Dat is algemeen benkent jaquote:
Volgens mij is het een Marokkaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou me niets verbazen als die Rafinha eigenlijk Israeliër is, wat een streken heeft die poedel.˛
Dat zat ik me ook net te bedenken ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Die Wellenberg is ook slecht.
Ik had dat met de wedstrijd tegen City meerquote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n spanning voelde bij een EC-wedstrijd van een Nederlandse club.
Zeker, maar dat komt vooral omdat Schalke nog veel mogelijkheden krijgt. Ajax bleef tegen HSV makkelijk overeind en daarom voelde ik niet zo'n spanning.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n spanning voelde bij een EC-wedstrijd van een Nederlandse club.
Had ik bij HSV-Ajax ook, maar ben dan ook Ajaciedquote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
Die heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik had dat met de wedstrijd tegen City meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |