beide Leatherworking made. Shoulders zijn alleen wel Leather en er zit Expertise op. Daarintegen zijn ze cheap om te maken en mats zijn makkelijk aan te komen.
    pi_63846166
    Die cloak sla ik even over. Haste heb ik nauwelijks wat aan als BM. Maar ik ga zeker even kijken naar de leather shoulders. Heb op zich geen probleem met Leather gear zolang ik niet compleet in leather loop. Als het goed is heb ik nooit armor nodig
      maandag 8 december 2008 @ 11:22:08 #127
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63846689
    Als ik mijn pc heb ga ik mijn retri pally naar 80 levellen En daarna mijn firemage, en ik ga een BM-hunter maken, en een Shaman.Allemaal Draenei Ben dan tenminste weer even bezig
      maandag 8 december 2008 @ 11:22:55 #128
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63846700
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 10:41 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Cloak: http://www.wowhead.com/?item=43566
    Shoulders: http://www.wowhead.com/?item=43481

    Beide Leatherworking made. Shoulders zijn alleen wel Leather en er zit Expertise op. Daarintegen zijn ze cheap om te maken en mats zijn makkelijk aan te komen.
    Ik kan niet zien welke 't zijn, omdat wowhead op mijn werk geblokkeerd is. Maar ik denk dat ik ze allebij heb. De shoulders voor 200g en de cloak 250g

    Ik moet zeggen dat ik al veel " epics" heb. En ik heb nog geen voet gezet in Nax. ^^
    Gewoon wat Titan spullen en hier en daar een heroictje. Gaat best lekker.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      maandag 8 december 2008 @ 11:24:32 #129
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63846731
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 11:22 schreef Windigo het volgende:
    Als ik mijn pc heb ga ik mijn retri pally naar 80 levellen En daarna mijn firemage, en ik ga een BM-hunter maken, en een Shaman.Allemaal Draenei Ben dan tenminste weer even bezig
    Busy man!!

    Level even ook al mijn alt while you are at it
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63846814
    Female Draenei
    pi_63847411
    Er zijn dus echt gewoon geen mail shoulders anders dan uit naxx en hoger of pvp :S
    Leather dus eentje van een profession, rest ook allemaal naxx en hoger of pvp

    Lekker bedacht door Blizzard :S

    Voor DPS cloaks geldt hetzelfde.
      maandag 8 december 2008 @ 12:29:28 #132
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63848106
    Het is juist de bedoeling dat jij ook Naxx gaat doen om je epics te krijgen . Daarom is het zo belachelijk makkelijk.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63848835
    Ik heb er geen problemen mee, maar het betekent dus wel dat als iemand full epic wil worden, kan dat niet zonder te raiden.

    In Vanilla en TBC kon dat wel.
      maandag 8 december 2008 @ 13:13:23 #134
    223197 VatosLoco
    Ik stem PVV!
    pi_63849081
    Ik vind de heroic drops voor Rogues wel erg min ga alleen nog maar voor de rep, erg veel dropt er niet, meeste bossen droppen alleen maar caster stuff.
      maandag 8 december 2008 @ 13:13:55 #135
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63849098
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:02 schreef stbabylon het volgende:
    Ik heb er geen problemen mee, maar het betekent dus wel dat als iemand full epic wil worden, kan dat niet zonder te raiden.

    In Vanilla en TBC kon dat wel.




    Waarom speel je dan?
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      maandag 8 december 2008 @ 13:14:58 #136
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63849119
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:13 schreef VatosLoco het volgende:
    alleen nog maar voor de rep, erg veel dropt er niet, meeste bossen droppen alleen maar ROGUE stuff.
    Even ge-edit voor correctie.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      maandag 8 december 2008 @ 13:19:05 #137
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63849238
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:13 schreef magge het volgende:

    [..]



    Waarom speel je dan?
    Die discussie wordt wat oud. End-game is niet 'alles' wat WoW bied
      maandag 8 december 2008 @ 13:21:25 #138
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63849292
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:02 schreef stbabylon het volgende:
    Ik heb er geen problemen mee, maar het betekent dus wel dat als iemand full epic wil worden, kan dat niet zonder te raiden.

    In Vanilla en TBC kon dat wel.
    "Full epic" is echt een loze term. Bovendien, je kunt naxx nauwelijks raiden noemen.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      maandag 8 december 2008 @ 13:22:24 #139
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63849316
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:19 schreef GI het volgende:

    [..]

    Die discussie wordt wat oud. End-game is niet 'alles' wat WoW bied
    Nee klopt, moet ie niet zeuren.
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:21 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    "Full epic" is echt een loze term. Bovendien, je kunt naxx nauwelijks raiden noemen.
    Nee klopt, moet ie niet zeuren.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63849443
    Ik zeur ook helemaal niet voor mijzelf. Ik wil 25 man Naxx etc. doen. Maar tis wel vreemd vind ik, dat er zo weinig paars is pre-raiding.
      maandag 8 december 2008 @ 13:32:47 #141
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63849541
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:28 schreef stbabylon het volgende:
    Ik zeur ook helemaal niet voor mijzelf. Ik wil 25 man Naxx etc. doen. Maar tis wel vreemd vind ik, dat er zo weinig paars is pre-raiding.
    Nou ja zoals ik al zei, Blizz wil de drempel voor alles verlagen. Dus ook voor raiden. 10 man Naxx verschilt weinig van de gemiddelde heroic, alleen je hebt 5 man meer. Dus de bosses zijn iets interessanter en hebben meer hp. De meeste heroics zijn moeilijker.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63850005
    vergeet niet dat we pas in act 1 zijn he? dr komen nog een paar
      maandag 8 december 2008 @ 13:55:24 #143
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63850061
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:28 schreef stbabylon het volgende:
    Ik zeur ook helemaal niet voor mijzelf. Ik wil 25 man Naxx etc. doen. Maar tis wel vreemd vind ik, dat er zo weinig paars is pre-raiding.
    Even kijken hoor, pre tbc. Kwam de gear van DM en UBRS? Crafted gear kon epic zijn en was heel veel geld waard?

    Waar haal jij dat full-epic vandaan, zonder te raiden?
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      maandag 8 december 2008 @ 13:58:55 #144
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63850151
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:53 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
    vergeet niet dat we pas in act 1 zijn he? dr komen nog een paar
    Zoals ik al eerder zei: Nax10 en nax25 zijn als Karazhan en Karazhan +
    Tegen de tijd van act 2 dan heeft iedereen nax10/25 gear en dan komen de moeilijke bazen weer. Zoals 't verschil van Karazhan naar SSC/TK.

    Voor sommige mensen onbereikbaar..
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63850281
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:13 schreef magge het volgende:

    [..]



    Waarom speel je dan?
    Ik denk dat nog geen 30% van de gehele WoW populatie raid.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_63850714
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:21 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    "Full epic" is echt een loze term. Bovendien, je kunt naxx nauwelijks raiden noemen.
    Naxx10 is echt met 2 vingers in de neus en de helft afk prima te doen idd. Naxx25 moet ik nog zien.
    pi_63850818
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:55 schreef magge het volgende:

    [..]

    Even kijken hoor, pre tbc. Kwam de gear van DM en UBRS? Crafted gear kon epic zijn en was heel veel geld waard?

    Waar haal jij dat full-epic vandaan, zonder te raiden?
    Je kon prima je helemaal kleden in Epic zonde MC of hoger in te gaan. Koste je wel veel centen, maar het was te doen. En technisch gezien is UBRS een raid instance (zeker toen het nog 15 man was... memories...)
    pi_63850902
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:55 schreef magge het volgende:
    Even kijken hoor, pre tbc. Kwam de gear van DM en UBRS? Crafted gear kon epic zijn en was heel veel geld waard?

    Waar haal jij dat full-epic vandaan, zonder te raiden?
    Ik ben een huntertje van level 73 met 80% paarse kleertjes. Allemaal PVP. De laatste keer dungeon die ik van binnen had gezien was Uldaman......dus ja, het is mogelijk zonder te raiden. Of je moet Alterac Valley e.d. ook raiden noemen.....
      maandag 8 december 2008 @ 14:34:34 #149
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63851034
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 14:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
    Of je moet Alterac Valley e.d. ook raiden noemen.....

    In mijn definitie van een raid hoort in ieder geval coordinatie. Komt ik nou niet echt tegen in BG.
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63851113
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Murloc het volgende:

    In mijn definitie van een raid hoort in ieder geval coordinatie. Komt ik nou niet echt tegen in BG.
    Ach, vooral in het geval van AV is er wel iets van coordinatie: we rennen met zijn allen naar Galv en slachten hem af om vervolgens in dezelfde lijn door te stoten naar Drek... (voor de Alliance dan eh)

    Nadeel is wel dat er vrij weinig afwisseling in deze 'tactiek' is ^^
      maandag 8 december 2008 @ 14:37:38 #151
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63851128
    Galv-tp-zerg!Win.
    pi_63851131
    Mijn private server is offline gehaald! /cry
    Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
      maandag 8 december 2008 @ 14:44:36 #153
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63851333
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 14:37 schreef Sattyagraha het volgende:
    Mijn private server is offline gehaald! /cry
    Private zuigt, dus terrecht.
      maandag 8 december 2008 @ 14:47:50 #154
    177580 maffemuts
    Maf en mutsig
    pi_63851419
    *maffe ook maar ff binnenspringt*

    Gister naxx 25 gecleared, iets uitdagender dan de 10 mans met een aantal tacticwijzigingen.
    Het enige wat me opvalt en ik persoonlijk erg jammer vind is dat clothies heerlijk benadeeld zijn in deze expansion wat betreft de loot waar je heerlijk met alle andere clothies op mag rollen en dat healers daar weer heerlijk naast zitten, er zijn geen specifieke healingitems meer (spirit doet voor alle castende classes iets als er een imp spirit priest bij zit) mp5 ook bij elke gek welkom is en sja hit missen who cares de meesten zijn allang en breed over hun hitcap heen. dus ook kleding zonder hit wordt geclaimd door dpsende classes.
    Ergens heb ik zin om mn priest nu al de hoek in te smijten en verder te gaan op mn shaman of dk, aan de andere kant vind ik t raiden te leuk en worden er bij ons geen Alts mee genomen op raids... keuzes.
    Maar wat is jullie ervaring wat betreft de "multifunctionaliteit" van de drops ? ( dit gaat voorals nog op voor clothies en plate dragers bv Warrior/Deathknight)
    Gewoon n stuiterballetje
    http://youtu.be/JI-o25K6B-E
      maandag 8 december 2008 @ 14:55:45 #155
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63851638
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 14:47 schreef maffemuts het volgende:
    Maar wat is jullie ervaring wat betreft de "multifunctionaliteit" van de drops ?
    Tot nu toe weinig last van gehad met cloth.
    Als grove stelregel hou ik zelf aan
    +hit is DPS
    +mp5 is healer

    Ja, healers hebben ook wat +hit nodig hier en daar, maar ik ga uit van mainspec PVE in raid omgeving.
    Solo en andere meuk kunnen ze zelf oplossen.

    [ Bericht 8% gewijzigd door Murloc op 08-12-2008 15:38:58 ]
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      maandag 8 december 2008 @ 14:56:42 #156
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63851663
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 14:37 schreef Sattyagraha het volgende:
    Mijn private server is offline gehaald! /cry
    Niet janken, maar nieuwe server zoeken en binnen 2 minuten zit je weer op level 100.
    Zo, nou wegwezen...
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63851826
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 14:56 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Niet janken, maar nieuwe server zoeken en binnen 2 minuten zit je weer op level 100.
    Zo, nou wegwezen...
    Nou, zo behandel je een mede wower toch niet? :p

    Ik zou wel weer op blizzard willen spelen (heb een lvl 70 healing priest en een lvl 70 (arcane) mage, maar ik ben begonnen te studeren en nu heb ik niet genoeg tijd meer voor dat gedoe.

    Kom je online, eerst een uur wachten voor je een goeie party hebt en dan ga je een instance runnen en dan gaan er vet veel mensen weg na de eerste boss. Da's gewoon kut. Gaan mijn 3 speeluurtjes per week ( a 11.99) op aan wachten op mede wowers...

    Dus dan maar private. Kost niets en alles gaat lekker snel
    Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
    pi_63851849
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 02:41 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

    [..]

    En ik lees dat het tot dusver de ENIGE caster DPS cloak is met +hit rating


    Maargoed, morgen verder, de Heigan Dance wou niet echt lukken vanavond
    laat mensen een uurtje hiernaar staren
    http://www.theorderls.com/belt/wm/wow/heigan.swf
    Als ze het dan nog niet kunnen lijkt het me hopeloos

    heb ik gisteren ook als 'huiswerk' opgegeven van de 25man maar 5 die het overleven .niet geheel toevallig de oude naxx raiders
    Soccer , spice and everything nice
    stop overpopulation!
    pi_63851857
    Als ik al op een private server zou spelen, zou ik dat op mijn eigen doen en alleen om dingen uit te proberen.
      maandag 8 december 2008 @ 15:05:51 #160
    177580 maffemuts
    Maf en mutsig
    pi_63851912
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 14:55 schreef Murloc het volgende:
    [quote]Op maandag 8 december 2008 14:47 schreef maffemuts het volgende:
    Maar wat is jullie ervaring wat betreft de "multifunctionaliteit" van de drops ?
    [/quote

    Tot nu toe weinig last van gehad met cloth.
    Als grove stelregel hou ik zelf aan
    +hit is DPS
    +mp5 is healer

    Ja, healers hebben ook wat +hit nodig hier en daar, maar ik ga uit van mainspec PVE in raid omgeving.
    Solo en andere meuk kunnen ze zelf oplossen.
    http://www.wowwiki.com/Boots_of_Forlorn_Wishes zijn imo healerschoenen ... of zit ik nu te dromen. ( niet dat ik ze een ander niet gun ofzo.. maar vind het meer een healer item dan dps)
    Gewoon n stuiterballetje
    http://youtu.be/JI-o25K6B-E
      maandag 8 december 2008 @ 15:06:11 #161
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63851923
    Dit topic is voor mensen die wow op blizzard servers spelen.De privates gaan niet voor niets offline.
    pi_63851938
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 15:02 schreef Sattyagraha het volgende:

    [..]

    Nou, zo behandel je een mede wower toch niet? :p

    Ik zou wel weer op blizzard willen spelen (heb een lvl 70 healing priest en een lvl 70 (arcane) mage, maar ik ben begonnen te studeren en nu heb ik niet genoeg tijd meer voor dat gedoe.

    Kom je online, eerst een uur wachten voor je een goeie party hebt en dan ga je een instance runnen en dan gaan er vet veel mensen weg na de eerste boss. Da's gewoon kut. Gaan mijn 3 speeluurtjes per week ( a 11.99) op aan wachten op mede wowers...

    Dus dan maar private. Kost niets en alles gaat lekker snel
    Jij speelt geen WoW. Jij speelt een slap aftreksel wat er op moet lijken en waar 10% van alle functionaliteiten het maar doen. Laat staat een zo kleine playerbase dat groupen (laat staan raiden) onmogelijk is. Om maar niet te spreken over dat je binnen 1 mob level 127 o.i.d. bent en waar je met 20k begint.

    En als de server een keer plat gaat ben je alles kwijt.

    Voor maar 3 uur per week moet je sowieso geen WoW willen spelen.
    pi_63852099
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 14:55 schreef Murloc het volgende:
    [quote]Op maandag 8 december 2008 14:47 schreef maffemuts het volgende:
    Maar wat is jullie ervaring wat betreft de "multifunctionaliteit" van de drops ?
    [/quote

    Tot nu toe weinig last van gehad met cloth.
    Als grove stelregel hou ik zelf aan
    +hit is DPS
    +mp5 is healer

    Ja, healers hebben ook wat +hit nodig hier en daar, maar ik ga uit van mainspec PVE in raid omgeving.
    Solo en andere meuk kunnen ze zelf oplossen.
    Zo doen wij het ook altijd. Maar had al een keer m'n onvrede aangegeven in dit topic, ik passte op een paar drops met mp5 en een berg spirit zodat de healer hem kon nemen, maar die rollt bij de laatste boss ook fijn mee voor een belt met hit rating. En dan heb je nog dingen als trinkets en ringen, die moet je ook nog sharen met boomkin, ele/resto shamans, plate healers enzo.
    Maarja, T7 is toch gebonden aan een class en dat is het enige dat telt .
    pi_63852126
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 15:06 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Jij speelt geen WoW. Jij speelt een slap aftreksel wat er op moet lijken en waar 10% van alle functionaliteiten het maar doen. Laat staat een zo kleine playerbase dat groupen (laat staan raiden) onmogelijk is. Om maar niet te spreken over dat je binnen 1 mob level 127 o.i.d. bent en waar je met 20k begint.
    Ik heb een 2 lvl 70 chars op blizzard server.

    plus op een goede private server is het cker wel mogelijk om een 25 man raid te doen...

    Maargoed. wat zou wow zijn zonder eindeloos grinden. Steeds weer die ingewikkelde toetsencombinaties intiepen.

    1, 4, 2, 3, 1, 4, 6, 2, 4, (gelijk aan: Frostbolt, frost nova, arcane missles, blast, frostbolt, arcane blast, etc.)

    Dat bied niet veel interessants (in my opinion) dan liever lekker snel instances runnen. Fijn met een world teleporter waardoor het ook niet uren duurt voordat al je raid members op locatie zijn. 2 klikjes en je staat voor Kara, nog 2 klikjes en je staat voor BT... Dat eindeloze gevlieg en geloop trekt me niet zo, ookal heb ik een ravenlord mount...
    Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
    pi_63852166
    Ja, maar die ravenlord mount koop je op de gemiddelde private server ook gewoon bij een vendor, dus dat stelt allemaal niks voor .
    pi_63852288
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 15:06 schreef SharQueDo het volgende:
    Voor maar 3 uur per week moet je sowieso geen WoW willen spelen.
    Bepaal jij niet.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_63852311
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
    Ja, maar die ravenlord mount koop je op de gemiddelde private server ook gewoon bij een vendor, dus dat stelt allemaal niks voor .
    Nee, een ravenlord mount is pas echt gaaf als je hem imbued met 20 uur van je sociale leven... 0_o
    Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
    pi_63852340
    * popcorn pakt
    pi_63852381
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Bepaal jij niet.
    True, maar een jaarabbo voor een zwembad nemen en dan maar 2x per jaar zwemmen is een beetje zonde, no?
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 15:21 schreef Sattyagraha het volgende:

    [..]

    Nee, een ravenlord mount is pas echt gaaf als je hem imbued met 20 uur van je sociale leven... 0_o
    (MMO)RPGs zijn dus duidelijk niets voor jou. Ga shooters spelen als je zo graag snel wilt knallen.
    pi_63852437
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 15:21 schreef Sattyagraha het volgende:

    [..]

    Nee, een ravenlord mount is pas echt gaaf als je hem imbued met 20 uur van je sociale leven... 0_o
    Ja voor mij geeft dat wel de voldoening. Vroeger deed ik ook wel eens cheats bij spellen, dan kon je vanaf het begin alles al bouwen zonder iets te unlocken. Na een half uurtje is de lol er dan vanaf, omdat je alles al hebt gezien en nergens meer moeite voor hoeft te doen.
    Datzelfde heb ik met WoW. Wat is er nou leuk als je 1 mob dood, direct 80 dingt en vervolgens een volledige T6 set bij een vendor kan kopen. Dan heb je in een uurtje het hele spel gezien en heb je niks meer om naartoe te werken.
      maandag 8 december 2008 @ 15:27:46 #171
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63852457
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 15:05 schreef maffemuts het volgende:
    http://www.wowwiki.com/Boots_of_Forlorn_Wishes zijn imo healerschoenen ... of zit ik nu te dromen. ( niet dat ik ze een ander niet gun ofzo.. maar vind het meer een healer item dan dps)
    Niet meer.
    Speel zelf warlock, dus ff vanuit dat oogpunt;
    Voor wotlk hadden warlocks niets aan spirit, maar sinds wotlk dus wel.
    O.a. vanwege Fel Armor .
    Dit items is dus typisch een voorbeeld van een item dat voor warlocks/mages/priests/druids/shammies prima geschikt is.
    Als je werkt met /roll kan het lastig worden.
    Of met mensen spelen die er tegen kunnen, of dkp gebruiken.
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63852530
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 15:26 schreef Sapstengel het volgende:

    [..]

    Ja voor mij geeft dat wel de voldoening. Vroeger deed ik ook wel eens cheats bij spellen, dan kon je vanaf het begin alles al bouwen zonder iets te unlocken. Na een half uurtje is de lol er dan vanaf, omdat je alles al hebt gezien en nergens meer moeite voor hoeft te doen.
    Datzelfde heb ik met WoW. Wat is er nou leuk als je 1 mob dood, direct 80 dingt en vervolgens een volledige T6 set bij een vendor kan kopen. Dan heb je in een uurtje het hele spel gezien en heb je niks meer om naartoe te werken.
    Mja ik wordt meer getrokken door de socialiteiten van het spel. Samen een instance runnen en chatten over hoe het is en wat voor werk die andere mensen doen.

    Ik begrijp wat je zegt hoor, maar ik vind het zo slecht uitgewerkt door blizzard. Een diehard wow levelt niet sneller door skill in het spel dan iemand die het pas 5 maanden speelt ofzo. Dat vind ik wel lame. Er zit niet echt een learning curve in ofzo...
    Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
    pi_63852577
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 15:24 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    True, maar een jaarabbo voor een zwembad nemen en dan maar 2x per jaar zwemmen is een beetje zonde, no?
    3 uur per week spelen kost je precies 1 euro per uur.

    Valt reuze mee, ik haal de 3 uur ook maar net de laatste tijd hoor.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 8 december 2008 @ 15:32:05 #174
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63852590
    Oprotte met je private shit!:')
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      maandag 8 december 2008 @ 15:35:43 #175
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63852691
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 15:30 schreef Sattyagraha het volgende:

    [..]
    Ik begrijp wat je zegt hoor, maar ik vind het zo slecht uitgewerkt door blizzard. Een diehard wow levelt niet sneller door skill in het spel dan iemand die het pas 5 maanden speelt ofzo. Dat vind ik wel lame. Er zit niet echt een learning curve in ofzo...
    Dus wel he..
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63852821
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 15:35 schreef magge het volgende:

    [..]

    Dus wel he..
    door je gear kan je bv meer dps geven, maar niet doordat jou skill in het tactisch knopjes indrukken beter is geworden.. of kun je als je 40 dagen speeltijd hebt geinvesteerd in ene 2 spells tegelijk casten ofzo?
    Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
    pi_63852911
    Ik snap je punt wel hoor Satty, maar dan moet je gewoon eerlijk zijn en bedenken dat het MMO-genre niets voor jou is, want MMO's zijn zo gebouwd dat tijdsinvestering belangrijker is dan skill.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_63852927
    Nee dat niet, maar als je het vaker speelt weet je een beetje de rotation en hoe je mobs moet doden. Sommige newbies blijven maar dood gaan, gebruiken verkeerde spells of snappen er gewoon niks van. Keer een hunter zien lopen die bijvoorbeeld viper sting op mobs zonder mana gebruikte en shit als arcane shot niet kende. Of een rogue die niet wist dat je vanuit stealth kan ambushen/cheap shot en die dus gewoon normaal rondliep en als een warrior gewoon op alle mobs in rende. Dan duurt het zeker wel langer,
    pi_63853198
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
    Nee dat niet, maar als je het vaker speelt weet je een beetje de rotation en hoe je mobs moet doden. Sommige newbies blijven maar dood gaan, gebruiken verkeerde spells of snappen er gewoon niks van. Keer een hunter zien lopen die bijvoorbeeld viper sting op mobs zonder mana gebruikte en shit als arcane shot niet kende. Of een rogue die niet wist dat je vanuit stealth kan ambushen/cheap shot en die dus gewoon normaal rondliep en als een warrior gewoon op alle mobs in rende. Dan duurt het zeker wel langer,
    hahaha. Dat is gewoon dom. Ben je vet blij met je Rogue in party in een instance. (lekker sap gebruiken) begint hij te hacken en slashen als een warrior! /kick :p

    Maar ik vind het wel jammer hoor van Blizzard, ik bedoel ze verdienen bakken met geld aan die game en dan blijft het zo crappy. Overal dezelfde mobs, (vergroot verkleind, ander kleurtje +naampje) zelfde questjes in bijna ALLE locations. (kill 10 van deze, 10 van die, 10 van die, en verzamel 10 teenbotjes van x) Ze kunnen toch wel wat creatiever worden ofzo? Zoals die bomb quest in Outlands. (1 van de eerste quests) Vond ik vet leuk toen ik op de Blizzard server speelde.

    Maargoed ik vind het genre wel leuk. Ben begonnen met Diablo 1 en 2 en die helemaal grijs gespeelt. Toen kwam Wow.
    Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
    pi_63853296
    LOL
      maandag 8 december 2008 @ 16:12:08 #181
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63853901
    Mijn pally:
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellscream&n=Senzei

    En mijn mage:
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aszune&n=Windigo

    Ga mijn pally van Hellscream naar Aszune over zetten, zodat ik mage en pally op dezelfde server heb. Pally heeft meer geld en betere gear, en da's wel handig
      maandag 8 december 2008 @ 16:35:44 #182
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_63854615
    Het ging twee maanden super goed maar nu, maar dan ook echt plotseling, begin ik WoW wel erg te missen

    Het is dat ik geen zin heb om weet-ik-veel-hoeveel-eurie neer te tellen voor WOTLK anders had ik denk ik snel een maandelijkse subscriptie gekocht

    Wat doet men trouwens op een private server. Alleen rondjes rennen met een Legendary in beide handen
    AFC AJAX
      maandag 8 december 2008 @ 16:45:44 #183
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63854902
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 16:35 schreef msnk het volgende:
    Wat doet men trouwens op een private server. Alleen rondjes rennen met een Legendary in beide handen
    Wat is een private server?
      maandag 8 december 2008 @ 17:04:26 #184
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_63855429
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 16:45 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Wat is een private server?
    Dat bedoel ik

    Als je omhoog scrolled zie je mensen erover praten

    Je kunt binnen een minuut level 5 miljoen worden of zo en je betaalt geen subscriptie maar ik weet alleen niet wat men daar doet.
    AFC AJAX
    pi_63855584
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 16:45 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Wat is een private server?
    Een (illegale) server die wordt gerunt door een particulier. In andere woorden, het is een server waar niet blizzard maar de user de dienst uit maakt. Dat heeft zo zn voordelen.

    Bijvoorbeeld:
    Worldtransporter-> een npc die je naar veel plaatsen kan transporteren ipv dat je steeds moet lopen en vliegen
    sneller levelen
    hogere droprate
    het is gratis
    costum made quests

    Heeft ook nadelen:
    spelers zijn minder serieus bezig met het spel
    Bijna geen sprake van ingame economie (ah etc) omdat je bijna alles bij vendor kan krijgen behalve epic items
    andere wow spelers zien je niet als een wow speler omdat je er 98 % minder tijd in steekt en hetzelfde daarmee behaalt.

    Wat mensen daar doen

    Meestal snel lvl 70 worden. De vetste mounts kopen (vliegend en lopend) en daarna instances spelen, dus gewoon met een groepje van 25 man je laten transporteren naar de instance en ff vet hacken en slashen, verdien je bijna altijd een tier 6/7 equipment en dan de volgende instance doen.

    Je slaat zegmaar al het voorwerk over en speelt alleen het eindspel.
    Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
      maandag 8 december 2008 @ 17:17:30 #186
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63855774
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 17:04 schreef msnk het volgende:

    [..]

    Dat bedoel ik

    Als je omhoog scrolled zie je mensen erover praten

    Ah ok, ik heb een keertje niet alles gelezen, kan een keer gebeuren

    Ik snap niet dat je zo'n server zou willen, dat haalt alle uitdaging uit het spel. Lijkt me echt heel saai.
      maandag 8 december 2008 @ 17:46:15 #187
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63856385
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 13:21 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    "Full epic" is echt een loze term. Bovendien, je kunt naxx nauwelijks raiden noemen.
    "Full epic" term wordt meestal gebruikt door noobs die denken dat het al heel wat is om paarse gear te hebben maar nog steeds vrijwel niet door hebben hoe hun class werkt.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      maandag 8 december 2008 @ 18:20:30 #188
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_63856930
    Knoop is door gehakt. Ik ga WOTLK halen.

    Hopelijk kan ik het limiteren tot gemiddeld één uur per dag
    AFC AJAX
    pi_63857108
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 18:20 schreef msnk het volgende:
    Knoop is door gehakt. Ik ga WOTLK halen.

    Hopelijk kan ik het limiteren tot gemiddeld één uur per dag
    Tip,:begin met Howling Fjord ( Undercity zepp nemen )


    ontopic: http://www.wowhead.com/?item=40698
    pi_63857461
    Private servers zijn kut en saai.
    pi_63857960
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 17:49 schreef msnk het volgende:
    Moet je maar niet op gare sites klikken
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63857998
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 06:37 schreef SharQueDo het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

    Handig als je een tank bent en bekend bent op de server. Dan word je vaak meegevraagd voor heroics en raids.

    4e try, overigens.
    Met buffalo kan je je buffs verplaatsen over het scherm en in grootte aanpassen. Misschien iets voor jou? ze staan zo raar midden op het scherm nu .
    pi_63858849
    poep op je elekk
    pi_63860082
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 17:46 schreef OFfSprngr het volgende:

    [..]

    "Full epic" term wordt meestal gebruikt door noobs die denken dat het al heel wat is om paarse gear te hebben maar nog steeds vrijwel niet door hebben hoe hun class werkt.
    Wil je daar iets mee insunueren?
      maandag 8 december 2008 @ 21:22:02 #195
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_63861174
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
      maandag 8 december 2008 @ 21:38:16 #196
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_63861692
    quote:
    Lekker voor je kut ganker

    Met je grizzly hills lv 70 nog wat

    Gankert

    Gank

    Grizzly gankert
    AFC AJAX
      maandag 8 december 2008 @ 23:03:57 #197
    164782 vogelkooi
    De Patricius
    pi_63864665
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 21:38 schreef msnk het volgende:

    [..]

    Lekker voor je kut ganker

    Met je grizzly hills lv 70 nog wat

    Gankert

    Gank

    Grizzly gankert
    Waar heb jij last van?
    Opgekropte woede?
    Fear is the grease of society.
    pi_63866666
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 21:38 schreef msnk het volgende:

    [..]

    Lekker voor je kut ganker

    Met je grizzly hills lv 70 nog wat

    Gankert

    Gank

    Grizzly gankert
    Wtf.
      dinsdag 9 december 2008 @ 01:08:29 #199
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_63867880
    Grizzly Hills is toch dat level 30 gebied of niet ?
    AFC AJAX
    pi_63868980
    Net 3 ally bazen gedood. Nu op weg naar exodar voor de laatste .
    pi_63869031
    HELP!

    Heb net in mijn video settings wat liggen kloten en nu wordt ik misselijk als ik een tijdje speel.

    Ik had de UI scale wat verlaagd en ineens voelde ik me beroerd na een tijd, heb een beetje met de hertz liggen klooien maar hoe fix ik dit?:(
    pi_63869050
    geen idee, maar misselijk worden door wow spelen klinkt onaangenaam
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_63869052
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 05:09 schreef Isabeau het volgende:
    geen idee, maar misselijk worden door wow spelen klinkt onaangenaam
    Ja, is het ook

    Heb net de video settings op default gezet = nog niks. Wat is er aan de hand! (

    Het voelt heel erg vreemd, je ogen worden "warm" en je voelt je echt verschrikkelijk rot D:
    pi_63869056
    Een gat in de markt om te verkopen aan ouders/partners die iemand van een wow-verslaving af willen helpen
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_63869224
    Van GC: We have heard some reports of hunter pets tanking say Nexus, which doesn't have a lot of movement required of the tank. Really though, as others have suggested, the goal is more for them to be able to OT large pulls or group quests. Now pet threat generation (Voidwalkers too) is something we are looking at right now.

    Dat betekent dus dat threat gen omlaag gaat. Voor mij al rottig want ik vind het gewoon leuk om dungeons te solo-en. Maar dat gooien ze ws. weer zo omlaag dat MM en Surv hunters constant hun pet over-aggro-en. Krijgen we dat weer.

    (en ja, ik heb UK en Nexus al ge-pet-tanked (oh en Azul'Nerub), allemaal ruim voor level 80, nu kan ik denk ik elke dungeon pet-tanken zolang niet heroic)
      dinsdag 9 december 2008 @ 07:28:02 #206
    235707 Painted_Horse
    Quarter or Dime?
    pi_63869257
    Is WoW inmiddels al voor de Wii verkrijgbaar?
    Lijkt me wel heel gaaf om met de Wii te spelen.
    Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
    pi_63869264
    Ik hoop dat je een grap maakt...

    Spellen die meer dan 6 knoppen gebruiken, kun en moet je niet porten.
    pi_63869269
    quote:
    Is WoW inmiddels al voor de Wii verkrijgbaar?
    Lijkt me wel heel gaaf om met de Wii te spelen.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63869350
    Zelfs de meest notoire klikker gebruikt:
    LMB, RMB
    w,a,s,d
    spatie
    1,2,3,4,5
      dinsdag 9 december 2008 @ 07:48:32 #210
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_63869385
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 21:38 schreef msnk het volgende:

    [..]

    Lekker voor je kut ganker

    Met je grizzly hills lv 70 nog wat

    Gankert

    Gank

    Grizzly gankert
    Wat mankeer jij? Tis een PVE servert??
    Heb daarnaast nog maar 0 HK met Vulvarius.
    Ga jij ff gauw je pilletje nemen?
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    pi_63869725
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 01:08 schreef msnk het volgende:
    Grizzly Hills is toch dat level 30 gebied of niet ?
    Nee
    pi_63869804
    Ik ben inmiddels 76
    grizzly hills lijkt mij niet aan te raden op level 30
    pi_63869829
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 08:28 schreef Basimah het volgende:
    Ik ben inmiddels 76
    grizzly hills lijkt mij niet aan te raden op level 30
    Wel knap dat je heel howling fjord levend door bent gekomen!
      dinsdag 9 december 2008 @ 09:29:32 #214
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63870829


    Pixels!!
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      dinsdag 9 december 2008 @ 10:17:40 #215
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63871994
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 04:54 schreef uwbftp het volgende:
    HELP!

    Heb net in mijn video settings wat liggen kloten en nu wordt ik misselijk als ik een tijdje speel.

    Ik had de UI scale wat verlaagd en ineens voelde ik me beroerd na een tijd, heb een beetje met de hertz liggen klooien maar hoe fix ik dit?:(
    Ligt waarschijnlijk aan de refresh rate van je monitor.
    Moet je ff anders instellen.
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      dinsdag 9 december 2008 @ 10:19:22 #216
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63872047
    Gisteren trouwens timed Strat gedaan. Hadden nog 1 dps nodig en meeste waren al gelogd.
    Dus hunter uit LFG erbij.
    En wie wint de drake....
    Juist
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63872370
    Hunters hebben die draak ook meer nodig /flex

    Ik heb hem nu 2x gedaan, 1ste keer prot-pali, 2de keer mm-hunter (hint: ik ben bm). Maar goed, heroic daarvoor (HoS) had ik de need gewonnen op Epic legs.
      dinsdag 9 december 2008 @ 10:57:20 #218
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63873056
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 10:31 schreef stbabylon het volgende:
    Hunters hebben die draak ook meer nodig /flex.
    Hunters hebben alles nodig
    pi_63873227
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 07:20 schreef stbabylon het volgende:
    Van GC: We have heard some reports of hunter pets tanking say Nexus, which doesn't have a lot of movement required of the tank. Really though, as others have suggested, the goal is more for them to be able to OT large pulls or group quests. Now pet threat generation (Voidwalkers too) is something we are looking at right now.

    Dat betekent dus dat threat gen omlaag gaat. Voor mij al rottig want ik vind het gewoon leuk om dungeons te solo-en. Maar dat gooien ze ws. weer zo omlaag dat MM en Surv hunters constant hun pet over-aggro-en. Krijgen we dat weer.

    (en ja, ik heb UK en Nexus al ge-pet-tanked (oh en Azul'Nerub), allemaal ruim voor level 80, nu kan ik denk ik elke dungeon pet-tanken zolang niet heroic)
    Ze moeten van hun fikken van threat gen afblijven, ik vindt het persoonlijk heerlijk om lvl 80 3 man quests te doen soloen
    pi_63873515
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 01:08 schreef msnk het volgende:
    Grizzly Hills is toch dat level 30 gebied of niet ?
    Laat me raden, jij gaat Alliance rollen? _ [/voorspelbaar]

    (En je bedoelt Stranglethorn Vale (STV). Grizlly Hills is lvl 74-76 maar wel met veel daily PvP quests daar.)
    pi_63873636
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 10:57 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Hunters hebben alles nodig
    Fix Maces!
    pi_63874388
    Ben nu bezig met een Orc Hunter op Talnivarr.
    Zijn er hier nog anderen die ook op Talnivarr zitten?

    Weet iemand trouwens een goede talent build voor levelen? Ben wel van plan BM te gaan.

    Ok even zelf ook wat gezocht.
    Hmm.. Heb gelezen dat 51/20 of 50/21 heel erg sterk blijken te zijn.
    Denk dat ik voor 50/21 ga met een poesje!

    [ Bericht 46% gewijzigd door Blissix op 09-12-2008 12:02:19 ]
    pi_63875771
    Ik heb sinds WOLTK al zoveel problemen om niet mijn pet te over aggro-en en dan ben ik nog wel BM specced. Ik denk dat ik mijn spec eens even goed moet herzien. En misschien toch een andere pet. Ik en mijn guildies worden een beetje gestoord van dat gestamp van m'n corehound zelfs als ie zwemt dan stampt ie.

    Ik heb vernomen dan gorilla's tegenwoordig de shizzelpets zijn
    pi_63876027
    Voor tanken zijn Gorilla's de bom, ook voor instances waar veel ge-aoe-ed moet worden zijn ze de bom! Anders is een Devilsaur (ook een stamper) of een Cat de hoogste dps-ers.

    Ik kan nu met mijn Gorilla makkelijk 10 level 80 mobs oppikken, Thunderstomp, Explosive Trap, Volley, Volley, Thunderstomp, Volley, 10 bodies looten Af en toe ben ik te snel met mijn Exsplosive en de eerste Volley en moet ik FD even aantikken, maar voor de rest, perfect.
    pi_63876224
    Bosses down trouwens gisteravond, nu lekker rondrijden op m'n black warbear .
      dinsdag 9 december 2008 @ 13:08:58 #226
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63876314
    11888 mana, unbuffed. Niet slecht voor een 78 in greens dacht ik zo ?
      dinsdag 9 december 2008 @ 13:09:51 #227
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63876342
    zo weekend hard aan het werk geweest en van 72 naar 75 gegaan. Ideale stretegie, in het weekend ben ik resto en door de week elemental
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      dinsdag 9 december 2008 @ 13:22:49 #228
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63876726
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 13:09 schreef Ps2K het volgende:
    zo weekend hard aan het werk geweest en van 72 naar 75 gegaan. Ideale stretegie, in het weekend ben ik resto en door de week elemental
    Volgens mij kun je als resto zo'n beetje in instances wonen.
    Op mijn server worden altijd wel healers gezocht. Schiet lekker op met xp dan
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63876990
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
    Bosses down trouwens gisteravond, nu lekker rondrijden op m'n black warbear .
    Hoelang zal het duren voordat een groepje Alliance of Magtheridon dat voor elkaar krijgt?
      dinsdag 9 december 2008 @ 13:47:11 #230
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63877464
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
    Bosses down trouwens gisteravond, nu lekker rondrijden op m'n black warbear .
    Misschien moet ik ook maar eens horde gaan spelen
      dinsdag 9 december 2008 @ 13:59:05 #231
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63877761
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 13:22 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Volgens mij kun je als resto zo'n beetje in instances wonen.
    Op mijn server worden altijd wel healers gezocht. Schiet lekker op met xp dan
    Echt he,

    Misschien dat ik een Alliance female drea aan maakt
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63877806
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 13:31 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

    [..]

    Hoelang zal het duren voordat een groepje Alliance of Magtheridon dat voor elkaar krijgt?
    Haha idd, met die ensidia gasten overal .

    Was trouwen de eerste keer dat het een goed georganiseerde raid was en met succes. 20 van de 40 mensen ongeveer kwamen van de nr1 horde guild van mn server dus die namen de leiding. Zat een mage van hun bij die over alle bazen een dps van rond de 4k haalde. Wat een gek .
    pi_63878461
    ELKE raid die zich verzameld bij een hoofdstad kan binnen 10 seconden worden weggevaagd door 10 engineers...

    Helaas, ik ken er te weinig engineers voor en alleen lukt het me helaas niet.

    Overigens, als die engineers hunters zijn, kan het met 6 al.

    Global Thermal Sapper Charge
    2188 to 2812 Fire Damage
    +
    Explosive Trap
    ~834 to ~956 Fire damage + 740 over 20 sec

    21880 tot 28120 Fire damage (10 engineers)
    of
    18131 tot 22608 + 4440 over 20 sec
    Dat overleeft (bijna) niemand. En die paar tanks met meer dan 25k HP, zijn dan zo ernstig beschadigt en zonder healers, dat daar vrij rap korte metten mee kan worden gemaakt.

    Goblin City Defense FTW
    pi_63878813
    Dat werkt best goed idd. Gelukkig waren er vrijwel geen allies online op het tijdstip dat we gingen, kwamen een paar level 50-ish gasten tegen, maar de rest sliep al denk ik .

    Net trouwens weer 2 epics in 1 run, http://www.wowhead.com/?item=37192 en door de 1e boss genoeg badges voor http://www.wowhead.com/?item=40682 .
      dinsdag 9 december 2008 @ 14:43:13 #235
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63878881
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 13:22 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Volgens mij kun je als resto zo'n beetje in instances wonen.
    Op mijn server worden altijd wel healers gezocht. Schiet lekker op met xp dan
    Afgelopen zaterdag vanaf 's ochtends tot 's avonds van de ene instance naar de andere geport En een ander voordeel is dat als je goed healt je door de weeks nog wordt meegevraagd als dps
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      dinsdag 9 december 2008 @ 15:02:55 #236
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63879451
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 14:43 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Afgelopen zaterdag vanaf 's ochtends tot 's avonds van de ene instance naar de andere geport En een ander voordeel is dat als je goed healt je door de weeks nog wordt meegevraagd als dps
    Altijd lekker
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63881271
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 13:59 schreef magge het volgende:

    [..]

    Echt he,

    Misschien dat ik een Alliance female drea aan maakt
    'Alliance' en 'drea' (er vanuitgaande dat je Draenei bedoelt) is een beetje pleonasme.

    'female' en 'draenei' overigens ook. ^^
      dinsdag 9 december 2008 @ 16:08:36 #238
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63881374
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 16:04 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    'female' en 'draenei' overigens ook. ^^
    . Je zou het denken. We hebben iets van 7 draenei in mijn guild, 3 female. De rest ziet er dus niet uit . Hoewel, het zijn shamans dus in volledig T6 zag het er nog best redelijk uit. Nu niet meer .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63881601
    Jammer alleen dat die black war bear gewoon een recolor is van de bruine .

    pi_63881861
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
    Jammer alleen dat die black war bear gewoon een recolor is van de bruine .

    [ afbeelding ]
    Hoe heet je nog maar in WoW? Ik vergeet je naam aldoor.

    <-- Icebear
    pi_63881901
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 16:08 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    . Je zou het denken. We hebben iets van 7 draenei in mijn guild, 3 female. De rest ziet er dus niet uit . Hoewel, het zijn shamans dus in volledig T6 zag het er nog best redelijk uit. Nu niet meer .
    Lelijke inktvishoofd vs chick op hoeven. Keuze lijkt me simpel.


    *fap* *fap* *fap*

      dinsdag 9 december 2008 @ 16:30:06 #242
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63881940
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 16:28 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Lelijke inktvishoofd vs chick op hoeven. Keuze lijkt me simpel.

    [ afbeelding ]
    *fap* *fap* *fap*

    Ik zie eigenlijk nooit female draenei rondsjouwen...
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      dinsdag 9 december 2008 @ 16:39:58 #243
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63882192
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 16:30 schreef Ps2K het volgende:
    Ik zie eigenlijk nooit female draenei rondsjouwen...
    Male draenei zijn echt niet om aan te zien. Zelfde reden dat ik niet van orcs en taurens hou. Veel te grof.
    Zal vanavond ff pic posten van mn toons
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      dinsdag 9 december 2008 @ 16:42:46 #244
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63882288
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Male draenei zijn echt niet om aan te zien. Zelfde reden dat ik niet van orcs en taurens hou. Veel te grof.
    Die zijn nog enigszins om aan te zien, ook omdat de vrouwelijke versie er echt niet uit ziet . Voor Draenei is het simpel, de vrouwelijke versie is een stuk plezieriger voor het oog.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      dinsdag 9 december 2008 @ 16:58:08 #245
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63882683
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Male draenei zijn echt niet om aan te zien. Zelfde reden dat ik niet van orcs en taurens hou. Veel te grof.
    Zal vanavond ff pic posten van mn toons
    Ik houdt altijd het volgende aan:
    Human - Female
    Dwarf - female
    NE - Female
    Draenei - male
    Gnome - gewoon niet
    Orc - male
    Troll - Female
    BE - female
    tauren - male
    Undead - Male

    Dreanei male moet wel, want groot is meer indrukwekkend met mijn pwnende mace
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63882919
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 16:26 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Hoe heet je nog maar in WoW? Ik vergeet je naam aldoor.

    <-- Icebear
    Vet, hoe kom je aan die icebear? Ik heet trouwens triptíco, met een accent aigue op de tweede i.
      dinsdag 9 december 2008 @ 18:07:01 #247
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63884421


    Mijn hunter, shammy en rogue op een rijtje
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      dinsdag 9 december 2008 @ 18:17:16 #248
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_63884704
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 07:48 schreef Killjoy het volgende:

    [..]

    Wat mankeer jij? Tis een PVE servert??
    Heb daarnaast nog maar 0 HK met Vulvarius.
    Ga jij ff gauw je pilletje nemen?

    Je moet ook niet alles in het leven (vooral op een forum) zo serieus nemen
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 11:15 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Laat me raden, jij gaat Alliance rollen? _ [/voorspelbaar]

    (En je bedoelt Stranglethorn Vale (STV). Grizlly Hills is lvl 74-76 maar wel met veel daily PvP quests daar.)
    Ik ga eerst mijn lvl 70 undead warlock en/of mage levelen. Of ik daarna nog alliance reroll zie ik dan wel, maar ik denk het niet. Twisting Nether is een prima server als je horde bent

    En nee, ik dacht dat Grizly Hills in Hillsbrad zat. Vandaar dat ganker stukje

    Jij was ooit mod toch ?
    AFC AJAX
    pi_63886719
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 14:22 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Naxx10 is echt met 2 vingers in de neus en de helft afk prima te doen idd. Naxx25 moet ik nog zien.
    Naxx 25 is nog makkelijker.
    Welkom op FOK!
    pi_63889005
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 18:17 schreef msnk het volgende:

    [..]

    Je moet ook niet alles in het leven (vooral op een forum) zo serieus nemen
    [..]

    Ik ga eerst mijn lvl 70 undead warlock en/of mage levelen. Of ik daarna nog alliance reroll zie ik dan wel, maar ik denk het niet. Twisting Nether is een prima server als je horde bent

    En nee, ik dacht dat Grizly Hills in Hillsbrad zat. Vandaar dat ganker stukje

    Jij was ooit mod toch ?
    Wie ik? Welneeeeeee, hoe kom je daarbij?
    pi_63889670


    Epic flying carpet .
    pi_63891143
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 18:07 schreef Murloc het volgende:
    [ afbeelding ]

    Mijn hunter, shammy en rogue op een rijtje
    Dorf female ...
      dinsdag 9 december 2008 @ 22:31:41 #253
    221210 bierzuipert
    doe mij maar een cola
    pi_63891676
    damnnn

    ik heb lvl 50 bereikt met mijn warlock en nu heb ik mijn talents unllearned en ik wil wel graag die felguard

    net even zitten googelen op talent builds maar ik kom er niet uit

    welke abilities moet ik talent points toekennen om mijn felguard te bemachtigen?

    zo heb ik nu alles unlearned en 2/2 improved health stone en 5/5 demonic embrace....

    volgens diverse talent builds zou ik nu improved voidwalker 3/3 moeten selecteren maar die licht niet op in mijn demonic tree?
      dinsdag 9 december 2008 @ 23:07:58 #254
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_63892873
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef bierzuipert het volgende:
    damnnn

    ik heb lvl 50 bereikt met mijn warlock en nu heb ik mijn talents unllearned en ik wil wel graag die felguard

    net even zitten googelen op talent builds maar ik kom er niet uit

    welke abilities moet ik talent points toekennen om mijn felguard te bemachtigen?

    zo heb ik nu alles unlearned en 2/2 improved health stone en 5/5 demonic embrace....

    volgens diverse talent builds zou ik nu improved voidwalker 3/3 moeten selecteren maar die licht niet op in mijn demonic tree?
    Ik zou zoiets doen voor het levelen: http://www.wowhead.com/?talent=IZbgczsgoq0sGz . Imp voidwalker heb je geen drol aan aangezien je toch je Felguard gebruikt. Die heeft namelijk ook taunt en kan waarschijnlijk beter dan de voidwalker aggro houden. Overigens (staat er ook bij), moet je steeds 5 punten in een lagere tree stoppen voordat je naar een hogere kan.
      woensdag 10 december 2008 @ 00:09:58 #255
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63894403
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 22:17 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
    Dorf female ...
    /shoo

    Dorf shemales <3
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      woensdag 10 december 2008 @ 00:32:21 #256
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_63894865
    Oké, eindelijk WOTLK gedownload ensjeu ensjeu.

    Ga denk ik allereerst deze char levelen ;
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Shaddix

    En daarna eventueel rerollen als ik ga raiden of zo. Het blijkt dus dat ik ~30-40 dagen niet had ingelogd. De tijd vloog zo snel voorbij dat ik dacht dat het al drie maanden waren..

    Heb wel 's zin in een paladin of shaman, of nog leuker een (eventueel shadow) priest
    AFC AJAX
    pi_63896311
    Whehe net T1 helm en belt geloof in Molten Core. Gaan de rest ook farmen als we ons vervelen .
      woensdag 10 december 2008 @ 03:20:58 #258
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63896317
    Hunters nerfs en terecht.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      woensdag 10 december 2008 @ 06:24:04 #259
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63896450
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
    [ afbeelding ]

    Epic flying carpet .
    Geweldig! Waar dropt die?
      woensdag 10 december 2008 @ 06:25:20 #260
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63896454
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 18:07 schreef Murloc het volgende:
    [ afbeelding ]

    Mijn hunter, shammy en rogue op een rijtje
    Leuk! Lijken een beetje op mijn chars, die ik helaas nu niet kan uploaden wegens crappy pc, maar niet getreurd, binnen twee weken kan ik ze opladen met mijn nieuwe!
      woensdag 10 december 2008 @ 07:25:56 #261
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63896653
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 06:24 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Geweldig! Waar dropt die?
    Die dropt niet.
    http://www.wowhead.com/?item=44558
    pi_63896788
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 03:20 schreef OFfSprngr het volgende:
    Hunters nerfs en terecht.
    Leg eens uit.

    Je hebt 5 Miljoen schade nodig om samen een baas neer te halen. En daar wil jij dus blijkbaar langer over doen?

    Al 2 jaar doen hunters te weinig schade met PvP, en nog steeds concentreerd Blizz zich op het nerfen in PvE, terwijl daar de hele groep profijt van heeft.

    Ik snap echt geen fuck van mensen die vragen om PvE nerfs schreeuwen.
      woensdag 10 december 2008 @ 07:48:30 #263
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63896827
    Autch, dit klinkt pijnlijk voor de hunters onder ons :
    quote:
    These are not all of the changes we are working on for hunters, but those changes we feel are ready for testing. We hope to get these changes up on the PTR so players will have a chance to test them out and respond before they go live.

    1) Steady Shot – now only gains 10% of attack power as damage (down from 20%).
    2) Volley – reduced the damage by about 30% for all ranks. Note that AE damage from many classes is very high right now and we are looking at all of them. Volley in particular had reached the point where some hunters were using it to the exclusion of most other attacks.
    3) Readiness – no longer affects the cooldown of Bestial Wrath.
    4) Deterrence – has been completely overhauled. It now allows you to deflect 100% of incoming melee or spell damage for 5 seconds, but prevents you from attacking while active. You still must be facing the attacker to deflect the damage (this is a limitation we are trying and might end up removing). 60 sec cooldown.
    5) Kill Shot – cooldown reduced to 15 sec (from 35 sec).
    6) Kindred Spirits – now only grants 3/6/9/12/15% pet damage.
    7) Serpent’s Swiftness – now only grants 2/4/6/8/10% bonus attack speed to pet. (EDIT: Still grants the current bonus to the hunter.)
    8) All hunter pet abilities with a cooldown longer than 30 sec have been moved off the global cooldown.
    9) Growl— threat generation increased by 20% (same for Voidwalker Torment).
    10) Call of the Wild – now benefits only the hunter and his or her pet.
    11) Rake and Scorpid Poison – slightly nerfed to bring them into line with other pet abilities.
    12) Spirit Strike – reduced the period on the dot so it will work better with Longevity.
    Improved Tracking – now benefits damage to all included creature types as long as you are tracking one of them. You don’t have to swap around what you are tracking as much.
    13) Aspect of the Wild – now raid-wide.
      woensdag 10 december 2008 @ 09:25:37 #264
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63897967
    Er lopen me af en toe figuren rond in pugs... gisteren een lvl72 priest met 8500 mana die zou even gaan healen. Het kwam er op neer dat ie na 6 heals al oom was en ik de boel kon healen.

    En dan dropt er ook nog eens geen caster mail
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63897990
    Nog 2 uur wachten (en waarschijnlijk nog iets langer) voordat ik weer kan spelen. Ik ben gisteren met mijn priest level 30 gedinged en heb mijn mount gelijk gekocht (had glyphs van een vriend verkocht voor heel veel geld, zodat ik mijn mount kon kopen). Ik wil spelen, ik wil spelen!

    Zijn er eigenlijk voor Horde ook lvl 30 quests in Desolace en Arathi, of beginnen die pas op een later level (lvl 35 ofzo?). Ik denk erover om maar eerst mijn Hillsbrad en Thousend Needles quests af te maken, maar ik begin het wel gehad te hebben met Hillsbrad, ik wil weer eens naar iets nieuws.
      woensdag 10 december 2008 @ 09:38:56 #266
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63898208
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 09:26 schreef Ancient het volgende:
    Nog 2 uur wachten (en waarschijnlijk nog iets langer) voordat ik weer kan spelen.
    Twee uur Ik moet nog twee weken afzien
      woensdag 10 december 2008 @ 09:39:46 #267
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63898223
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 07:25 schreef GI het volgende:

    [..]

    Die dropt niet.
    http://www.wowhead.com/?item=44558
    [ afbeelding ]
    Geweldig! Nog een reden om mijn mage te gaan levellen
    pi_63898276
    Vanavond eens kijken of ik Nexus of UK al kan solo-en...

    En even dailies doen voor de ijsjes-reuzen doen.
      woensdag 10 december 2008 @ 09:45:07 #269
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63898325
    Zo gister me LP naar 375 gebracht in Zangramarsh nu kan ik tenminste de meeste lockboxes openen .
    phluphy for president!
      woensdag 10 december 2008 @ 09:48:02 #270
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63898379
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 07:48 schreef GI het volgende:
    Autch, dit klinkt pijnlijk voor de hunters onder ons :
    [..]


    Ouch!

    Maar zijn deze legit? En zijn er meer notes? Zoja, zou iemand ze willen posten? (zoals bekent kan ik niet op any games site!!)
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      woensdag 10 december 2008 @ 09:49:49 #271
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63898413
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 09:48 schreef magge het volgende:

    [..]

    Ouch!

    Maar zijn deze legit? En zijn er meer notes? Zoja, zou iemand ze willen posten? (zoals bekent kan ik niet op any games site!!)
    Ik heb het gecopy paste uit een post van Ghostcrawler op de officiele forums.
      woensdag 10 december 2008 @ 09:50:18 #272
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63898424
    Dit stond er nog boven :
    quote:
    Hunters of all specs, and particularly Beastmaster, are doing too much damage in PvE.

    We tested this a lot internally in beta and knew hunters were high but we hoped other classes would be able to catch up in a way they have as yet been unable to do. We want to be careful not to hurt hunter dps too much in PvP, so we’re taking most of the damage out of Steady Shot and Volley. Beastmaster hunters are in addition losing some of their pet dps. We still want BMs to have the best pets, but pet dps numbers are a little high at the moment. We are also still concerned about hunter survivability in PvP and taking the opportunity to jazz up Deterrence into something that looks and plays a little more interesting.

    These are not all of the changes we are working on for hunters, but those changes we feel are ready for testing. We hope to get these changes up on the PTR so players will have a chance to test them out and respond before they go live.
      woensdag 10 december 2008 @ 09:53:20 #273
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63898483
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 07:44 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Leg eens uit.

    Je hebt 5 Miljoen schade nodig om samen een baas neer te halen. En daar wil jij dus blijkbaar langer over doen?

    Al 2 jaar doen hunters te weinig schade met PvP, en nog steeds concentreerd Blizz zich op het nerfen in PvE, terwijl daar de hele groep profijt van heeft.

    Ik snap echt geen fuck van mensen die vragen om PvE nerfs schreeuwen.
    PVP interreseert me ook niet. Maar als je hunter 2 to 3k meer dps kan halen boven elke andere class is er wat mis.
    En ja, dan moet je er wat langer over doen, wat is het alternatief, 15 hunters in je raid? Daarom is er PVE nerfing nodig. Bring the player not the class en met hunter is dat op dit moment totaal niet zo, 4 jarige kunnen al hunters spelen, het is echt fucking EZ-mode.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      woensdag 10 december 2008 @ 09:54:04 #274
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63898511
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 09:48 schreef magge het volgende:
    Maar zijn deze legit? En zijn er meer notes? Zoja, zou iemand ze willen posten? (zoals bekent kan ik niet op any games site!!)
    Zijn gepost door Ghostcrawler .
    En dit zijn alle notes.
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63898650
    Goedemorgen iedereen!

    lvl80 met me DK
    Ook maar meteen even epicflyer en titansteel destroyer gefarmed hehe.

    Nu heb ik een vraag ik ben sinds lvl70 blood en zo geleveld.
    Geen problemen mee gehad of iets en deed altijd goede DPS.
    Nu ben ik lvl80 en doe ik heriocs en beland ik meestal als laatste of enerlaatste (als dps, dus healer niet mee getelt)
    Nu is het wel zo dat meestal de andere spelers me outgearen.
    Maar ik doe ong 1300dps terwijl de eerste 2 iets van 2.3k doen ofzo!

    Heeft iemand anders hier ook last van als DK zijnde.

    Omdat ik dus nu beetje twijfel aan mijn skills of specc !
    Vraag ik me af wat voor build men heeft (als DK zijnde) en of dat PvP of PvE gericht is.
    Don't think, be sure!
    pi_63898747
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 09:53 schreef OFfSprngr het volgende:

    [..]

    PVP interreseert me ook niet. Maar als je hunter 2 to 3k meer dps kan halen boven elke andere class is er wat mis.
    En ja, dan moet je er wat langer over doen, wat is het alternatief, 15 hunters in je raid? Daarom is er PVE nerfing nodig. Bring the player not the class en met hunter is dat op dit moment totaal niet zo, 4 jarige kunnen al hunters spelen, het is echt fucking EZ-mode.
    Nee helemaal geen 15 hunters, dat doe je alleen als je een elitistenguild ben, die moeten sowieso een leven krijgen.

    En zoals al jaren het geval: iedereen kan een hunter spelen, lang niet iedereen kan het goed spelen, en dat is niet EZ-mode.

    Lemme guess, jij speelt rouge?
      woensdag 10 december 2008 @ 10:06:26 #277
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63898771
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:00 schreef GilaMonyet het volgende:
    Nu is het wel zo dat meestal de andere spelers me outgearen.
    Maar ik doe ong 1300dps terwijl de eerste 2 iets van 2.3k doen ofzo!
    Dat scheelt natuurlijk ook wel. Je kunt niet verwachten dat je direct zelfde dps doet als anderen met betere gear.
    Je bent net 80, gewoon lekker ff doorgaan.
    En met welke classes heb je gespeeld? Veel instances kun je aardig wat aoe doen (hunter/mage/lock).
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      woensdag 10 december 2008 @ 10:07:33 #278
    14843 Merkowitz
    Loismustdie@yahoo.com
    pi_63898805
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 09:53 schreef OFfSprngr het volgende:

    [..]

    PVP interreseert me ook niet. Maar als je hunter 2 to 3k meer dps kan halen boven elke andere class is er wat mis.
    En ja, dan moet je er wat langer over doen, wat is het alternatief, 15 hunters in je raid? Daarom is er PVE nerfing nodig. Bring the player not the class en met hunter is dat op dit moment totaal niet zo, 4 jarige kunnen al hunters spelen, het is echt fucking EZ-mode.


    http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=13129907229&sid=1

    Alles is een kwestie van gear en l2p. Hunters doen op dit moment relatief gezien meer dmg in greens en blues, maar op het moment dat iedereen in topgear rondloopt balanceert het wel uit. Hunters zijn nog wel de top-dps class, maar ik zou zeggen laat ze dat ook een keer zijn. En EZ-mode, welke class is tegenwoordig nou niet EZ-mode.
    Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
      woensdag 10 december 2008 @ 10:08:56 #279
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63898837
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
    [ afbeelding ]

    Epic flying carpet .
    Zou er bijna me mining voor droppen . (Of misschien maar een DK mining/herbing alt maken !) Maar goed nog ff van 79 nu naar 80 dan me hoop rep bij elkaar sprokkelen en me moter maken dat ding is (zie nummer plaat):
    phluphy for president!
    pi_63898840
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:06 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Dat scheelt natuurlijk ook wel. Je kunt niet verwachten dat je direct zelfde dps doet als anderen met betere gear.
    Je bent net 80, gewoon lekker ff doorgaan.
    En met welke classes heb je gespeeld? Veel instances kun je aardig wat aoe doen (hunter/mage/lock).
    Ik heb met hunter , shadowpriest, druid en ele shaman gespeeld
    Ik snap wel dat gear verschil maakt hoor maar zoveel..?!
    Don't think, be sure!
      woensdag 10 december 2008 @ 10:14:43 #281
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63898949
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 09:54 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Zijn gepost door Ghostcrawler .
    En dit zijn alle notes.
    Nog een keer mijn bericht lezen. IK KAN NIET OP GAME SITES< WHAT SO EVER > Ik kan niet eens op games.fok.nl

    Dank u.
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:00 schreef GilaMonyet het volgende:
    Goedemorgen iedereen!

    lvl80 met me DK
    Ook maar meteen even epicflyer en titansteel destroyer gefarmed hehe.

    Nu heb ik een vraag ik ben sinds lvl70 blood en zo geleveld.
    Geen problemen mee gehad of iets en deed altijd goede DPS.
    Nu ben ik lvl80 en doe ik heriocs en beland ik meestal als laatste of enerlaatste (als dps, dus healer niet mee getelt)
    Nu is het wel zo dat meestal de andere spelers me outgearen.
    Maar ik doe ong 1300dps terwijl de eerste 2 iets van 2.3k doen ofzo!

    Heeft iemand anders hier ook last van als DK zijnde.

    Omdat ik dus nu beetje twijfel aan mijn skills of specc !
    Vraag ik me af wat voor build men heeft (als DK zijnde) en of dat PvP of PvE gericht is.
    Heb je nogsteeds mij spec? Ik haal 1800+ en op bazen sowiso 2k (+)

    Whisper maar, help ik je wel met je rotatie.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63898957
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:07 schreef Merkowitz het volgende:
    En EZ-mode, welke class is tegenwoordig nou niet EZ-mode.
    De hele game is EZ-mode, non-argument dus ook idd.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      woensdag 10 december 2008 @ 10:16:26 #283
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63898984
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:07 schreef Merkowitz het volgende:

    [..]



    http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=13129907229&sid=1

    Alles is een kwestie van gear en l2p. Hunters doen op dit moment relatief gezien meer dmg in greens en blues, maar op het moment dat iedereen in topgear rondloopt balanceert het wel uit. Hunters zijn nog wel de top-dps class, maar ik zou zeggen laat ze dat ook een keer zijn. En EZ-mode, welke class is tegenwoordig nou niet EZ-mode.
    Dus, jij speeld een hunter?

    Trouwens, you can bitch all you want. Blizzard will change it nonetheless.

    You won;t quite playing.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      woensdag 10 december 2008 @ 10:16:50 #284
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63898988
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    De hele game is EZ-mode, non-argument dus ook idd.
    Idd, het is zelfs niet meer PUG and pray !
    phluphy for president!
      woensdag 10 december 2008 @ 10:24:05 #285
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63899174


    Dit zijn de errors die ik dan krijg. ^^
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      woensdag 10 december 2008 @ 10:27:22 #286
    14843 Merkowitz
    Loismustdie@yahoo.com
    pi_63899256
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:16 schreef magge het volgende:

    [..]

    Dus, jij speeld een hunter?

    Trouwens, you can bitch all you want. Blizzard will change it nonetheless.

    You won;t quite playing.
    Nee ik speel al mijn hele wow-carriere warlock. Ik kan alleen heel slecht tegen mensen die om nerfs roepen. De hele game is al naar de tering generfed, vanwege mensen die zelf door eigen falen slecht presteren en dat slechte presteren wijten aan de OP van andere classes. Die gaan dan op fora lopen zeiken, waarna er weer zonodig een nerf moet plaatsvinden. Mensen zoals offsprngr die affliction heilig verklaren en alle andere specs en classes EZ-mode vinden. Dan wordt ie eruit gedpsed door een hunter en gaat ie janken om nerfs. Ik roei altijd met de riemen die ik heb en als er echt een probleem is met de balans dan wordt die vanzelf wel gewijzigd. Blizzard is ook niet helemaal gek.

    Daarnaast moet je soms ook een beetje geduld hebben. Bijvoorbeeld in TBC waren locks in kara GOED, in Tier 5 content gemiddeld en T6 absolute top. Het verandert gewoon steeds. Nu zijn we nog steeds prima. Worden er wel uitgedpsed door hunters over het algemeen, maar is dat voor de afwisseling zo erg dan?

    De balans is op dit moment in pve helemaal zo slecht nog niet. Hunters zijn op dit moment erg sterk en met name rogues en hybrids hebben het moeilijker.

    Gezeik over op-ness altijd.

    [ Bericht 6% gewijzigd door Merkowitz op 10-12-2008 10:35:42 ]
    Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
      woensdag 10 december 2008 @ 10:32:52 #287
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63899406
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:16 schreef magge het volgende:
    You won;t quite playing.
    Quite.... Quit.

    Big difference
      woensdag 10 december 2008 @ 10:39:44 #288
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63899568
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:14 schreef magge het volgende:
    Nog een keer mijn bericht lezen. IK KAN NIET OP GAME SITES< WHAT SO EVER > Ik kan niet eens op games.fok.nl
    Daarom zette ik er ook bij dat dat alle notes waren die al eerder gepost waren
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63899583
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef Merkowitz het volgende:

    [..]

    Nee ik speel al mijn hele wow-carriere warlock. Ik kan alleen heel slecht tegen mensen die om nerfs roepen. De hele game is al naar de tering generfed, vanwege mensen die zelf door eigen falen slecht presteren en dat slechte presteren wijten aan de OP van andere classes. Die gaan dan op fora lopen zeiken, waarna er weer zonodig een nerf moet plaatsvinden. Mensen zoals offsprngr die affliction heilig verklaren en alle andere specs en classes EZ-mode vinden. Dan wordt ie eruit gedpsed door een hunter en gaat ie janken om nerfs. Ik roei altijd met de riemen die ik heb en als er echt een probleem is met de balans dan wordt die vanzelf wel gewijzigd. Blizzard is ook niet helemaal gek.

    Daarnaast moet je soms ook een beetje geduld hebben. Bijvoorbeeld in TBC waren locks in kara GOED, in Tier 5 content gemiddeld en T6 absolute top. Het verandert gewoon steeds. Nu zijn we nog steeds prima. Worden er wel uitgedpsed door hunters over het algemeen, maar is dat voor de afwisseling zo erg dan?

    De balans is op dit moment in pve helemaal zo slecht nog niet. Hunters zijn op dit moment erg sterk en met name rogues en hybrids hebben het moeilijker.

    Gezeik over op-ness altijd.
    quote:
    Official forums usage by developers

    I made the comment in the beta forums once (which ended up sounding more condescening than I intended) that some players were treating the forums as a deli, ordering up changes to their class, and then getting upset when we didn't go implement those changes. That's not really why we're here. Here is what I get out of the forums:

    Understanding where players are having problems.
    Understanding when players are confused about something.
    Understanding what's fun and not fun.
    Catching the occasional bug.

    The forums are typically not a great source of solutions, though it does happen. That's not meant to disparage the people who post here. Just like WoW has an art style, it has a design style and sometimes the solutions offered just don't mesh. (Other times they are technically difficult.)

    The forums are also not great at detecting problems. They are great at detecting *potential* problems and that's a big difference. You get a lot of false positives. If we see a lot of players complaining about the same issue (and I mean a lot of players, not the same few players starting multiple threads) then we usually will look into it. Looking into it involves a lot of discussion, a lot of data mining, and perhaps some test cases. We bounce ideas and solutions off of a lot of people internally, and people whose opinions we trust (typically because they are expert players) outside of the company. I can't think of any cases where we just took a player's word for it and just made a change because of a QQ. That is pretty easy to prove to yourself if you just examine the ratio of requests (often demands) for change to actual implemented changes.

    But sometimes players are right too. Never discount that. Sometimes players are right even if all of your data suggest otherwise. One of the trickier talents for a good game designer to master is knowing when that is happening. (Source)
    pi_63899648
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef Merkowitz het volgende:

    [..]

    Nee ik speel al mijn hele wow-carriere warlock. Ik kan alleen heel slecht tegen mensen die om nerfs roepen. De hele game is al naar de tering generfed, vanwege mensen die zelf door eigen falen slecht presteren en dat slechte presteren wijten aan de OP van andere classes. Die gaan dan op fora lopen zeiken, waarna er weer zonodig een nerf moet plaatsvinden. Mensen zoals offsprngr die affliction heilig verklaren en alle andere specs en classes EZ-mode vinden. Dan wordt ie eruit gedpsed door een hunter en gaat ie janken om nerfs. Ik roei altijd met de riemen die ik heb en als er echt een probleem is met de balans dan wordt die vanzelf wel gewijzigd. Blizzard is ook niet helemaal gek.

    Daarnaast moet je soms ook een beetje geduld hebben. Bijvoorbeeld in TBC waren locks in kara GOED, in Tier 5 content gemiddeld en T6 absolute top. Het verandert gewoon steeds. Nu zijn we nog steeds prima. Worden er wel uitgedpsed door hunters over het algemeen, maar is dat voor de afwisseling zo erg dan?

    De balans is op dit moment in pve helemaal zo slecht nog niet. Hunters zijn op dit moment erg sterk en met name rogues en hybrids hebben het moeilijker.

    Gezeik over op-ness altijd.
    True, heb een rogue, maar ik heb zwaar moeite om bovenin de dps lijsten te staan, ik stond er pre WOTLK altijd in, maar nu (en ik heb ook nog de beste gear van de guild) moet ik hunters en warriors vaker voor me dulden, allemaal vanwege het gezeik dat een rogue teveel dps doet, we zijn teveel generfd
    pi_63899917
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef VatosLoco het volgende:

    [..]

    True, heb een rogue, maar ik heb zwaar moeite om bovenin de dps lijsten te staan, ik stond er pre WOTLK altijd in, maar nu (en ik heb ook nog de beste gear van de guild) moet ik hunters en warriors vaker voor me dulden, allemaal vanwege het gezeik dat een rogue teveel dps doet, we zijn teveel generfd
    Dus ga je maar zeiken op andere classes zodat die generfed wordne??
    pi_63900012
    Zo.. sinds vorige week weer world of warcraft opgepakt. Gisteren even wotlk gekocht en vandaag eens proberen.

    trouwens.. ik heb WoW opnieuw geinstalleerd, maar wat zijn nu de plugins die je moet hebben? Ik kan me nog herinneren dat ik toen zo'n plugin had waarbij je:

    - locatiescoordinaten kon zien
    - over hoeveel uur je levelt
    - was een balkje boven en onder het scherm
    Dit keer zonder signature
      woensdag 10 december 2008 @ 10:58:54 #293
    14843 Merkowitz
    Loismustdie@yahoo.com
    pi_63900110
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:40 schreef SharQueDo het volgende:

    internally, and people whose opinions we trust (typically because they are expert players) outside of the company. I can't think of any cases where we just took a player's word for it and just made a change because of a QQ. That is pretty easy to prove to yourself if you just examine the ratio of requests (often demands) for change to actual implemented changes.

    Nee Blizzard gaat publiekelijk toegeven dat ze nerfen op basis van rants van slechte spelers op fora .

    Wat probeer je hiermee te bewijzen? Tuurlijk zal Blizz niet zomaar tot nerf overgaan, maar als er genoeg gezeik op de fora wordt gecreerd wordt er natuurlijk wel de aandacht op gevestigd. Dan komt die ability/class onder een vergrootglas te liggen. Als je iets onder een vergrootglas legt zie je altijd imperfecties.
    Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
      woensdag 10 december 2008 @ 10:59:44 #294
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63900133
    Ik heb niet de indruk dat Blizzard puur op de forums stuurt, ze hebben hun eigen lijn en zetten dat toch wel door
      woensdag 10 december 2008 @ 11:06:45 #295
    14843 Merkowitz
    Loismustdie@yahoo.com
    pi_63900363
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef GI het volgende:
    Ik heb niet de indruk dat Blizzard puur op de forums stuurt, ze hebben hun eigen lijn en zetten dat toch wel door
    Nee natuurlijk sturen ze niet op de fora, maar zoals ik net zei is het in principe wel de plaats waar ze feedback van de spelers ontvangen. als deze feedback massaal genoeg wordt: 100 topics over NERF HUNTERS (terwijl dit op basis van de patchwerk benchmark niet eens zo heel hard nodig is) dan gaan ze hier op den duur natuurlijk wel naar luisteren.
    Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
    pi_63900395
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Dus ga je maar zeiken op andere classes zodat die generfed wordne??
    OMG mega tuup, lees ff alles na, vind eens 1 post waarin ik vraag dat ze iemand moeten nerfen????

    Ik vind dat generf gezeur gelul, maar omdat mensen continue zeuren worden teveel classes generfd, ik merk dat nu als rogue, ik heb nooit gezeurd, maar nu vind ik het wel lame dat een hunter mij outdpst, als rogue heb je alleen maar Melee dps, je hebt minder armor dan een warrior, je kan niet kiten zoals een hunter, als jij door het nerfen ook nog minder dpsoutput heb dan baal je wel hoor.
    pi_63900464
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef Ericjuh het volgende:
    Zo.. sinds vorige week weer world of warcraft opgepakt. Gisteren even wotlk gekocht en vandaag eens proberen.

    trouwens.. ik heb WoW opnieuw geinstalleerd, maar wat zijn nu de plugins die je moet hebben? Ik kan me nog herinneren dat ik toen zo'n plugin had waarbij je:

    - locatiescoordinaten kon zien
    - over hoeveel uur je levelt
    - was een balkje boven en onder het scherm
    Titanpanel
      woensdag 10 december 2008 @ 11:11:38 #298
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63900511
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef Ericjuh het volgende:
    Zo.. sinds vorige week weer world of warcraft opgepakt. Gisteren even wotlk gekocht en vandaag eens proberen.

    trouwens.. ik heb WoW opnieuw geinstalleerd, maar wat zijn nu de plugins die je moet hebben? Ik kan me nog herinneren dat ik toen zo'n plugin had waarbij je:

    - locatiescoordinaten kon zien
    - over hoeveel uur je levelt
    - was een balkje boven en onder het scherm
    Titanbar.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      woensdag 10 december 2008 @ 11:13:06 #299
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63900553
    Brb ff een hunter levelen..
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63900675
    Hunters horen sowieso de sterkste te zijn. We zijn de coolste. Kijk naar de classes die ons in het verleden probeerden te benaderen:
    rogue/druid: stelletje leer fetisjisten, gimps horen zich gedragen, anders gaan ze weer de kooi in
    fury warriors: een warrior hoort klappen te krijgen, spec prot kkthnx
    s-priest/mage/warlock: serieus, jullie hebben een jurk aan, pak je stokje en en zwaai er wat mee, dirigenten doen geen schade
    de rest moet healen

    hunters FTW
      woensdag 10 december 2008 @ 11:19:08 #301
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63900716
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 11:17 schreef stbabylon het volgende:
    Kijk naar de classes die ons in het verleden probeerden te benaderen:
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')