Hij gaat over de ontslagprocedures, lijkt me toch vrij algemeen bekend.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat heeft Mark Rutte hier nou weer mee te maken?
Met alleen Douglas ben ik tevredenquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
Is die Perez niet iets voor Ajax?
I know maar kan je zien wat voor zwakke ploeg Schalke heeft rondlopen.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als je met een hogere begroting altijd zou winnen dan wint immer de rijkste ploeg het kampioenschap, de beker en de cup
Dat betekent dart Youri Mulder ook ontslagen wordt en dat we die weer elke zondagavond bij Studio Voetbal moeten aanhoren.quote:
Douglas is niet gescout door Twente, zijn zaakwaarnemer had ook bij Ajax aangeklopt om te vragen of hij daar stage kon lopen maar meneer Van Geel vond hem niet goed genoegquote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens wat nieuwe scouts aan te trekken?
Zo zwak vind ik die ploeg van Schalke op papier niet hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
I know maar kan je zien wat voor zwakke ploeg Schalke heeft rondlopen.
Ik lag plat op de grond.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef sezten het volgende:
ik ging staan toen ze zongen ga staan als je voor twente bin
ik ook!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef sezten het volgende:
ik ging staan toen ze zongen ga staan als je voor twente bin
Bij Ajax worden honderden spelers per jaar aangeboden. Als ze iedere speler op proef moeten laten komen die 2 wedstrijden in de 3e divisie van zijn land hebben gespeeld dan blijven ze bezig natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Douglas is niet gescout door Twente, zijn zaakwaarnemer had ook bij Ajax aangeklopt om te vragen of hij daar stage kon lopen maar meneer Van Geel vond hem niet goed genoegDus toen is hij maar stage bij Twente gaan lopen, met succes
Het is nog niet afgelopen Sjims. Het blijven Duitsersquote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef sjimz het volgende:
Goede dag voor het Nederlandse voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |