Als je eerder weg kan dan zou ik het maar doen.. De temperaturen liggen nu niet heel laag maar dat kan over een uur wel anders zijn en dan begint de echte ellende. Het is nu een mix van regen en natte sneeuw en vlak ook de harde wind niet uit.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup, wordt weer lekker druk om de weg zometeen.
Roel, je haalt me de woorden uit mijn mond. 't gaat weer HELEMAAL nergens over. Draai <piep> nou eens muziek !quote:
Misschien omdat ik net thuis ben en gewoon naar 3FM wil luisteren.. Maar dat is schijnbaar moeilijk tussen 16:00 - 18:59. Godzijdank nu muziek. Anders gaat MP3-FM aan.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:16 schreef Piles het volgende:
Waarom blijven jullie in godsnaam luisteren als je er zo aan stoort?
En dat wist je nog niet?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien omdat ik net thuis ben en gewoon naar 3FM wil luisteren.. Maar dat is schijnbaar moeilijk tussen 16:00 - 18:59.
quote:
Anders ben ik weer een half uur naar de juiste frequentie aan 't zoeken hierquote:Op donderdag 4 december 2008 16:16 schreef Piles het volgende:
Waarom blijven jullie in godsnaam luisteren als je er zo aan stoort?
Dan wordt het toch tijd om Coen en Sander van de radio te flikkerenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:21 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat wist je nog niet?
Snap jullie frustratie hoor, maar fucking elke dag op hetzelfde moment hetzelfde gezeik
Volgens mij is dit een van de weinige keren dat ik mee doen aan ' hetzelfde gezeik '. Zie het probleem niet zo. Maar goed, maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:21 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat wist je nog niet?
Snap jullie frustratie hoor, maar fucking elke dag op hetzelfde moment hetzelfde gezeik
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:23 schreef Brennel het volgende:Fans!
![]()
* Brennel is zojuist door de sneeuw heen naar huis gereden/geglibberd
Hé, als jullie mogen zeiken mag ik het ookquote:Op donderdag 4 december 2008 16:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een van de weinige keren dat ik mee doen aan ' hetzelfde gezeik '. Zie het probleem niet zo. Maar goed, maakt ook niet uit.
Ik begrijp je wel, Piles.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, als jullie mogen zeiken mag ik het ook![]()
![]()
Maar het wordt soms wat vermoeiend
Tja, hoe dom kun je zijn. Ze vond dat de stoptrein te lang in het station bleef staan, en omdat er meer mensen overstaken deed zij dat ook maar. En daar was de intercity van de andere kant (die daar dus niet stopt)quote:Op donderdag 4 december 2008 16:35 schreef -Hans- het volgende:
overreden door een intercity?! damn...
Nr 3 ken ik volgens mij niet, maar buiten die is dit wel mijn lijstje van "Meest overschatte/gehypte singles"quote:
De situatie is wel herkenbaar want ik kom ook dagelijks langs een spoor waarvan dat ding gewoon minuten lang voor niets op rood staat. Ik zie regelmatig mensen oversteken omdat er niets aankomt. Dit soort berichten doet je wel nadenken voor je toch besluit over te steken. Heftig hoor..quote:Op donderdag 4 december 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, hoe dom kun je zijn. Ze vond dat de stoptrein te lang in het station bleef staan, en omdat er meer mensen overstaken deed zij dat ook maar. En daar was de intercity van de andere kant (die daar dus niet stopt)
Was met de auto, dus overreden vind ik niet helemaal het juiste woord eigenlijk
Neil Diamond is een held. Kan dat nummer niet even gauw voor de geest halen, maar het zal wel mooi zijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:55 schreef Timo20 het volgende:
M`n ma heeft Radio 2 opstaan, met de dag top 5 van beste tracks van 2008 (waar luisteraars op kunnen stemmen).
Zo ziet ie er uit:
5: Anouk - I don`t wanna hurt
4: Amy Winehouse - Valerie
3: Neil Diamond - Pretty Amazing Grace
2: Amy McDonald - This Is The Life
1: Coldplay - Viva La Vida
Ben `t alleen met nr.1 eensJullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neil Diamond is een held. Kan dat nummer niet even gauw voor de geest halen, maar het zal wel mooi zijn.
tevens een verkapte tvp
Voorlopig zal de 2e single nog wel even op zich laten wachten, gok ik. Ik heb even gezocht op het internet maar nog niet echt een antwoord gevonden wat de 2e single zal worden.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer zou de 2e single komen? Hopen dat het Spaceman wordt![]()
Nee. Neil Diamond is idd cool, maar dat ie nu in de top 5 moet..quote:Op donderdag 4 december 2008 16:55 schreef Timo20 het volgende:
M`n ma heeft Radio 2 opstaan, met de dag top 5 van beste tracks van 2008 (waar luisteraars op kunnen stemmen).
Zo ziet ie er uit:
5: Anouk - I don`t wanna hurt
4: Amy Winehouse - Valerie
3: Neil Diamond - Pretty Amazing Grace
2: Amy McDonald - This Is The Life
1: Coldplay - Viva La Vida
Ben `t alleen met nr.1 eensJullie?
Ongetwijfeld Pino D'Angio - Ma Quale Ideaquote:ik zoek een nummer:
- heel erg oud volgensmij
- heel erg slecht
- je hoort een man met een vrij lage stem in het italiaans praten en dan vage discomuziek volgensmij.
dat is alles wat ik zo weet van dat liedje, alvast bedankt
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:07 schreef Noortje. het volgende:
HALLO!
Grieks ging heel goed, nou ja, het ging like 2358729345 keer zo goed als ik in eerst instantie had gedacht, dus hopelijk denkt mevrouw dat ook waardoor ik een hoog cijfer krijg.Maar sowieso wel een voldoende yaaaaaaaaaaay!
Toen ik dit las dacht ik "er zijn vast Kaiser Chiefs op de radio, laat ik iTunes eens even uitzetten"quote:
Grappig. De cover hoor je zo in MetMichiel!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld Pino D'Angio - Ma Quale Idea.
Man! Nooit gedacht dat ik helderziend zou zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 19:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Grappig. De cover hoor je zo in MetMichiel!
:w
quote:
Wat goed!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:07 schreef Noortje. het volgende:
HALLO!
Grieks ging heel goed, nou ja, het ging like 2358729345 keer zo goed als ik in eerst instantie had gedacht, dus hopelijk denkt mevrouw dat ook waardoor ik een hoog cijfer krijg.Maar sowieso wel een voldoende yaaaaaaaaaaay!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |