haha, daar moeten ze echt mee ophouden. klinkt van geen meter en is gewoon TE DUITS..quote:
Yup.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:57 schreef Silenus het volgende:
Twente is al door bij winst?
Nee man, wij hebben Jennifer El Hamadoui al.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:57 schreef golfer het volgende:
Leuk spelertje, die Perez. Misschien iets voor AZ?
Rutte zit prima bij de VVD hoor.quote:
Wat heeft Mark Rutte hier nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Rutte wordt deze week ontslagen.
Misschien een idee om eens wat nieuwe scouts aan te trekken?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Ajax moet Elia en Douglas kopen.
Als je met een hogere begroting altijd zou winnen dan wint immer de rijkste ploeg het kampioenschap, de beker en de cupquote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Rutte wordt deze week ontslagen.
Wat is de begroting trouwens van Schalke? 140 miljoen ofzo? en Twente 30 miljoen? Wat een grap.
Hij gaat over de ontslagprocedures, lijkt me toch vrij algemeen bekend.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat heeft Mark Rutte hier nou weer mee te maken?
Met alleen Douglas ben ik tevredenquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
Is die Perez niet iets voor Ajax?
I know maar kan je zien wat voor zwakke ploeg Schalke heeft rondlopen.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als je met een hogere begroting altijd zou winnen dan wint immer de rijkste ploeg het kampioenschap, de beker en de cup
Dat betekent dart Youri Mulder ook ontslagen wordt en dat we die weer elke zondagavond bij Studio Voetbal moeten aanhoren.quote:
Douglas is niet gescout door Twente, zijn zaakwaarnemer had ook bij Ajax aangeklopt om te vragen of hij daar stage kon lopen maar meneer Van Geel vond hem niet goed genoegquote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens wat nieuwe scouts aan te trekken?
Zo zwak vind ik die ploeg van Schalke op papier niet hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
I know maar kan je zien wat voor zwakke ploeg Schalke heeft rondlopen.
Ik lag plat op de grond.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef sezten het volgende:
ik ging staan toen ze zongen ga staan als je voor twente bin
ik ook!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef sezten het volgende:
ik ging staan toen ze zongen ga staan als je voor twente bin
Bij Ajax worden honderden spelers per jaar aangeboden. Als ze iedere speler op proef moeten laten komen die 2 wedstrijden in de 3e divisie van zijn land hebben gespeeld dan blijven ze bezig natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Douglas is niet gescout door Twente, zijn zaakwaarnemer had ook bij Ajax aangeklopt om te vragen of hij daar stage kon lopen maar meneer Van Geel vond hem niet goed genoegDus toen is hij maar stage bij Twente gaan lopen, met succes
Het is nog niet afgelopen Sjims. Het blijven Duitsersquote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef sjimz het volgende:
Goede dag voor het Nederlandse voetbal.
maar je stond niet naast mequote:
Van Geel zijn bril heeft echt de verkeerde sterkte hij wou eerder Sulejmani ook al niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Douglas is niet gescout door Twente, zijn zaakwaarnemer had ook bij Ajax aangeklopt om te vragen of hij daar stage kon lopen maar meneer Van Geel vond hem niet goed genoegDus toen is hij maar stage bij Twente gaan lopen, met succes
Ja, je kunt zelfs aan zijn spel een beetje zien dat hij RIjkaard hoog heeft zitten.quote:
Dat gezever is er al jaren, word er een beetje moe van.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef venomsnake het volgende:
Al dat gelul dat het nederlands voetbal mijlenver achterloopt..
Ajax wint van HSV, Twente van Schalke en NEC uit in Moskou..
Tja...
Leverkusen verloor toch thuis met 0-3? En ze wonnen toch uit met 0-3?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen Sjims. Het blijven Duitsers
Leverkusen verloor uit met 3-0 van Espagnol en wonnen alsnog de UEFA cup
En ken je het wonder van Bern ?
Daar speelde ie.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Als Perez dit niveau nou eens constant vast had kunnen houden, had ie in de Europese top kunnen spelen...
Ja, alleen wel jammer dat zijn kapper niet in dit hele verhaal wordt betrokken.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus Perez, echt met zijn 2de jeugd bezig
Toch is het slecht als je weet dat zowel Sulejmani en Douglas afgekeurd werden door Van Geel, dan heb je toch niet echt veel voetbal inzicht hoor...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bij Ajax worden honderden spelers per jaar aangeboden. Als ze iedere speler op proef moeten laten komen die 2 wedstrijden in de 3e divisie van zijn land hebben gespeeld dan blijven ze bezig natuurlijk.
Volgens mij wonnen ze thuis met 3-0.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef toma het volgende:
[..]
Leverkusen verloor toch thuis met 0-3? En ze wonnen toch uit met 0-3?
Nee dat was Ajax in de EC-1quote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef toma het volgende:
[..]
Leverkusen verloor toch thuis met 0-3? En ze wonnen toch uit met 0-3?
Wel als je weet dat ze oets van 130, 140 miljoen hebben te besteden.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo zwak vind ik die ploeg van Schalke op papier niet hoor.
Jaahaa, voetballen kan hij niet, maar die dekselse Kuranyi heeft al 3 auto's verkocht vandaag.quote:
keihardquote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef Plato1980 het volgende:
Het wordt wel tijd om die Ernst een doodschop te geven.
Het probleem van Schalke is volgens mij dat de club geen stabiele leiding heeft en bij het inste of geringste de onrust toeslaat. Het is immers van de gekke dat zo'n club al 50 jaar geen kampioen meer geworden is endat is zeker niet alleen pure pech.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wel als je weet dat ze oets van 130, 140 miljoen hebben te besteden.
schop die hond iddquote:
Zou Verdonk dan nu toch de leider worden?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Stienn het volgende:
Denk dat rutte niet eens terug hoeft te gaan
Daarom vind ik onze competitie dus zo onderschat. De grote 4 hebben doorgaans tien keer meer te besteden, en toch kunnen we ze redelijk partij bieden, puur door goede scouting en opleiding.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wel als je weet dat ze oets van 130, 140 miljoen hebben te besteden.
Ach, waarom iets zomaar aannemen als je het ook kan kopen voor 16 miljoen euroquote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Toch is het slecht als je weet dat zowel Sulejmani en Douglas afgekeurd werden door Van Geel, dan heb je toch niet echt veel voetbal inzicht hoor...
Volgens mij riep hij dat tegen Theoquote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
McLaren. ?????? You, Fucking ?????
En daarvoor nog Theo , maar wat erachter ??quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Doen we!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou Verdonk dan nu toch de leider worden?
McClarenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Maar geel ook, dus hij moet wél oppassen...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Againzender het volgende:
Laat dat vuurtje opstoken maar aan Perez over
Hij heeft nog gelijk ook
Meer geld = meer bureaucratie. Denk dat er daardoor minder teamgeest is omdat het dan vaak ook geldwolfjes zijn die er naar je club komen..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als wij dezelfde begrotingen kregen?
Wij ookquote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Stienn het volgende:
[..]
Klopt!
ik zing sommige liedjes ook mee
Die heeft een Ferrari petje opquote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
McClaren
Hij zat wel te schelden idd. volgens mij op de vierde official die een Schalkespeler de bal snel aangaf.
Huid! Beer!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef ub40_bboy het volgende:
En die lelijke Mathijssen vindt de bundesliga veel beter dan de eredivisie. Eerst wint ajax van hsv en nu twente van Schalke. Prachtig.
Jep. Hij grossiert ook altijd in schwalbes.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
Rafinha![]()
Echt een van de meest walgelijke voetballers die op de aarde rondloopt.
En dat vond ik al voor deze wedstrijd.
Ja, maar daar heeft hij zich nog nooit iets van aangetrokkenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar geel ook, dus hij moet wél oppassen...
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij ook
Ohoooo Twente, Twente NSB
Ben het voor de verandering eens een keer met je eens.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
Rafinha![]()
Echt een van de meest walgelijke voetballers die op de aarde rondloopt.
En dat vond ik al voor deze wedstrijd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:14 schreef venomsnake het volgende:
Kufo bakt er ook niet veel van vandaag dit seizoen
Heben ze al een paar seizoenen!quote:
Mja, heeft toch een wat andere rol hè. Net als Huntelaar dit seizoen is hij meer aanspeelpunt en gaat hij minder diep.quote:
Ik gelijkspelletje. 10 euro freebetquote:Op woensdag 3 december 2008 22:16 schreef Silenus het volgende:
GVD had 2-0 op unibet
inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2008 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, wie staat er op de lijn voor buitenspel te zwaaien?
Febo?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef sjimz het volgende:
Die speler van Twente die op de doellijn bij de paal staat zwaait voor buitenspel.
Ook niet echt de slimste thuis
Herman Finkersquote:Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wie is die simpele ziel van Twente bij de tweede paal die voor buitenspel appelleert?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, wie staat er op de lijn voor buitenspel te zwaaien?
Vloeken in de kerk idioot. Herman is Almeloërquote:
die staat altijd bij Heracles toch ?quote:
Of Topicquote:
Als Twente de cup wint dan denk ik dat hij nog wel een keertje langskomt.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of Topic
Maar Theo Maasen blijft een held
Mooiste wat er is. Hartslag 120+quote:Op woensdag 3 december 2008 22:20 schreef Kriegel het volgende:
Ik haat dit soort slotfases, ze gebeuren me te vaak.
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:21 schreef _Mike_ het volgende:
"Nou zal ik wel eens willen zien als Boschker 5 minuten op de bal gaat zitten wat er dan gebeurd"
Ja SCH post ook in dit topicquote:Op woensdag 3 december 2008 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat wordt eventjes de anus strakhouden de laatste 15 minuten.
Evert weet wel dat gebeurt met een t is..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:21 schreef _Mike_ het volgende:
"Nou zal ik wel eens willen zien als Boschker 5 minuten op de bal gaat zitten wat er dan gebeurd"
In de laatste 10 min tegen stade rennais ben ik 2 jaar ouder geworden door de spanning volgens mijquote:
Ja precies, maar ik heb ze de laatste tijd iets te vaak meegemaakt, wat mij betreft was het 2-0 gebleven.quote:
je hebt pas gewonnen van de moffen als het echt afgelopen is.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:23 schreef Damzkieee het volgende:
Ze gaan nog scoren die Duutsers!
Dat was helemaal gekkenwerk ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:23 schreef Stienn het volgende:
[..]
In de laatste 10 min tegen stade rennais ben ik 2 jaar ouder geworden door de spanning volgens mij
Als je in de bus naar huis zit ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef toma het volgende:
[..]
je hebt pas gewonnen van de moffen als het echt afgelopen is.
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:21 schreef tong80 het volgende:
Evert :
'FC Twente loopt op de laatste benen '
Tong :
'Koos Alberts zou er een moord voor doen'
Wat ben jij toch een kneus.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Evert weet wel dat gebeurt met een t is..
Daarom, kans is grootquote:Op woensdag 3 december 2008 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja wat wil je met 2 duitse ploegen.
Dat is algemeen benkent jaquote:
Volgens mij is het een Marokkaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou me niets verbazen als die Rafinha eigenlijk Israeliër is, wat een streken heeft die poedel.²
Dat zat ik me ook net te bedenken ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Die Wellenberg is ook slecht.
Ik had dat met de wedstrijd tegen City meerquote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n spanning voelde bij een EC-wedstrijd van een Nederlandse club.
Zeker, maar dat komt vooral omdat Schalke nog veel mogelijkheden krijgt. Ajax bleef tegen HSV makkelijk overeind en daarom voelde ik niet zo'n spanning.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n spanning voelde bij een EC-wedstrijd van een Nederlandse club.
Had ik bij HSV-Ajax ook, maar ben dan ook Ajaciedquote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
Die heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik had dat met de wedstrijd tegen City meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |