Hahaha, Je reageert er ook nog op. Voordat ik op reageer drukte zag ik het, maar ik dacht nog bij mezelf: kijken of iemand er overheen valt. En warempel.quote:
das nog niksquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:52 schreef CasB het volgende:
Slome mensen bij pinautomaten zijn idd heel erg. Al hebben ze in België pinautomaten waar je gewoon niet snel kan pinnen.
Mensen die niet vlot optrekken bij een stoplicht zijn ook vervelend. Mijn auto is ook niet zo snel, maar ik kom wel altijd vlot weg.
En dat zijn ook meestal de mensen die afremmen voor een flauwe bocht.
alles in je klacht zeer herkenbaar!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:08 schreef tong_poh het volgende:
Wat zijn zoveel mensen traag in gewone dagelijkse handelingen. Ik word er helemaal gek van. Ik heb vrijwel noot haast, maar het is toch van het domme dat je 1 minuut moet wachten voor een nadeling die 10 sec duurt.
Voorbeelden:Een bocht nemen met een auto. Dat hoeft niet met 0,001 km/h. Dat kan sneller. Pinnen duurt normaal geen 5 minuten. Betalen aan een parkeerautomaat. Hoef ook geen 5 minuten te duren.
Zo nu moet ik weer terug de mensenmassa in, omdat ik vergeten ben iets uit de stad mee te nemen.
Ziehier, een goed voorbeeld van iemand wiens brein nog even wat extra tijd nodig heeft om gedachtes te formuleren.quote:
En dan na elk muntje van 10 cent op het schermpje kijken of ze er al zijn. Nee? Nog maar eens gaan graven.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is zooo irritant. Vooral op zaterdag, lekker druk bij die automaten en dan zijn er mensen die pas hun portemonnee gaan zoeken als ze zien hoeveel ze moeten betalen. En dan wordt er uiteraard betaalt in 5 en 10 centen..
Inderdaad, ik heb geen haast, maar dat betekend niet dat ik wel wil opschieten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
alles in je klacht zeer herkenbaar!
daar hoef je niet eens haast voor te hebben ofzo, al heb ik alle tijd van de wereld. dan irriteerd het me nog... ik begrijp gewoon niet waarom dat dan zo lang zou moeten duren
Of omdat ik meer te doen heb dan me druk te maken om zulke onzinnige dingen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha, ja! De enige reden dat het je niet op zal vallen is als je zelf de veroorzaker bent!Of autistisch
Als je meer te doen had, zou je je JUIST druk maken om die dingen, omdat jij je er dan ook aan zou storen dat het zo langzaam gingquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Of omdat ik meer te doen heb dan me druk te maken om zulke onzinnige dingen?
Daar kom je nu pas mee? Ik merkte het al na de topictitel gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:05 schreef msnk het volgende:
Was een soort gelijk topic niet al een keer eerder gemaakt? Identiek volgens mij
Aangezien ik nog geen rijbewijs heb vallen 2 van de 3 punten al af.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als je meer te doen had, zou je je JUIST druk maken om die dingen, omdat jij je er dan ook aan zou storen dat het zo langzaam ging
Dat is wel zo. Van die mensen die pas opzoek gaan naar hun portemonnee wanneer ze al aan de beurt zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:13 schreef TC03 het volgende:
Goed topic, vooral over dat pinnen.Sommige mensen kunnen ook extreem lang doen over betalen bij de supermarkt. Portemonnee zoeken, geld zoeken, allemaal handelingen die soms echt 3x zo snel kunnen.
Mijn ouders doen dat ook nog altijd uit gewenning. Elke keer als ik het zie zeg ik dat ze meteen kunnen beginnen, maar blijkbaar zijn ze te oud om nog te lerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Van die mensen die pas opzoek gaan naar hun portemonnee wanneer ze al aan de beurt zijn.
Inderdaad. "Doe mij maar een euh.. frikandel speciaal.... euhm twee patat met... mayo... En euh.... twee kroketten. Of wacht, doe maar één kroket en euh... een kassouflé."quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:22 schreef woodyrs het volgende:
Wat ook frustrerend is bijv. in de friettent. Er staan zeg maar 2 of drie mensen in de rij, maar pas als je aan de beurt bent rustig 5 min. gaan kijken wat je wilt hebben. Stomme schaap, dat had je toch in het kwartier dat je hebt staan wachten in de rij kunnen kijken
Mensen die altijd naar hun trein/bus/tram rennenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
mensen die stil staan op de roltrap, terwijl je haast hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |