Ja, is het ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 05:09 schreef Isabeau het volgende:geen idee, maar misselijk worden door wow spelen klinkt onaangenaam
quote:Is WoW inmiddels al voor de Wii verkrijgbaar?
Lijkt me wel heel gaaf om met de Wii te spelen.
Wat mankeer jij? Tis een PVE servert??quote:Op maandag 8 december 2008 21:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Lekker voor je kut ganker
Met je grizzly hills lv 70 nog wat
GankertGank
Grizzly gankert
Neequote:Op dinsdag 9 december 2008 01:08 schreef msnk het volgende:
Grizzly Hills is toch dat level 30 gebied of niet?
Wel knap dat je heel howling fjord levend door bent gekomen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:28 schreef Basimah het volgende:
Ik ben inmiddels 76
grizzly hills lijkt mij niet aan te raden op level 30
Ligt waarschijnlijk aan de refresh rate van je monitor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 04:54 schreef uwbftp het volgende:
HELP!
Heb net in mijn video settings wat liggen kloten en nu wordt ik misselijk als ik een tijdje speel.
Ik had de UI scale wat verlaagd en ineens voelde ik me beroerd na een tijd, heb een beetje met de hertz liggen klooien maar hoe fix ik dit?:(
Hunters hebben alles nodigquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Hunters hebben die draak ook meer nodig /flex.
Ze moeten van hun fikken van threat gen afblijven, ik vindt het persoonlijk heerlijk om lvl 80 3 man quests te doen soloenquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:20 schreef stbabylon het volgende:
Van GC: We have heard some reports of hunter pets tanking say Nexus, which doesn't have a lot of movement required of the tank. Really though, as others have suggested, the goal is more for them to be able to OT large pulls or group quests. Now pet threat generation (Voidwalkers too) is something we are looking at right now.Dat betekent dus dat threat gen omlaag gaat. Voor mij al rottig want ik vind het gewoon leuk om dungeons te solo-en. Maar dat gooien ze ws. weer zo omlaag dat MM en Surv hunters constant hun pet over-aggro-en. Krijgen we dat weer.
(en ja, ik heb UK en Nexus al ge-pet-tanked (oh en Azul'Nerub), allemaal ruim voor level 80, nu kan ik denk ik elke dungeon pet-tanken zolang niet heroic)
Laat me raden, jij gaat Alliance rollen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:08 schreef msnk het volgende:
Grizzly Hills is toch dat level 30 gebied of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |