abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:49:55 #26
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_63780847
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:42 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Jup, want jij vergat de punt.
Hahaha, Je reageert er ook nog op. Voordat ik op reageer drukte zag ik het, maar ik dacht nog bij mezelf: kijken of iemand er overheen valt. En warempel.
Horrible Cunt!
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:51:57 #27
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63780896
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_63780918
Slome mensen bij pinautomaten zijn idd heel erg. Al hebben ze in België pinautomaten waar je gewoon niet snel kan pinnen.

Mensen die niet vlot optrekken bij een stoplicht zijn ook vervelend. Mijn auto is ook niet zo snel, maar ik kom wel altijd vlot weg.

En dat zijn ook meestal de mensen die afremmen voor een flauwe bocht.
pi_63781192
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:52 schreef CasB het volgende:
Slome mensen bij pinautomaten zijn idd heel erg. Al hebben ze in België pinautomaten waar je gewoon niet snel kan pinnen.

Mensen die niet vlot optrekken bij een stoplicht zijn ook vervelend. Mijn auto is ook niet zo snel, maar ik kom wel altijd vlot weg.

En dat zijn ook meestal de mensen die afremmen voor een flauwe bocht.
das nog niks

ik rijdt vaak zat achter mensen die afremmen op een recht stuk weg..
als je langzamer wilt laat dan gewoon het gas los idiots
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_63781284
eens.
fucking bejaarden. BEDANKT VOOR HET NALATEN VAN ZO'N REGELGEIL NAZILAND
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:20:14 #31
126795 Kaptein
Van de stoomboot
pi_63781585
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:13 schreef Maringo het volgende:
*druk op ja! DRUK OP JA!*
Jochem Myjer
Verbum domini lucerna pedibus nostris.
pi_63782375
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:08 schreef tong_poh het volgende:
Wat zijn zoveel mensen traag in gewone dagelijkse handelingen. Ik word er helemaal gek van. Ik heb vrijwel noot haast, maar het is toch van het domme dat je 1 minuut moet wachten voor een nadeling die 10 sec duurt.
Voorbeelden:
  • Een bocht nemen met een auto. Dat hoeft niet met 0,001 km/h. Dat kan sneller.
  • Pinnen duurt normaal geen 5 minuten.
  • Betalen aan een parkeerautomaat. Hoef ook geen 5 minuten te duren.

Zo nu moet ik weer terug de mensenmassa in, omdat ik vergeten ben iets uit de stad mee te nemen.
  • alles in je klacht zeer herkenbaar!
    daar hoef je niet eens haast voor te hebben ofzo, al heb ik alle tijd van de wereld. dan irriteerd het me nog... ik begrijp gewoon niet waarom dat dan zo lang zou moeten duren
    pi_63782510
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:11 schreef Smart_ass het volgende:
    Nooit over nagedacht eigenlijk.
    Ziehier, een goed voorbeeld van iemand wiens brein nog even wat extra tijd nodig heeft om gedachtes te formuleren.

Toen ik nog in de wieg lag bracht mijn brein deze kwestie al naar voren.
    Cool story, Hansel.
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:27:56 #34
    41051 Rasing
    Taalnazis vereinigt euch!
    pi_63783369
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:14 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat is zooo irritant. Vooral op zaterdag, lekker druk bij die automaten en dan zijn er mensen die pas hun portemonnee gaan zoeken als ze zien hoeveel ze moeten betalen. En dan wordt er uiteraard betaalt in 5 en 10 centen..
    En dan na elk muntje van 10 cent op het schermpje kijken of ze er al zijn. Nee? Nog maar eens gaan graven.
    Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
    Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
    pi_63783494
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 13:50 schreef rival het volgende:

[..]

alles in je klacht zeer herkenbaar!
    daar hoef je niet eens haast voor te hebben ofzo, al heb ik alle tijd van de wereld. dan irriteerd het me nog... ik begrijp gewoon niet waarom dat dan zo lang zou moeten duren
    Inderdaad, ik heb geen haast, maar dat betekend niet dat ik wel wil opschieten.
    pi_63783727
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:18 schreef Nijns het volgende:

[..]

Haha, ja! De enige reden dat het je niet op zal vallen is als je zelf de veroorzaker bent! Of autistisch
    Of omdat ik meer te doen heb dan me druk te maken om zulke onzinnige dingen?
      vrijdag 5 december 2008 @ 15:01:55 #37
    221112 Nijns
    soms een beetje stout
    pi_63784227
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 14:43 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Of omdat ik meer te doen heb dan me druk te maken om zulke onzinnige dingen?
    Als je meer te doen had, zou je je JUIST druk maken om die dingen, omdat jij je er dan ook aan zou storen dat het zo langzaam ging
    Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
    Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
      vrijdag 5 december 2008 @ 15:05:51 #38
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_63784319
    Was een soort gelijk topic niet al een keer eerder gemaakt? Identiek volgens mij
    AFC AJAX
    pi_63784354
    ik post nu pas

sorry
    pi_63784379
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 15:05 schreef msnk het volgende:
    Was een soort gelijk topic niet al een keer eerder gemaakt? Identiek volgens mij
    Daar kom je nu pas mee? Ik merkte het al na de topictitel gelezen te hebben.

Verder overigens terechte klacht. Ik erger mij echt aan mensen die bijvoorbeeld in restaurants een half uur nodig hebben om een keuze te maken en dan als de serveerster de bestelling opneemt nog eens 5 minuten door het menu gaan zitten bladeren.
    Cool story, Hansel.
    pi_63784435
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 15:01 schreef Nijns het volgende:

[..]

Als je meer te doen had, zou je je JUIST druk maken om die dingen, omdat jij je er dan ook aan zou storen dat het zo langzaam ging
    Aangezien ik nog geen rijbewijs heb vallen 2 van de 3 punten al af.
      vrijdag 5 december 2008 @ 15:13:31 #42
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_63784470
    Goed topic, vooral over dat pinnen. Sommige mensen kunnen ook extreem lang doen over betalen bij de supermarkt. Portemonnee zoeken, geld zoeken, allemaal handelingen die soms echt 3x zo snel kunnen.
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_63784520
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 15:13 schreef TC03 het volgende:
    Goed topic, vooral over dat pinnen. Sommige mensen kunnen ook extreem lang doen over betalen bij de supermarkt. Portemonnee zoeken, geld zoeken, allemaal handelingen die soms echt 3x zo snel kunnen.
    Dat is wel zo. Van die mensen die pas opzoek gaan naar hun portemonnee wanneer ze al aan de beurt zijn.
    pi_63784622
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 15:15 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dat is wel zo. Van die mensen die pas opzoek gaan naar hun portemonnee wanneer ze al aan de beurt zijn.
    Mijn ouders doen dat ook nog altijd uit gewenning. Elke keer als ik het zie zeg ik dat ze meteen kunnen beginnen, maar blijkbaar zijn ze te oud om nog te leren

Ohja, en mensen die niet meteen beginnen te pinnen "omdat ze dat apparaatje niet vertrouwen" tot de goede hoeveelheid op het schermpje staat _!
    Cool story, Hansel.
    pi_63784625
    Ik heb er vooral last van in de supermarkt. mensen met een volle kar, eerst alles aan laten slaan, als alles is aangeslaan pas de portemonee pakken, erachter komen dat ze niet genoeg geld hebben (+ schaapachtig lachen) daarna in een andere tas de pinpas pakken en betalen, en daarna pas alles inpakken. Dr zijn zelfs schapen die het nog presteren om voor de uitgang nog even de kassabon gaan bekijken en dan raar aankijken als ik lichtelijk geirriteerd vraag of ik er langs mag.
    pi_63784686
    Wat ook frustrerend is bijv. in de friettent. Er staan zeg maar 2 of drie mensen in de rij, maar pas als je aan de beurt bent rustig 5 min. gaan kijken wat je wilt hebben. Stomme schaap, dat had je toch in het kwartier dat je hebt staan wachten in de rij kunnen kijken
      vrijdag 5 december 2008 @ 15:27:55 #47
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_63784802
    Goeie klacht.. als toevoeging: Mensen die met pin willen afrekenen bij de kassa.

Als ze boodschappen gaan doen weten ze al dat ze geen cash bij zich hebben, dan laden ze allll die boodschappen in hun tas om vervolgens nog eens de JUISTE pinpas te zoeken om die door die gleuf te halen.
    Mensen: DAT KAN METEEN AL!
    Ik verdoe minuten per dag met het wachten op andere mensen, niet wegrijden bij groen licht, onder de max snelheid rijden, sleutels zoeken om een deur te openen, etc.. er zijn nog meer mensen op deze aartkloot hoor!
    The truth was in here.
      vrijdag 5 december 2008 @ 15:33:24 #48
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_63784921
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 15:22 schreef woodyrs het volgende:
    Wat ook frustrerend is bijv. in de friettent. Er staan zeg maar 2 of drie mensen in de rij, maar pas als je aan de beurt bent rustig 5 min. gaan kijken wat je wilt hebben. Stomme schaap, dat had je toch in het kwartier dat je hebt staan wachten in de rij kunnen kijken
    Inderdaad. "Doe mij maar een euh.. frikandel speciaal.... euhm twee patat met... mayo... En euh.... twee kroketten. Of wacht, doe maar één kroket en euh... een kassouflé."
    Ten percent faster with a sturdier frame
      FOK!fotograaf vrijdag 5 december 2008 @ 15:48:52 #49
    160750 moonmovies
    zeg maar Peer...
    pi_63785231
    mensen die stil staan op de roltrap, terwijl je haast hebt
    Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
    -------------------------------------
    www.theinvision.nl
    pi_63785269
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
    mensen die stil staan op de roltrap, terwijl je haast hebt
    Mensen die altijd naar hun trein/bus/tram rennen
    Cool story, Hansel.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: