Op Pinkpop vorig jaar was het echt te genant...quote:Op donderdag 4 december 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als Nederlandse band op een podium in Nederland alleen maar Engels praten...? Dat is wel erg sneu inderdaad...
Jaaaa, was echt leuk!quote:Op donderdag 4 december 2008 21:40 schreef Brennel het volgende:
Dit is voor mij toch wel het SR liedje van vorig jaar. Toen hadden Eliza, Janneke en ik namelijk geld bij elkaar verzameld op een rattenforum en bij het glazen huis bij Rob dit aangevraagd
quote:ik stop lekker watjes in mn oren, stomme liedjes kan ik niet meer horen...
Ik kan ook niets meer bedenken om te schrijven. Mn brief heeft nog een afsluiting nodig.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 typt met steeds minder inspiratie en steeds kleiner wordende oogjes...
Gelukkig hoefde k aan de rapportage van mn ene stagiaire niet veel te veranderen, ze had t erg goed gedaan. Ze leert snel
Toch bedankt, ondanks het overslaan van Hit me TVquote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
NOU NOU NOU MENSEN! Dat was me het weekje wel. Ik ga jullie missen volgende week maandag..
Fijne Sinterklaasavond, morgen!
Bedankt voor een fijn weekje MetDomien. Wanneer krijg je een eigen doordeweeks programma op een schappelijk tijdstip?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
NOU NOU NOU MENSEN! Dat was me het weekje wel. Ik ga jullie missen volgende week maandag..
Slaap ze, en tot morgenvroeg maar weer..quote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dank voor de ZonderMichielMetDomienenMaricha van deze weekquote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
Voor diegenen die benieuwd zijn naar wat er van m'n draaiboek terecht gekomen is, hier staat ie online: http://broekie.stimpy.nu/rijm
Das mooi kudquote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga na 10 jaar mijn basketbalclub verlaten omdat het bestuur nogal rare beslissingen heeft genomen in mijn nadeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |