Op ONZ?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:10 schreef IQM het volgende:
Eigenlijk is FF als mod toch niet meer legendarisch? Daarna volgden heel wat meer kortzittende mods, die maar een paar dagen bleven, toch?
Hmm... Was er iets niet met Snakey (voor de zoveelste keer mod) en een kratje bier-weddenschap?quote:
Een lief klein onschuldig cerrortje die zn bifi stuurde omdat ie dacht dat dat moestquote:
Volgens mij ben ik ook maar een paar weken moderator geweest, en dan ook nog eens alleen in het weekend.quote:
Oldenzaaltjuhquote:Op woensdag 3 december 2008 21:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm... Was er iets niet met Snakey (voor de zoveelste keer mod) en een kratje bier-weddenschap?
En hoe lang heeft Croup er nou uiteindelijk gezeten?
En volgens mij mis ik nog een belangrijk onbelangrijk iemand, iemand die er veeeel sneller mee kapte.Ik heb geen idee wie, maar volgens mij was er wel een.
Bupatih schijnt momenteel zwaar van lotje getikt in een inrichting te zitten.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:13 schreef Pool het volgende:
FF was het wel erg kort toch?
Tessje was ook wel een legendarisch verhaal ja. Is dat de enige mod die op fok! echt tot een trauma irl gepest is, of is dat met meer figuren gebeurd?
De bril, en ik wist niet wie dat dan moest zijn die JKquote:
Correct!quote:
Ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef IQM het volgende:
Was Oldenzaaljtuh niet vóór FF?
is dit serieus?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Bupatih schijnt momenteel zwaar van lotje getikt in een inrichting te zitten.
quote:
Ja! PrivateRyan!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik steek PR nog maar weer eens een keer een veer in zijn reet.
Dát was me nog eens een puike ONZ-mod.
Mijn eerste keer yvonne irl.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef yvonne het volgende:
De bril, en ik wist niet wie dat dan moest zijn die JK
Ja, we gaan er weleens op bezoek, de stakker.quote:
Daar had-ie zelfs een kloon voor.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef yvonne het volgende:
Ja! PrivateRyan!
Kon ook schitterend dronken worden én posten!
"ik heb helemaal geen bril"
Tessje, het enige vrouwelijk lid van de bereden politie dat zelf bereden werdquote:Op woensdag 3 december 2008 21:13 schreef Pool het volgende:
FF was het wel erg kort toch?
Tessje was ook wel een legendarisch verhaal ja. Is dat de enige mod die op fok! echt tot een trauma irl gepest is, of is dat met meer figuren gebeurd?
daar heb ik d'r ook nog een van gehadquote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef Nuongirl het volgende:
De 1 april grap dat onzin dicht ging en men ging slowchatten in V&A
Wat een bans zijn er toen gevallen
Nuon ookquote:Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar heb ik d'r ook nog een van gehad
Nee, ik deed toentertijd alleen maar aan die verkiezing mee voor de aandacht. Maar toen ik het ook daadwerkelijk wérd, wist ik niet hoe snel ik er weer van af moest komen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef IQM het volgende:
[..]
En Croup had al helemaal nooit mod mogen worden. Daar was hij veel te goed voor.Ik vraag me af of hij het ooit leuk heeft gevonden? Croup?
ah owkeej liefquote:Op woensdag 3 december 2008 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, we gaan er weleens op bezoek, de stakker.
Je kunt de lijst wijzigen en kloppend maken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Er klopt echt niks van die lijst.
Zo staat Bupatih er niet in.
Jaquote:
Ik heb zelfs een sticky gemaakt dat je eerst je oude topics vol moest posten voor je een ander opendequote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef Nuongirl het volgende:
De 1 april grap dat onzin dicht ging en men ging slowchatten in V&A
Wat een bans zijn er toen gevallen
Jij postte toch ook overduidelijk dat je het níet wilde worden?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, ik deed toentertijd alleen maar aan die verkiezing mee voor de aandacht. Maar toen ik het ook daadwerkelijk wérd, wist ik niet hoe snel ik er weer van af moest komen.
Ik zal mijn lid eens kloppend maken. Ik ga Heroes kijken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt de lijst wijzigen en kloppend maken.
Dat waren de topavonden. Of levende reeksen sluiten, prima nachten.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:12 schreef yvonne het volgende:
Reeksen die overleden waren de nek omdraaien![]()
YVONNE, JE VERGEET SMIKEquote:Op woensdag 3 december 2008 21:09 schreef yvonne het volgende:
De usuals reeks, Gellarboy, Pjederdy,Jarno, MUUS, Ripley, Insomaniac, moi, piemels in HEMA zakken
Posten!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Nouk het volgende:
Ik heb die leuke banner net gevonden met Inso erop, Jogy, PR en Knut.
En veel foto's van r1cksson ook.
Banner zien!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Nouk het volgende:
Ik heb die leuke banner net gevonden met Inso erop, Jogy, PR en Knut.
En veel foto's van r1cksson ook.
Sowieso al die Kasta en Xebro-rellen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef Insomaniac het volgende:
Maar ook de gezellige humor van de nachtelijke truth or dare reeksen met hilarische en voornamelijk schaamteloze foto's (met de foto van Vork en Iteejer als hoogtepunt!), de Valentijnsdag-stunt van Kasta, de FOK!-soap, de meets..
Ja, bedankt, nu zie ik jogy's harige kont weer voor me.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Anosmie het volgende:
Met Tizmo en Jerruh in de zandbak..
De meets in SamSam en straalbezopen eindigen in Alphen aan den Rijn.![]()
De meet der meets: De moonmeet.
Jogy die weereens ergens anders tercht kwam omdat ie in slaap gevallen was.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Anosmie het volgende:
Nou, de mixmeet was ook wel heel tof hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Anosmie het volgende:
En toen moest ik je mailen, en toen werd je boos op mij.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, ik deed toentertijd alleen maar aan die verkiezing mee voor de aandacht. Maar toen ik het ook daadwerkelijk wérd, wist ik niet hoe snel ik er weer van af moest komen.
Kasta, Xebro en BBD hadden inderdaad mooie stunts.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Sowieso al die Kasta en Xebro-rellen.Steeds net over het randje gaan, en dan weer bij Danny een bloemetje komen brengen en dergelijk om weer unbanned te worden.
Ik mis jouw gruwelijke seksuele escapade-topics met Bioslock ook wel, Inso.
Ik mis in die lijst inderdaad Bupatih, Renmaestro en Stofje. Maar de volgorde zou ik niet weten.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt de lijst wijzigen en kloppend maken.
Heeft iemand nog die foto van die tatouage boven d'r tieten?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef Anosmie het volgende:
De allereerste Fok!sloerie.
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Heeft J. harige billen?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jogy die weereens ergens anders tercht kwam omdat ie in slaap gevallen was.
Die harige billen!!!
Xebro :quote:Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Sowieso al die Kasta en Xebro-rellen.Steeds net over het randje gaan, en dan weer bij Danny een bloemetje komen brengen en dergelijk om weer unbanned te worden.
Ik mis jouw gruwelijke seksuele escapade-topics met Bioslock ook wel, Inso.
Die arm om Knut heen is van FF toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef Nouk het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tis zwaar verneukte versie maar zo zag ie er ongeveer uit. Leuk he.
Ik kom!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, de mixmeet was ook wel heel tof hoor![]()
Ik heb vage plannen om die misschien eens te hervatten aangezien ik misschien de komende anderhalve maand een lege extra etage tot mijn beschikking heb
En terecht.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En toen moest ik je mailen, en toen werd je boos op mij.
Maar geen ONZ-pubers erbij hoorquote:
Jaaaaaaaa! Pittig!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef Nouk het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tis zwaar verneukte versie maar zo zag ie er ongeveer uit. Leuk he.
O ja, BBD inderdaad niet te vergeten.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kasta, Xebro en BBD hadden inderdaad mooie stunts.
BS-Inso topics waren ook koning, vind ik zelf geheel objectief. Sowieso waren veel BIER! topics vaak pareltjes. Als FF en BS samen op dreef kwamen was het gewoon fijn om te F5-en, hardop te lachen en genieten.
Ik PM Knut, PR en al dat andere oude blauw wel even.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft iemand nog die foto van die tatouage boven d'r tieten?
Kollosaaaaaaaaaaaaal!
Die haalden het niet bij PR, Tijn en MUUS in dronken toestand.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kasta, Xebro en BBD hadden inderdaad mooie stunts.
BS-Inso topics waren ook koning, vind ik zelf geheel objectief. Sowieso waren veel BIER! topics vaak pareltjes. Als FF en BS samen op dreef kwamen was het gewoon fijn om te F5-en, hardop te lachen en genieten.
Jaa klopt, dat was het origineel inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2008 21:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die arm om Knut heen is van FF toch?
Ach, die kin maakt veel goed.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heeft J. harige billen?![]()
Nou ja, alles valt te harsen
Swödse degelökhüd.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Croupouque het volgende:
En Insomaniac, die was ook altijd zo onbeschrijflijk midden-in-de-nacht-met-een-pijnlijk-harde-schurende-natte-bobbel-in-je-spijkerbroek--huilend-in-een-hoekje-van-de-kamer-ruikend-naar-zeewier-en-slagroom-met-een-verse-aubergine-in-je-kont-wakker-worden sexy. Wat zou er toch van haar geworden zijn?
Neeheeeeee, zelfde ploeg ongeveer, reuniequote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar geen ONZ-pubers erbij hoorAnders kan ik mijn misschien nieuwe pand straks afbreken
ja, de mixmeet!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, de mixmeet was ook wel heel tof hoor![]()
Ik heb vage plannen om die misschien eens te hervatten aangezien ik misschien de komende anderhalve maand een lege extra etage tot mijn beschikking heb
Ik zag 'm onlangs op een feestje (quote:
De Kinquote:
Dat ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die haalden het niet bij PR, Tijn en MUUS in dronken toestand.
Ja, want een PR en Tijn on the loose, die slopen niks.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:38 schreef yvonne het volgende:
Neeheeeeee, zelfde ploeg ongeveer, reunie
Dat wordt nog flink zoekenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeeee, zelfde ploeg ongeveer, reunie
Ja, ik spreek hem soms elders nog wel eens.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zag 'm onlangs op een feestje () en hij's nog steeds grappig
Nog steeds niet overquote:
Daarissiealquote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, want een PR en Tijn on the loose, die slopen niks.
Zijn keurige jongens.
was het nou de mixmeet dat Tijn blauw in de trein zat (letterlijk!)quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zijn keurige jongens.
Ooh die ene foto van Vork zeg, die was zo verschrikkelijk. Ik zie hem in ene weer voor me.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ja.
Waar is Vork trouwens. Ik mis Vork. En APK, ook al was ie er alleen 's nachts.
Aggos!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef shmoopy het volgende:
[ afbeelding ]
They made me do it, Inso!
shmoop, voor al uw kutklusjes.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zijn keurige jongens.
Ja, ik weet welke je bedoelt.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Nouk het volgende:
Ooh die ene foto van Vork zeg, die was zo verschrikkelijk. Ik zie hem in ene weer voor me.
Iemand enig idee welke ik bedoel?
Yup, ik haalde hem eerder in dit topic ook nog aan. Briljante foto, ik heb hem zelfs als avatar gehad. Niet lang daarna zat ik weer met Vork in de bus, was erg gezellig.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ooh die ene foto van Vork zeg, die was zo verschrikkelijk. Ik zie hem in ene weer voor me.
PR weegt 20 kg. schoon aan de haak.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Ripley het volgende:Ja, en anders til ik ze gewoon naar bed. Heb ik toen ook gedaan.
Nou ja PR dan, Tijn kan ik niet handlen in mijn eentje of alleen met Yvonne
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, nou ja, laat maar. Ik ben duf van word, excel en cijfertjesquote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vast wel, dat was ergens in 1644 dat zij wat hadden.
Ik had de inruk dat ie zelfs al weer over de volgende heen was inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vast wel, dat was ergens in 1644 dat zij wat hadden.
Volgens mij verwar je nu mensen..quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef Ole het volgende:
wie heeft er niet iets metNiNi
gehad in die periode
Ik zou nooit boos worden om Fok. Sorry dat ik die indruk gegeven heb, maar ik heb toen in werkelijkheid alleen maar een poging gewaagd de boel te manipuleren om zodoende met een opgeheven hoofd te vertrekken en verongelijkt iedereen behalve mezelf de schuld te geven.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En toen moest ik je mailen, en toen werd je boos op mij.
Dan moet hij idd wegblijven van FOK!, want Niens is hier zo vaak.quote:
It's the American way.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Croupouque het volgende:
Ik zou nooit boos worden om Fok. Sorry dat ik die indruk gegeven heb, maar ik heb toen in werkelijkheid alleen maar een poging gewaagd de boel te manipuleren om zodoende met een opgeheven hoofd te vertrekken en verongelijkt iedereen behalve mezelf de schuld te geven.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup, ik haalde hem eerder in dit topic ook nog aan. Briljante foto, ik heb hem zelfs als avatar gehad. Niet lang daarna zat ik weer met Vork in de bus, was erg gezellig.
Dat en ebola.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan moet hij idd wegblijven van FOK!, want Niens is hier zo vaak..
Anycracky, voor de nieuwsgierigerds, zowel met Nien als met PR gaat het erg goed. Het zijn mijn vrienden.. Twee van de leukste dingen die ik aan FOK! over heb gehouden.
Hier, heb je je dolk terug.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Anycracky, voor de nieuwsgierigerds, zowel met Nien als met PR gaat het erg goed. Het zijn mijn vrienden.. Twee van de leukste dingen die ik aan FOK! over heb gehouden.
Oud en verlept C.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Croupouque het volgende:
En Insomaniac, die was ook altijd zo onbeschrijflijk midden-in-de-nacht-met-een-pijnlijk-harde-schurende-natte-bobbel-in-je-spijkerbroek--huilend-in-een-hoekje-van-de-kamer-ruikend-naar-zeewier-en-slagroom-met-een-verse-aubergine-in-je-kont-wakker-worden sexy. Wat zou er toch van haar geworden zijn?
Ja, daarom lukt die nog welquote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
PR weegt 20 kg. schoon aan de haak.
Die ga ik ff zoeken!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Waar Iteejer z'n hand op z'n schouders heeft. TERING!
Alsof je zelf niet weet dat jij het naarste bent wat ik over heb gehouden aan FOK! Als ik terug zou kunnen gaan in de tijd, zou ik er voor zorgen dat ik je NOOIT zou ontmoeten, want er is niemand die ik zo intens haat en veracht als jij.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hier, heb je je dolk terug.
Die vond ik net in m'n rug.
ohw wacht, ik verwaar haar idd met een ander blond meisje...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je nu mensen..
Ik kan me er wel iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
oepsquote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef Ole het volgende:
wie heeft er niet iets metNiNi
gehad in die periode
Ik eis erkenning. Ik ben het kwaadaardigste gezwel dat je ooit zal krijgen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alsof je zelf niet weet dat jij het naarste bent wat ik over heb gehouden aan FOK! Als ik terug zou kunnen gaan in de tijd, zou ik er voor zorgen dat ik je NOOIT zou ontmoeten, want er is niemand die ik zo intens haat en veracht als jij..
MEHEHEHE JAAAAAAAAA! Echt briljant! Alles klopt! De blik van Vork, de blik van Iteejer, de hand, de vlek...quote:
PR is niet zo moeilijk qua slaapplaatsen. Die neemt ook genoegen met een fiets.quote:
Ik heb met Tijn gekust.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:47 schreef Nouk het volgende:
Ik heb nog wel met Tijn gemsnt en ook wat opgeslagen.
08-02-2004: Tijn: Ik ben beter in bed dan alles wat je tot nu toe gehad hebt, zeker weten (H)
Wat een opschepper eigenlijk.
Leuk zeg, al die ouwe files doorspitten.
Het is het mooiste schilderij wat ik ooit heb gemaakt, het kwam recht uit m'n hart.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik eis erkenning. Ik ben het kwaadaardigste gezwel dat je ooit zal krijgen.
Je schilderij hangt nog in m'n kamer, als symbool voor onze haat.
Dat telt niet. Dan heeft iedereen weleens met Tijn gekustquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb met Tijn gekust.. (ZONDER TONG VOOR DE RODDELKONTEN HIER!)
Over lazerus gesproken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb PR helemaal lazerus ooit nog eens onderdak verschaft..
Met Tijn hebben we allemaal gekust, I.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
Posten!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo'n soortgelijke foto heb ik nog van Knut en mij.
Echt? Waarom niet gelijk goed dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, sorry.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Over lazerus gesproken.
* Mompelt iets over oor en kots*.
Ik heb ook met R1cksson gemeet en echt teveel wodka gedronken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met Tijn hebben we allemaal gekust, I.
Toch?
Verdulle. Stelletje hoeren.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat telt niet. Dan heeft iedereen weleens met Tijn gekust
Dat zeg ikquote:Op woensdag 3 december 2008 21:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met Tijn hebben we allemaal gekust, I.
Toch?
Maar hij was ook écht mooiquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is het mooiste schilderij wat ik ooit heb gemaakt, het kwam recht uit m'n hart.
T = Tumor =
Och, gemeet...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb ook met R1cksson gemeet en echt teveel wodka gedronken.
Maarja, wie heeft er niet met R1cksson gemeet.
Wat zit je haar goedquote:Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ].
Voor de oplettende kijker: in mijn borstzakje het "Scribble scribble"-boekje wat ik van FF kreeg..
Omdat ik stiekem IRL een dame ben. (Hm, allicht moet ik dan maar niet vermelden dat ik diezelfde avond met PR halfnaakt onder een dekentje zat... Ik kan het uitleggen, allemaal!)quote:
Ieeeeeuw.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ].
Voor de oplettende kijker: in mijn borstzakje het "Scribble scribble"-boekje wat ik van FF kreeg..
Ze hebben idd wel een beetje die after sex glowquote:
Net zo goed als mijn onderkinnen.quote:
IS!quote:
Geen commentaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef Ripley het volgende:
Ze hebben idd wel een beetje die after sex glow
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef yvonne het volgende:
Niemand meer die pic van de tieten en tatouage van prrrrrrrrrrridemeid?!
Ik ben echt geshockeerd nu want ik kende deze nog nietquote:Op woensdag 3 december 2008 21:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het zijn niet helemaal die je zoekt, maar deze zijn ook best leuk.
Ja, het is inmiddels op.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IS!
En jouw 8ball vertelt mij nog altijd wat ik moet doen..
OH TROUWENS! Ik ga weer naar Zweden, moet ik nog Snuss in zakjes voor je meenemen?
Ik ga binnenkort weer wat werktripjes maken. Neem uit elk land wel zo'n kankercadeau mee zoals m'n sleutelhangerquote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IS!
En jouw 8ball vertelt mij nog altijd wat ik moet doen..
OH TROUWENS! Ik ga weer naar Zweden, moet ik nog Snuss in zakjes voor je meenemen?
Hier had je niet eens meer kinnen, arm ondervoed scharminkel!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net zo goed als mijn onderkinnen.
Maar, om met de Fast Show te spreken: "I'm afraid I was very, very drunk".
Deesjuh! Zonde, ze was wel lekker.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben echt geshockeerd nu want ik kende deze nog niet
Da is nie prijdmijd, da is xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxdeesjuhxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Is ook een serie van met stofzuigerslang.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:55 schreef Nouk het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het zijn niet helemaal die je zoekt, maar deze zijn ook best leuk.
Hoezo weg?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat nachtelijke topic is weg
Foetsie
Was dat niet op onze mini-meet. Waar ik je in geuren en kleuren vertelde wat ik allemaal met je kleine zusje had gedaanquote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hier had je niet eens meer kinnen, arm ondervoed scharminkel!
[ link | afbeelding ]
Tongen met Joog en JK..
Whahaha! Ik vind die sleutelhanger nog steeds briljant. Heb je hem wel aan je bos hangen?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer wat werktripjes maken. Neem uit elk land wel zo'n kankercadeau mee zoals m'n sleutelhanger.
Damn, ik lijk wel zo dun als PR.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef Insomaniac het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tongen met Joog en JK..
Die's heel leukquote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Tongen met Joog en JK..
STIL!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was dat niet op onze mini-meet. Waar ik je in geuren en kleuren vertelde wat ik allemaal met je kleine zusje had gedaan?
Wat ik zeg, wegquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da is nie prijdmijd, da is xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxdeesjuhxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Is ook een serie van met stofzuigerslang.
Heb ik van horen zeggen.
Het was ook een leuke avond.quote:
Gohquote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da is nie prijdmijd, da is xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxdeesjuhxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Is ook een serie van met stofzuigerslang.
Heb ik van horen zeggen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whahaha! Ik vind die sleutelhanger nog steeds briljant. Heb je hem wel aan je bos hangen?
In hemelsnaam, waarom doet iemand zoiets?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Had hem blijkbaar opgeslagen,.
Zonde. Wat een feest, hij kwam verdulle vanuit Limburg naar Hoorn gereden om me op te halen.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik zeg, weg
Ik geloof dat ik de enige ben die wakker was en het volgde
Ik ruilde wel Brechtje tegen je zusje toen!
Je hebt vast te lang naar Deesje en dr stofzuiger gekeken.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben jullie nu ook zo een warm bubbelend gevoel van nostalgie?.
Of heb ik gewoon iets verkeerds gegeten?
Nou bedankt. Het was supergezellig en de foto's bewijzen dat.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was ook een leuke avond..
Totdat Daggla de boel weer verpestte..
Noem jij dit gezellig?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou bedankt. Het was supergezellig en de foto's bewijzen dat.
En jij vroeg er om, dus vertelde ik het. Ik had tenminste de goeie uit de V******* familie.
That will suck the life right out of you, indeed.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef Anosmie het volgende:
Je hebt vast te lang naar Deesje en dr stofzuiger gekeken.
Ik bubbel altijd van jou, Sjee.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben jullie nu ook zo een warm bubbelend gevoel van nostalgie?.
Of heb ik gewoon iets verkeerds gegeten?
Even ter aanvulling, ik liet haar even zien wat ik met haar zusje had gedaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Noem jij dit gezellig?
[ link | afbeelding ]
Lieve kijkers, ziet u hoe ik Daggla haat? En hoe smerig hij kijkt?
En het mooiste is nog dat JIJ verantwoordelijk was. Jij. Jijzelf. Jij. Niemand anders. Jij.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even ter aanvulling, ik liet haar even zien wat ik met haar zusje had gedaan.
Je zusje, J. Dat lieve kleine zusje van je. Keer op keer.
Het gaat nooit meer uit je hoofd.
Heb je de lieve mensen hier ook al verteld dat ze na jou spontaan lesbisch werd?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even ter aanvulling, ik liet haar even zien wat ik met haar zusje had gedaan.
Je zusje, J. Dat lieve kleine zusje van je. Keer op keer.
Het gaat nooit meer uit je hoofd.
Dat kwam natuurlijk door T's's vulva.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Insomaniac het volgende:
Heb je de lieve mensen hier ook al verteld dat ze na jou spontaan lesbisch werd?
Omdat het niet beter dan dat kon natuurlijk.. Vraag maar aan d'r.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je de lieve mensen hier ook al verteld dat ze na jou spontaan lesbisch werd?
WHAAHAHAAA! Ja! De vulvagrappen!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat kwam natuurlijk door T's's vulva.
Stop. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat het niet beter dan dat kon natuurlijk.. Vraag maar aan d'r.
Of moet ik je even een MSN logje sturen..
Whehehe.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
T is de überlesbo.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oe! Doe es die plaat boven je CV in full frame schieten?!
LALALALALALALAAAALAAA..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
You don't know the half of it..
EN VERTEL OOK FF DAT ZE VEEL LEKKERDER IS DAN JIJ, J!
Tot in je graf, J. Tot in je graf.quote:
Respwatte?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:18 schreef Insomaniac het volgende:
Gefeliciteerd Daggla. Je hebt het topic en het ALLERLAATSTE beetje respect wat ik voor je had, om zeep geholpen.
Geil is niet per definitie lekker.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:20 schreef Anosmie het volgende:
[..]
LALALALALALALAAAALAAA..
IK HOOR JE LEKKER NIEHIET!!!!
Inso is het geilste wijf dat er ooit op Fok! heeft rondgekropen. Jij.. Jij.. Grieks loeder!
Alleen een beetje jammer dat ze zo mogonaam is.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:20 schreef Anosmie het volgende:
LALALALALALALAAAALAAA..
IK HOOR JE LEKKER NIEHIET!!!!
Inso is het geilste wijf dat er ooit op Fok! heeft rondgekropen. Jij.. Jij.. Grieks loeder!
Alles kan stuk, JKquote:Op woensdag 3 december 2008 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze zo mogonaam is.
Das dan ook het enige principe dat ze heeft. Sort of.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze zo mogonaam is.
Geil is ALTIJD lekker.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geil is niet per definitie lekker.
Kijk. Zie je.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Geil is ALTIJD lekker.
Lekker is niet altijd geil.
Velderwten zijn lekker. Maar zelfs als je ze in een kinderbadje gooit en je er een obesitas Limbo inzet wordt het nog niet geil.
Een beetje over een seconde later lasers uit de ogen BS zouden komenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OOooeee, met wie zit ik ook alweer te praten.
(zie ook die verachtende blik vanBS
jegens een slapende PP
).
Ja, met de goudblonde lokken van Nouk.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:29 schreef Ole het volgende:
Zie ik daar Stranger?
Jup!quote:
Zat jij toen nog steeds aan de bar met MUUS?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:30 schreef Ripley het volgende:
Een beetje over een seconde later lasers uit de ogen BS zouden komen
Volgens mij welquote:Op woensdag 3 december 2008 22:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zat jij toen nog steeds aan de bar met MUUS?
Jij zit er een gesprek mee te voeren JKquote:Op woensdag 3 december 2008 22:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar wie is die knakker in het hoekje met wie ik aan het praten ben?
Je kreeg ruzie met Lord Dreamerquote:
Ach, jij, gelly, bosbeetle kotsend op straat, op een gegeven moment haal je ze doorelkaar.quote:
Heatbeeb!!quote:
Vast naar aanleiding van het gijsjes debaclequote:
Deze?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:37 schreef Anosmie het volgende:
Is dat de meet met de fop Romeo?
Die heeft MUUS bekant persoonlijk aan zn pinda de bar uitgeslingerd.
MUUS..
Nitespeedquote:Op woensdag 3 december 2008 22:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Heatbeeb!!, was jij er ook T? En kijk nou daarachter.. NJ is dat toch?
*kroeliewoelie*
Rechtsachter HW? Da's NiteSpeed dacht ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
*kroeliewoelie*
Uhuh, vlak daarvoor was het mot in de reeksquote:Op woensdag 3 december 2008 22:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vast naar aanleiding van het gijsjes debacle
Oh ja, toen dacht iedereen dat ik 10 euro betaald had aan een volslagen vreemde om te doen alsof hij Sexyromeo was en zo alle vrouwen lastig te vallen. Belachelijk idee natuurlijk, het ging in werkelijkheid maar om 5 euro.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:37 schreef Anosmie het volgende:
Is dat de meet met de fop Romeo?
Die heeft MUUS bekant persoonlijk aan zn pinda de bar uitgeslingerd.
MUUS..
Whehehehehe, ja en dat geweldige topic wat LD daarna opendequote:Op woensdag 3 december 2008 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uhuh, vlak daarvoor was het mot in de reeks
Ik ga vrijdag lekker met HW tapasjes etenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
*kroeliewoelie*
Dat doodverwenstopic in onze richting. Prachtig idd.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:41 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whehehehehe, ja en dat geweldige topic wat LD daarna opende
Nee, dat is het homosuele neefje van Shirley.quote:
Neej. Fop Romeo was een neger die alleen maar bushbush sprak en zelfs na diverse pijnlijke ingrepen van MUUS en mijzelf nog de dwangmatige behoefte had om continu aan onze bips en borstjes te zitten. Toen ging MUUS los.quote:
Dat topic staat toch nog steeds in de GPD-OP?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:42 schreef PP. het volgende:
[..]
Dat doodverwenstopic in onze richting. Prachtig idd.
WizardDragon?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dat is het homosuele neefje van Shirley.
Verdammt, nu ben ik zijn naam ook al vergeten.
Wizarddragon, ofzoiets.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dat is het homosuele neefje van Shirley.
Verdammt, nu ben ik zijn naam ook al vergeten.
Croup!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:41 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh ja, toen dacht iedereen dat ik 10 euro betaald had aan een volslagen vreemde om te doen alsof hij Sexyromeo was en zo alle vrouwen lastig te vallen. Belachelijk idee natuurlijk, het ging in werkelijkheid maar om 5 euro.
Ja, die.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:45 schreef Croupouque het volgende:
Wizarddragon, ofzoiets.
Er staat er allang één.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:46 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou het overigens niet erg vinden als er ook foto's van NiNi werden geplaatst.
Wat een mooi topicquote:Op woensdag 3 december 2008 22:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat topic staat toch nog steeds in de GPD-OP?
EDIT: Jep: Fantopic
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat topic staat toch nog steeds in de GPD-OP?
EDIT: Jep: Fantopic
Toen waren we nog nieuwe kutusers.quote:Stelletje typische gedrochten van de nieuwe generatie Kut-users
Nietus!!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:47 schreef PP. het volgende:
[..]
[..]
Toen waren we nog nieuwe kutusers..
Boe, met die big-ass tattoo op z'n borst. Ook een hele "typische" user.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:49 schreef Dagonet het volgende:
Van wie was die vriendin die naar een meet meekwam, tig keer op de foto kwam met elke keer Boe op de achtergrond?
NiNi ook toch?
*kras*quote:Op woensdag 3 december 2008 22:52 schreef Anosmie het volgende:
En ik ga even douchen want ik kan het allemaal even niet meer aan.
Neehee, omdat je romantisch aan een Spaans kippenpootje gaat zitten kluiven met HB natuurlijk!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ik met Muus aan de bar zat?
Had-ie tijdens die meet ook niet enkele doodsbedreigingen jegens FF geuit?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:51 schreef PP. het volgende:
Boe, met die big-ass tattoo op z'n borst. Ook een hele "typische" user.
Niet romantisch hoor, we hebben het wel over HW. En je bent van harte welkomquote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Neehee, omdat je romantisch aan een Spaans kippenpootje gaat zitten kluiven met HB natuurlijk!
"HeatBave".quote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef Anosmie het volgende:
Neehee, omdat je romantisch aan een Spaans kippenpootje gaat zitten kluiven met HB natuurlijk!
God, als dat toch niet mijn grootste dronken fout ooit is geweestquote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Had-ie tijdens die meet ook niet enkele doodsbedreigingen jegens FF geuit?
Ja maar daar zit iemand met een veuls te grote bril voor. Geen inkijk en dergelijke door de brilmans.quote:
Jahaaaaaaaaaquote:Op woensdag 3 december 2008 22:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
God, als dat toch niet mijn grootste dronken fout ooit is geweest
En AUB niet die foto mensen. Seriously.
Sorry dat mijn brede schouders de inkijk bijquote:Op woensdag 3 december 2008 22:57 schreef Dirkh het volgende:
Ja maar daar zit iemand met een veuls te grote bril voor. Geen inkijk en dergelijke door de brilmans.
Ik ook van jou yvonne, oudere zuster van mequote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar daar zit iemand met een veuls te grote bril voor. Geen inkijk en dergelijke door de brilmans.
Jahaaaa mensen, Sjee was er live bij!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooi was die tijd.
Prima foto! Kan er wel bijdehante opmerkingen over maken, maar ik kan straks weer tegen een heks aanliggen en doen alsof... (vul zelf maar in)quote:Op woensdag 3 december 2008 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nini kijkt in.
Die Leila-dinges?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:13 schreef Nouk het volgende:
Zijn er ook nog foto's van die ene chick die toen een trio met FF heeft gedaan? Je weet wel JK.
Jaaaa, zo heeette ze! Zoenen in de Burger King gingen ze toen. Leuk men.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die Leila-dinges?
Met d'r aarbeitasje?
Jij bent soms net Henk van der Meyden, JKquote:Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die Leila-dinges?
Met d'r aarbeitasje?
Lalalieda?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die Leila-dinges?
Met d'r aarbeitasje?
Lolaaaaalalaquote:Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die Leila-dinges?
Met d'r aarbeitasje?
Ja, voor sommige nutteloze dingen blijkt mijn brein uitermate geschikt.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:17 schreef Ripley het volgende:
Jij bent soms net Henk van der Meyden, JK
Ik wist wel dat ze FF had ontknaapt, maar niet dat dat gelijk door een trio was.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:17 schreef Nouk het volgende:
Jaaaa, zo heeette ze! Zoenen in de Burger King gingen ze toen. Leuk men.
Nee hoor, dat is nergens goed voor.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef Nouk het volgende:
Ik zou bijna de piemel van stinkie posten nu.
Oh kut. Nou, wijs hem maar niet op dit topicquote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze FF had ontknaapt, maar niet dat dat gelijk door een trio was.
Da's idd een klassieker.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef Nouk het volgende:
Ik ben nog steeds in shock van deesje, de piemel van stink zo geie kan ik echt niet aan hoor. Bovendien is die nu zo geluukig getrouwd en vader enzoquote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef Nouk het volgende:
Heeft ie toch netjes geregeld, dacht ik zo.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze FF had ontknaapt, maar niet dat dat gelijk door een trio was.
Wat zeg jij?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:21 schreef Ripley het volgende:
Ik ben nog steeds in shock van deesje, de piemel van stink zo geie kan ik echt niet aan hoor. Bovendien is die nu zo geluukig getrouwd en vader enzo
ja, ik had even mijn touch dinges op mijn laptop aangeraakt kennelijkquote:
Ik merk ook dat ik wat dit soort dingen betreft werkelijk alles (en meer) weet, terwijl ik dingen die er echt toe doen zó vergeten ben. Waar slaat dat op?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, voor sommige nutteloze dingen blijkt mijn brein uitermate geschikt.
Swami zou het weten.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik merk ook dat ik wat dit soort dingen betreft werkelijk alles (en meer) weet, terwijl ik dingen die er echt toe doen zó vergeten ben. Waar slaat dat op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |