quote:Op donderdag 4 december 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Ohnee ohnee, waar ben ik aan begonnen?
Een volledige uitzending in rijm, waarom heb ik dat verzonnen?
Kijk, een aankondiging gaat misschien nog wel, maar de nieuwsberichten?
Ach, één is zeker, het zal een hoop lachbuien onder de luisteraars aanrichten!
En je vraag is?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:51 schreef Mark336 het volgende:
Ik heb echt een vraag, help help..
Vroeger ben ik een keer achter het nummer "0800-8112" gekomen.. Als je het nummer belt hoor je "Dit is de politie-informatie lijn voor doven en slechthorende" maar dat kunnen die toch helemaal niet horen![]()
Maar het meest geniale komt nog wel daarna, dan komen er 20 piepjes tegelijk.. dat kun je niet horen als je doof bent..
Help!
Oeps, waarom je dit allemaal laat horen als je het toch niet kunt horen als je doof bent.. Lekker nuttig als ik snel de alarmservice moet hebben..quote:
Ohja, gedicht... Die moet ik ook nog maken...quote:Op donderdag 4 december 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Ohnee ohnee, waar ben ik aan begonnen?
Een volledige uitzending in rijm, waarom heb ik dat verzonnen?
Kijk, een aankondiging gaat misschien nog wel, maar de nieuwsberichten?
Ach, één is zeker, het zal een hoop lachbuien onder de luisteraars aanrichten!
Het zal de eerste keer zijn dat ik mijn volledige teksten oplees vanuit mijn draaiboekje,quote:Op donderdag 4 december 2008 19:58 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Heb je de tekst wel voor je liggen of verzin (dus rijm) je het terplekke
?
Het idee van Hugo zorgde dan ook voor de inspiratie,quote:Op donderdag 4 december 2008 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En door NPS-audiomagiër Hugo Schaap
staan we morgen ook op Twitter voor aap!
Pff, succes man! Ik kom niet verder dan "Sint zat te denken.. Wat hij .. zou schenken"quote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het zal de eerste keer zijn dat ik mijn volledige teksten oplees vanuit mijn draaiboekje,
Maar ja, dat gaat natuurlijk dan weer niet met een per telefoon/e-mail/msn binnen gekomen verzoekje!
De uitzending is morgen pas, dus ik ben nu bezig met het draaiboek...
Oproep tot verzoekjes:quote:Op donderdag 4 december 2008 20:08 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Pff, succes man! Ik kom niet verder dan "Sint zat te denken.. Wat hij .. zou schenken"
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oproep tot verzoekjes:
Zojuist hoorde je Viva la Vida en Another Way To Die, maar misschien wordt jij daarvan wel helemaal niet blij.
Weet jij leukere nummers dan ik hier heb staan in mijn draaiboekje, laat het mij dan weten door het sturen van een verzoekje.
Bel nu snel naar 030-238 8090, dat is echt ons nummer, geen flauwekul.
E-mailen kan ook naar studio@crossradio.nl, of verras ons op Hyves met een krabbèl.
Wil je dit allemaal nalezen, dat kan! Gewoon even surfen naar CrossRadio.nl dan!
Ziet er weer wat strakker uitquote:Op donderdag 4 december 2008 20:17 schreef Mark336 het volgende:
Owh, ehm heel youtube.com is verandert mocht het nog niemand zijn opgevallen..
Was hetzelfde muziekje hoor, Markquote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef Mark336 het volgende:
Ik ga even 't interview terugluisteren, wat vaag dat de hele tijd een ander bedje eronder werd gezet ofzo.. en die heren zijn zoiezo al niet echt goed te verstaan
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Was hetzelfde muziekje hoor, Mark
U ook een goedenavond Meneer Marcquote:
Haha!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
U ook een goedenavond Meneer Marc
Uhm, uhm....
Heb jij ook zo'n zin in een bakje aardbeienkwark?
Nee... En het is nog geen 5 december hoor.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
U ook een goedenavond Meneer Marc
Uhm, uhm....
Heb jij ook zo'n zin in een bakje aardbeienkwark?
Heeft ze nou eigenlijk al iets gemaakt naast deze singlequote:Op donderdag 4 december 2008 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Mijn pc liep effe vast maar dat Just a Girl blijft toch wel een fijn plaatje... vond de hype Sanne Hans nogal overdreven maar met het liedje is weinig mis
Die Slankiereclamequote:Op donderdag 4 december 2008 20:31 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Heeft ze nou eigenlijk al iets gemaakt naast deze single
Huh wat ??? Link etc.?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Slankiereclame
Waarvan het liedje nog gejat blijkt ook... ze hebben een dikkere zangeres die op haar lijkt buitenspel gezet... eikels
Tuurlijk!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oh, mag ik zondag blijven eten? Vast wel toch..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |