Nu heb ik trek in autodropquote:Op donderdag 4 december 2008 13:38 schreef Mokus het volgende:
Wat een bagger nummer inderdaad. Het zou verboden moeten worden!!
Celine Dionquote:Op donderdag 4 december 2008 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
Wate een #$% nummer. En het is een Nederlandse bewerking van I'm Alive van Celine Dion.
waarom weet ik dat?![]()
Wij hebben net tosti's zitten bakken in de klasquote:
Géén idee.quote:
Ja ,3fm is dus de schuldige dat ik een kunstgebit hebquote:Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb jij dat bij iedere baggernummer?
Ja, weer eensquote:Op donderdag 4 december 2008 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
Tenenkrommend irritante verschrikkelijke K.U.T.-plaat dit
![]()
![]()
Noa van Cacharel...quote:Op donderdag 4 december 2008 15:01 schreef bladibladibla het volgende:
Is dat nummer van net (Song to the siren) ooit in een reclame of film gebruikt? Ik ken het namelijk ergens van, maar heb echt geen idee waarvan.
Ja, ik ben zo'n muts die nummer via reclames, films en tv leert kennen
Zit ook in "Lost Highway" van David Lynch.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:01 schreef bladibladibla het volgende:
Is dat nummer van net (Song to the siren) ooit in een reclame of film gebruikt? Ik ken het namelijk ergens van, maar heb echt geen idee waarvan.
Cacharel Noaquote:Op donderdag 4 december 2008 15:01 schreef bladibladibla het volgende:
Nee. Ik vond de muts die ik haar opgezet had toch niet zo mooi.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is het alweer tijd voor de kerstavatars?
In Google Chrome ziet de avatar er wel goed uit. Maar volgens mij verkleint Chrome de plaatjes ook op een anderen (betere) manier dan FF en IE.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:30 schreef cosmick het volgende:
Over avatars gesproken; die moeten voorzover ik weet nog steeds 60 bij 60 px zijn (heb ik ook gedaan); maar toch wordt ie (althans in FF) kleiner getoond. Plaatje van mij is nu onscherp. Als je 'm los toont is ie wel goed.
Heb ff in IE gekeken en die doet het ook wel goed trouwens...quote:Op donderdag 4 december 2008 15:33 schreef Mokus het volgende:
[..]
In Google Chrome ziet de avatar er wel goed uit. Maar volgens mij verkleint Chrome de plaatjes ook op een anderen (betere) manier dan FF en IE.
Eerst Sinterklaas avatars hequote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is het alweer tijd voor de kerstavatars?
Maar die kan ik nergens meer terugvindenquote:
Vraag er hier aan dan.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar die kan ik nergens meer terugvinden
Toen destijds Fok is omgezet was mijn iconmanager leeg en ik heb 'm nergens op mijn pc staan
Ik wilde eigenlijk mijn oude weer, want die was erg leuk. Nouja...quote:Op donderdag 4 december 2008 15:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vraag er hier aan dan.![]()
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
Yup, wordt weer lekker druk om de weg zometeen.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:05 schreef -Hans- het volgende:
Hallo 3FM fanatics ! terug van StarTel roden en nu even weer op temperatuur komen. 't begint nu toch wel erg <piep> weer te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |