abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2008 @ 14:28:03 #241
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63905492
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
Propagangda idd! Opgezet door mensen als de vreselijke Fons Nijpels, de anti-rookgoeroe.

Overigens is deze hele discussie inloos aangezien Papierversnipperaar, Weltschmerz en ik gewoon weer in de kroeg roken.

In your face MM en Gia!
propaganda? Dat was gewoon een interview met de eigenaar van 1890. Staat op Misset Horeca en wellicht ook nog wel in dit topic.

Veel plezier in de kroeg. Niet klagen als de deuren op den duur gesloten zijn omdat de eigenaar veroordeeld is voor een economisch delict
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63905566
Ik snap dan ook niet dat jullie reageren, dit gaat toch over rokers die WEL met hun vrienden meegaan naar een rookvrije kroeg ?
Die schijnen dus minder te gaan roken op den duur. Dit is mij nu ook een aantal keer opgevallen, maar ook een aantal die wel om het kwartier ff gingen.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_63906517
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:43 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Da's mooi, maar daar woon ik niet en daar moeten ze dan maar wat aan de smog gaan doen.
[..]

Vreemd , laatst was er een interview waaruit bleek dat rokers op den duur vanzelf minder gingen roken en dat er op den duur af en toe 2 a 3 man in het hokje stonden te roken... Daarnaast, als je 140 man in een rookruimte kwijt kan, hoe groot is dat kreng dan wel niet?
Wie zegt dat er een rookhok is? Meestal is het gewoon buiten roken hoor.

Valt mij ook op, veel tegenstanders in dit topic hebben het steeds over rookhokken. Daaruit blijkt dat ze maar weinig in de horeca komen, want in de praktijk kom je volgens mij maar weinig rookhokken tegen. Ik ken maar 1 cafe met een rookhok, bij de rest is het gewoon buiten staan hoor.

Vind dit eigenlijk wel een goede actie die landelijk georganiseerd zou moeten worden. Om mensen in cafe's handtekeningen te laten zetten, dan stel je de vraag aan mensen die het aangaat. Als je telefonisch of via internet gaat enqueteren krijg je niet-rokers die nooit in de kroeg komen en dus voor het rookverbod zijn. Terwijl als je in de kroeg komt je juist veel niet-rokers tegen komt die het verbod ook belachelijk vinden.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:11:30 #244
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63906571
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Valt mij ook op, veel tegenstanders in dit topic hebben het steeds over rookhokken. Daaruit blijkt dat ze maar weinig in de horeca komen, want in de praktijk kom je volgens mij maar weinig rookhokken tegen. Ik ken maar 1 cafe met een rookhok, bij de rest is het gewoon buiten staan hoor.

Vind dit eigenlijk wel een goede actie die landelijk georganiseerd zou moeten worden. Om mensen in cafe's handtekeningen te laten zetten, dan stel je de vraag aan mensen die het aangaat. Als je telefonisch of via internet gaat enqueteren krijg je niet-rokers die nooit in de kroeg komen en dus voor het rookverbod zijn. Terwijl als je in de kroeg komt je juist veel niet-rokers tegen komt die het verbod ook belachelijk vinden.
ja mooi representatief wanneer je niet de mensen interviewt die wel uit zouden willen gaan, maar dat niet kunnen doordat er gerookt wordt.
[..]
pi_63906715
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ik ben een niet-roker en kom zeker 3x in de week in verschillende horeca gelegenheden.
Tot nu toe heeft zeker 70% een rookhok, ik spreek dan over 6 discotheken of kroegen die wel een rookhok hebben.

En hoe wil jij een correcte landelijke actie houden die betrouwbaar is? Lukt je niet.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:17:36 #246
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63906741
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:28 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

propaganda? Dat was gewoon een interview met de eigenaar van 1890. Staat op Misset Horeca en wellicht ook nog wel in dit topic.
De mensen die doorroken komen gewoon niet meer in zijn tent. Zijn klantenkring rookt minder
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_63906778
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Leugens, propaganda.
Kortzichtig?
pi_63906808
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nu moeten we verplicht buiten roken en moeten die mensen thuis blijven.
Van wie moet dat dan?
Wie staat er met een grote stok achter jou en dreigt "En nou roken!" ?
pi_63906812
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:11 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ja mooi representatief wanneer je niet de mensen interviewt die wel uit zouden willen gaan, maar dat niet kunnen doordat er gerookt wordt.
Des te meer reden voor hen om even langs te wippen en een krabbel te zetten tegen afschaffing van het verbod.

En nogmaals. Waar zijn ze dan, die niet-rokers??!!!!!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_63906908
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Des te meer reden voor hen om even langs te wippen en een krabbel te zetten tegen afschaffing van het verbod.

En nogmaals. Waar zijn ze dan, die niet-rokers??!!!!!
Waarom moeten de slachtoffers altijd eerst aan het werk gezet worden voordat de veroorzakers de handdoek in de ring gooien? Er is een keuze gemaakt voor deze wetgeving, en niemand gaat er aan dood.
We rijden met 98% van de bevolking toch ook netjes 100/120 op de snelwegen, waarom kunnen we dan deze wetgeving niet gewoon naleven.
pi_63907155
quote:

[..]

Er wordt niet gerookt, er is een rookverbod weet je nog.
pi_63907195
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:16 schreef M-AH het volgende:

[..]

Ik ben een niet-roker en kom zeker 3x in de week in verschillende horeca gelegenheden.
Tot nu toe heeft zeker 70% een rookhok, ik spreek dan over 6 discotheken of kroegen die wel een rookhok hebben.

En hoe wil jij een correcte landelijke actie houden die betrouwbaar is? Lukt je niet.
Ben benieuwd waar je woont dan. Ik in regio Eindhoven. In Eindhoven weet ik 1 kroeg met een grote rookruimte (O' Sheas), in Valkenswaard waar heel veel kroegen bij elkaar zitten weet ik er geen en in kleinere dorpen in de omgeving al helemaal niet.
pi_63907351
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef M-AH het volgende:

[..]

Waarom moeten de slachtoffers altijd eerst aan het werk gezet worden voordat de veroorzakers de handdoek in de ring gooien? Er is een keuze gemaakt voor deze wetgeving, en niemand gaat er aan dood.
We rijden met 98% van de bevolking toch ook netjes 100/120 op de snelwegen, waarom kunnen we dan deze wetgeving niet gewoon naleven.
Omdat deze wetgeving een ernstige beperking van je vrijheid inhoudt. Maximum snelheid is dat niet, 100-120 is voor iedereen acceptabel. Als de grens gelegd zou worden bij 40 km p/u op de snelwegen zou je ook een dergelijk protest krijgen. Ik vind niet-rokers die dit niet kunnen begrijpen ook erg bekrompen in hun gedachtengang. Ik ken genoeg niet-rokers die het verbod ook flauwekul willen en zouden willen dat het werd teruggedraaid. Ik rijd bijvoorbeeld zelf geen motor, maar zou het echt belachelijk vinden en een ernstige beperkingen van je vrijheden als motorrijden verboden zou worden.

En dat heeft verder niets met verslaving te maken, ik rook namelijk alleen als ik drink (en dat is zeker niet elke dag, maar wel voornamelijk in de kroeg).
  woensdag 10 december 2008 @ 15:55:46 #254
pi_63907759
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef mgerben het volgende:

[..]

Van wie moet dat dan?
Wie staat er met een grote stok achter jou en dreigt "En nou roken!" ?
En wie dwingt jou om uberhaupt een kroeg op te zoeken waar je gaat zeiken over het lawaai en de stank?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 10 december 2008 @ 15:56:04 #255
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63907769
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:32 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Er wordt niet gerookt, er is een rookverbod weet je nog.
ow... als ik de berichten zo lees wordt overal nog gerookt
[..]
  woensdag 10 december 2008 @ 15:56:49 #256
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63907786
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:38 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Omdat deze wetgeving een ernstige beperking van je vrijheid inhoudt. Maximum snelheid is dat niet, 100-120 is voor iedereen acceptabel. Als de grens gelegd zou worden bij 40 km p/u op de snelwegen zou je ook een dergelijk protest krijgen. Ik vind niet-rokers die dit niet kunnen begrijpen ook erg bekrompen in hun gedachtengang. Ik ken genoeg niet-rokers die het verbod ook flauwekul willen en zouden willen dat het werd teruggedraaid. Ik rijd bijvoorbeeld zelf geen motor, maar zou het echt belachelijk vinden en een ernstige beperkingen van je vrijheden als motorrijden verboden zou worden.

En dat heeft verder niets met verslaving te maken, ik rook namelijk alleen als ik drink (en dat is zeker niet elke dag, maar wel voornamelijk in de kroeg).
beperking van je vrijheid...

wat een bullshit. Maar goed, wentel lekker rond in je slachtofferrol...
[..]
pi_63907913
En waarom is dat dan bullshit? Het is toch een beperking van je vrijheid?
  woensdag 10 december 2008 @ 16:04:18 #258
pi_63907960
quote:

[..]

Ze moeten vooral rookloze geheelonthoudende dove bejaaden hun mening vragen over hoe jongeren plezier moeten maken, ja.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:08:20 #259
pi_63908060
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:56 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

beperking van je vrijheid...

wat een bullshit. Maar goed, wentel lekker rond in je slachtofferrol...
Ik hoor je nog wel als jouw hobby's worden verboden.
pi_63908070
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ze moeten vooral rookloze geheelonthoudende dove bejaaden hun mening vragen over hoe jongeren plezier moeten maken, ja.
Dansavonden van 19:30 tot 22:30 waar ze ranja schenken en dansen op de muziek van manke Nelis? Gezellig
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')