Als ze nou die dikkere zangeres gedumpt hebben omdat het plaatje mooier is met Sanne Hans, dan geef ik je gelijk. Maar het gaat natuurlijk wel om een reclame voor kaas dat Slankie heet. Een dikkere zangeres zou de eigen campagne ondermijnen.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Slankiereclame
Waarvan het liedje nog gejat blijkt ook... ze hebben een dikkere zangeres die op haar lijkt buitenspel gezet... eikels
Ja maar ze hadden de contracten met die dikkere mevrouw al getekendquote:Op donderdag 4 december 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze nou die dikkere zangeres gedumpt hebben omdat het plaatje mooier is met Sanne Hans, dan geef ik je gelijk. Maar het gaat natuurlijk wel om een reclame voor kaas dat Slankie heet. Een dikkere zangeres zou de eigen campagne ondermijnen.
Maar ik geef toe, het klinkt alsof het niet echt netjes gegaan is.
Owh ik dacht dat Just a Flirt een cover was! Ik moet even koffie gaan halen denk ikquote:Op donderdag 4 december 2008 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden de contracten met die dikkere mevrouw al getekend
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Lasagne was lekker
Nu moet ik:
1) rapportage afmaken
2) rapportage van mn stagiaire nakijken
3) verslagen van mn beide stagiaires nakijken
4) véél gedichten maken!
edit:
5) radio luisteren
6) op FOK posten
Slankie aanklagen voor contractbreukquote:Op donderdag 4 december 2008 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden de contracten met die dikkere mevrouw al getekend
Dat ging ze ook doenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Slankie aanklagen voor contractbreuk
7) fouten van één van mn stagiaires herstellenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Lasagne was lekker
Nu moet ik:
1) rapportage afmaken
2) rapportage van mn stagiaire nakijken
3) verslagen van mn beide stagiaires nakijken
4) véél gedichten maken!
edit:
5) radio luisteren
6) op FOK posten
Ik was hier eerst!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ging ze ook doen
Maar kan een van de Marc'en zijn naam niet aanpassen, het is nogal verwarrend
Hoezo? De ene is Mark met een K en de andere Marc met een Cquote:Op donderdag 4 december 2008 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ging ze ook doen
Ehm, naja ik ben met een K.. de K van kleuter die hier net is en de andere Marc is met een c..quote:Op donderdag 4 december 2008 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Da's waar, maar die cijfertjes maken het moeilijkquote:Op donderdag 4 december 2008 20:48 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Ehm, naja ik ben met een K.. de K van kleuter die hier net is en de andere Marc is met een c..
Haha,quote:Op donderdag 4 december 2008 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar, maar die cijfertjes maken het moeilijk
ik probeer me eruit te redden
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:59 schreef TheVulture het volgende:
heb weer een request gedaan: Hit me TV - A Public Thing... ik blijf 'm promoten
Vertel mij wat, ik wilde ze heel graag een keer zien maar al die concerten van Krezip zijn natuurlijk al stijf uitverkochtquote:Op donderdag 4 december 2008 21:07 schreef Brennel het volgende:
Hit Me TV staat bij Krezip in het voorprogramma
Ohho kiss me
Kan Michiel zijn song van het jaar Pork & Beans niet promoten, gaat Domien maar zijn song van het jaar Black & Gold promotenquote:
Haha! Gelukkig nietquote:Op donderdag 4 december 2008 21:14 schreef Marc63 het volgende:
Eigenlijk had Domien na 10 seconden Volbeat moeten afkappen en alsnog Paul de Leeuw draaien
Morgen is Michiel weer on-air. Krijgen we morgen een uur lang alleen maar Weezer - Pork & Beans.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan Michiel zijn song van het jaar Pork & Beans niet promoten, gaat Domien maar zijn song van het jaar Black & Gold promoten
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:18 schreef Mark336 het volgende:
Henk Westbroek en Henk Jan Smits zijn dit toch hè?
Zowel Brennel als Webhawkje hebben nog een kaartje overquote:Op donderdag 4 december 2008 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik wilde ze heel graag een keer zien maar al die concerten van Krezip zijn natuurlijk al stijf uitverkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |