Dat is zooo irritant. Vooral op zaterdag, lekker druk bij die automaten en dan zijn er mensen die pas hun portemonnee gaan zoeken als ze zien hoeveel ze moeten betalen. En dan wordt er uiteraard betaalt in 5 en 10 centen..quote:Betalen aan een parkeerautomaat. Hoef ook geen 5 minuten te duren.
Dan ben jij langzaamquote:
Haha, ja! De enige reden dat het je niet op zal vallen is als je zelf de veroorzaker bent!quote:
He!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha, ja! De enige reden dat het je niet op zal vallen is als je zelf de veroorzaker bent!Of autistisch
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
pinautomaten zijn ook kut dat van die slome mensen dan ook nog kiezen een bonnetje mee te nemen, maar hem erin laten zitten of meteen op de grond gooien! ;")!
He!quote:
Ja, want alleen domme mensen vergeten dingenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:11 schreef Netsplitter het volgende:
Subklacht: Domme mensen die dingen vergeten waardoor anderen langer moeten wachten voordat ze kunnen pinnen en hun uitrijkaart kunnen halen.
Jup, want jij vergat de punt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:38 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ja, want alleen domme mensen vergeten dingen
Hahaha, Je reageert er ook nog op. Voordat ik op reageer drukte zag ik het, maar ik dacht nog bij mezelf: kijken of iemand er overheen valt. En warempel.quote:
das nog niksquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:52 schreef CasB het volgende:
Slome mensen bij pinautomaten zijn idd heel erg. Al hebben ze in België pinautomaten waar je gewoon niet snel kan pinnen.
Mensen die niet vlot optrekken bij een stoplicht zijn ook vervelend. Mijn auto is ook niet zo snel, maar ik kom wel altijd vlot weg.
En dat zijn ook meestal de mensen die afremmen voor een flauwe bocht.
alles in je klacht zeer herkenbaar!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:08 schreef tong_poh het volgende:
Wat zijn zoveel mensen traag in gewone dagelijkse handelingen. Ik word er helemaal gek van. Ik heb vrijwel noot haast, maar het is toch van het domme dat je 1 minuut moet wachten voor een nadeling die 10 sec duurt.
Voorbeelden:Een bocht nemen met een auto. Dat hoeft niet met 0,001 km/h. Dat kan sneller. Pinnen duurt normaal geen 5 minuten. Betalen aan een parkeerautomaat. Hoef ook geen 5 minuten te duren.
Zo nu moet ik weer terug de mensenmassa in, omdat ik vergeten ben iets uit de stad mee te nemen.
Ziehier, een goed voorbeeld van iemand wiens brein nog even wat extra tijd nodig heeft om gedachtes te formuleren.quote:
En dan na elk muntje van 10 cent op het schermpje kijken of ze er al zijn. Nee? Nog maar eens gaan graven.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is zooo irritant. Vooral op zaterdag, lekker druk bij die automaten en dan zijn er mensen die pas hun portemonnee gaan zoeken als ze zien hoeveel ze moeten betalen. En dan wordt er uiteraard betaalt in 5 en 10 centen..
Inderdaad, ik heb geen haast, maar dat betekend niet dat ik wel wil opschieten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
alles in je klacht zeer herkenbaar!
daar hoef je niet eens haast voor te hebben ofzo, al heb ik alle tijd van de wereld. dan irriteerd het me nog... ik begrijp gewoon niet waarom dat dan zo lang zou moeten duren
Of omdat ik meer te doen heb dan me druk te maken om zulke onzinnige dingen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha, ja! De enige reden dat het je niet op zal vallen is als je zelf de veroorzaker bent!Of autistisch
Als je meer te doen had, zou je je JUIST druk maken om die dingen, omdat jij je er dan ook aan zou storen dat het zo langzaam gingquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Of omdat ik meer te doen heb dan me druk te maken om zulke onzinnige dingen?
Daar kom je nu pas mee? Ik merkte het al na de topictitel gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:05 schreef msnk het volgende:
Was een soort gelijk topic niet al een keer eerder gemaakt? Identiek volgens mij
Aangezien ik nog geen rijbewijs heb vallen 2 van de 3 punten al af.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als je meer te doen had, zou je je JUIST druk maken om die dingen, omdat jij je er dan ook aan zou storen dat het zo langzaam ging
Dat is wel zo. Van die mensen die pas opzoek gaan naar hun portemonnee wanneer ze al aan de beurt zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:13 schreef TC03 het volgende:
Goed topic, vooral over dat pinnen.Sommige mensen kunnen ook extreem lang doen over betalen bij de supermarkt. Portemonnee zoeken, geld zoeken, allemaal handelingen die soms echt 3x zo snel kunnen.
Mijn ouders doen dat ook nog altijd uit gewenning. Elke keer als ik het zie zeg ik dat ze meteen kunnen beginnen, maar blijkbaar zijn ze te oud om nog te lerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Van die mensen die pas opzoek gaan naar hun portemonnee wanneer ze al aan de beurt zijn.
Inderdaad. "Doe mij maar een euh.. frikandel speciaal.... euhm twee patat met... mayo... En euh.... twee kroketten. Of wacht, doe maar één kroket en euh... een kassouflé."quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:22 schreef woodyrs het volgende:
Wat ook frustrerend is bijv. in de friettent. Er staan zeg maar 2 of drie mensen in de rij, maar pas als je aan de beurt bent rustig 5 min. gaan kijken wat je wilt hebben. Stomme schaap, dat had je toch in het kwartier dat je hebt staan wachten in de rij kunnen kijken
Mensen die altijd naar hun trein/bus/tram rennenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
mensen die stil staan op de roltrap, terwijl je haast hebt
Vooral op stations is dat vervelend.. En kent trouwens niet iedereen die 'regel' dat je op een roltrap aan de rechterkant gaat staan zodat de mensen die wel haast hebben links langs kunnen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
Is het een aparte regel? Je moet overal rechts houden, in het verkeer, lopend op straat en dus ook op de roltrap.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral op stations is dat vervelend.. En kent trouwens niet iedereen die 'regel' dat je op een roltrap aan de rechterkant gaat staan zodat de mensen die wel haast hebben links langs kunnen?
Ja het staat in 'kwiwi's roltrap etiquette'quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is het een aparte regel? Je moet overal rechts houden, in het verkeer, lopend op straat en dus ook op de roltrap.
Dan moet je linksquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is het een aparte regel? Je moet overal rechts houden, in het verkeer, lopend op straat en dus ook op de roltrap.
Inderdaad ja, maar ik doelde meer op winkelstraten die alleen voor voetgangers zijn.quote:
Nou bij die Rabobank pinautomaten heb je als nadeel dat als er net iemand voor je is geweest jij even 30secs tot een minuut kan wachten tot die automaat weer gereed is voor de volgende persooonquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pinnen is inderdaad een goed voorbeeld, dat duurt echt maar 20 max. 30 seconden ofzo, hoe presteer je het om over zoiets 2 minuten te doen? Zelfs als ik alle opties uitprobeer enzo lukt me dat niet. Goed topic btw, vooral in de supermarkt o.a. merk ik ook dit soort gedrag.
je ondertitelquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nou bij die Rabobank pinautomaten heb je als nadeel dat als er net iemand voor je is geweest jij even 30secs tot een minuut kan wachten tot die automaat weer gereed is voor de volgende persooonvroeger was dat niet zo.. Geen idee wat dat veroorzaakt eigenlijk..
Ja, en dan boos opkijken als je ze per ongeluk wat opzij duwt als je ze fluks passeert.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
Ja preciesquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en dan boos opkijken als je ze per ongeluk wat opzij duwt als je ze fluks passeert.
Trage betalers bij de kassa supermarkt, slome geschuifel van de mensenmassa op de markt, mensen die stapvoets over een parkeerterrein rijden op zoek naar een gat terwijl je zo al kunt zien dat alles bomvol zit en je de andere kant moet hebben. Een baliemedewerkster die makkelijk een minuut blijft doorkleppen met haar collega terwijl je vingers-trommelend staat te wachten.
Mensen die hun trein/bus/tram missen omdat ze te lam zijn om een stukje te rennenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die altijd naar hun trein/bus/tram rennen
Daarom zit ze ook de hele dag op FOK!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als je meer te doen had, zou je je JUIST druk maken om die dingen, omdat jij je er dan ook aan zou storen dat het zo langzaam ging
NOOES!111 Is dit een persoonlijke aanval?!!?!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:44 schreef ...Dandelion... het volgende:
[..]
Daarom zit ze ook de hele dag op FOK!
Rennen voor de trein/bus/tram is echt voor ultieme faalhazen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mensen die hun trein/bus/tram missen omdat ze te lam zijn om een stukje te rennen![]()
Hoe weet jij trouwens dat bepaalde mensen dat altijd doen? Zie jij altijd dezelfde mensen op het station/bij de halte?
Een half uur later ja, daar ga ik niet op wachten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:03 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Rennen voor de trein/bus/tram is echt voor ultieme faalhazen.
Er komt er (bijna) altijd nog één!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:20 schreef Heremeteit het volgende:
Terechte klacht! In de supermarkt kan het ook heel irritant zijn, zeker als het druk is hebben mensen de neiging om paden te gaan blokkeren en ondertussen staan ze dan verdwaasd om zich heen te kijken. Dat dat kansloze tuig niks te doen heeft is hun probleem, maar op dat moment verdoen ze godverdomme mijn extreem kostbare tijd. Vaak loop ik dan gewoon door, of er nou iemand staat of niet. Dan moeten ze maar wat efficiënter handelen. Het is niet dat ik die mensen heb gevraagd om geboren te worden ofzo.
OMG ja, ik zag het de afgelopen tijd zó vaak gebeuren dat ik dacht dat het een nieuwe trend was.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:04 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
das nog niks![]()
ik rijdt vaak zat achter mensen die afremmen op een recht stuk weg..
als je langzamer wilt laat dan gewoon het gas los idiots
ik werk als vakkenvuller in een supermarkt OMGEINZWEIDR BASH BASHquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:20 schreef Heremeteit het volgende:
Terechte klacht! In de supermarkt kan het ook heel irritant zijn, zeker als het druk is hebben mensen de neiging om paden te gaan blokkeren en ondertussen staan ze dan verdwaasd om zich heen te kijken. Dat dat kansloze tuig niks te doen heeft is hun probleem, maar op dat moment verdoen ze godverdomme mijn extreem kostbare tijd. Vaak loop ik dan gewoon door, of er nou iemand staat of niet. Dan moeten ze maar wat efficiënter handelen. Het is niet dat ik die mensen heb gevraagd om geboren te worden ofzo.
Indd, terwijl ze voordat de bus aan komt rijden nog een peukie staan te rokenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Pinnen idd, erg irritant. Van die mensen die dan uitgebreid gaan nadenken en berekenen hoeveel geld ze nodig hebben ofzo.
Nog irritanter zijn van die chickies bij de bushalte die dan instappen, vervolgens als een gestoorde hun hele handtas door gaan graven op zoek naar hun portemonnee en dan nog moeten zoeken waar ze ook alweer hun OV hebben gelaten. Sta je daar 5 minuten te wachten voordat je naar binnen kan lopen.
En altijd zo'n bejaarde, zul je zien!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:08 schreef Nantes het volgende:
Ik snap die rijen nooit bij de pinautomaat.
Soms staan van die mongolen er serieus 10 min. voor te klungelen, en ja, dan faal je hard.![]()
.
Volgens mij zoek jij het een beetje verkeerd in dit topic. Niemand in dit topic jaagt mensen op. Ze ergeren zich alleen aan mensen die buitengewoon traag zijn in het doen van alles.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:33 schreef Adidah het volgende:
Mensen moeten zich niet zo druk maken. Als je bijvoorbeeld in de supermarkt haast hebt, dan komt dat 9 van de 10 keer domweg door slechte planning. Voor haast in het verkeer idem dito. En over opgefokt mensen bij de pinautomaat wil ik al helemaal niet beginnen.
Als ik door heb dat mensen mij proberen op te jagen dan ga ik altijd expres dwars doen. Dus:Gas terug nemen als mensen gaan kleven. Gaatjes dicht rijden als ik in mijn spiegels iemand aan zie komen die links en rechts aan het inhalen is. Bij de kassa aandachtig mijn kleingeld tellen als ze achter mij lopen te duwen. Expres stil blijven staan op de roltrap als mensen zich onbehouwen langs iedereen heen proberen te wurmen. Lekker langzaam alle pin opties lezen als ik door heb dat mensen al bijna naast je staan omdat ze haast hebben.
Ze zoeken het maar lekker uit. Ik laat mij door niemand opjagen.
Of wat dacht je van die oma's die hun hele tas moeten doorzoeken naar die laatste stuiver om een buskaartje te kopenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Pinnen idd, erg irritant. Van die mensen die dan uitgebreid gaan nadenken en berekenen hoeveel geld ze nodig hebben ofzo.
Nog irritanter zijn van die chickies bij de bushalte die dan instappen, vervolgens als een gestoorde hun hele handtas door gaan graven op zoek naar hun portemonnee en dan nog moeten zoeken waar ze ook alweer hun OV hebben gelaten. Sta je daar 5 minuten te wachten voordat je naar binnen kan lopen.
Als mensen zich ergeren dan gaan ze over het algemeen onbewust zuchten en irritant kont draaien. En als je mijn reactie nogmaals leest, dan zie je dat ik dit alleen doe als mensen zich zichtbaar lopen op te dringen. Sommige mensen lijken wel Duitsers. Iedereen moet gewoon lekker in de rij wachten in zich niet zo druk maken. In veel situaties hebben ze die extra druk volledig aan zichzelf te wijten. Mensen die zich ergeren aan "trage mensen" zouden er beter aan doen om eerst eens naar zichzelf te kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:41 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Volgens mij zoek jij het een beetje verkeerd in dit topic. Niemand in dit topic jaagt mensen op. Ze ergeren zich alleen aan mensen die buitengewoon traag zijn in het doen van alles.
Wat betreft die punten die je opnoemt. De eerste 2 kan ik nog begrijpen. De derde ook nog, maar dat ligt aan de situatie. Maar de laatste 2 zijn gewoon asshole gedrag. Neem rustig je tijd, maar expres langzaam doen is een stuk kinderachtiger dan dat gehaaste gedrag van hun. Jij doet het bewust hun waarschijnlijk niet.
Wie zegt, dat ik niet eerst naar mezelf kijk. Feit is gewoon dat er mensen zijn die buitengewoon traag zijn. En dat heeft niks met haast te maken. Ik heb geen zin om mijn tijd die ik op deze planeet heb te verpesten aan mensen die veels te langzaam zijn. Tuurlijk moet je in het dagelijks leven veel wachten. Heb ik ook geen probleem mee. Maar er zijn mensen die 0,0 besef hebben dat er anderen op de wereld zijn die wat beters te doen hebben dan te wachten todat iemand hun boodschappen van 20 euro betaalt met muntjes van 10 cent.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:53 schreef Adidah het volgende:
Mensen die zich ergeren aan "trage mensen" zouden er beter aan doen om eerst eens naar zichzelf te kijken.
Natuurlijk heb je dat soort mensen. Ik vraag mij alleen af of het nut heeft om je daar aan te gaan ergeren. In de meeste gevallen schiet je er niets mee op, behalve dat je er chagrijnig van wordt. Maar misschien heb ik er een heel andere kijk op omdat ik een periode in Afrika hebt gewoond. Daar zijn mensen pas echt traagquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:05 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Wie zegt, dat ik niet eerst naar mezelf kijk. Feit is gewoon dat er mensen zijn die buitengewoon traag zijn. En dat heeft niks met haast te maken. Ik heb geen zin om mijn tijd die ik op deze planeet heb te verpesten aan mensen die veels te langzaam zijn. Tuurlijk moet je in het dagelijks leven veel wachten. Heb ik ook geen probleem mee. Maar er zijn mensen die 0,0 besef hebben dat er anderen op de wereld zijn die wat beters te doen hebben dan te wachten todat iemand hun boodschappen van 20 euro betaalt met muntjes van 10 cent.
Ook als ik alle tijd van de wereld heb erger ik me aan treuzelaars, zowel in de supermarkt, als bij de pinautomaat, als op de wegquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:53 schreef Adidah het volgende:
[..]
... In veel situaties hebben ze die extra druk volledig aan zichzelf te wijten. Mensen die zich ergeren aan "trage mensen" zouden er beter aan doen om eerst eens naar zichzelf te kijken.
Ach ja, we staan bekend als een echt "klaag volk" dus zo vreemd vind ik dat nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:20 schreef Sigg het volgende:
[..]
Ook als ik alle tijd van de wereld heb erger ik me aan treuzelaars, zowel in de supermarkt, als bij de pinautomaat, als op de weg
Ligt aan wat de definieert als "iets trager".quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je dat soort mensen. Ik vraag mij alleen af of het nut heeft om je daar aan te gaan ergeren. In de meeste gevallen schiet je er niets mee op, behalve dat je er chagrijnig van wordt. Maar misschien heb ik er een heel andere kijk op omdat ik een periode in Afrika hebt gewoond. Daar zijn mensen pas echt traag. Ik kan mij in Nederland in ieder geval niet druk maken om mensen die er "iets langer" over doen.
Verkapte "ik heb in afrika gewoond" -post. Who the fuck cares man..quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Maar misschien heb ik er een heel andere kijk op omdat ik een periode in Afrika hebt gewoond.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:33 schreef Adidah het volgende:
Mensen moeten zich niet zo druk maken. Als je bijvoorbeeld in de supermarkt haast hebt, dan komt dat 9 van de 10 keer domweg door slechte planning. Voor haast in het verkeer idem dito. En over opgefokt mensen bij de pinautomaat wil ik al helemaal niet beginnen.
Als ik door heb dat mensen mij proberen op te jagen dan ga ik altijd expres dwars doen. Dus:Gas terug nemen als mensen gaan kleven. Gaatjes dicht rijden als ik in mijn spiegels iemand aan zie komen die links en rechts aan het inhalen is. Bij de kassa aandachtig mijn kleingeld tellen als ze achter mij lopen te duwen. Expres stil blijven staan op de roltrap als mensen zich onbehouwen langs iedereen heen proberen te wurmen. Lekker langzaam alle pin opties lezen als ik door heb dat mensen al bijna naast je staan omdat ze haast hebben.
Jij blijkbaar. Anders had je ook niet gereageerd, stumperd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Verkapte "ik heb in afrika gewoond" -post. Who the fuck cares man..
Als dat zo was, dan had ik het nog een béétje kunnen begrijpenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
En altijd zo'n bejaarde, zul je zien!![]()
Het OV gaat echt niet kapot omdat mensen op het laatste moment instappenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Mensen die op het allerlaatste moment de tram/bus/metro/trein instappen (zodat je je volgende aansluiting mist).
Dat zijn de mensen die het OV kapot maken!![]()
Wat voor dikke vingers moet iemand wel niet hebben om niet op de knopjes van een pinautomaat te kunne drukkenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:55 schreef Nantes het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan had ik het nog een béétje kunnen begrijpen, maar het zijn vaak dikke mutsen die gewoonweg te dikke vingerts hebben om fatsoenlijk hun pincode en dergelijke in te kunnen toetsen. Dat is dan mijn meest briljante verklaring.
Idd. Van die domme wijven die 5 minuten in de rij staan bij een kassa en pas hun portemonnee uit een giga tas gaan graaien als ze het bedrag horenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:13 schreef TC03 het volgende:
Goed topic, vooral over dat pinnen.Sommige mensen kunnen ook extreem lang doen over betalen bij de supermarkt. Portemonnee zoeken, geld zoeken, allemaal handelingen die soms echt 3x zo snel kunnen.
Ik heb ook in (Oost-)Afrika gewoond, en inderdaad daar is alles er op ingesteld dat men traag en inefficiënt handelt. Dat is de mentaliteit en vooral cultureel bepaald. Je ziet ook hoe goed het over het algemeen gaat met dat continent.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Maar misschien heb ik er een heel andere kijk op omdat ik een periode in Afrika hebt gewoond.
Maar is het nou zo moeilijk om rechts aan te houden op de roltrap?quote:Op zondag 7 december 2008 00:59 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het OV gaat echt niet kapot omdat mensen op het laatste moment instappen. Wat een domme opmerking.
je maakt aannames, en daarop baseer je je reactie (expres hinderen)quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:33 schreef Adidah het volgende:
dan denk ik dat je succesvoller bent met "haast"quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:17 schreef Adidah het volgende:
Maar misschien heb ik er een heel andere kijk op omdat ik een periode in Afrika hebt gewoond. Daar zijn mensen pas echt traag. Ik kan mij in Nederland in ieder geval niet druk maken om mensen die er "iets langer" over doen.
Als je geen haast hebt, is er ook geen reden om hard te rijden. Dus er is niets kinderachtig aan. Dit gaat ook op in andere situaties. Je bent echt niet veel eerder op je eindbestemming als je bijvoorbeeld op de roltrap gaan rennen. Dat kleine stukje is niet significant. Daarnaast is er in veel gevallen ook een trap, dus roltrap duwers moeten niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
je maakt aannames, en daarop baseer je je reactie (expres hinderen)
maar je aannames zijn verkeerd. iemand die hard wilt rijden hoeft niet perse haast te hebben, of slechte planning....
je bent ook nog eens erg kinderachtig!
Dat bepaal ik mooi zelf wel, of ik een reden heb om te hard te rijden. En door treuzelaars op weg en bij de pin heb ik haast in de supermarkt. Ik heb overigens altijd haast. Leven is al veel te kort en probeer zoveel mogelijk te doen. Als jij toch geen haast heb, zout dan mooi op voor mij.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als je geen haast hebt, is er ook geen reden om hard te rijden. Dus er is niets kinderachtig aan. Dit gaat ook op in andere situaties. Je bent echt niet veel eerder op je eindbestemming als je bijvoorbeeld op de roltrap gaan rennen. Dat kleine stukje is niet significant. Daarnaast is er in veel gevallen ook een trap, dus roltrap duwers moeten niet zo zeuren.
Wat ben jij een asociale klootzak.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:33 schreef Adidah het volgende:
jij bepaald voor anderen wat wel of geen reden is?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als je geen haast hebt, is er ook geen reden om hard te rijden.
En ik bepaal mooi zelf wel wie ik voor de voeten wil lopen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:13 schreef Casos het volgende:
[..]
Dat bepaal ik mooi zelf wel, of ik een reden heb om te hard te rijden. En door treuzelaars op weg en bij de pin heb ik haast in de supermarkt. Ik heb overigens altijd haast. Leven is al veel te kort en probeer zoveel mogelijk te doen. Als jij toch geen haast heb, zout dan mooi op voor mij.
Nee, maar ik geef alleen maar aan dat je niet moet huilen als niet iedereen vrij toegang verleend als je haast hebt. En hard rijden omdat het leuk is, vind ik overigens geen reden hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
jij bepaald voor anderen wat wel of geen reden is?
ik huil niet. ik sluit achteraan aan en wacht tot er iemand aan de kant gaat. (simpel hequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:36 schreef Adidah het volgende:
Nee, maar ik geef alleen maar aan dat je niet moet huilen
Je moet het wel in de juiste context plaatsen. Als je mijn eerste reactie nog eens goed doorleest dan zie je dat ik dat alleen bij onbeschofte boeren doe. Dan heb ik het bijvoorbeeld over mensen die menen iedereen links en rechts te kunnen inhalen. En over individuen die, als het druk is op de roltrap, zich toch te goed voelen om gewoon even stil te blijven staan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik huil niet. ik sluit achteraan aan en wacht tot er iemand aan de kant gaat. (simpel he)
maar wat ik dan niet begrijp, is dat jij dan expres NIET aan de kant gaat, dat is kinderachtig
Dus dit vind jij sociaal?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wat ben jij een asociale klootzak.
mensen als jij mag je gerust rechts inhalen. ... want aan de kant ga je toch niet,..quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:12 schreef Adidah het volgende:
Dan heb ik het bijvoorbeeld over mensen die menen iedereen links en rechts te kunnen inhalen.
Soms moet je wel als je aansluiting erg krap is. Het is of 1 uur wachten of even 1 minuutje sprintje trekken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die altijd naar hun trein/bus/tram rennen
Hier stopte ik al met lezen, want jij hebt er werkelijk niets van begrepen. Maar je mag gerust nog even mijn reacties goed doorlezen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
mensen als jij mag je gerust rechts inhalen. ...
Of die urban RnB gekleurde meisjes die ALTIJD met losgeld hun kaartje betalen, 1 kaartje maar altijd, het komt nooit bij ze op een strippenkaart te kopen ofzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ja mits bestuurder ervoor zich gewoon aan de normale snelheid houd. En niet 80 gaat rijden waar 100 mag of 100 waar 120 mag. Gewoon 120.quote:
Links -> nee, Rechts -> jaquote:Links en rechts met de auto inhalen.
Ja asociaal. Behalve als mr/mvr voor 3 producten de gehele baan gaat gebruiken.quote:Bij de kassa je spullen al bijna op de boodschappen van je voorganger leggen.
Nee, kut Nederlanders moeten gewoon leren om een rechte rij te vormen aan de rechterkant zodat er aan de linkerkant van de roltap mensen kunnen rennen als ze haast hebben. In England is dat heel normaal.quote:Op een volle roltrap jezelf door de menigte proberen te wurmen.
Ja op voorwaarde dat mr/mvr al langer dan 2 minuten staat te pinnen.quote:Naast iemand gaan staan die nog staat te pinnen.
die opmerking is heel duidelijk als grap, ik heb er maarliefst 2!!!!! smiley;s in gezet voor de zekerheidquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:35 schreef Adidah het volgende:
[..]
Hier stopte ik al met lezen, want jij hebt er werkelijk niets van begrepen. Maar je mag gerust nog even mijn reacties goed doorlezen.
Daar kun je rustig wat van zeggen, want dat is gewoon asociaal. Al zijn het -naar mijn ervaring- meestal oude dametjes die dit doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:18 schreef MMUFC het volgende:
Wat ik irritant vind is als mensen een volle kar hebben bij het boodschappen doen. Op hun gemak hun spullen op de band leggen. Vervolgens op het gemak inpakken(halverwege het inpakken is de kassiere al klaar met scannen). En pas als ze klaar zijn met inpakken hun portomonee pakken(het liefst ingegraven in hun net ingepakte tas..)
Jij bent echt een lul, lekker kinderachtig. Ik hoop dat je er trots op bentquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:33 schreef Adidah het volgende:
Absoluut met je eens.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef shroomer het volgende:
Mensen weten niet dat je links moet staan op de roltrap. Is nog niet ingebakken hier. Maar verwacht dat er wel een keer bordjes geplaatst gaan worden op diverse plekken. Zoals bv. in Engeland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie tegenwoordig steeds meer bordjes op stations, goede zaak!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef shroomer het volgende:
Mensen weten niet dat je links moet staan op de roltrap. Is nog niet ingebakken hier. Maar verwacht dat er wel een keer bordjes geplaatst gaan worden op diverse plekken. Zoals bv. in Engeland.
Eerder vertrekken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:33 schreef Adidah het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |