Als je geen haast hebt, is er ook geen reden om hard te rijden. Dus er is niets kinderachtig aan. Dit gaat ook op in andere situaties. Je bent echt niet veel eerder op je eindbestemming als je bijvoorbeeld op de roltrap gaan rennen. Dat kleine stukje is niet significant. Daarnaast is er in veel gevallen ook een trap, dus roltrap duwers moeten niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
je maakt aannames, en daarop baseer je je reactie (expres hinderen)
maar je aannames zijn verkeerd. iemand die hard wilt rijden hoeft niet perse haast te hebben, of slechte planning....
je bent ook nog eens erg kinderachtig!
Dat bepaal ik mooi zelf wel, of ik een reden heb om te hard te rijden. En door treuzelaars op weg en bij de pin heb ik haast in de supermarkt. Ik heb overigens altijd haast. Leven is al veel te kort en probeer zoveel mogelijk te doen. Als jij toch geen haast heb, zout dan mooi op voor mij.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als je geen haast hebt, is er ook geen reden om hard te rijden. Dus er is niets kinderachtig aan. Dit gaat ook op in andere situaties. Je bent echt niet veel eerder op je eindbestemming als je bijvoorbeeld op de roltrap gaan rennen. Dat kleine stukje is niet significant. Daarnaast is er in veel gevallen ook een trap, dus roltrap duwers moeten niet zo zeuren.
Wat ben jij een asociale klootzak.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:33 schreef Adidah het volgende:
Mensen moeten zich niet zo druk maken. Als je bijvoorbeeld in de supermarkt haast hebt, dan komt dat 9 van de 10 keer domweg door slechte planning. Voor haast in het verkeer idem dito. En over opgefokt mensen bij de pinautomaat wil ik al helemaal niet beginnen.
Als ik door heb dat mensen mij proberen op te jagen dan ga ik altijd expres dwars doen. Dus:Gas terug nemen als mensen gaan kleven. Gaatjes dicht rijden als ik in mijn spiegels iemand aan zie komen die links en rechts aan het inhalen is. Bij de kassa aandachtig mijn kleingeld tellen als ze achter mij lopen te duwen. Expres stil blijven staan op de roltrap als mensen zich onbehouwen langs iedereen heen proberen te wurmen. Lekker langzaam alle pin opties lezen als ik door heb dat mensen al bijna naast je staan omdat ze haast hebben.
Ze zoeken het maar lekker uit. Ik laat mij door niemand opjagen.
jij bepaald voor anderen wat wel of geen reden is?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als je geen haast hebt, is er ook geen reden om hard te rijden.
En ik bepaal mooi zelf wel wie ik voor de voeten wil lopen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:13 schreef Casos het volgende:
[..]
Dat bepaal ik mooi zelf wel, of ik een reden heb om te hard te rijden. En door treuzelaars op weg en bij de pin heb ik haast in de supermarkt. Ik heb overigens altijd haast. Leven is al veel te kort en probeer zoveel mogelijk te doen. Als jij toch geen haast heb, zout dan mooi op voor mij.
Nee, maar ik geef alleen maar aan dat je niet moet huilen als niet iedereen vrij toegang verleend als je haast hebt. En hard rijden omdat het leuk is, vind ik overigens geen reden hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
jij bepaald voor anderen wat wel of geen reden is?
ik huil niet. ik sluit achteraan aan en wacht tot er iemand aan de kant gaat. (simpel hequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:36 schreef Adidah het volgende:
Nee, maar ik geef alleen maar aan dat je niet moet huilen
Je moet het wel in de juiste context plaatsen. Als je mijn eerste reactie nog eens goed doorleest dan zie je dat ik dat alleen bij onbeschofte boeren doe. Dan heb ik het bijvoorbeeld over mensen die menen iedereen links en rechts te kunnen inhalen. En over individuen die, als het druk is op de roltrap, zich toch te goed voelen om gewoon even stil te blijven staan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik huil niet. ik sluit achteraan aan en wacht tot er iemand aan de kant gaat. (simpel he)
maar wat ik dan niet begrijp, is dat jij dan expres NIET aan de kant gaat, dat is kinderachtig
Dus dit vind jij sociaal?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wat ben jij een asociale klootzak.
mensen als jij mag je gerust rechts inhalen. ... want aan de kant ga je toch niet,..quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:12 schreef Adidah het volgende:
Dan heb ik het bijvoorbeeld over mensen die menen iedereen links en rechts te kunnen inhalen.
Soms moet je wel als je aansluiting erg krap is. Het is of 1 uur wachten of even 1 minuutje sprintje trekken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die altijd naar hun trein/bus/tram rennen
Hier stopte ik al met lezen, want jij hebt er werkelijk niets van begrepen. Maar je mag gerust nog even mijn reacties goed doorlezen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
mensen als jij mag je gerust rechts inhalen. ...
Of die urban RnB gekleurde meisjes die ALTIJD met losgeld hun kaartje betalen, 1 kaartje maar altijd, het komt nooit bij ze op een strippenkaart te kopen ofzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Pinnen idd, erg irritant. Van die mensen die dan uitgebreid gaan nadenken en berekenen hoeveel geld ze nodig hebben ofzo.
Nog irritanter zijn van die chickies bij de bushalte die dan instappen, vervolgens als een gestoorde hun hele handtas door gaan graven op zoek naar hun portemonnee en dan nog moeten zoeken waar ze ook alweer hun OV hebben gelaten. Sta je daar 5 minuten te wachten voordat je naar binnen kan lopen.
Ja mits bestuurder ervoor zich gewoon aan de normale snelheid houd. En niet 80 gaat rijden waar 100 mag of 100 waar 120 mag. Gewoon 120.quote:
Links -> nee, Rechts -> jaquote:Links en rechts met de auto inhalen.
Ja asociaal. Behalve als mr/mvr voor 3 producten de gehele baan gaat gebruiken.quote:Bij de kassa je spullen al bijna op de boodschappen van je voorganger leggen.
Nee, kut Nederlanders moeten gewoon leren om een rechte rij te vormen aan de rechterkant zodat er aan de linkerkant van de roltap mensen kunnen rennen als ze haast hebben. In England is dat heel normaal.quote:Op een volle roltrap jezelf door de menigte proberen te wurmen.
Ja op voorwaarde dat mr/mvr al langer dan 2 minuten staat te pinnen.quote:Naast iemand gaan staan die nog staat te pinnen.
die opmerking is heel duidelijk als grap, ik heb er maarliefst 2!!!!! smiley;s in gezet voor de zekerheidquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:35 schreef Adidah het volgende:
[..]
Hier stopte ik al met lezen, want jij hebt er werkelijk niets van begrepen. Maar je mag gerust nog even mijn reacties goed doorlezen.
Daar kun je rustig wat van zeggen, want dat is gewoon asociaal. Al zijn het -naar mijn ervaring- meestal oude dametjes die dit doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:18 schreef MMUFC het volgende:
Wat ik irritant vind is als mensen een volle kar hebben bij het boodschappen doen. Op hun gemak hun spullen op de band leggen. Vervolgens op het gemak inpakken(halverwege het inpakken is de kassiere al klaar met scannen). En pas als ze klaar zijn met inpakken hun portomonee pakken(het liefst ingegraven in hun net ingepakte tas..)
Jij bent echt een lul, lekker kinderachtig. Ik hoop dat je er trots op bentquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:33 schreef Adidah het volgende:
Mensen moeten zich niet zo druk maken. Als je bijvoorbeeld in de supermarkt haast hebt, dan komt dat 9 van de 10 keer domweg door slechte planning. Voor haast in het verkeer idem dito. En over opgefokt mensen bij de pinautomaat wil ik al helemaal niet beginnen.
Als ik door heb dat mensen mij proberen op te jagen dan ga ik altijd expres dwars doen. Dus:Gas terug nemen als mensen gaan kleven. Gaatjes dicht rijden als ik in mijn spiegels iemand aan zie komen die links en rechts aan het inhalen is. Bij de kassa aandachtig mijn kleingeld tellen als ze achter mij lopen te duwen. Expres stil blijven staan op de roltrap als mensen zich onbehouwen langs iedereen heen proberen te wurmen. Lekker langzaam alle pin opties lezen als ik door heb dat mensen al bijna naast je staan omdat ze haast hebben.
Absoluut met je eens.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
mensen die stil staan op de roltrap, terwijl je haast hebt
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef shroomer het volgende:
Mensen weten niet dat je links moet staan op de roltrap. Is nog niet ingebakken hier. Maar verwacht dat er wel een keer bordjes geplaatst gaan worden op diverse plekken. Zoals bv. in Engeland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie tegenwoordig steeds meer bordjes op stations, goede zaak!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef shroomer het volgende:
Mensen weten niet dat je links moet staan op de roltrap. Is nog niet ingebakken hier. Maar verwacht dat er wel een keer bordjes geplaatst gaan worden op diverse plekken. Zoals bv. in Engeland.
Eerder vertrekken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
mensen die stil staan op de roltrap, terwijl je haast hebt
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:33 schreef Adidah het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |