abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:53:17 #101
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63874440
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:06 schreef rival het volgende:

[..]

je maakt aannames, en daarop baseer je je reactie (expres hinderen)
maar je aannames zijn verkeerd. iemand die hard wilt rijden hoeft niet perse haast te hebben, of slechte planning....

je bent ook nog eens erg kinderachtig!
Als je geen haast hebt, is er ook geen reden om hard te rijden. Dus er is niets kinderachtig aan. Dit gaat ook op in andere situaties. Je bent echt niet veel eerder op je eindbestemming als je bijvoorbeeld op de roltrap gaan rennen. Dat kleine stukje is niet significant. Daarnaast is er in veel gevallen ook een trap, dus roltrap duwers moeten niet zo zeuren.
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:02:42 #102
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_63874676
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:13 schreef Maringo het volgende:
*druk op ja! DRUK OP JA!*
pi_63874928
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Adidah het volgende:

[..]

Als je geen haast hebt, is er ook geen reden om hard te rijden. Dus er is niets kinderachtig aan. Dit gaat ook op in andere situaties. Je bent echt niet veel eerder op je eindbestemming als je bijvoorbeeld op de roltrap gaan rennen. Dat kleine stukje is niet significant. Daarnaast is er in veel gevallen ook een trap, dus roltrap duwers moeten niet zo zeuren.
Dat bepaal ik mooi zelf wel, of ik een reden heb om te hard te rijden. En door treuzelaars op weg en bij de pin heb ik haast in de supermarkt. Ik heb overigens altijd haast. Leven is al veel te kort en probeer zoveel mogelijk te doen. Als jij toch geen haast heb, zout dan mooi op voor mij.
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:58:43 #104
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_63876034
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:33 schreef Adidah het volgende:
Mensen moeten zich niet zo druk maken. Als je bijvoorbeeld in de supermarkt haast hebt, dan komt dat 9 van de 10 keer domweg door slechte planning. Voor haast in het verkeer idem dito. En over opgefokt mensen bij de pinautomaat wil ik al helemaal niet beginnen.

Als ik door heb dat mensen mij proberen op te jagen dan ga ik altijd expres dwars doen. Dus:

• Gas terug nemen als mensen gaan kleven.
  • Gaatjes dicht rijden als ik in mijn spiegels iemand aan zie komen die links en rechts aan het inhalen is.
  • Bij de kassa aandachtig mijn kleingeld tellen als ze achter mij lopen te duwen.
  • Expres stil blijven staan op de roltrap als mensen zich onbehouwen langs iedereen heen proberen te wurmen.
  • Lekker langzaam alle pin opties lezen als ik door heb dat mensen al bijna naast je staan omdat ze haast hebben.

Ze zoeken het maar lekker uit. Ik laat mij door niemand opjagen .
  • Wat ben jij een asociale klootzak.
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
    pi_63876623
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Adidah het volgende:

[..]

Als je geen haast hebt, is er ook geen reden om hard te rijden.
    jij bepaald voor anderen wat wel of geen reden is?
      dinsdag 9 december 2008 @ 13:36:32 #106
    144213 Adidah
    Het was wraak
    pi_63877150
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 12:13 schreef Casos het volgende:

[..]

Dat bepaal ik mooi zelf wel, of ik een reden heb om te hard te rijden. En door treuzelaars op weg en bij de pin heb ik haast in de supermarkt. Ik heb overigens altijd haast. Leven is al veel te kort en probeer zoveel mogelijk te doen. Als jij toch geen haast heb, zout dan mooi op voor mij.
    En ik bepaal mooi zelf wel wie ik voor de voeten wil lopen.
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef rival het volgende:

[..]

jij bepaald voor anderen wat wel of geen reden is?
    Nee, maar ik geef alleen maar aan dat je niet moet huilen als niet iedereen vrij toegang verleend als je haast hebt. En hard rijden omdat het leuk is, vind ik overigens geen reden hoor .
    pi_63879311
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 13:36 schreef Adidah het volgende:

Nee, maar ik geef alleen maar aan dat je niet moet huilen
    ik huil niet. ik sluit achteraan aan en wacht tot er iemand aan de kant gaat. (simpel he )
    maar wat ik dan niet begrijp, is dat jij dan expres NIET aan de kant gaat, dat is kinderachtig
      dinsdag 9 december 2008 @ 16:12:43 #108
    144213 Adidah
    Het was wraak
    pi_63881473
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 14:58 schreef rival het volgende:

[..]

ik huil niet. ik sluit achteraan aan en wacht tot er iemand aan de kant gaat. (simpel he )
    maar wat ik dan niet begrijp, is dat jij dan expres NIET aan de kant gaat, dat is kinderachtig
    Je moet het wel in de juiste context plaatsen. Als je mijn eerste reactie nog eens goed doorleest dan zie je dat ik dat alleen bij onbeschofte boeren doe. Dan heb ik het bijvoorbeeld over mensen die menen iedereen links en rechts te kunnen inhalen. En over individuen die, als het druk is op de roltrap, zich toch te goed voelen om gewoon even stil te blijven staan.
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Wat ben jij een asociale klootzak.
    Dus dit vind jij sociaal?

• Bumperkleven.
  • Links en rechts met de auto inhalen.
  • Bij de kassa je spullen al bijna op de boodschappen van je voorganger leggen.
  • Op een volle roltrap jezelf door de menigte proberen te wurmen.
  • Naast iemand gaan staan die nog staat te pinnen.

Zo ja, dan moet je toch echt maar eens af gaan vragen of je de juiste opvoeding hebt gehad.

[ Bericht 5% gewijzigd door Adidah op 09-12-2008 16:24:34 ]
  • pi_63881786
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 16:12 schreef Adidah het volgende:

Dan heb ik het bijvoorbeeld over mensen die menen iedereen links en rechts te kunnen inhalen.
    mensen als jij mag je gerust rechts inhalen. ... want aan de kant ga je toch niet,.. .. dus zou je er anders de hele weg achter blijven zitten....

"dus de inhaler haalt een "jou" rechts in (iemand die dus absoluut niet naar rechts wilt, en misschien zelfs nog langzamer gaat rijden). jij ziet dit in je spiegel... en de inhaler gaat weer naar links.. en daar zit jij.. die niet naar rechts gaat... enz enz enz.....
    bijvoorbeeld.... "

misschien heeft die man een vrouw achterin die ligt te bevallen en wilt hij graag snel bij het ziekenhuis zijn?
    dat zal gerust niet, maar je weet het allemaal niet....

ik zie het ook weleens... en dan denk ik.. ach laat maar... ik begrijp niet waarom je hem zelf zou moeten hinderen... ben je daartoe gevraagd door medewegebruikers? of speel je graag eigen rechter maar je kon de opleiding niet betalen ofzo?
    ik snap niet waarom je zo een kinderachtige actie zou uit moeten halen.... dan ben je best triest en gaan er volgens mij gekke dingen om in je hoofd

en voel je je daarna dan beter? echt zo van.. haha die had ik ff te pakken?
    pi_63881853
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mensen die altijd naar hun trein/bus/tram rennen
    Soms moet je wel als je aansluiting erg krap is. Het is of 1 uur wachten of even 1 minuutje sprintje trekken.
    En nu klep dicht klootviool

Ontopic: terrechte klacht overigens
    pi_63882014
    Eensch
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
      dinsdag 9 december 2008 @ 16:35:06 #112
    144213 Adidah
    Het was wraak
    pi_63882078
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 16:24 schreef rival het volgende:

[..]

mensen als jij mag je gerust rechts inhalen. ...
    Hier stopte ik al met lezen, want jij hebt er werkelijk niets van begrepen. Maar je mag gerust nog even mijn reacties goed doorlezen.
      dinsdag 9 december 2008 @ 16:35:50 #113
    207371 Verluste
    Definitely Maybe
    pi_63882097
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
    Pinnen idd, erg irritant. Van die mensen die dan uitgebreid gaan nadenken en berekenen hoeveel geld ze nodig hebben ofzo.
    Nog irritanter zijn van die chickies bij de bushalte die dan instappen, vervolgens als een gestoorde hun hele handtas door gaan graven op zoek naar hun portemonnee en dan nog moeten zoeken waar ze ook alweer hun OV hebben gelaten. Sta je daar 5 minuten te wachten voordat je naar binnen kan lopen.
    Of die urban RnB gekleurde meisjes die ALTIJD met losgeld hun kaartje betalen, 1 kaartje maar altijd, het komt nooit bij ze op een strippenkaart te kopen ofzo.

Zal wel gangster zijn ofzo.
    Dasvidanja
    pi_63882195
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 16:12 schreef Adidah het volgende:
  • Bumperkleven.
  • Ja mits bestuurder ervoor zich gewoon aan de normale snelheid houd. En niet 80 gaat rijden waar 100 mag of 100 waar 120 mag. Gewoon 120.
    quote:
  • Links en rechts met de auto inhalen.
  • Links -> nee, Rechts -> ja
    quote:
  • Bij de kassa je spullen al bijna op de boodschappen van je voorganger leggen.
  • Ja asociaal. Behalve als mr/mvr voor 3 producten de gehele baan gaat gebruiken.
    quote:
  • Op een volle roltrap jezelf door de menigte proberen te wurmen.
  • Nee, kut Nederlanders moeten gewoon leren om een rechte rij te vormen aan de rechterkant zodat er aan de linkerkant van de roltap mensen kunnen rennen als ze haast hebben. In England is dat heel normaal.
    quote:
  • Naast iemand gaan staan die nog staat te pinnen.
  • Ja op voorwaarde dat mr/mvr al langer dan 2 minuten staat te pinnen.
    pi_63882259
    Eens met de TS, op één uitzondering na: kassamedewerkers die met hun vingers gaan tappen. Dat vind ik zo onbeschoft, dan halveer ik m'n snelheid júist.
    pi_63882381
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 16:35 schreef Adidah het volgende:

[..]

Hier stopte ik al met lezen, want jij hebt er werkelijk niets van begrepen. Maar je mag gerust nog even mijn reacties goed doorlezen.
    die opmerking is heel duidelijk als grap, ik heb er maarliefst 2!!!!! smiley;s in gezet voor de zekerheid
    pi_63883194
    Wat ik irritant vind is als mensen een volle kar hebben bij het boodschappen doen. Op hun gemak hun spullen op de band leggen. Vervolgens op het gemak inpakken(halverwege het inpakken is de kassiere al klaar met scannen). En pas als ze klaar zijn met inpakken hun portomonee pakken(het liefst ingegraven in hun net ingepakte tas..)
    pi_63883938
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 17:18 schreef MMUFC het volgende:
    Wat ik irritant vind is als mensen een volle kar hebben bij het boodschappen doen. Op hun gemak hun spullen op de band leggen. Vervolgens op het gemak inpakken(halverwege het inpakken is de kassiere al klaar met scannen). En pas als ze klaar zijn met inpakken hun portomonee pakken(het liefst ingegraven in hun net ingepakte tas..)
    Daar kun je rustig wat van zeggen, want dat is gewoon asociaal. Al zijn het -naar mijn ervaring- meestal oude dametjes die dit doen.
      FOK!fotograaf dinsdag 9 december 2008 @ 19:03:19 #119
    160750 moonmovies
    zeg maar Peer...
    pi_63885891
    quote:
    Mensen moeten zich niet zo druk maken. Als je bijvoorbeeld in de supermarkt haast hebt, dan komt dat 9 van de 10 keer domweg door slechte planning. Voor haast in het verkeer idem dito. En over opgefokt mensen bij de pinautomaat wil ik al helemaal niet beginnen.

Als ik door heb dat mensen mij proberen op te jagen dan ga ik altijd expres dwars doen. Dus:

• Gaatjes dicht rijden als ik in mijn spiegels iemand aan zie komen die links en rechts aan het inhalen is.
  • Bij de kassa aandachtig mijn kleingeld tellen als ze achter mij lopen te duwen.
  • Expres stil blijven staan op de roltrap als mensen zich onbehouwen langs iedereen heen proberen te wurmen.
  • Lekker langzaam alle pin opties lezen als ik door heb dat mensen al bijna naast je staan omdat ze haast hebben.

• Jij bent echt een lul, lekker kinderachtig. Ik hoop dat je er trots op bent
    Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
    -------------------------------------
    www.theinvision.nl
    pi_63886102
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
    mensen die stil staan op de roltrap, terwijl je haast hebt
    Absoluut met je eens.
    Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
      dinsdag 9 december 2008 @ 19:13:31 #121
    57235 shroomer
    Tonight's the night.
    pi_63886182
    Mensen weten niet dat je links moet staan op de roltrap. Is nog niet ingebakken hier. Maar verwacht dat er wel een keer bordjes geplaatst gaan worden op diverse plekken. Zoals bv. in Engeland.
    I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
    Have you heard that the bird is the word?
      dinsdag 9 december 2008 @ 23:33:27 #122
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_63893586
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef shroomer het volgende:
    Mensen weten niet dat je links moet staan op de roltrap. Is nog niet ingebakken hier. Maar verwacht dat er wel een keer bordjes geplaatst gaan worden op diverse plekken. Zoals bv. in Engeland.

maak je nou een grapje?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_63899690
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef shroomer het volgende:
    Ik zie tegenwoordig steeds meer bordjes op stations, goede zaak!
    Rechts...
    pi_63899980
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
    mensen die stil staan op de roltrap, terwijl je haast hebt
    Eerder vertrekken?
    pi_63900157
    quote:

• Ga ik ook een keer doen
    pi_63900238
    terechte klacht inderdaad.
      woensdag 10 december 2008 @ 12:47:19 #127
    71602 tong_poh
    Mylee! Good Fuck!
    pi_63902800
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Eerder vertrekken?
    Dat is zo verschrikkelijk kortzichtig
    Horrible Cunt!
    pi_63903660
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Eerder vertrekken?

stel je moet de bus van 8 uur hebben. voor de trein van half 9.. en de busrit duurt 29 minuten.... dus je komt om 8:29 op het station.

dan ga jij een half uur wachten ipv je even te haasten op het station?
    dat vind ik knap, mijn half uur is wat meer waard dus nee, ik haast me liever even op de roltrap.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')