Volgens mij kun je als resto zo'n beetje in instances wonen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:09 schreef Ps2K het volgende:
zo weekend hard aan het werk geweest en van 72 naar 75 gegaan. Ideale stretegie, in het weekend ben ik resto en door de week elemental
Hoelang zal het duren voordat een groepje Alliance of Magtheridon dat voor elkaar krijgt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Bosses down trouwens gisteravond, nu lekker rondrijden op m'n black warbear.
Misschien moet ik ook maar eens horde gaan spelenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Bosses down trouwens gisteravond, nu lekker rondrijden op m'n black warbear.
Echt he,quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:22 schreef Murloc het volgende:
[..]
Volgens mij kun je als resto zo'n beetje in instances wonen.
Op mijn server worden altijd wel healers gezocht. Schiet lekker op met xp dan
Haha idd, met die ensidia gasten overalquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:31 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voordat een groepje Alliance of Magtheridon dat voor elkaar krijgt?
Afgelopen zaterdag vanaf 's ochtends tot 's avonds van de ene instance naar de andere geportquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:22 schreef Murloc het volgende:
[..]
Volgens mij kun je als resto zo'n beetje in instances wonen.
Op mijn server worden altijd wel healers gezocht. Schiet lekker op met xp dan
Altijd lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag vanaf 's ochtends tot 's avonds van de ene instance naar de andere geportEn een ander voordeel is dat als je goed healt je door de weeks nog wordt meegevraagd als dps
'Alliance' en 'drea' (er vanuitgaande dat je Draenei bedoelt) is een beetje pleonasme.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:59 schreef magge het volgende:
[..]
Echt he,
Misschien dat ik een Alliance female drea aan maakt
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:04 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
'female' en 'draenei' overigens ook. ^^
Hoe heet je nog maar in WoW? Ik vergeet je naam aldoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Jammer alleen dat die black war bear gewoon een recolor is van de bruine.
[ afbeelding ]
Lelijke inktvishoofd vs chick op hoeven. Keuze lijkt me simpel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Je zou het denken. We hebben iets van 7 draenei in mijn guild, 3 female. De rest ziet er dus niet uit
. Hoewel, het zijn shamans dus in volledig T6 zag het er nog best redelijk uit. Nu niet meer
.
Ik zie eigenlijk nooit female draenei rondsjouwen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Lelijke inktvishoofd vs chick op hoeven. Keuze lijkt me simpel.![]()
[ afbeelding ]
*fap* *fap* *fap*![]()
![]()
Male draenei zijn echt niet om aan te zien. Zelfde reden dat ik niet van orcs en taurens hou. Veel te grof.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:30 schreef Ps2K het volgende:
Ik zie eigenlijk nooit female draenei rondsjouwen...
Die zijn nog enigszins om aan te zien, ook omdat de vrouwelijke versie er echt niet uit zietquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Murloc het volgende:
[..]
Male draenei zijn echt niet om aan te zien. Zelfde reden dat ik niet van orcs en taurens hou. Veel te grof.
Ik houdt altijd het volgende aan:quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Murloc het volgende:
[..]
Male draenei zijn echt niet om aan te zien. Zelfde reden dat ik niet van orcs en taurens hou. Veel te grof.
Zal vanavond ff pic posten van mn toons
Vet, hoe kom je aan die icebear? Ik heet trouwens triptíco, met een accent aigue op de tweede i.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:26 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hoe heet je nog maar in WoW? Ik vergeet je naam aldoor.![]()
<-- Icebear
Je moet ook niet alles in het leven (vooral op een forum) zo serieus nemenquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:48 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Wat mankeer jij? Tis een PVE servert??
Heb daarnaast nog maar 0 HK met Vulvarius.
Ga jij ff gauw je pilletje nemen?
Ik ga eerst mijn lvl 70 undead warlock en/of mage levelen. Of ik daarna nog alliance reroll zie ik dan wel, maar ik denk het niet. Twisting Nether is een prima server als je horde bentquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Laat me raden, jij gaat Alliance rollen?_
[/voorspelbaar]
(En je bedoelt Stranglethorn Vale (STV). Grizlly Hills is lvl 74-76 maar wel met veel daily PvP quests daar.)
Naxx 25 is nog makkelijker.quote:Op maandag 8 december 2008 14:22 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Naxx10 is echt met 2 vingers in de neus en de helft afk prima te doen idd. Naxx25 moet ik nog zien.
Wie ik? Welneeeeeee, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles in het leven (vooral op een forum) zo serieus nemen
[..]
Ik ga eerst mijn lvl 70 undead warlock en/of mage levelen. Of ik daarna nog alliance reroll zie ik dan wel, maar ik denk het niet. Twisting Nether is een prima server als je horde bent
En nee, ik dacht dat Grizly Hills in Hillsbrad zat. Vandaar dat ganker stukje
Jij was ooit mod toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |