Neil Diamond is een held. Kan dat nummer niet even gauw voor de geest halen, maar het zal wel mooi zijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:55 schreef Timo20 het volgende:
M`n ma heeft Radio 2 opstaan, met de dag top 5 van beste tracks van 2008 (waar luisteraars op kunnen stemmen).
Zo ziet ie er uit:
5: Anouk - I don`t wanna hurt
4: Amy Winehouse - Valerie
3: Neil Diamond - Pretty Amazing Grace
2: Amy McDonald - This Is The Life
1: Coldplay - Viva La Vida
Ben `t alleen met nr.1 eensJullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neil Diamond is een held. Kan dat nummer niet even gauw voor de geest halen, maar het zal wel mooi zijn.
tevens een verkapte tvp
Voorlopig zal de 2e single nog wel even op zich laten wachten, gok ik. Ik heb even gezocht op het internet maar nog niet echt een antwoord gevonden wat de 2e single zal worden.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer zou de 2e single komen? Hopen dat het Spaceman wordt![]()
Nee. Neil Diamond is idd cool, maar dat ie nu in de top 5 moet..quote:Op donderdag 4 december 2008 16:55 schreef Timo20 het volgende:
M`n ma heeft Radio 2 opstaan, met de dag top 5 van beste tracks van 2008 (waar luisteraars op kunnen stemmen).
Zo ziet ie er uit:
5: Anouk - I don`t wanna hurt
4: Amy Winehouse - Valerie
3: Neil Diamond - Pretty Amazing Grace
2: Amy McDonald - This Is The Life
1: Coldplay - Viva La Vida
Ben `t alleen met nr.1 eensJullie?
Ongetwijfeld Pino D'Angio - Ma Quale Ideaquote:ik zoek een nummer:
- heel erg oud volgensmij
- heel erg slecht
- je hoort een man met een vrij lage stem in het italiaans praten en dan vage discomuziek volgensmij.
dat is alles wat ik zo weet van dat liedje, alvast bedankt
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:07 schreef Noortje. het volgende:
HALLO!
Grieks ging heel goed, nou ja, het ging like 2358729345 keer zo goed als ik in eerst instantie had gedacht, dus hopelijk denkt mevrouw dat ook waardoor ik een hoog cijfer krijg.Maar sowieso wel een voldoende yaaaaaaaaaaay!
Toen ik dit las dacht ik "er zijn vast Kaiser Chiefs op de radio, laat ik iTunes eens even uitzetten"quote:
Grappig. De cover hoor je zo in MetMichiel!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld Pino D'Angio - Ma Quale Idea.
Man! Nooit gedacht dat ik helderziend zou zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 19:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Grappig. De cover hoor je zo in MetMichiel!
:w
quote:
Wat goed!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:07 schreef Noortje. het volgende:
HALLO!
Grieks ging heel goed, nou ja, het ging like 2358729345 keer zo goed als ik in eerst instantie had gedacht, dus hopelijk denkt mevrouw dat ook waardoor ik een hoog cijfer krijg.Maar sowieso wel een voldoende yaaaaaaaaaaay!
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:11 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Bleh, ik had pizza (voor de verandering)
Ik een boomstammetje, met boontjes en aardappeltjesquote:Op donderdag 4 december 2008 19:11 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Bleh, ik had pizza (voor de verandering)
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik een boomstammetje, met boontjes en aardappeltjes
Super!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:07 schreef Noortje. het volgende:
HALLO!
Een boomstammetjequote:Op donderdag 4 december 2008 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Is het heel gek als ik niet weet wat dat is?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:17 schreef Feivel1 het volgende:
Voor de KC-fans:
http://live.freecaster.tv/kaiserchiefs/
Blijkbaarquote:Op donderdag 4 december 2008 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat heel Nederland 9 maanden geleden zonder stroom ofzo?![]()
Hoiquote:Hoien Hoi
Bij mij is dat een ijsje met chocola er doorheen, tenminste dan noemen wij het een boomstammetjequote:Op donderdag 4 december 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het heel gek als ik niet weet wat dat is?![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Whaha, ik had dezelfde gevondenquote:
Eerste hit op googlequote:Op donderdag 4 december 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wij ook echt precies t zelfde plaatje
Eet zequote:
Ben ik al klaar meequote:
Oh, mag ik zondag blijven eten? Vast wel toch..?quote:
hahahaquote:Op donderdag 4 december 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wij ook echt precies t zelfde plaatje
Die zal alleen niet zo lekker smakenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:22 schreef Mark336 het volgende:
[..]
![]()
In mijn ogen is dit nog steeds een boomstam:
[ afbeelding ]
Boomstammetje is erg lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahaha
Ik kon kiezen, boomstammetje of bami, maar in bami had ik geen zin (vandaag gegeten in het Videocentrum met Hugo en Tjibbe)
Morgen geeft Rudy tijdens MoveYourAss de laatste kaartjes weg.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:24 schreef Mark336 het volgende:
Zijn de kaartjes voor the killers op ofzo dan?
quote:We voorspellen nu al dat de telefoon roodgloeiend gaat staan en de SMS-box ontploft, want Rudy geeft de aller-aller-allerlaatste kaarten voor het uitverkochte concert van The Killers weg!
Dat en meer, vrijdag 5 december in MoveYourAss op 3FM!
Leuke combinatie.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Mooie plaat dit: James Morrison en Nelly Furtado
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |