Ja man, er bestaan geweldige achievements! Je krijgt een vet coole mount enzo als je Naxx met 21 man doet! Dat is nog eens hardcore!quote:Op zondag 7 december 2008 12:15 schreef msnk het volgende:
Bestaan er nog echte uitdagingen in WOTLK?
quote:Op zondag 7 december 2008 12:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja man, er bestaan geweldige achievements! Je krijgt een vet coole mount enzo als je Naxx met 21 man doet! Dat is nog eens hardcore!
4e try wtf?quote:Op zondag 7 december 2008 06:37 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig als je een tank bent en bekend bent op de server. Dan word je vaak meegevraagd voor heroics en raids.![]()
4e try, overigens.
Ja zat ik ook al naar te kijken. Nou ja je weet natuurlijk niet hoe de staat van pugs op zijn server is.quote:
OT bij die pvp baas?quote:Op zondag 7 december 2008 17:50 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Eerste keer voor velen en OT kreeg niet genoeg healing de eerste paar keer.
Probeer hogger te solo'en.quote:Op zondag 7 december 2008 12:15 schreef msnk het volgende:
Bestaan er nog echte uitdagingen in WOTLK?
quote:Op zondag 7 december 2008 23:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=40432 geloot trouwens
die trinket is superieur omdat ie zon beetje van ELKE spellcast procced.quote:Op zondag 7 december 2008 23:47 schreef revelution het volgende:
HSG hoe is die trinket ten opzichte van een flat stat als int of spirit?
Dat dus, voor mij is het iig de beste trinket die ik kan krijgen met nog een andere erbij. (Ik ben zelf een healer) Als je een raid healed heb je gewoon constant die trinket op max spellpower.quote:Op zondag 7 december 2008 23:49 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
[..]
die trinket is superieur omdat ie zon beetje van ELKE spellcast procced.
Ik zou hem zo inruilen voor mijn trinkets iig
Ben je priest? ik lees dus dat ie ook procced op slowfall, moet je wel veertjes meenenemquote:Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat dus, voor mij is het iig de beste trinket die ik kan krijgen met nog een andere erbij. (Ik ben zelf een healer) Als je een raid healed heb je gewoon constant die trinket op max spellpower.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke easter egg![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 23:55 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
[..]
Ben je priest? ik lees dus dat ie ook procced op slowfall, moet je wel veertjes meenenem
Oh, kijk eens op Armory->Statistics->Deaths->World:Nee ShamanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke easter egghttp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Spinebreaker&n=Hiir
Leuke easter egg trouwens![]()
En Flametongue Totem ook niet te vergetenquote:Op zondag 7 december 2008 23:59 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
Ik ben trouwens beste maatjes met Shamans, Wrath Totem is zalig <3
Sowieso, Shaman is een leuke class, wordt wss mijn eerste (serieuze) alt, mocht ik die ooit rollenquote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En Flametongue Totem ook niet te vergeten
Lol ik heb DK tanks in Blood presencequote:Op maandag 8 december 2008 09:28 schreef Omentuva het volgende:
Gisteren eerste heroics gedaan op m'n Protadin. Violet Hold was alleen uitdagend omdat de DK aan het nooben was en in 't begin met Frost Presence aan stond te DPS'en. Utgarde Keep was boring en AN was ten minste nog een beetje interessant. Eindresultaat: 9 badges en een nieuw wapen / ring uit UK en een nieuw trinket uit AN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |