Het probleem van Schalke is volgens mij dat de club geen stabiele leiding heeft en bij het inste of geringste de onrust toeslaat. Het is immers van de gekke dat zo'n club al 50 jaar geen kampioen meer geworden is endat is zeker niet alleen pure pech.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wel als je weet dat ze oets van 130, 140 miljoen hebben te besteden.
schop die hond iddquote:
Zou Verdonk dan nu toch de leider worden?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Stienn het volgende:
Denk dat rutte niet eens terug hoeft te gaan
Daarom vind ik onze competitie dus zo onderschat. De grote 4 hebben doorgaans tien keer meer te besteden, en toch kunnen we ze redelijk partij bieden, puur door goede scouting en opleiding.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wel als je weet dat ze oets van 130, 140 miljoen hebben te besteden.
Ach, waarom iets zomaar aannemen als je het ook kan kopen voor 16 miljoen euroquote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Toch is het slecht als je weet dat zowel Sulejmani en Douglas afgekeurd werden door Van Geel, dan heb je toch niet echt veel voetbal inzicht hoor...
Volgens mij riep hij dat tegen Theoquote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
McLaren. ?????? You, Fucking ?????
En daarvoor nog Theo , maar wat erachter ??quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Doen we!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou Verdonk dan nu toch de leider worden?
McClarenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Maar geel ook, dus hij moet wél oppassen...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Againzender het volgende:
Laat dat vuurtje opstoken maar aan Perez over
Hij heeft nog gelijk ook
Meer geld = meer bureaucratie. Denk dat er daardoor minder teamgeest is omdat het dan vaak ook geldwolfjes zijn die er naar je club komen..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als wij dezelfde begrotingen kregen?
Wij ookquote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Stienn het volgende:
[..]
Klopt!
ik zing sommige liedjes ook mee
Die heeft een Ferrari petje opquote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
McClaren
Hij zat wel te schelden idd. volgens mij op de vierde official die een Schalkespeler de bal snel aangaf.
Huid! Beer!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef ub40_bboy het volgende:
En die lelijke Mathijssen vindt de bundesliga veel beter dan de eredivisie. Eerst wint ajax van hsv en nu twente van Schalke. Prachtig.
Jep. Hij grossiert ook altijd in schwalbes.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
Rafinha![]()
Echt een van de meest walgelijke voetballers die op de aarde rondloopt.
En dat vond ik al voor deze wedstrijd.
Ja, maar daar heeft hij zich nog nooit iets van aangetrokkenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar geel ook, dus hij moet wél oppassen...
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij ook
Ohoooo Twente, Twente NSB
Ben het voor de verandering eens een keer met je eens.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
Rafinha![]()
Echt een van de meest walgelijke voetballers die op de aarde rondloopt.
En dat vond ik al voor deze wedstrijd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:14 schreef venomsnake het volgende:
Kufo bakt er ook niet veel van vandaag dit seizoen
Heben ze al een paar seizoenen!quote:
Mja, heeft toch een wat andere rol hè. Net als Huntelaar dit seizoen is hij meer aanspeelpunt en gaat hij minder diep.quote:
Ik gelijkspelletje. 10 euro freebetquote:Op woensdag 3 december 2008 22:16 schreef Silenus het volgende:
GVD had 2-0 op unibet
inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2008 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, wie staat er op de lijn voor buitenspel te zwaaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |