Het probleem van Schalke is volgens mij dat de club geen stabiele leiding heeft en bij het inste of geringste de onrust toeslaat. Het is immers van de gekke dat zo'n club al 50 jaar geen kampioen meer geworden is endat is zeker niet alleen pure pech.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wel als je weet dat ze oets van 130, 140 miljoen hebben te besteden.
schop die hond iddquote:
Zou Verdonk dan nu toch de leider worden?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Stienn het volgende:
Denk dat rutte niet eens terug hoeft te gaan
Daarom vind ik onze competitie dus zo onderschat. De grote 4 hebben doorgaans tien keer meer te besteden, en toch kunnen we ze redelijk partij bieden, puur door goede scouting en opleiding.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wel als je weet dat ze oets van 130, 140 miljoen hebben te besteden.
Ach, waarom iets zomaar aannemen als je het ook kan kopen voor 16 miljoen euroquote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Toch is het slecht als je weet dat zowel Sulejmani en Douglas afgekeurd werden door Van Geel, dan heb je toch niet echt veel voetbal inzicht hoor...
Volgens mij riep hij dat tegen Theoquote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
McLaren. ?????? You, Fucking ?????
En daarvoor nog Theo , maar wat erachter ??quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Doen we!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou Verdonk dan nu toch de leider worden?
McClarenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |