Nu heb ik trek in autodropquote:Op donderdag 4 december 2008 13:38 schreef Mokus het volgende:
Wat een bagger nummer inderdaad. Het zou verboden moeten worden!!
Celine Dionquote:Op donderdag 4 december 2008 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
Wate een #$% nummer. En het is een Nederlandse bewerking van I'm Alive van Celine Dion.
waarom weet ik dat?![]()
Wij hebben net tosti's zitten bakken in de klasquote:
Géén idee.quote:
Ja ,3fm is dus de schuldige dat ik een kunstgebit hebquote:Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb jij dat bij iedere baggernummer?
Ja, weer eensquote:Op donderdag 4 december 2008 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
Tenenkrommend irritante verschrikkelijke K.U.T.-plaat dit
![]()
![]()
Noa van Cacharel...quote:Op donderdag 4 december 2008 15:01 schreef bladibladibla het volgende:
Is dat nummer van net (Song to the siren) ooit in een reclame of film gebruikt? Ik ken het namelijk ergens van, maar heb echt geen idee waarvan.
Ja, ik ben zo'n muts die nummer via reclames, films en tv leert kennen
Zit ook in "Lost Highway" van David Lynch.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:01 schreef bladibladibla het volgende:
Is dat nummer van net (Song to the siren) ooit in een reclame of film gebruikt? Ik ken het namelijk ergens van, maar heb echt geen idee waarvan.
Cacharel Noaquote:Op donderdag 4 december 2008 15:01 schreef bladibladibla het volgende:
Nee. Ik vond de muts die ik haar opgezet had toch niet zo mooi.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is het alweer tijd voor de kerstavatars?
In Google Chrome ziet de avatar er wel goed uit. Maar volgens mij verkleint Chrome de plaatjes ook op een anderen (betere) manier dan FF en IE.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:30 schreef cosmick het volgende:
Over avatars gesproken; die moeten voorzover ik weet nog steeds 60 bij 60 px zijn (heb ik ook gedaan); maar toch wordt ie (althans in FF) kleiner getoond. Plaatje van mij is nu onscherp. Als je 'm los toont is ie wel goed.
Heb ff in IE gekeken en die doet het ook wel goed trouwens...quote:Op donderdag 4 december 2008 15:33 schreef Mokus het volgende:
[..]
In Google Chrome ziet de avatar er wel goed uit. Maar volgens mij verkleint Chrome de plaatjes ook op een anderen (betere) manier dan FF en IE.
Eerst Sinterklaas avatars hequote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is het alweer tijd voor de kerstavatars?
Maar die kan ik nergens meer terugvindenquote:
Vraag er hier aan dan.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar die kan ik nergens meer terugvinden
Toen destijds Fok is omgezet was mijn iconmanager leeg en ik heb 'm nergens op mijn pc staan
Ik wilde eigenlijk mijn oude weer, want die was erg leuk. Nouja...quote:Op donderdag 4 december 2008 15:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vraag er hier aan dan.![]()
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
Yup, wordt weer lekker druk om de weg zometeen.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:05 schreef -Hans- het volgende:
Hallo 3FM fanatics ! terug van StarTel roden en nu even weer op temperatuur komen. 't begint nu toch wel erg <piep> weer te worden.
Als je eerder weg kan dan zou ik het maar doen.. De temperaturen liggen nu niet heel laag maar dat kan over een uur wel anders zijn en dan begint de echte ellende. Het is nu een mix van regen en natte sneeuw en vlak ook de harde wind niet uit.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup, wordt weer lekker druk om de weg zometeen.
Roel, je haalt me de woorden uit mijn mond. 't gaat weer HELEMAAL nergens over. Draai <piep> nou eens muziek !quote:
Misschien omdat ik net thuis ben en gewoon naar 3FM wil luisteren.. Maar dat is schijnbaar moeilijk tussen 16:00 - 18:59. Godzijdank nu muziek. Anders gaat MP3-FM aan.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:16 schreef Piles het volgende:
Waarom blijven jullie in godsnaam luisteren als je er zo aan stoort?
En dat wist je nog niet?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien omdat ik net thuis ben en gewoon naar 3FM wil luisteren.. Maar dat is schijnbaar moeilijk tussen 16:00 - 18:59.
quote:
Anders ben ik weer een half uur naar de juiste frequentie aan 't zoeken hierquote:Op donderdag 4 december 2008 16:16 schreef Piles het volgende:
Waarom blijven jullie in godsnaam luisteren als je er zo aan stoort?
Dan wordt het toch tijd om Coen en Sander van de radio te flikkerenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:21 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat wist je nog niet?
Snap jullie frustratie hoor, maar fucking elke dag op hetzelfde moment hetzelfde gezeik
Volgens mij is dit een van de weinige keren dat ik mee doen aan ' hetzelfde gezeik '. Zie het probleem niet zo. Maar goed, maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:21 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat wist je nog niet?
Snap jullie frustratie hoor, maar fucking elke dag op hetzelfde moment hetzelfde gezeik
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:23 schreef Brennel het volgende:Fans!
![]()
* Brennel is zojuist door de sneeuw heen naar huis gereden/geglibberd
Hé, als jullie mogen zeiken mag ik het ookquote:Op donderdag 4 december 2008 16:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een van de weinige keren dat ik mee doen aan ' hetzelfde gezeik '. Zie het probleem niet zo. Maar goed, maakt ook niet uit.
Ik begrijp je wel, Piles.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, als jullie mogen zeiken mag ik het ook![]()
![]()
Maar het wordt soms wat vermoeiend
Tja, hoe dom kun je zijn. Ze vond dat de stoptrein te lang in het station bleef staan, en omdat er meer mensen overstaken deed zij dat ook maar. En daar was de intercity van de andere kant (die daar dus niet stopt)quote:Op donderdag 4 december 2008 16:35 schreef -Hans- het volgende:
overreden door een intercity?! damn...
Nr 3 ken ik volgens mij niet, maar buiten die is dit wel mijn lijstje van "Meest overschatte/gehypte singles"quote:
De situatie is wel herkenbaar want ik kom ook dagelijks langs een spoor waarvan dat ding gewoon minuten lang voor niets op rood staat. Ik zie regelmatig mensen oversteken omdat er niets aankomt. Dit soort berichten doet je wel nadenken voor je toch besluit over te steken. Heftig hoor..quote:Op donderdag 4 december 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, hoe dom kun je zijn. Ze vond dat de stoptrein te lang in het station bleef staan, en omdat er meer mensen overstaken deed zij dat ook maar. En daar was de intercity van de andere kant (die daar dus niet stopt)
Was met de auto, dus overreden vind ik niet helemaal het juiste woord eigenlijk
Neil Diamond is een held. Kan dat nummer niet even gauw voor de geest halen, maar het zal wel mooi zijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:55 schreef Timo20 het volgende:
M`n ma heeft Radio 2 opstaan, met de dag top 5 van beste tracks van 2008 (waar luisteraars op kunnen stemmen).
Zo ziet ie er uit:
5: Anouk - I don`t wanna hurt
4: Amy Winehouse - Valerie
3: Neil Diamond - Pretty Amazing Grace
2: Amy McDonald - This Is The Life
1: Coldplay - Viva La Vida
Ben `t alleen met nr.1 eensJullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neil Diamond is een held. Kan dat nummer niet even gauw voor de geest halen, maar het zal wel mooi zijn.
tevens een verkapte tvp
Voorlopig zal de 2e single nog wel even op zich laten wachten, gok ik. Ik heb even gezocht op het internet maar nog niet echt een antwoord gevonden wat de 2e single zal worden.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer zou de 2e single komen? Hopen dat het Spaceman wordt![]()
Nee. Neil Diamond is idd cool, maar dat ie nu in de top 5 moet..quote:Op donderdag 4 december 2008 16:55 schreef Timo20 het volgende:
M`n ma heeft Radio 2 opstaan, met de dag top 5 van beste tracks van 2008 (waar luisteraars op kunnen stemmen).
Zo ziet ie er uit:
5: Anouk - I don`t wanna hurt
4: Amy Winehouse - Valerie
3: Neil Diamond - Pretty Amazing Grace
2: Amy McDonald - This Is The Life
1: Coldplay - Viva La Vida
Ben `t alleen met nr.1 eensJullie?
Ongetwijfeld Pino D'Angio - Ma Quale Ideaquote:ik zoek een nummer:
- heel erg oud volgensmij
- heel erg slecht
- je hoort een man met een vrij lage stem in het italiaans praten en dan vage discomuziek volgensmij.
dat is alles wat ik zo weet van dat liedje, alvast bedankt
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:07 schreef Noortje. het volgende:
HALLO!
Grieks ging heel goed, nou ja, het ging like 2358729345 keer zo goed als ik in eerst instantie had gedacht, dus hopelijk denkt mevrouw dat ook waardoor ik een hoog cijfer krijg.Maar sowieso wel een voldoende yaaaaaaaaaaay!
Toen ik dit las dacht ik "er zijn vast Kaiser Chiefs op de radio, laat ik iTunes eens even uitzetten"quote:
Grappig. De cover hoor je zo in MetMichiel!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld Pino D'Angio - Ma Quale Idea.
Man! Nooit gedacht dat ik helderziend zou zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 19:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Grappig. De cover hoor je zo in MetMichiel!
:w
quote:
Wat goed!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:07 schreef Noortje. het volgende:
HALLO!
Grieks ging heel goed, nou ja, het ging like 2358729345 keer zo goed als ik in eerst instantie had gedacht, dus hopelijk denkt mevrouw dat ook waardoor ik een hoog cijfer krijg.Maar sowieso wel een voldoende yaaaaaaaaaaay!
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:11 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Bleh, ik had pizza (voor de verandering)
Ik een boomstammetje, met boontjes en aardappeltjesquote:Op donderdag 4 december 2008 19:11 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Bleh, ik had pizza (voor de verandering)
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik een boomstammetje, met boontjes en aardappeltjes
Super!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:07 schreef Noortje. het volgende:
HALLO!
Een boomstammetjequote:Op donderdag 4 december 2008 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Is het heel gek als ik niet weet wat dat is?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:17 schreef Feivel1 het volgende:
Voor de KC-fans:
http://live.freecaster.tv/kaiserchiefs/
Blijkbaarquote:Op donderdag 4 december 2008 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat heel Nederland 9 maanden geleden zonder stroom ofzo?![]()
Hoiquote:Hoien Hoi
Bij mij is dat een ijsje met chocola er doorheen, tenminste dan noemen wij het een boomstammetjequote:Op donderdag 4 december 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het heel gek als ik niet weet wat dat is?![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Whaha, ik had dezelfde gevondenquote:
Eerste hit op googlequote:Op donderdag 4 december 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wij ook echt precies t zelfde plaatje
Eet zequote:
Ben ik al klaar meequote:
Oh, mag ik zondag blijven eten? Vast wel toch..?quote:
hahahaquote:Op donderdag 4 december 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wij ook echt precies t zelfde plaatje
Die zal alleen niet zo lekker smakenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:22 schreef Mark336 het volgende:
[..]
![]()
In mijn ogen is dit nog steeds een boomstam:
[ afbeelding ]
Boomstammetje is erg lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahaha
Ik kon kiezen, boomstammetje of bami, maar in bami had ik geen zin (vandaag gegeten in het Videocentrum met Hugo en Tjibbe)
Morgen geeft Rudy tijdens MoveYourAss de laatste kaartjes weg.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:24 schreef Mark336 het volgende:
Zijn de kaartjes voor the killers op ofzo dan?
quote:We voorspellen nu al dat de telefoon roodgloeiend gaat staan en de SMS-box ontploft, want Rudy geeft de aller-aller-allerlaatste kaarten voor het uitverkochte concert van The Killers weg!
Dat en meer, vrijdag 5 december in MoveYourAss op 3FM!
Leuke combinatie.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Mooie plaat dit: James Morrison en Nelly Furtado
Vind ik ook hoor!quote:
Wat moest je weten dan (of wat moest leren)quote:Op donderdag 4 december 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Ray of light van de Windows XP reclamelaat ik daar nou net examen voor hebben gedaan
Ooh van alles wat. Security, onderhoud, netwerk etc etc. Stelde allemaal niet heel veel voor, gelukkig.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:36 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Wat moest je weten dan (of wat moest leren)
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:36 schreef Mark336 het volgende:
Prodigy.. Daar gaat die z5500 weer op 11.. Buren bel maar! De lijnen staan open!
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:39 schreef Sersjee het volgende:
Ik vinnem vet, die nieuwe van the Prodigy.
Prettige avond verder, ik ga naar de club
Veels te gewaagd. Zou het wel lachen vinden maar dat doen ze vast niet. Wel een geinige single!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:39 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 denkt dat de nieuwe The Prodigy MH wordt, omdat ie nu wel heel veel gedraait wordt.
Kijk ik vind het niet erg als dit de nieuwe MH is.. alleen denk ik dat de buren dan echt gelijk de politie gaan bellen op vrijdag als het bekend isquote:
Whehequote:Op donderdag 4 december 2008 19:40 schreef Mark336 het volgende:
[..]
En ja hoor de buren bellen weer, de vloer trilt gewoon
Zal ik gewoon niet openemen?
Ik teken ervoor!quote:
Je kunt hem ook op de headset luisterenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:42 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Kijk ik vind het niet erg als dit de nieuwe MH is.. alleen denk ik dat de buren dan echt gelijk de politie gaan bellen op vrijdag als het bekend is
Nah, dit is echt zo'n "Harry, pompen met die subwoofer!!!"quote:Op donderdag 4 december 2008 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt hem ook op de headset luisteren
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:39 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 denkt dat de nieuwe The Prodigy MH wordt, omdat ie nu wel heel veel gedraait wordt.
Wow, succes ermee Broekie!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Ohnee ohnee, waar ben ik aan begonnen?
Een volledige uitzending in rijm, waarom heb ik dat verzonnen?
Kijk, een aankondiging gaat misschien nog wel, maar de nieuwsberichten?
Ach, één is zeker, het zal een hoop lachbuien onder de luisteraars aanrichten!
Het helpt wel kan ik uit ervaring vertellen (ik heb me er wel aan gehouden)quote:Op donderdag 4 december 2008 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
Jammer, zo'n spreekverbod (waar ik me amper aan houd..) van de dokter. Mag ik deze dus ook niet meeblèren..
En door NPS-audiomagiër Hugo Schaapquote:Op donderdag 4 december 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
En je vraag is?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:51 schreef Mark336 het volgende:
Ik heb echt een vraag, help help..
Vroeger ben ik een keer achter het nummer "0800-8112" gekomen.. Als je het nummer belt hoor je "Dit is de politie-informatie lijn voor doven en slechthorende" maar dat kunnen die toch helemaal niet horen![]()
Maar het meest geniale komt nog wel daarna, dan komen er 20 piepjes tegelijk.. dat kun je niet horen als je doof bent..
Help!
Oeps, waarom je dit allemaal laat horen als je het toch niet kunt horen als je doof bent.. Lekker nuttig als ik snel de alarmservice moet hebben..quote:
Ohja, gedicht... Die moet ik ook nog maken...quote:Op donderdag 4 december 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Het zal de eerste keer zijn dat ik mijn volledige teksten oplees vanuit mijn draaiboekje,quote:Op donderdag 4 december 2008 19:58 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Heb je de tekst wel voor je liggen of verzin (dus rijm) je het terplekke
?
Het idee van Hugo zorgde dan ook voor de inspiratie,quote:Op donderdag 4 december 2008 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En door NPS-audiomagiër Hugo Schaap
staan we morgen ook op Twitter voor aap!
Pff, succes man! Ik kom niet verder dan "Sint zat te denken.. Wat hij .. zou schenken"quote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het zal de eerste keer zijn dat ik mijn volledige teksten oplees vanuit mijn draaiboekje,
Maar ja, dat gaat natuurlijk dan weer niet met een per telefoon/e-mail/msn binnen gekomen verzoekje!
De uitzending is morgen pas, dus ik ben nu bezig met het draaiboek...
Oproep tot verzoekjes:quote:Op donderdag 4 december 2008 20:08 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Pff, succes man! Ik kom niet verder dan "Sint zat te denken.. Wat hij .. zou schenken"
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oproep tot verzoekjes:
Zojuist hoorde je Viva la Vida en Another Way To Die, maar misschien wordt jij daarvan wel helemaal niet blij.
Weet jij leukere nummers dan ik hier heb staan in mijn draaiboekje, laat het mij dan weten door het sturen van een verzoekje.
Bel nu snel naar 030-238 8090, dat is echt ons nummer, geen flauwekul.
E-mailen kan ook naar studio@crossradio.nl, of verras ons op Hyves met een krabbèl.
Wil je dit allemaal nalezen, dat kan! Gewoon even surfen naar CrossRadio.nl dan!
Ziet er weer wat strakker uitquote:Op donderdag 4 december 2008 20:17 schreef Mark336 het volgende:
Owh, ehm heel youtube.com is verandert mocht het nog niemand zijn opgevallen..
Was hetzelfde muziekje hoor, Markquote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef Mark336 het volgende:
Ik ga even 't interview terugluisteren, wat vaag dat de hele tijd een ander bedje eronder werd gezet ofzo.. en die heren zijn zoiezo al niet echt goed te verstaan
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Was hetzelfde muziekje hoor, Mark
U ook een goedenavond Meneer Marcquote:
Haha!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
U ook een goedenavond Meneer Marc
Uhm, uhm....
Heb jij ook zo'n zin in een bakje aardbeienkwark?
Nee... En het is nog geen 5 december hoor.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
U ook een goedenavond Meneer Marc
Uhm, uhm....
Heb jij ook zo'n zin in een bakje aardbeienkwark?
Heeft ze nou eigenlijk al iets gemaakt naast deze singlequote:Op donderdag 4 december 2008 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Mijn pc liep effe vast maar dat Just a Girl blijft toch wel een fijn plaatje... vond de hype Sanne Hans nogal overdreven maar met het liedje is weinig mis
Die Slankiereclamequote:Op donderdag 4 december 2008 20:31 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Heeft ze nou eigenlijk al iets gemaakt naast deze single
Huh wat ??? Link etc.?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Slankiereclame
Waarvan het liedje nog gejat blijkt ook... ze hebben een dikkere zangeres die op haar lijkt buitenspel gezet... eikels
Tuurlijk!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oh, mag ik zondag blijven eten? Vast wel toch..?
De link naar het verhaal heb ik niet, maar het was laatst bij Boulevardquote:
Zekers! Mooi!quote:
Als ze nou die dikkere zangeres gedumpt hebben omdat het plaatje mooier is met Sanne Hans, dan geef ik je gelijk. Maar het gaat natuurlijk wel om een reclame voor kaas dat Slankie heet. Een dikkere zangeres zou de eigen campagne ondermijnen.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Slankiereclame
Waarvan het liedje nog gejat blijkt ook... ze hebben een dikkere zangeres die op haar lijkt buitenspel gezet... eikels
Ja maar ze hadden de contracten met die dikkere mevrouw al getekendquote:Op donderdag 4 december 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze nou die dikkere zangeres gedumpt hebben omdat het plaatje mooier is met Sanne Hans, dan geef ik je gelijk. Maar het gaat natuurlijk wel om een reclame voor kaas dat Slankie heet. Een dikkere zangeres zou de eigen campagne ondermijnen.
Maar ik geef toe, het klinkt alsof het niet echt netjes gegaan is.
Owh ik dacht dat Just a Flirt een cover was! Ik moet even koffie gaan halen denk ikquote:Op donderdag 4 december 2008 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden de contracten met die dikkere mevrouw al getekend
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Lasagne was lekker
Nu moet ik:
1) rapportage afmaken
2) rapportage van mn stagiaire nakijken
3) verslagen van mn beide stagiaires nakijken
4) véél gedichten maken!
edit:
5) radio luisteren
6) op FOK posten
Slankie aanklagen voor contractbreukquote:Op donderdag 4 december 2008 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden de contracten met die dikkere mevrouw al getekend
Dat ging ze ook doenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Slankie aanklagen voor contractbreuk
7) fouten van één van mn stagiaires herstellenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Lasagne was lekker
Nu moet ik:
1) rapportage afmaken
2) rapportage van mn stagiaire nakijken
3) verslagen van mn beide stagiaires nakijken
4) véél gedichten maken!
edit:
5) radio luisteren
6) op FOK posten
Ik was hier eerst!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ging ze ook doen
Maar kan een van de Marc'en zijn naam niet aanpassen, het is nogal verwarrend
Hoezo? De ene is Mark met een K en de andere Marc met een Cquote:Op donderdag 4 december 2008 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ging ze ook doen
Ehm, naja ik ben met een K.. de K van kleuter die hier net is en de andere Marc is met een c..quote:Op donderdag 4 december 2008 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Da's waar, maar die cijfertjes maken het moeilijkquote:Op donderdag 4 december 2008 20:48 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Ehm, naja ik ben met een K.. de K van kleuter die hier net is en de andere Marc is met een c..
Haha,quote:Op donderdag 4 december 2008 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar, maar die cijfertjes maken het moeilijk
ik probeer me eruit te redden
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:59 schreef TheVulture het volgende:
heb weer een request gedaan: Hit me TV - A Public Thing... ik blijf 'm promoten
Vertel mij wat, ik wilde ze heel graag een keer zien maar al die concerten van Krezip zijn natuurlijk al stijf uitverkochtquote:Op donderdag 4 december 2008 21:07 schreef Brennel het volgende:
Hit Me TV staat bij Krezip in het voorprogramma
Ohho kiss me
Kan Michiel zijn song van het jaar Pork & Beans niet promoten, gaat Domien maar zijn song van het jaar Black & Gold promotenquote:
Haha! Gelukkig nietquote:Op donderdag 4 december 2008 21:14 schreef Marc63 het volgende:
Eigenlijk had Domien na 10 seconden Volbeat moeten afkappen en alsnog Paul de Leeuw draaien
Morgen is Michiel weer on-air. Krijgen we morgen een uur lang alleen maar Weezer - Pork & Beans.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan Michiel zijn song van het jaar Pork & Beans niet promoten, gaat Domien maar zijn song van het jaar Black & Gold promoten
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:18 schreef Mark336 het volgende:
Henk Westbroek en Henk Jan Smits zijn dit toch hè?
Zowel Brennel als Webhawkje hebben nog een kaartje overquote:Op donderdag 4 december 2008 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik wilde ze heel graag een keer zien maar al die concerten van Krezip zijn natuurlijk al stijf uitverkocht
Nou, ik denk dat ik met m'n paps gaquote:Op donderdag 4 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zowel Brennel als Webhawkje hebben nog een kaartje over
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:18 schreef Mark336 het volgende:
Die van Webhawkjuh heb ik al ingepikt.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zowel Brennel als Webhawkje hebben nog een kaartje over
Bijna goed. Westbroek & Temming.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:18 schreef Mark336 het volgende:
Da's opzich maar beter ook. Dat gedrocht wil je ook niet kennen!quote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
November Rain niet herkennen? uuuhhm.
Ja Ja, vreselijke <piep> plaat inderdaad.. Jammer dat dat 'ding' altijd zo hoog staat in de hitlijsten. De clip is dan trouwens wel weer aardig.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's opzich maar beter ook. Dat gedrocht wil je ook niet kennen!
Als Nederlandse band op een podium in Nederland alleen maar Engels praten...? Dat is wel erg sneu inderdaad...quote:Op donderdag 4 december 2008 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Racoon... wat is dat toch een ongelofelijke kwijlband geworden... en Bart is ook een beetje te ver doorgeslagen in arrogantie.. alleen maar Engels praten op het podium bijvoorbeeld
Op Pinkpop vorig jaar was het echt te genant...quote:Op donderdag 4 december 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als Nederlandse band op een podium in Nederland alleen maar Engels praten...? Dat is wel erg sneu inderdaad...
Jaaaa, was echt leuk!quote:Op donderdag 4 december 2008 21:40 schreef Brennel het volgende:
Dit is voor mij toch wel het SR liedje van vorig jaar. Toen hadden Eliza, Janneke en ik namelijk geld bij elkaar verzameld op een rattenforum en bij het glazen huis bij Rob dit aangevraagd
quote:ik stop lekker watjes in mn oren, stomme liedjes kan ik niet meer horen...
Ik kan ook niets meer bedenken om te schrijven. Mn brief heeft nog een afsluiting nodig.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 typt met steeds minder inspiratie en steeds kleiner wordende oogjes...
Gelukkig hoefde k aan de rapportage van mn ene stagiaire niet veel te veranderen, ze had t erg goed gedaan. Ze leert snel
Toch bedankt, ondanks het overslaan van Hit me TVquote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
NOU NOU NOU MENSEN! Dat was me het weekje wel. Ik ga jullie missen volgende week maandag..
Fijne Sinterklaasavond, morgen!
Bedankt voor een fijn weekje MetDomien. Wanneer krijg je een eigen doordeweeks programma op een schappelijk tijdstip?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
NOU NOU NOU MENSEN! Dat was me het weekje wel. Ik ga jullie missen volgende week maandag..
Slaap ze, en tot morgenvroeg maar weer..quote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dank voor de ZonderMichielMetDomienenMaricha van deze weekquote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
Voor diegenen die benieuwd zijn naar wat er van m'n draaiboek terecht gekomen is, hier staat ie online: http://broekie.stimpy.nu/rijm
Das mooi kudquote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga na 10 jaar mijn basketbalclub verlaten omdat het bestuur nogal rare beslissingen heeft genomen in mijn nadeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |